Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 25. května 2013

Elseve Arginine Resist X3

Pěknou sobotu všem :)

   Jak si nemůžu stěžovat na kvalitu nehtů, tak se musím rozčilovat nad kvalitou vlasů. Jako malilinkatá Nikolka (dobře do 5 let, ale byla jsem drobek, ne jako teď :) jsem měla krásné dlouhé vlasy s délkou do kříže, středně hnědé, hebké, husté a zdravé. Pak přišel film 101 dalmatinů a my si se ségrou vydupaly, že budeme mít mikádo jako hlavní představitelka Anity Joely Richardson. Jojo když nemít jejího dalmatina, aspoň její účes :) No a od té doby nějak nenarostly. Ztenčily se, začaly se lámat, být křehké a zároveň se mi dost mastí pokožka u hlavy. Za poslední rok také padají víc než kapky deště na ostrově Kauai. Mrchy... Takže, koupím-li si něco na suché křehké vlasy, zplihnou mi a zmastí se hned druhý den ráno a když něco na mastné, začnou se lámat ještě víc. A po několika letech zkoušení jsem objevila zázrak :)


   Celá řada je určena pro posílení vlasů a zabránění jejich vypadávání v důsledku lámání. Vlasy se mi lámou, jsou křehké a padají. Jasná volba :)


Šampon

   Minulé léto to byla novinka a v Tetě byla na šampon a kondicionér nějaká sleva, tak jsem řekla mamce, ať mi je vezme. Nevím proč, ale chtěla jsem je hrozně zkusit. Růžovočerné balení s nabušeným názvem Resist X3 :D To přeci musí fungovat!

   Šampon je v hezkém balení, ostatně to se mi líbí u celé řady. Lahvička je úzká, takže se vejde na okraj už tak přeplněného sprchového koutu. U víčka si cením toho, že se mi při otvírání nijak výrazně neoloupe lak a není to nic, na co by  jste potřebovaly hasák. Vyrábí se ve velikosti 200 a 400 ml.

   Vůně je mi velmi příjemná, ovocně květinová, i když je poněkud umělá. Hned z ní poznáte, že se nejedná o nic přírodního, ale překvapivě mi ani nevadí, u Baley, Nivey a Gliss Kur ano.

   Konzistence je středně hustá až tekutější, barva je bílá s perlovým zabarvením. Vytváří bohatou pěnu, velmi jemnou a hustou. Ruce mi po ní hezky klouzají. Šamponu není potřeba nijak velké množství.

   Když jsem na obalu uviděla dimethicone (navíc hned na třetím místě), docela jsem se zarazila. Naštěstí se mé obavy o zplihlém účesu nedostavily. Haleluja!


   Vlasy jsou po umytí a vysušení jemné, lesklé, vyživené, načechrané a máte pocit, jakoby právě ožily. I po třetím balení šamponu se tento efekt nemění, jak to u některých výrobků bývá. Výživa suchých vlasů bez jejich zmaštění se mi moc líbí. Navíc vlasy i rychleji rostou (přijde mi, že dokonce víc než po selenovém Elseve na lupy, který je tím známý). Co se týče lámání - je to lepší, ale 100% jistotu vám šampon neposkytne. A padání vlasů se bohužel nezmírnilo, jak výrobce avizuje. Ovšem i tak je to pro mne nejlepší vyživující šampon.

   Cena 400 ml - v akci 100 Kč, normálně 140 Kč. Pro 250 ml - v akci 60 Kč (v Tetě byly i 2 za 100  Kč), normálně 90 Kč.


Kondicionér

   Na rozdíl od šamponu se nevyrábí ve velikosti 400 ml, ale jen ve 200 ml. Balení je obrácené víčkem dolů, aby tuhý obsah dobře stékal dolů. Ale to už mají všechny kondiše, naštěstí. Na lahvičku se stejně musí více tlačit, a občas mi zůstal kondicionér nahoře a dole, uprostřed nic a nějak to přepadávalo. Nevím, je-li to mojí nešikovností nebo ne. 

   Vůně je stejná, květinovoovocná umělá, ale příjemná. Konzistenci má tužší, ale ne mazlavou, jak by se mohlo zdát. Barva je čistě bílá, ani trochu průhledná, bez perleti.


   Stejně jako šampon obsahuje naše slavné silikony, místo dimethiconu tu najdete amodimethicone (na čtvrtém místě). Zbytek složení opět nic moc - alkoholy, sulfáty... radši nečíst.


   Kondicionér dávám pouze do délek, k pokožce hlavy si to vážně nedovolím. Vlasy zůstanou jemné i po důkladném propláchnutí vodou a po usušení. Stejně jako u šamponu nejsou zmaštěné, zplihlé. Naopak jsou lesklejší. Třepení konečků zabránit nedokáže, škoda. Přesto jsou vlasy silnější a méně vysušené. 

   Cena za 250 ml je jako u šamponu 90 Kč, ve slevě okolo 60 Kč.

Maska

   Na fotografiích není a to z jednoho důvodu - už si ji nekoupím. Vlasy po ní byly ztěžklé, ale ne vyloženě mastné. Bohužel z ní jste cítily silikony už při aplikaci - mazlavé bílé cosi s podivnými hrudkami (ne vyloženě hrudky, ale jako když trháte vatu - nejdříve jemná a celistvá a po rozetření několik drobných tužších žmolků). Nepřišlo mi, že by dělala větší užitek než kondicionér. Naopak mi přišlo, že vlasy jsou na povrchu obalené silikony a uvnitř lámavé. 

   300 ml je k dostání od 100 do 140 Kč. Díky účinkům a ceně doporučuji jen kondicionér.


A co vy? Také tu někdo má tak špatné vlasy? A jak vás celá řada zaujala? Někomu se po ní dělají lupy, pro někoho je to průměr, pro mé chmýří zázrak :)

Užijte si víkend :) 

P.S. Zase týden blbec. Mám pocit, že mi s moudrákem vzali i veškerou energii. Ve středu a čtvrtek mám 2 hnusný zkoušky, na ně málo času na učení a musela jsem odmítnout skvělou nabídku být hosteskou vítající Petru Němcovou na čtvrtečním Prague Fashion Night...

18 komentářů:

  1. Na tuhle řadu už jsem slyšela hodně chvály, nicméně já už jsem si ten svůj šampon a kondicionér našla :)

    Nabídka hostesky mě mrzí :( Držím palce na zkoušky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten PFN mě naštval, nabídka jednou az život a kvůli neochotě spolužáků vyměnit si termín...
      Gratulace, to je věda najít ten svůj šampon a kondiš :) A díky za přání, štěstí bude třeba :D

      Vymazat
    2. Hm, o ochotě spolužáků mi ani nemluv! I když tobě šlo o víc, než mě, achjo, lidi jsou kolikrát sobecký ;)

      Vymazat
    3. Jojo někteří šli už na druhý termín a já nebyla ani na prvním :D A ten chytrý pan zkoušející mi řekne. vypsal jsem nový termín na 13.6. Super, děsně bych chtěla jít na poslední termín, mimo zkouškový a ještě, když budu trčet v OBI na Ruzyni :D
      A koukám, že je to všude stejný...:(

      Vymazat
  2. Teď se mi jaksi mění vlasy...no uvidíme. Držím pěsti na zkoušky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky moc. A držím palce, ať je změna vlasů k lepšímu :)

      Vymazat
  3. Pěkný článek :) to moje háro se hodně mastí u kořínku a konečky se třepí, sice né tolik jako dřív, ale pořád to tam je. Momentálně mě trápí suchá a svědivá pokožka hlavy, zkouším teď Schaumu na lupy, po dvou použitích zatím docela dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně na lupy vždycky nejvíc zabral Head&Shoulders. Taťka s tím má taky dost problémy a tenhle jediný mu vyhovuje :)

      Vymazat
  4. Já teď používám řadu od Gliss Kurr, ale taky jsem slyšela na tuhle řadu dost chvály. Jinak hodně štěstí u zkoušek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuji :) A ty tvoje vlasy jsou krásný :)

      Vymazat
  5. Nikčo, skvělá recenze.. na tuhle řadu jsem koukala už když na ní dělala reklamu JLO.. musím jí prostě zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mně přijde, že ty recenze nemám nic moc, když to čtu i jiných :D

      Vymazat
  6. Já jsem nikdy s Elseve nebyla spokojená ... Nevím proč :/

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nedivím. Mně třeba esedn Balea, i když spousta lidí ji miluje...

      Vymazat
  7. Tento šampón som skúšala, ale napodiv aj ten mi vlasy mastil. Od Elseve mi zatiaľ nesadol žiaden šampón a kondicionér tejto značky som doposiaľ mala len ten bezoplachový z radu pre lámavé vlasy a tiež total repair. Na moje vlasy fungujú najlepšie šampóny Nivea, Balea, Garnier Ultra Doux a ešte detské šampóny. Kondicionér používam stále a zmenila som techniku, nanášam ho pred šampónom a nerobí mi to žiaden problém, vlasy sa mastia ako zvyčajne - umývam ich každý druhý deň.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  8. Mne Elseve šampóny zatiaľ nesadli žiadne, kondicionéry tejto značky používam jedine tie bezoplachové, k tým oplachovacím som sa zatiaľ nejako nedostala, ten tvar obalu sa mi nejako nepáči. Tiež má mastné vlasy a umývam si ich každý druhý deň. Najlepšie sa mi osvedčili šampóny značiek Nivea, Balea a Garnier Ultra Doux a tiež sú dobré detské šampóny.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon za dva komentáre, ale pri prvom mi vypísalo chybu pripojenia.

      Vymazat
    2. V pořádku :)) Balea mi s vlasy nic nedělá, stejně jako ty Garnier. Nivea nebyla špatná, ale celkem si na ní vlasy zvykly a po chvíli už to nemělo žádný efekt :( Dětský jsem kdysi zkoušela nějaký jahodový a meruňkový a nejradši bych je vypila :D Vážně voněly skvěle :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)