Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 11. května 2013

Není holo jako holo :)

Pěkný sobotní podvečer :)

   Taky u vás celé dny jen prší? Tady se to ne a ne zastavit. Aspoň si tedy připomeneme slunečné dny s holografickými laky :)

   Když jsem poprvé četla o holografických lacích, říkala jsem si, jestli nemají něco společného s hologramem Rimmerem z Červeného trpaslíka. Víte, ten bezpáteřní zmetek a vlezdoprdelka, co má rád pana Filutu.
   Až poté mi chytrá Wiki řekla, že se jedná o trojrozměrný obraz. Trojrozměrný lak? Šmarja to je zase blbost... A jak pěkná! :)



   On hologram / holograf nemusí být jen něco trojrozměrného, vědci se snaží dělat i duhové hologramy. A tady se asi inspirovali výrobci laků.

   První lak, o kterém se říkalo, že je holo a který jsem děsně chtěla, byl Nubar Brilliant. Je z kolekce Prisms, takže víc než holografický je prismatický (někdo uvádí, že prismatický a holografický je jedno a to samé, někdo, že na rozdíl od holo nedělá ty ostré barevné hrany,ale třpytí se celý a pro někoho je prismatický lak mléčně bílý s odlesky do modra).  Když jsem lahvičku zahlédla na modeláži nehtů, neváhala jsem a hned objednala. Ve skutečnosti však přišlo něco trošičku jiného...
Zdroj
   Tenkrát moc jeho fotek nebylo, takže jsem byla trochu zklamaná. Ano, je hezký, slušivý, ale nekryje a ani na sluníčku vám neudělá efekt, jako je na obrázku.

   Časem jsem zkoušela hledat další holografické laky a ve sbírce mi přibyly Catrice Dirty Berry, Color Club Wild At Heart (díky, Soni!) a Nubar Reclaim, který má ten holo efekt největší. Ale pořád to nebylo ono a nebyly růžové. A pak se vytasil Color Club s kolekcemi Halo Hues a mezi nimi novinka Miss Bliss.

   Už podle fotek na Google bylo jasné, kdo je tady holo vítěz. Ani Rimmer, ani Nubar ale Color Club.



   Tak ten rozdíl vidíte. Nubar nekryje ani ve dvou vrstvách a i ve třech trochu prosvítá. Déle schne, má středně hustou konzistenci. Zvláštní je jeho výdrž - když jsem ho lakovala poprvé, začal se loupat až pátý den (rekord), když jsem měla praxi na našem univerzitním poli a hrabala se v půdě/zemině/substrátu. Když jsem ho lakovala znovu, loupal se druhý den a při třetím lakováním po 3,5 dnech.

   Color Club kryje téměř v jedné středně silné vrstvě, schne bleskově a konzistenci má o malinko řidší. Loupal se po 2 dnech, obecně mi CC laky nedrží moc dlouho.


   S Nubarem na slunci nedosáhnu ani zdaleka takového efektu jako u Miss Bliss ve stínu. Co se týče barev, Brilliant je zabarven více do teplé růžové, Miss Bliss do studenější fialové.

   Neříkám, že nemám Brilliant ráda, ale lepší je prostě Color Club, o tom žádná. Na závěr pár fotek vítěze :)






   A ještě ve stínu :)



   Plus jedna disko trysko pod digestoří :)


   Nevýhodou oproti Nubaru je cena - Color Club 209 Kč, Nubar 150 Kč (obojí 15 ml, slabší štětečky, ale silnější než China Glaze nitky). Na druhou stranu mít jeden pořádný holograf je lepší než mít 2 nic moc :) Osobně chci ještě Beyond a přemýšlím, jestli se mi Kismet líbí nebo ne :)

Jinak vás upozorňuji, že s tímto lakem budete sluníčko nahánět víc než na dovolené :)

Pěkný zbytek víkendu :)

P.S. Jaký odstín z kolekce Halo Hues se líbí vám? :)

20 komentářů:

  1. Díky díky díky :)fotečky se povedly :) já mám momentálně Eternal beauty, jenže čekám na slunce, snad zítra bude. Beyond už jsem měla taky, jenže punťa byl taktéž za mraky, takže z mojí trojice bude poslední. Ale jako Miss Bliss asi budu někdy v budoucnu potřebovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vypadá, že se vzájemně zruinujeme :D Na fotky se moc těším :)

      Vymazat
  2. Na fotkách vypadá krásně. Já mám CC Cloud Nine a na mě mi nesedí :(. Daleko víc se mi líbí laky, které jsou méně holografické - C. Arley, ChG, Nubar..takže už nebudu zkoušet koupit od CC tenhle a radši si koupím od China Glaze ty méně holografické, které mi budou slušet.
    Co se týče Nubaru, tak mám Treasure a je moc slušivý a kryje ve 2-3 vrstvách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že mi moc nesluší, ale hrozně se mi líbí :) Jinak laky od Catherine Arley mne moc lákají, ale jsem trošku líná je shánět na omlazení :D

      Vymazat
    2. Z fotek ti sluší :). Ale mě se i Cloud Nine líbi na fotkách a na mě ne.
      C. Arley jsem si objednávala z nějakého zahraničního eshopu, v pořádku došly a vyšly mě i s poštou levněji než bez pošty na omlazení.

      Vymazat
    3. Jo a moc hezká barva pozadí a pěkná úvodní fotka ;-).

      Vymazat
    4. Za pozadí a fotku moc děkuji a kvůli laku asi zalarmuji ségru, ta je na zahraničních eshopech jak doma :)

      Vymazat
    5. Jsem zvědavá, jaké laky vybereš :).

      Vymazat
    6. To já taky :) Líbí se mi černý, vínový a hrachově zelený :) Jen nevím, kdy se dostanu k ségře, abychom to pořešily :)

      Vymazat
  3. Já si konečně musím nějaký holograf pořídit - z fotek mě nikdy moc nelákaly, ale když jsem je viděla naživo, to je něco!!

    A ty urážíš A.J.Rimmera? Porušuješ direktivu 1685!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš tu o tom, že je zakázáno v přítomnosti důstojníka ohřévat gazpacho? :D

      Vymazat
    2. Jak kryptofašištické!

      Vymazat
  4. Vypadá moc pěkně ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem si všimla nového pozdí blogu - hezké :) CC lak taky parádní a Červeného trpaslíka miluju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díyk, Soni :) Ach máme toho tolik společného až to nerozdýchám :D Jinak nejlepší scéna z RD je pro mne tahle :D Ta prostě nemá chybu :D
      http://www.youtube.com/watch?v=4hQwGhbSHYQ

      Vymazat
  6. Color Club má úžasně holografické laky, fotky nehtů s CC si vždycky hrozně ráda prohlížím :).

    OdpovědětVymazat
  7. CC vypadá úžasně, už po něm dlouho pokukuji, budu si ho muset koupit :D jinak to nevidím...:(:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D vítej v klubu Zruinované bloggerky :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)