Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 31. května 2013

Prague Fashion Night report - photos, video

Pěkný den všem, ač upršený :)

   Dnes přicházím netradičně - článek o módní akci, anglický název příspěvku, video pochybné kvality...

   Kdo sleduje moje facebookové stránky, jistě ví, že jsem se tento čtvrtek zúčastnila Prague Fashion Night. Původně jsem měla být nápomocná hosteska, nabídku jsem však musela z časových důvodů odmítnout (pracovalo se celý den, čas jsem měla až od 15 hod.). Nakonec jsem se zúčastnila pouze jako návštěvník, a proto vám přináším malý report o celé události :) 


  Jednalo se o nákupní akci pořádanou Karolínou Bosákovou, Barborou Bergovou a Petrou Němcovou. V buticích v Pařížské, Široké, Železné... byla otevírací doba obchodů prodloužena do 22 hodin a v některých byly připraveny i doprovodné akce. Cílem toho všeho bylo samozřejmě přilákat zákazníky. Většina se však přišla podívat na Petru Němcovou, stejně tak jako já :)

   Vše mělo začít v 17 hod. před hotelem InterContinental v Pařížské ulici. Překvapilo mne, že tu nebylo moc lidí - asi 40 návštěvníků (přičemž tak 10 čekalo před hotelem kvůli ubytování a vůbec se nešli podívat) a asi 10 fotografů či kameramanů. Určitě spoustu lidí odradilo nevlídné počasí. Na hvězdy se chvilku čekalo, dorazily asi v 17:25. Vzhledem k tomu, že celý den lilo jako z konve, byli všude nápomocní muži s deštníky, abych nikdo pěkně nepromokl.

Kvalitu fotek, prosím, omluvte,. Vše je foceno ve spěchu, strkání, dešti a při špatných světelných podmínkách.

   Jako první šla Barbora Bergová.


   A za ní hvězda večera Petra Němcová. Je vysoká, ale myslela jsem si, že bude vyšší:) Ovšem ty nohy... ty brala taky :)



  Následovaly Karolína Bosáková, Tatiana Kovaříková, Klára Nademlýnská, Bára Nesvadbová, Zora Kepková...

   Celá společnost se velmi rychle přesunula pod menší stan před hotelem, kde probíhalo zahájení. Na tak malý prostor se kvůli dešti museli vejít celebrity, novináři a spousta návštěvníků se tam chtěla dostat samozřejmě také. Překvapilo mne, že nikde nebyla žádná bariéra, bodyguardi. Zoře Kepkové jsem div nedýchala na záda a Petra byla ode mne asi metr.


   Ze začátku mluvila Zora Kepková, která byla moderátorkou akce. Musím říct, že mi přišla neskutečně nesympatická. Když se jí novináři ptali, zda by mohla popojít trochu doprava, aby si vyfotili Petru, tak jen odsekla: A kam asi??! Hvězdnější manýry než ostatní dámy... 

Zora Kepková, Petra Němcová
   Poté si slovo vzala Bára Nesvadbová. Petra několik minut byla otočená zády k fotografům. Nevím, jestli nechtěla být moc focená. Možná ano, na konci se jí někdo ptal, jestli by se mohla ještě otočit a ona řekla, že ne, že to stačí. Ale ne nijak ošklivě, byla opravdu milá.


   Když tam kousek ode mě stála, úplně jsem si uvědomila, jak je plná energie. Z ní ta dobrota a živost úplně sálala, což z fotografií není ani trochu patrné. Stojí před vámi světová modelka, co přežila tsunami, přišla o snoubence, vzpamatovala se, dala se na charitu, projezdila půlku světa, nafotila tisíce fotografií, chodila s takovými hvězdami jako Bruce Willis, James Blunt, Sean Penn... Nikdy mě na fotografiích neokouzlila tak, jako včera v Praze. 
   Přidám i menší drby :) Překvapilo mě, jak moc má zničenou pleť. Hodně rozšířené póry, pupínky, výrazné vrásky od smíchu. Vlasy má velmi dlouhé, přesušené a zničené. Daň modelingu. Kamarádka, co dělala hostesku místo mě, jí pomáhala zapínat šaty a všimla si i celulitidy, já křečových žilek. Takže, dámy, nepropadejte panice, i světovou topmodelku tyhle věci trápí :) Ale je krásná, o tom žádná. Skoro žádná fotografie to nedokáže vystihnout, ani ty profi pro Pirelli...


   Poté Petra oficiálně zahájila PFN svou řečí, kterou jsem vám natočila na foťák. Jen mi nedošlo, že když to natočím na výšku, bude to pak naležato. Omlouvám se, že musíte otočit hlavičky :/



   Poté následoval přípitek.

Karolína Bosáková, Klára Nademlýnská, Tatiana Kovaříková, Beata Rajská, Bára Nesvadbová, Petra Němcová
Karolína Bosáková, Klára Nademlýnská, Tatiana Kovaříková, Beata Rajská, Bára Nesvadbová, Petra Němcová
   Po přípitku si fotografové vyfotili Petru, na které hned bylo vidět, že to na červeném koberci umí "rozbalit". Profesionálka každým coulem :)

Krajková aplikace na kabátku byla krásná :)

      Přičemž ve spěchu vznikly i skvělé momentky :)



   A musím říct, že Karolína Bosáková je ve skutečnosti taky nádherná a vůbec bych netipovala, že je dvojnásobnou maminkou :)


   Pak se všichni odebrali do hotelu a o chvíli později navštěvovali butiky. Když šli do hotelu, Petra šla rychle a první. Slyšela jsem Karolínu B., jak říká někomu: Kde máme Peťuuu? A řekla to tak hezky starostlivě a mně se úplně vybavil článek o tom, jak právě Karolína hledala Petru v Asii po tsunami a navštěvovala jí. Jako když se starší sestra stará o tu mladší. Vážně mě to dojalo :)
   Bohužel jsem mohla mít fotku i s Petrou, v butiku, kde jsem chvilku byla, se ochotně fotila. Minuly jsme se asi o 15 minut. Sakra :D Jinak se s lidmi fotografovala ochotně, ale hlavně v hotelu nebo obchodech, venku před novináři se jí moc nechtělo, možná kvůli zimě.

Barbara Nesvadbová dávala rozhovory

   Když jsem procházela Pařížskou, nejvíce lidí bylo u Tiffanyho, Louis Vuitton, Gucci. Prázdno bylo v Pradě, Cartier.... Ne všechny obchody se zúčastnily. Víceméně to bylo všude stejné - šampaňské pro příchozí zákazníky, menší módní přehlídky. Ve všech obchodech byly hostesky z Unique One, v Dieselu pomáhaly missky Leová a Kovandová.


   Celá organizace byla dle mého hodně špatná. Všude bylo, že vše začíná v 5, některé obchody však zahajovaly akce až v 7 večer. Hostesky ani nevěděly, proč v buticích jsou, když jsou v každém prodavačky. Kromě roznosu letáků a podávání šampaňského, tam byly poněkud zbytečné. Ale i tak mě mrzí, že jsem tam nebyla. Jo mohla jsem třeba taky zapínat šaty Petře Němcový a mít s ní fotku :) Snad příště, na záříjovém Prague Fashion Week.

Oficiální vůní byla La vie est belle, k dispozici byly vzorečky.
 Nevzala jsem si ho, ta vůně je dost sladká.

   Kromě chystaných akcí v obchodech, které nalákaly spousty návštěvníků (kteří si však většinou nic nekoupili), byla připravena i soutěž s Lancome. Kdo se vyfotil ve stanu, kde se zahajovalo, mohl vyhrát kosmetiku Lancome v hodnotě 5 000 Kč. Fotky by měly být zveřejněny snad na facebookových stránkách Bazaaru, kde budou hlasovat uživatelé i redakce Bazaaru pro nejlepší outfit. Jen moc nechápu, když někdo vyhraje, jak se s ním zkontaktují, když nemají číslo, email, nic... 


   Před focením měly každého návštěvníka nalíčit vizážistky od Lancome, které líčily i Petru, Karolínu, Báru... hostesky. Když jsem tam přišla v 6 hodin, už se poněkud neochotné dámy ptaly fotografů, jak dlouho tam budou, a že ony už asi půjdou. Zájem byl z řad návštěvníků tak malý, že fotografové odešly hodinu po nich. Určitě tomu nahrála nepřízeň počasí.

Na červeném koberci si mohl zapózovat každý :)
 Na rozdíl od vizážistek byli fotografové opravdu milí :)

   Navíc vizážistky ani lidi, kteří se chtěli vyfotit, nelíčily. Jen čas od času upravily makeup někomu z organizátorů. Hostesky si ho musely upravovat sami. V téhle zemi chybí neochota opravdu hodně...


   Osobně bych víc uvítala kadeřníka :D Půl hodiny si natáčím vlasy, abych zjistila, že se mi venku rozbije deštník a mé kadeře vypadají hůř než ty vodníka... A to mi to tááák slušelo :D

4 různífotografové a 1 cizinec mi řekli, že jsem stylová, mám skvěle sladěný foťák a prý She is beautiful :D No nevim, oproti móním blogerkám jsem hadr. A překvapilo mě, že tam žádná nebyla.

Vpravo foceno profi fotografem na můj kompaktní digitál :D
   Celá akce se mi líbila a užila jsem si ji, i když jsem si nic nekoupila (jo mít taky ty prachy :D). Byla jsem zmoklá, promrzlá, ale vidět tu krásu, mě vážně bavilo :) Navíc jsem si pěkně prošla Pařížskou , kterou jsem už dlouho nenavštívila.


   Omrkla jsem tamější luxusní výlohy, nejvíc mě uchvátily šaty u Armaniho.


   A dostala se dokonce i do videa pro Blesk :D

No to vážně nevím, co jsem dělala, že mám tak otrávený nabubřelý výraz :D
Příští článek bude o mém makeupu a "outfitu". 

A co vy, také jste se byli podívat, popř. by vás to lákalo? Já půjdu příští rok znovu, státnice nestátnice :)

Mějte se krásně a pěkný víkend!

P. S. Pěkný rozhovor s Petrou najdete na super.cz

17 komentářů:

  1. Já na tu módu až tak nejsem, ale je fakt, že konat se něco takového u nás, asi se aspoň podívat zajdu, přeci jen, známé ženy člověk nevidí každý den. :)
    A myslím, že Ti to velice slušelo.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Taky jsem víc přes kosmetiku, módě rozumím max. takhle: Líbí se mi to, nelíbí :D

      Vymazat
  2. Moc děkuju za report, já jsem kvůli nemoci zůstala doma, ale vidím, že jsem o nic moc nepřišla :D Drby jsou skěvlý, popis atmošky taky a Tobě to mooooc slušelo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já slyšela i jiný drby, halvně o misskách :D Taky jsem to čekala akčnější a víc lidí. Ale to počasí tomu moc nedopřálo a lidi na takovýhle věci enmají peníze. Kdyby to udělali jako v Americe, pro konfekční řetězce, bylo yb to lepší.
      Brzo se uzdrav :))

      Vymazat
  3. Pěkný report :) jinak na módu taky nejsem, ale ráda jsem se podívala. Vůni bych si vzala :) protože mám doma celý flakónek a miluji ji. Je to jedna z mých oblíbených vůní. A tobě to na fotce moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :) Já mám nejraději YSL Parisienne :)

      Vymazat
  4. Velice ti to slušelo. Pěkná reportáž. Jak je možné se na takovou akci dostat? Normálně přijít? Příští rok jdu s tebou :-)
    Já měla pozvání na módní přehlídku Chanel, ale zrovna jsem byla v Japonsku. Jinak mne nikdo nikam nezve. Co dělám špatně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, to byla veřejná akce. Přijít mohl kdokoliv :)

      Vymazat
    2. Přesně, Marti, byla to veřejná akce .) Já jsem o ní věděla hlavně díky agentuře.
      Klidně půjdeme (jestli zrovna nebudu u státnic), ale ty mě celou zastíníš :D Taková krásná a se stylem, to se můžu jít zahrabat :D
      A Chanel přehlídku tit tiše závidím. Ale do Japonska bych možná radši :)

      Vymazat
  5. Supr report, dík za něj! O akci jsem slyšela, ale jednak to počasí a jednak mě ani moc nelákalo tam jít. Takhle mi to ale zní docela fajně a když to časově vychytám, tak se ráda podívám na tu zářijovou :) Drby (proč drby vlastně? když je to pravda...) o nedokonalostech světové topmodelky mě pobavily :D Ještě že existuje ten fotošop, že? A z narovnaných vlásků si nic nedělej. Mně se líbíš na obojích fotkách, s lokny i bez nich. Fotografové měli pravdu, styl ti tedy nechyběl!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojím se, jak zářijový bude probíhat. Budou to většinou přehlídky, na které musíš mít pozvánku :// Ale taky bych to šla ráda omrknout, snad nějaká fashion show bude i pod širým nebem pro všechny :)
      Kdyby byly narovnaný, oni byli hlavně hrozně mokrý :D :D
      A jinak já drby a zajímavosti hrozně ráda, horší jak Kelišová s Cecilkou :D

      Vymazat
  6. Muselo to být fajn Nikčo..docela mě zarazilo, že Zorka je nesympatická.. z rádia mi příjde totiž hrozně milá a sympatická..

    Petru Němcovou mám hrozně ráda.. je krásná, hrozně milá, působí šťastně, i když si toho prožila celkem dost. To, jak dokáže pomáhat je až obdivuhodné.

    Moc Ti to sluší..hlavně na videu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SE Zorkou nevím, televizi nemáme a rádio neposlouchám :)
      Petru mám taky moc ráda, četla jsem její knížku a moc se mi líbila. Ale toho večera mě dostala úplně :)
      Za kompliment děkuji, ale fakt si myslím, že v tom videu vypadám děsně :D Tak nějak otekle, nabubřele a přitom mě to fakt bavilo :D

      Vymazat
  7. Jéééj, ty drby mi fakt pobavily, i potěšily tak nějak :D A tobě to fakt seklo a v tom videu extra, i když tam máš zmoklý vlasy, ale prostě tam ti to sekne ;) A nevím proč, ale vzpomněla jsem si u té fotky z videa na film Ďábel nosí Pradu :D Nevybavuju si ani, jestli tam byla nějaká "zmoklá" scéna, ale prostě se mi to vybavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji :D Budu chodit s mokrými vlasy častěji, když říkáš :) A fén poletí do koše :D Hmm taky si zrovna zmoklou scénu z ďábla nevybavuji, jen v tý Paříži možná pršelo, ale všichni měli auta nebo deštníky :D

      Vymazat
  8. Ahojky, super článek! Jen sem se chtěla zeptat, jak se na takovou akci dá dostat jako hosteska, nebo případně i na PFW? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám známou v Unique One a většinou se tam posílají modelky z agentur (UNique One/Czechoslovak models). A jinak na přehlídky PFW se dostávají pozvánky, pokud vím :) Nejsem si jistá, ale možná některé přehlídky pod širým nebem v Paříské by mohly být trochuk vidění zdarma

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)