Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 23. května 2013

Sudoku nehty

Ahoj :)

   Když jsem sháněla náhradu za Essence Mellow Yellow, neviděla jsem v drogérii nic kloudnějšího než Rimmel Lemon Drop. Sice jsem četla, že trochu déle schne a jsou nutné 3 vrstvy... Ale to, že dělá bublinky, mi nikdo neřekl!

   První vrstva je dobrá, druhá už schne déle. A pak to začne - puf, puf, puf. Trošku jako když bobtná kukuřice na popcorn v mikrovlnce. Jen to naštěstí nedělalo takový rámus a puch.

   Při schnutí opravdu krásně voní po citrónech. Překvapivě ne po těch umělých jaké jsou součástí vůní do záchoda. Voní jako citrónová zmrzlina, taková ta bílá osvěžující, kdysi kopeček za 4 Kč. 


   No a pro krytí musíte dát třetí vrstvu, která schne až nekřesťansky dlouho. A pokud jste měli na nehtu jen 2 bublinky, vyrojí se jich i 5. Na některých nehtech méně, jinde více. Sice jsou miniaturní a skoro je ani nevidíte, pokud se nepodíváte hodně zblízka. Ale už nevytvoří krásně hladký povrch. Víc jsem jich měla na levé ruce, tak nevím, jestli jejich počet stoupá se šikovností při lakování. P5i tomto lakování to ještě šlo, ale když jsem ho lakovala podruhé, tak bublinky byly hodně viditelné, zde to vypadá, jako kdyby skoro nebyly. Ale věřte mi, že tam byly, sůvy jedny.

   Takže já tu čekám přes hodinu a teď abych to šla odlakovat. No to určitě... Tak jsem nehty ozdobila sudoku motivem na odlákání pozornosti od lakového popcornu. Ostatně sudoku mám ráda, je mým věrným společníkem při každé přednášce. Jednou skončím jako stará babička, co přes tlusté brýle luští čísla v mřížce :)

   Nejdříve jsem zkusila svoji oblíbenou alkoholovou metodu. Jenže v Metru asi měli málo barvy a celý motiv byl poněkud "vyblitý". Tak jsem to děsně šikovně obtáhla černou lihovkou, ostatně už v tom mám praxi :) Překvapivě se mi podařilo překrýt právě ty bublinky, nejvíc jich bylo na malíčku.


   Být šikovnější nebo mít šablonu na tiskopis, tak si ty čísla příště nakreslím, tak jak mají být, a ne zrcadlově otočené :)



   Moc se mi líbí ta kombinace černé a pastelové barvy. Ještě dodám, že fix se nerozpíjí a nesmaže. Jen to chce tak 10 min. počkat, než se vsákne a uschne :) Nesmíte použít nadlak, jinak se vám to celé rozpije.

Jak se vám to líbí? Neříkám, že je to něco extra, ale vypadalo to celkem hezky :)

Mějte se krásně :)

P. S. Asi všechno hrozně prožívám, ale jsem úplně šťastná, že je vás tu už 71 a na Bloglovinu 26! Děláte mi obrovskou radost <3

18 komentářů:

  1. I když obrácené, pořád moc pěkné :) Ta kombinace barev je vážně krásná, taky se mi líbí pastelové barvy s černou, příjde mi, že tak barevný odstín i víc vynikne. A líbí se mi, že to není přeplácané, políčka v sudoku jsou dost velké a na nehtech to pak vypadá tak akorát přiměřeně. Moc dobrý nápad :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) A s tím vyniknutím barev máš pravdu :)

      Vymazat
  2. Tak to vypadá vážně super :) Škoda, že na nehty jsem úplný anti-talent :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Uvidíš, párkrát se procvičíš a půjde to samo :)

      Vymazat
  3. Jéé zmrzka za 4kč :D taky na ní pamatuju :) :D tahle barvička vypadá ale skvěle.. škoda, že bublinkuje.. s tím se hold nedá nic moc co dělat..

    Ale jinak je to tedy super nápad! Jak s novinami, tak i s lihovkou :D Já jsem to s novinami zkoušela jen jednou a prostě se mi to neobtisklo :( Nevím, co jsem udělala špatně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možný, že ta barva nebyla moc silná... Mně se to stalo, když jsem zkoušela motivy tisknout na naší tiskárně. Anebo je ten papír moc savý a barvu už nepustí :/

      Vymazat
  4. Tak nejdřív Ti chci pogratulovat k narůstajícímu počtu pravidelných čtenářů :) a za druhé Ti musím pochválit nehty :) Kde bereš tu fantazii, prostě nechápu, tohle by mě nidky nenapadlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Hani :) A o inspiraci už víš z facebooku :)

      Vymazat
  5. z úvodnej fotky som si myslela, že si to kreslila :-D vôbec som nepostrehla, že je to obrátené :-D ale sú super tak, či onak :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, luštění Sudoku vůbec nemusím, ale Tvoje nehty mě zaujaly okamžitě - velmi originální :-). Líbí se mi i ten žlutý odstín, nemusím moc "vykřičené" syté žluté, ale tento vypadá opravdu hezky, ale škoda, že ta kvalita je nic moc, každopádně jsi to vyřešila kreativně:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mně se ty vanilkové odstíy také moc líbí, ale většinou je ta kvalita dost mizerná :/

      Vymazat
  7. Hned mne tvoje kreace zaujala. Je to tak originální a velmi pěkně tedy precizně provedené. Líbí se mi to. Ta žlutá je příjemná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji moc za hezký komentář :)))

      Vymazat
  8. Naprosto famózní, řekla bych! Tohle jsem fakt ještě u nikoho neviděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) I když mě to připadá nefamózní :D

      Vymazat
  9. Se přiznám, že alkoholovou metodu vůbec neznám (díky za nápad!) a s fixkou jsem na nehty levá jak ta šavle, ale výsledek se mi moc líbí! Někdy zkusím, až čirou náááhodou nebudu mít co na práci (takže zhruba v důchodu :D )
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do důchodu si na to počkáš :D Zkus o prázdniny ;) Jinak kdyby jsi viděla, tu pravou ruku... to byla panečku hrůza kostrbatá :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)