Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 27. května 2013

Šumivé tabletky od pana Rochera

Pěkné pondělní odpoledne :)

   Dnes bych vám ráda představila pomocníky při chvilkách relaxace strávených v koupelně, kteří mě doprovázejí už několik let - šumivé tablety od Yves Rocher.



   První nákup u pana Rochera byl testovací - malinové mýdlo, ovesné mléko 50 ml a malinová šumivka. Mléka a šumivky jsem si hned zamilovala, mýdla mě nijak nepřesvědčila.

   Dříve jsem se ráda cachtala v pěně s gumovou kachničkou nebo v koupelové soli. Jenže sůl mi začala vysušovat pokožku a u pěny mě nebaví, že to spadne po 15 minutách. Tak jsem přešla na šumivky.

  Jedná se o takový slabší balistik. Tuhé cosi, co po kontaktu s vodou začne pěnit a vonět. Vzhledem a konzistencí připomínají barevné křídy. Kokosová tabletka, která je na fotografiích, vypadá jako křída úplně :) Sama o sobě se nedrolí, ale zanechává trochu prášku na rukou.


   Když jí hodíte do vody, začne ihned pěnit a zbarvovat okolní vodu.


   Nezkoušela jsem balistiky od Lush (prostě mi jednotlivě nevoní, voní mi celý obchůdek, kde se všechno mísí), tak nemohu potvrdit, jak moc se liší pěnivostí (bublinkovatostí). Měla jsem nějakou šumivku i od Avonu a bublinek tam bylo stejně jako u YR.

   Rozhodně nečekejte sílu vířivky. Jedná se o drobné šimrající bublinky. Nejvíce mě baví dát si ji pod chodila nebo pod kříž, hrozně roztomile to šimrá :)


   Při rozpouštění tabletky se uvolňují i malé kousky, takže se vám vše rozpustí do cca 6-8 minut. Což je škoda, nejradši bych si ty minibublinky užívala aspoň půl hodiny :) 


Celá voda je pak zbarvena podle vybrané vůně tabletky.
Kokos: Bílá mléčně zbarvená voda. Vypadá opravdu jako kokosové mléko, jen je méně do žluta a neplavou v ní kousky kokosového vlákna :) Voní jako sladký, ale ne přeslazený kokos. Jedna z mých nejoblíbenějších.
Vanilka: Zbarví vodu do tmavě žlutooranžovo okrové. Voda je čirá, ne zakalená jako u kokosu. Nevoní jako vanilkový rohlíček, vůně je trochu štiplavější, ostřejší.
Malina: Zbarví vodu do růžověčervené. Je opět čirá. Voní skvěle jako celá malinová řada. Není příliš přeslazená, je lehce nakyslá, jako jsou maliny doopravdy.
Ostružina: Tuhle jsem osobně nezkoušela, měla ji maminka. Říkala, že voda byla dost fialová a hezky voněla. Předpokládám, že čirá byla taky :)
Broskev: Na stránkách YR není, ale v obchodě ji vídávám běžně. Zkoušel ji taťka a barva prý byla oranžová. Toť názor muže :)

   V rámci zimních a letních limitek bylo možné zkusit i mandarinku, meruňku, pečené jablko.

   Barevné tabletky neobarví vanu, takže se nemusíte bát, že by zůstala třeba do polovina růžová :)

Neznámá ruka nořící se z mlhy... Až to vypadá děsivě :D



Co se týče vůní obecně: Provoní celou koupelnu, ale na pokožce parfemace dlouho nezůstane.

Vysušování pokožky: Tu nehledejte. Ani na atopický ekzém není šumivka nijak agresivní, což velmi oceňuji.

Složení: Žádná sláva, ale kokosový olej je určitě příjemnější než umělá parfemace :)


Srovnání se Sephorou: Zkusila jsem i 2 tabletky od Sephory. Cena je stejná (30 Kč), gramáž také (20 g). Pění stejně, ale Sephora vyprchá dřív než YR. Mandarinka a kokos mi připadaly jako dost umělé parfemace. Lehce vysušovaly pokožku.

Tip pro hračičky: Hrozně mě baví si s tabletkou hrát - vytahovat ji z vody a pozorovat, jak šumí a prská, že chce zpátky :)


   Takže už jen zbývá najít vanu (my ji tu nemáme, jen sprchový kout, tak jezdím k našim :) a ponořit se do voňavé teplé vody a hrát si :)

P. S. Kachničky vezměte s sebou :)


A co si do koupele dáváte vy? U mě po šumivkách hned vede smetana 30% - to se pak ani nemusím mazat krémem :)

Mějte se krásně :)

18 komentářů:

  1. To zní naprosto skvěle, Yves Rochera mám tady hned vedle, zkušenost mám jen s kokosovým krémem a jejich salonem - ten je moc fajn:) Tak díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, můžeš kokosový krém doplnit o šumivku a připadat si jako jeden veeelký kokosový ořech :))) Snad budeš spokojená :)

      Vymazat
  2. To vypadá zajímavě :) jenže, kdy já se dostanu u nás k panu Rocheru, to fakt netuším a vůbec docela mě začíná zajímat i jiné produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla by jsi k němu zajít :) Ale sama vím, jak jsem schopná chodit pro jednu věc do drogérky půl roku...

      Vymazat
  3. Niky, díky za recenzi. Proč já si tyhle tabletky nikdy nekoupila? Od LUSH je znám a voní mi, ale zase mi přijde dost dávat za jednu koupel takových peněz (a jakmile se balistik namočí, tak už není cesty zpět!). Takže tohle je super varianta, navíc to vypadá, že i hodně podobná.

    Taky mám ale ráda ty máslové/olejové koule do vany. Dokonale to zvláční pokožku a ta vůně zůstává:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Luci, teď jsi mi připomněla moje dětství - taková ta olejová zvířátka z lékárny do koupele :)))
      Jinak od Lush by mi to taky bylo líto, ale chtěla bych je zkusit (ovšem za předpokladu rozpůlit je, přeci jenom na jednu koupel dát 130 Kč...).
      A stále koketuji s myšlenku tam dát ty tabletky třeba 3 :D

      Vymazat
  4. Tabletky se zdají parádní, líbí se mi, že se nedrolí a nevysušují. Vůbec jsem nevěděla, že v YR něco takového vedou :) Musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevysušování mě celkem překvapilo a jsme za něj ráda :)

      Vymazat
  5. Měla jsem ostružinu a byla to jedna z nejlepších koupelí :D, tabletky jsou mnohem zábavnější než pěna a sůl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěny mě baví, ale nebaví mě, jak hned zmizí :/ Ale jako malá jsem si z nich stavěla města a hrady na kopcích :)

      Vymazat
  6. Teda to vypadá suprově :) Škoda, že tu nikde nemám poblíž prodejnu. Hned bych se naložila do vany :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná mají i něco podobného v drogérkách :)

      Vymazat
  7. Používáte jen jednu tabletu do vany? Já když si dám jednu tak mi to vůbec nebublinkuje a ani moc nevoní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám jen jednu :) Ale dávám si tak 1ř - 20 cm vody :)

      Vymazat
    2. A jinak těch bublinek je málo, to jsem psala, což je škoda :/ ale pár se jich tam najde :)

      Vymazat
  8. Tenhle tip včetně kachniček vypadá moc dobře:). Mám moc ráda ráchání ve vaně, mám ráda pěny, používám různé voňavé soli včetně himalajské soli, olejíčky jen tak, čisté výluhy z bylinek - ale šumivku jsem nikdy neměla. Po Tvém článku jsem teda hodně namlsaná a až půjdu k panu Rocherovi pro sprcháč koupím i šumivky :). Moc pěkný článek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, moc děkuji za krásný komentář :) Mám radost, že jsem tě namlsala :)
      P.S. Výluhy z bylinek mám také ráda, hlavně levanduli :))

      Vymazat
  9. Vypadá hezky, já mám ráda šumivé věci do vany.. a je fajn, že by nedráždila moji citlivou kůži s at. ekzémem

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)