Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 29. května 2013

TAG: Co mi nesmí na nehty...

Pěkné středeční odpoledne všem :)

   Jak jistě víte, na nehty jsem schopná si dát snad všechno možné. Často mi ruce zdobí roztodivný nail art, nebráním se ani živějším barvám. A přeci existují věci, které mi nesmí na nehty, nikdy a nikde!

1. Gelové nehty
   Never ever! Nejvíce se mi nelíbí hranaté nehty, kde je zdobený konec barevnými třpytkami. Přijde mi to takové nedodělané, jak je vidět přirozená barva nehtu a k tomu ten šílený barevný konec. Nejvíc mě fascinují ženské okolo 50 let, nenalíčené, neupravené, sotva to má deodorant, ale na umělé nehtíky s glitříky budou chodit každý měsíc. A i klasická francouzská manikůra se mi na těch umělých pařátech nelíbí. 

Zdroj

2. Světle modrá / baby blue
   K ní se váže jedna historka. V první polovině ledna roku 20.. jsem měla chřipku (venku bylo -15°C, u mě 40°C). Když jsem se vyléčila, do týdne na mne přišla chřipka střevní. A zrovna jsem měla nalakovanou tuhle barvu, značka byla tuším Golden Rose. A protože jsem celý ten týden prozvracela (doufám, že jste všichni po obědě :), tak mi začalo být špatně i z té barvy. Jakmile se na ní jen podívám, už se mi to vrací... brr. Jediná pastelová, kterou nemůžu nosit, i když by se mi líbila.


3. Piercing do nehtu
   Kdo to vymyslel, musel být dle mého naprosto nepraktický člověk. Jednak bych si nechtěla zničit svůj přírodní nehet, gelové kvůli tomu dávat taky ne (viz výše) a jednak se mi to nelíbí a přijde mi to nepraktické. Už vidím těch zatrhaných svetrů. O zadělávání těsta radši ani nemluvím...

Zdroj
4. OPI
   Jo každej tu značku miluje a blogerky šílí: Už mám svého prvního opíka, joooo! A právě kvůli tomu mě tyto laky nelákají. Nepodléhám davovému šílenství, nechci BB cream, Chubby Stick od Clinique, zlatý hair cuff, ombré vlasy, gumáky se zlatými cvočky, parku. Nechci OPI! Přičemž se mi nelíbí ani design lahviček. Na milost bych vzala pouze Man With A Golden Gun :))

Zdroj

5. Neonové laky na nehty
   Zářivé barvy mi nevadí. Nevadí mi ani zelená a žlutá jako někomu (osobně některé odstíny považuji za pěkné, tmavě zelená je elegantní a vůbec ne jako barva pro teenagery). Ale neonové barvy nesnáším. Vadí mi na oblečení, kdy člověka naprosto přebijí a on sám vůbec nevynikne. Barvy mají podtrhovat a doplňovat člověka, ne ho zakrýt... Snesu některé růžové neonky (Sephora Valentine) či korálové (p2 Passion), ale zelené a žluté zvýrazňovače ne. 

Zdroj
6. Texturované laky
   Připomínají mi spoustu malých bublinek v laku nebo otlačeninu od polštáře/svetru/gauče/vlasů. Kdyby se jednalo čistě o glitrové laky (třeba u GS STARS ani neceknu), ale v kombinaci s leskem to ve mně opravdu evokuje nepovedenou manikůru... Navíc se vidím, jak bych si celý den přejížděla po nehtech, protože by mi to prostě vadilo. To snad ani nejde popsat :D Jednoduše mám ráda hladký povrch nebo třpytky. Ne toto.

Zdroj


  A co by jste si vy nikdy nedaly na nehty? Docela by mě to zajímalo u nehtobloggerek SonidlaHankyMíny a Labradoory :) Jako oficiální nominaci to brát nemusíte, věřím, že je to poněkud otravné :)

33 komentářů:

  1. Hezky sepsané. :) Kromě světle modré, kterou nemám negativně asociovanou a tak mi nevadí, se všem věcem vyhýbám. Po OPI netoužím, leda bych ho někde potkala za nějakou super cenu nebo tak, ale sbírku bych si určitě nedělala.
    Umělé nehty se mi nelíbí. Prakticky žádné. Nedávno jsem zahlédla paní v letech s příšerně fosforeskujícími špičkami hranatých nehtů, barva přecházela do ztracena a u lůžek už byl vidět přírodní nehet. Vážně, nic divnějšího jsem dlouho neviděla. :)
    Texturované laky mě moc nezaujaly. A ten piercing je taky zvláštní. Upřímně si ale myslím, že ty, kdo to nosí, těsta moc nezadělají... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, s tím piercingem, protože tak dlouhé nehyt by jim to ani nedovolily :D
      Jinak s těmi fosforeskujícími nehty... kolikrát v tramvaji potkávám podobné typy :)

      Vymazat
  2. Mě je značka laku fuk, nikdy jsme trendy a blogy ohledně nehtů (a kosmetiku též zas moc ne) nesledovala tak mi OPI přijde prostě jako značka. Nějaké laky od nich mám, když se mi líbila barva. A baby blue mi nevadí, ačkoliv žádný takový lak nemám (ale líbí se mi dvě modravé barvy z nové kolekce Essie co jsme viděla u jedné UK bloggerky). Se zbytkem 100% souhlasím. Nesnáším ani zdobení, kamínky a moc nemusím tmavé barvy, od vínové po černou, hnědou,...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *jsem samozřejmě :-) píšu z tabletu jako prase

      Vymazat
    2. Díky za nominaci ;) asi se do toho pustím, protože TAG jsem ještě nesepisovala. Jinak ve zpoustu bodech s tebou souhlasím.

      Vymazat
    3. jéé to bych byla šťastná jak bleška :)))

      Vymazat
    4. An, já píšu jako prase i na klávesnici :) Jinak ta modrá by mi nevadila, ale ta chřipka udělala své :D

      Vymazat
  3. Jsme na tom dvě :) ani já jsem šílenství kolem OPI nepodlehla :D mně stačí to co mám, stejně to každou chvíli odlakuji a zase přelakuji, tak proč dávat za lak 200-400Kč, když si můžu koupit za 40-80 a udělá stejnou službu. A koupím si jich mnohem víc :D ale Man With A Golden Gun se mi taky líbí :P třeba za pár let.. Kdoví :) Piercing trochu nechápu. Jo, vypadá to pěkně. Ale pochybuji, že to nějak dlouho vydrží. Každou chvilku se to někde zadrhne a nakonec si stejně slečna urve nehet :) Moc hezká článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě OPI neláká kvůli ceně, neřeknu u Ruby Wing, protože mění barvu a jsou unikátní, ale třeba krémovou červenou bych si od OPI nekoupila, to radši bduu rozšiřovat sbírky kvalitních laků za méně peněz :)
      Taky si říkám, nikdy neříkej nikdy :D Jinak Man With A Golden Gun je trošku nedostupný v ČR a drahý jako... i prase je snad levnější :D
      Au úplně jsem si vybavila celý odtržený nehet z piercingu, fuj!

      Vymazat
    2. Já jsem měla období, když jsem po OPI lacích byla jako divá a během pár měsíců se mi jich doma nastřádlo asi 15? Ale jako "láčkofilka" je beru jako top značku, ale nejen značku, jsou to laky kvalitní, dlouho vydrží, složení není tak drastické jako u levných no-name laků, mají jedinečné barvy, vyhovuje mi jejich štěteček a když si spočítáte cenu jednoho ml, není zase tak drahý, když jej nakoupíte v zahraničí (neberu předraženou sephoru - 350 je fakt moc!)...takže momentálně už za ně neutrácím, ale když mám třeba narozeniny...od kamarádek jej ráda dostanu ;)

      Vymazat
    3. Jasně, že jsou levnější než Chanel, YSL... :) Ale mě fakt nelákají, extra široké štětečky moc ráda nemám. A s výdrží je to dost individuální, Color Club, China Glaze, některé Nubary mi taky nedrží.
      Jsem taky láčkofilka, ale všechno mít nemusím :D
      Mohla by se tu na to zavést diskuze, to je jasné, ale prostě ten odpor ve mně je :)

      Vymazat
  4. Když jsem viděla ten nadpis, okamžitě se mi vybavil žlutý lak na nehty! Ne, že by se mi nelíbil, ale nesluší mi, naprosto žádný odstín, vypadám v nich jak největší špína!

    Jinak s tebou v podstatě souhlasí, až teda na tu MODROU - modrá je dobrá! :) Ale chápu, že k tomu máš své důvody :)) A neonky mě na nehtech moc nepohoršujou, naopak, ráda nosím zelený neonový lak, pokud jsem celá v černém. Nehty jsou jediné, kde neony toleruju.

    Jo a ještě bych dodala perleť. Jakmile vidím mladou holku/slečnu/ženu s perleťovýma nehtama, okamžitě si představím babičku. (Což je teda asi čistě můj problém :D) Je škoda, že jsem celkem náhodou zjistila, že mi perleťovej lak sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A viděla jsi někdy někoho s tím piercingem?

      Vymazat
    2. Nad perletí jsem taky dost přemýšlela - růžová s perletí, vínová s perletí, hnědá s perletí... taky neee.
      Jinak žlutá mi taky zas tolik nesedí, ale líbí se mi (čas od času, hlavně v létě k modrobílému oblečení).
      Jinak s piercingem jsem nikoho neviděla a doufám, že neuvidím :D Ale měli to ve výloze dvou vietnamských salonů :D A vypadalo to děsně.... Dokonce i Essence jeden čas prodávala sadu na piercing do nehtu, naštětstí to už stáhli :)

      Vymazat
    3. Mě by právě zajímalo, jestli to fakt někdo nosí. Vím, že se to prodává, v saloně jsem to taky viděla, v časopise, na fotce... Ale naživo ne, tak snad to nikdo nenosí :D

      Vymazat
  5. S 1. a 3. bodem na 100% souhlasim, to mi mluvíš přímo z duše. :) Moc dalšího mě nenapadlo, ale podívala jsem se k Hance a tam byly hned stilleto nails a ty vážně nenávidim, nechápu, co je na tom pěknýho..brrr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si u Haničky hned vzpomněla na stilleto :D

      Vymazat
  6. Jé Nikolko děkuju za nominaci, někdy se do toho dám! Tento tag mě bavilo číst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn,, že tě to bavilo :) A jak píšu, je to nepovinné, čistě jen na tobě :))

      Vymazat
  7. Nikčo a mě se zrovna baby blue na nehtech líbí moc, ale chápu Tvůj odpor k ní :( :)) S těmi umělými nehty máš uplnou pravdu, i když moje kamrádka je má a její se mi líbí.. :) Ale je dost lidí, na kterých se mi opravdu nelíbí..

    Jinak zelené a žluté neonky se mi na nehtech tedy taky nelíbí..

    Skvělý tag :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některý umělý celkem i jdou, ale ne uvedený případ :D

      Vymazat
  8. Teda to je velmi pěkný tag!! přečetla jsem ho bez dechu a až žasnu, jak se shodneme..až na tu baby/blue :-) z té mi sice špatně není (já to mám takhle na pachy), ale ani mě nijak neláká...OPI zatím nemám a koupím si ho asi jen, abych zjistila, co na tom všichni mají, odstín mám taky vybraný :),ale nejsem z té značky "hotová"...spíš hledám tak různě.. jinak bod 1. to mě nikdy nepřestane fascinovat a zároveň děsit - přesně jak si napsala, ženy neupravené atd. ale gelový "nailart" na nehtech brrr....Prostě shoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)) Koukám, že většině se nelíbí to stejné :) A s pachama to mám podobně i s chutěma... Chřipka je prevít!

      Vymazat
  9. Teď jsem na tvou stránku narazila a jsem nadšená ! :-D Myslím, a to upřímně, že by jsi měla dostat ocenění blog roku, protože tvé popisky mě opravdu baví ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to mě moc těší :) Vážně :) A s tím oceněním bych to neviděla zas tak horce :D

      Vymazat
  10. ja som si povedala, že chcem mať z každej značky, čo sa dá u nás kúpiť, aspoň jeden lak. po zakúpení OPI tiež nechápem to šialenstvo ani prečo si to niekto dobrovoľne kupuje :-D k tým umeláčom, ti napíšem len toto:
    http://www.youtube.com/watch?v=l0JQnuGDtEY
    btw. neskutočne ma irituje, keď nejaká stará ťava okomentuje, že preboha, čo to mám na nechtoch a ona je na tom asi tak, ako popisuješ v prvom bode. ale taká 60-tka s takými nechtami to je ešte horšie.
    ešteže si nedala do posledného bodu moju fotku :-D mne tieto laky nevadia, horšie predýchavam tie s tými drobnými cukríkmi, kaviárová či ako :-D význam tej som vôbec nepochopila, nie ešte aby som si to kúpila.
    tej baby blue mi je ľúto, lebo farba je to pekná :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé to video ne, budu mít noční můry! :D To s tím toaleťákem... no comment :DD
      Css tvoje nehty jsou umění, ale zelený třpytky na umělých nehtech, kde je vidět nehtové lůžko ne :D
      S modrou je mi to taky líto, taková hezká letní lehká barva a mně to připomíná tragický únor :D

      Vymazat
  11. Dík za nominaci :)
    Mám akorát poznámku k 6. Já jsem si nejdřív myslela to samé, ale pak jsem si na zkoušku koupila jeden od Kiko a je skvělý. Já si naopak pořád ty nehty přejížděla, protože mě to bavilo. Naopak ty GS mi přijdou víc hrubší a bližší glittrovým lakům a to mi vadí víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba taky někdo dospěju do bodu, kdy se mi ty texturované laky budou líbit, zatím ale ne. Mě by byavilo přejíždět si po těch nehtech, kdyby ty bublinky/kuličky praskaly :D

      Vymazat
  12. Hezký článek, s většinou souhlasím. Hlavně ty neonky, tos vystihla přesně :).

    OdpovědětVymazat
  13. Nikolko, nejsou stars... taky texturované? :-) efekt je velmi podobný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svým způsobem ano, ale já odlišuji texturované - krémové bez třpytek a pískové třpytkaté :))

      Vymazat
  14. Súhlasim s gélovymi, piercingom a neonovými tiež nemám rada tie farby :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)