Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 8. května 2013

TAG: Práskni to na sebe :)

Ahoj všem :)

   Když máte chuť na TAG a momentálně vás žádný hotový nezaujal, vytvořte si vlastní. Cílem tohoto je napsat o sobě cokoliv, co myslíte, že pomůže vašim čtenářům vás nějak poznat. Může to být zajímavé a nemusí, zábavné nezábavné meze se nekladou. Nevím, jestli někdo bude pokračovat, protože si spousta bloggerů svoje soukromí střeží a naopak u některých víte, i kdy jdou na záchod. Navíc se tu rozmáhají anonymní rejpaví čtenáři, kteří však stejně docílí jen toho, že se ztrapní (určitě budu tak blbá a koupím si zakrslé králíky, abych je uvařila na smetaně :). 
Tak jdeme na to :)

1. Ve 4 letech jsem snědla žížalu, když mi strýček řekl, že je to špageta. Naštěstí si to nepamatuji :)

Dáda by se divila... zdroj

2. Kdybych mohla potkat někoho, kdo nežije, z mužů by to byl John Ronald Reuel Tolkien a z žen Nataša Gollová.

3. Někdo brečí u Titaniku, já brečím u Gladiátora.

4. 2,5 roku chodím s Francouzem, byla jsem s ním dvakrát ve Francii, každý rok tu máme jeho rodiče a já stále umím francouzsky max. 5 vět (ale vím, jak se řekne žába, což je pro přežití ve Francii velmi výhodné :D).

5. Neskutečně lituji svého rozhodnutí studovat zahradní architekturu,

6. Jsem hrozně nešikovná - rozbijim vše okolo sebe a hlavně sebe. Modřiny jsou mojí vizitkou :)

7. Miluji maliny a cokoliv malinového :)


8. Projevila o mne zájem agentura Unique One. Bohužel se už neozvali, takže mne Karolína Bosáková asi neschválila :D Navíc jsem vytížená na další 3 měsíce a neměla bych čas na několikahodinová focení a létání do cizích zemí. Ale za tu zkušenost jsem nesmírně vděčná :)

9. V životě jsem měla jen jednou antibiotika. Ovšem lékařka ani lékárnice mi neřekly, že se s nimi nemají jíst mléčné výrobky a na příbalovém letáku to taky nebylo. Následek toho je, že se mi vytvořila intolerance laktózy a 5 let už nesmím jíst cokoliv mléčného, což je pro člověka, do té doby pijící každý den ráno kakao a odpoledne svačící jogurt, velký trest. Minulý rok jsem zkusila dát si jogurt - na 3 týdny vyřazené zažívání mi ukázalo, že si ho už nikdy nedám...

10. Spousta lidí si o mně myslí, že jsem prase, protože jím hlemýždě zahradního :D


11. Nikdy mne nepřestane fascinovat film Hodiny.

12. Ráda dělám takové ty chlapské práce jako je vrtání, zatloukání hřebíků (a čehokoliv) kladivem, malování, natírání...

13. Cca jako osmiletá  jsem házela se sestrou kuličky z bahna na zeď jedné budovy. Později jsem zjistila, že je to úřad práce. Prý už žádné zaměstnání neseženu...

14. Neskutečně mi vadí lidé, kteří jsou líní si něco vyhledat a radši se z lenosti stokrát zeptají. 

15. Doma jsme chovali andulky, křečky, myši, rybičky, potkany, kočky, gekony, želvy, leguánky malachitové a nově i králíky.


16. Mám averzi k módě typu khaki parka, legíny, ocvočkované gumáky a velká lesklá kabelka. 

17. Už babička mi říkala, že jsem talent na vaření. No není to nejhorší, ale mám problém nepřesolit polévku a nespálit cibuli na uhel.

18. Jsem velký antitalent na sport - kromě fotbalu a jógy.

19. V 11 letech jsem se na sebe zlobila, že jsem mudla a nedostala jsem žádný dopis z Bradavic. Tenkrát mě to hodně tížilo...

20. Jsem závislá na černé kávě a čaji (přičemž Earl Grey jasně vede).


21. Nikdy jsem nebyla mimo Evropu a nejlepší dovolená byla ve 13 letech se školou do Švédska. Tu zemi miluji!

22. Mám maturitu z latiny a moc mi ten jazyk chybí. Sice umím asi 900 rostlin česky a latinsky, ale složit větu v latině je pro mne mnohem zábavnější a příjemnější. Momentálně se můžu trénovat max. na vatikánské Wiki :)

23. Mám jednu dost nepříjemnou vlastnost - dokážu lidem ukázat, co si o nich myslím a náležitě je odbýt :(

24. Stále si myslím, že svíčková se 4 karlovarskými knedlíky a brusinkami trumfne celou vyhlášenou francouzskou kuchyni.

25. Nechodím do hospod, barů a na party, protože utrácet za to, aby mi bylo 2 dny špatně, mě vážně neláká.

26. I když je mi 21 let, už od 17 let mne děsí myšlenka neplodnosti.

27. Na jednom oku mám 6 a na druhém 5,5 dioptrií na dálku. Což ze mě činí skvělého slepýše.

Slepýš není had... Nikol je slepejš... zdroj

28. Na štrůdlu mám nejradši patičky :)


Tak co, máme něco společného? Třeba tu žížalu? :-P

38 komentářů:

  1. Tý brďo, a ty si toho hlemýždě zahradního vaříš sama nebo na něj někam chodíš? Jinak na vyfocené kafíčko se ani nemůžu dívat - došla nám zrnková káva a Nescafé mi teď vůbec neleze... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne to ne, my je kupujeme mražený (často je mají v Lidlu v rámci Francouzského týdne, ale teď je zrvona neměli). On je to celkem dlouhý proces, kdy se střídavě namáčí do soli a vaří, což se několikrát opakuje. Pak se k němu dá bylinkové máslo a peče se.
      Jinak mne to rozpustné kafe taky tolik nechutná, většinou je nakyslý a málo hořký...

      Vymazat
  2. Skvělý :D! Antibiotika jsem neměla ještě ani jednou, ani nic zlomeného či naraženého, asi jsem nebyla nikdy moc akční :D. Rozesmála jsi mě s těmi bradavicemi, mě zase spolužačka přesvědčovala, že chodí s Harrym a mě dohodí Rona, věřila jsem jí to :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď si pobavila ty mě :D :D :D Hej, já chci taky kamarádku, co mi dohodí Rona :D
      Jinak zlomenýho jsem taky nikdy nic neměla, ale dvakrát zvrtlý kotník a milion naražených prstů a na pravý ruce se mi uvolnily při úrazu šlachy od kloubů. Prostě šikovná :D

      Vymazat
  3. Ale jo, taky jsem snědla několikero žížal jako malá. Ani nevím proč. Jinak mě zaujalo, že taky děláš chlapské kutilské práce, ne, že by ten můj neuměl vzít za práci, ale baví mě to. A film Hodiny miluju, Phillip Glass je navíc geniální skladatel (viděla jsem naživo a mám ted husinu, jako to jen píšu, brrrr) a dodal tomu to pravé díky soundtracku. Tolkiena byhc nejen chtěla potkat, ale chtěla byhc jeho představivost a jazykového genia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, spřízněná duše :)
      Philip Glass je úžasný skladatel a ten soundtrack považuji za jeden z nejlepších, hlavně The Hours, Dead Things a Morning Passages :)
      A to, že jsi ho viděla naživo, ti neskonale závidím :) Vím že tu byl, ale nějak jsme se na něj nedostala :/

      Vymazat
  4. 25. máme společnou :) a navíc se vyhýbám zakouřeným prostorům. Nesnáším ten smrad z cigaret a pak když ti z toho má smrdět oblečení no fujky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten smrad chápu, to by mě kleplo jít někam vystrojená a přijít jak ta největší smradlavka...

      Vymazat
  5. Fotka u 15 je fakt super :) Ale bohužel se řadím mezi tu spoustu lidí v 10 :D
    Jinak samé zajímavé věci, jsem ráda, že jsem se o tobě dozvěděla víc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gekouš měl fotogenickou náladu :D A s tou 10 se tobě ani osatním moc nedivím :) A díky moc :)

      Vymazat
  6. Ježiš, to je boží :D Maliny nás spojují, áááách :) Antitalentství na sport též, ovšem mě naopak děsí představa plodnosti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že s tím malinovým článkem ses mi tenkrát trefila do noty :))

      Vymazat
    2. maliny jsou úžasné.. a holky, zkoušeli jste malinový šampon od Baley?? To je něco úžasnýho!!!

      Vymazat
    3. nezkoušela, mne obecně ty šampony od Baley nic moc nedělají... :/ Takže jen malinový ocet od YR čas od času.

      Vymazat
    4. Nikol, kolik stojí ten malinový ocet, nevíš takhle z hlavy prosím? Já se na něj vždy zapomenu podívat..

      Vymazat
    5. Milá S., je za 179 Kč 150 ml, takže já si obvykle počkám, až když je na něj sleva, to je třeba i za 120 :)

      Vymazat
    6. Děkuju, to vůbec nezní zle! :)

      Vymazat
  7. :DD Skvělý !!!!!!!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. To já umím francouzsky salut, merci a pozor.... TATOU (pásovec) :D :) No, jsi zajímavý člověk. :DD
    Jinak mléčné výrobky... to musí být strašný! :( A chlapské práce já taky ráda - pěkně natírat, malovat, zatloukat (:D), sekat trávu, všemožně opravovat... Ale teda dříví nenaštípu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pásovce neumím, ale vím, že piaf je vrabec :D jinak dříví taky neumím naštípat, to mi vážně nejde...

      Vymazat
  9. Skvělej příspěvek Niky :) pobavila jsem se :)):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem vážně moc ráda, že se líbí :)))

      Vymazat
  10. Pobavila jsem se :D U žížaly jsem se oklepala. Patky od štrůdlu mám taky moc ráda a našlo by se i pár dalších věcí ve kterých bychom se shodly :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Žížala a hlemýžď? No ty si žiješ? :D (Dala by sis?: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/559850_480181995382112_2097808823_n.jpg :D)
    Mně ty šneci na jednu stranu lákají, na druhou stranu brr, takže to asi zkoušet nebudu! :)

    Naopak se shodnem na patce štrůdlu, kávě <3 A maliny jsou och!

    P.S. Na dopis z Bradavic stále čekám. Doufám, že ho dostanu po vystudování VŠ a budu moct nastoupit aspoň do večerní školy pro pracující!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ty africký jsme jeden čas chtěla chovat se ségrou, ale nakonec už bychom je neměly kam dát :D A ty šneci nejsou slizcí, vůbec (max. mastný od másla), jen jsou takoví tužší. A mně chutnají víc než sépie, to je fuj, protože ten šnek má aspoň nějakou chuť (a je hodně slaný).
      Tak ty máš nějaký echo z Bradavic, jo? :D O večerní škole jsem ještě neslyšela :D

      Vymazat
    2. No já pevně doufám, že v Bradavicích potřebují jazykovědce/literární kritiky/editory/textology/nebocotozeměvlastněroste, akurát si mě tam přetvoří k obrazu svému, haha!

      Vymazat
    3. No a já budu doufat, že chtějí zahradního architekta, abych jim to tam nově osázela vrbama mlátičkama, úponicema a podobnejma kytičkama :D
      Jinak editory prý schánějí v Denním věštci, zkus poslat sovu ;)

      Vymazat
    4. Ty hele, Denní věštec není nic pro mě, docela bulvár jako...

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som síce ešte žiadnu "žížalu" nezjedla, zato som raz ochutnala ocot (asi štamperlík som na ex vypila) s kamarátkou sme chceli skúsiť ako to chutí. Po tom čo som sa skoro povracala ona to vzdala :)
    Ty plačeš pri Gladiátorovi ja sa dokážem rozplakať pri hocičom niekedy sa cítim ako tehotná čo sa tohto týka :D
    Tú nešikovnosť máme spoločnú, frajer niekedy nechápe čo ja dokážem pokaziť, zlomiť, rozbiť.
    Ani ja som nebola nikdy mimo Európy
    Neznášam keď sa niekto napríklad na fb pýta niečo čo si môže vygoogliť za 20sekúnd...
    S tou neplodnosťou to máme tiež podobné aj keď ja sa tak nebojím neplodnosti, ale toho čo bude, či bude všetko v poriadku čo ak sa niečo stane... neviem ako to prežijem keď to bude aktuálne...
    teraz vyzerám ako psychočlovek ktorý stále reve a bojí sa hádam aj z domu výjsť :D
    ale musím ešte reagovať na to ako si čakala list z "bradavíc". Jeden môj spolužiak poslal druhému v deň jeho 11tych narodenín list o tom ako pôjde do Rokfortu a ten tomu fakt uveril (bol hádam aj pobalený)
    PS: som Tvoja nová čitateľka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, to mám obrovskou radost :) Jednak, že jsi novou pravidelnou čtenářkou, jednak za ten krásný komentář :)
      A koukám, že toho máme dost podobného :) Jinak jako psychočlověk si připadám dost často, snad v tom nejsme samy :D

      Vymazat
  14. Super TAG! :) Většinou je moc nemusim, protože tam stejně všechny bloggerky píšou to stejný, ale u tohohle jsem se vážně pobavila :)
    Jinak to s těma antibiotikama,to ti vážně nezávidim, jednou jsem je brala 2 měsíce a už ta doba pro mě bez jogurtů a sýrů byla strašná..
    A upřímně.. Kdo v 11 letech na ten dopis nečekal, že jo.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Peti, tak to mam radost, ze se ti libil :))) Taky cekala, taky taky? :D

      Vymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, jak to, že lituješ studia zahradní architektury? Já trochu lituji, že jsem si vybrala na střední obor Výstavnictví, kde jsme za celé 4 roky nic moc neudělali a nepracovali vůbec na pc, takže teď musím vše dohánět. Na výstavnictví jsem tehdy šla kvuli doporučení jedné pani, ke které jsem chodila na přípravku. Neměla jsem odvahu hlásit se na počítavou grafiku a mohla jsem si dát jen jednu přihlášku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Zpětně toho asi nelituji, byla to lekce jako vše v životě. Kdybych tu školu nevystudovala, neměla bych třeba teď zaměstnání, jaké mám a za které jsme ráda. Nebo to předchozí. Nepotkala bych fajn lidi... A teď to vidím i tak, že to byla dřina a člověk si kolikrát sáhnul na dno svých možností (jsem dost nervák), ale tím jsem objevila, co všechno dokážu, kde jsou mé meze a jak je překročit a jít dál :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)