Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 6. června 2013

101 dalmatinů... na mých nehtech??

Pěkný čtvrtek všem :)

Kdo sleduje facebookové stránky tohoto blogu, ví , že dnes bude jeden jednoduchý nail art.


   Když už jsem dělala Milka nehty, chtěla jsem udělat i nějaký jiný zvířecí vzor. Ale levharta nebo zebru dělá každý. A pak jsem si vzpomněla, na co jsem se jako malá dívala nesmírně ráda :) 101 dalmatinů s Glenn Close :)

   Když jsem je poprvé viděla (asi v 5 letech), hned jsem se ostříhala na mikádo jako Anita, když padala hvězda, přála jsme si dalmatina. A protože odmalička myslím dopředu a na ostatní, byl by pes i pro sestru, k tomu 2 misky na žrádlo, 2 na vodu, 2 obojky a vodítka, 2 polstrovaný velký pelechy, 2 boudy a velký pytle granulí :) Nevím, jestli je to tím, že meteor spadl dřív než jsem si to všechno přeříkala anebo tím, že rodiče měli rozum a do bytu si takhle velký psy nepořídili :) Prostě jsme psy nikdy neměli, ale na nedostatek zvířátek si stěžovat nemůžu (leguánci, rybičky, gekoni, želvy, kočka a kocour, andulky, myši, potkani, křečci a teď 2 šílení ušáci :).

   Tak jsem si řekla, že si dám hafany aspoň na nehty :) Joo to Cruella de Vil neměla...


   A pokud máte slabost jako Cruella a pro tyhle nehty by jste i psa stáhly z kůže, ukážu vám, jak jednoduché je mít takové nehty pomocí 2 laků a 1 štětce.

   Nejdříve jsem nehty nalakovala 3 slabými vrstvami bílým lakem, použila jsem Max Factor Snow White, který docela rychle schne (tedy na bílé laky :). Počkala jsem, až vše pořádně uschne.


  Poté jsem si vzala tenčí štěteček, který je dost opelichaný a rozježený - přesně takový potřebujeme :) Jedná se o velikost 2, ale myslím si, že po těch letech je to 1,5 :) Pokud takový doma nemáte vy ani vaše dítě/sourozenec, tak si můžete koupit nový. Když ho namočíte a štětinami dolů dáte uschnout do skleničky, štětiny se přirozeně rozjedou a máte vyhráno. Kdyby jste to dělaly s novým hezkým štětcem, bude to vypadat, že dalmatin nemá chlupy a vypadá jak siamská kočka.


   Pak si kápnete trochu černého laku na dvojitou vrstvu alobalu a štětečkem začnete ťupkovat. Raději si dávejte po jedné kapce, protože, když nanesete větší množství laku, začne gumovatět, tuhnout a špatně se s ním pracuje.


   A pak jen děláte flíčky a flíčky. Jde to rychle a výsledek stojí za to :)


   Je to vážně jednoduché, ale sama si ráda přečtu návody, tak jsem vám ho také sepsala :)


   Černobílou kombinaci mám opravdu ráda, to už víte :) Osobně plánuji tuhle manikůru vyvenčit v nejbližších dnech znova :))


   Přičemž se mi hrozně líbí, jak se ten kontrastní vzor odráží v okně :)



Jak se vám manikůra líbí?

Mějte se hezky :))


18 komentářů:

  1. Chichi, líbí :) A mám teď chuť podívat se na dalmatiny! :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, taky mám chuť se na ně mrknout :)

      Vymazat
  2. Nehty se mi líbí moc! Jednoduché, vtipné a přesto i elegantní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však Cruella byla elegance sama :) Děkuju :))

      Vymazat
  3. Ten obrázek s Cruelou je skvělý :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím vám (a sobě) trochu zvednout náladu, když je léto v nedohlednu :))

      Vymazat
  4. Pěkné :) hezky vyfocený postup. Když to vyjde časově tak o víkendu se chystám na water marble :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá mramorky, to se těším :) Mně se to hrozně líbí, ale jsme hrozně líná tu spoušť uklízet :D

      Vymazat
    2. právě to je to nejhorší :D

      Vymazat
  5. Viděla jsem "Cruellu" v reálu. :D Jedna holka na zájezdu na hory měla půlku hlavy černou a půlku bílou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nekecej :D Tak tomu říkám odvaha :) Zajímalo by mě, jak třeba potom vypadá zaplétaný cop .)

      Vymazat
    2. Tak moje spolužačka ze základky, to tak nosila dlouho - půl černá, půl bílá :D Nikdy mi ani nenapadlo, že je vlastně jak Cruella :D

      Vymazat
    3. :D jéé a já to ještě na nikom neviděla v reálu...

      Vymazat
  6. Roztomilé :) vypadá to pěkně, ale já bych si to asi neudělala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná manikúra.) Dalamtiny u nás doma jednou, máme trička, talířky i knížky, ale na nehtech tedy ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)) Jé talířky musí vypadat stylově, jestli se jedná jen o ty flekaté :)

      Vymazat
  8. To jsem ještě nikde neviděla. :)) Moc povedený, palec nahoru. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)