Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 19. června 2013

Blankytně modrý lak od NYC - Raindrop

Pěkné středeční ráno :)

   Taky vás ta vedra tak zmáhají? Mě hrozně... A proto si dáme na ochlazení krásný světle modrý lak s osvěžujícím názvem Raindrop :)


    Asi si pamatujete, že jsem neměla moc dobrý vztah ke světle modré (vysvětlení zde). Ale zkusila jsem zabojovat a naučit se mít tenhle odstín ráda, neboť bych proti němu jinak nic neměla. A ono to zafungovalo :)


   Raindrop je jedním z nových odstínu těchto rychleschnoucích laků od NYC a na oficiálních stránkách ho ještě nenajdete. Spolu s ním je k dostání i světle tyrkysový odstín.


   Aplikace bohužel nebyla nejsnazší. Štěteček je dobrý, jemný, středně silný a rovně střižený. Problémové nanášení způsobila textura laku.


  Lak je vodovější, ale ne úplně. Je spíš jako vodové lepidlo. Má tendenci držet tvar, což v lakovém slangu znamená, že dělá díry. Malé ošklivé prázdičky s kterými nedocílíte hladkého povrchu. Navíc bublinkuje a to dost... Přestože sám o sobě schne rychle, tak pod povrchem to bublá o sto šest...

Bublinky jsou sice malé, ale je jich hodně a na každém prstu :/

   A protože já bublinky nerada, přetřela jsem ho NYC Turbo Dry Topcoat, který je skvělý a jsem z něj momentálně dost nadšená. Jinak by ty nehty vypadaly takto (vím, že tam bublinky nejsou vidět, ale vážně tam jsou :D)


   K samotné barvě - fotoaparát ji moc dobře nevystihl. Ve skutečnosti není tak zářivá, má spíše fialový podtón než zelený. Dle mého nejvíce odpovídá na druhé a třetí fotografii. 
  Lakovala jsem 2 středně silné vrstvy a přijde mi, že stačí. Na prostředníku sice kousek nehtového lůžka prosvěcuje, ale je to spíš mojí nešikovností při lakování. A nepigmentace první vrstvy se nelekejte, druhá vše v klidu spraví :)


  Výdrž je na tak levný lak dobrá. Bez podlaku jsem neměla ošoupané konečky ani na konci druhého dne, kdy jsem ho přetřela právě topcaoatem. Na konci třetího dne jsme odlakovávala nepoškozený :)


  Jeho cena je 39,90 Kč, ale často je ve slevě za 29,90. Pro mě je mnohem lepší než laky Essence, Catrice, Dermacol aj.

  A protože se mi moc líbí a je tak fotogenický, ještě jedna "umělecká".



Jak se vám tahle světle modrá líbí? Mátě některá ten tyrkysový a už ho lakovala? :))

Mějte se hezky a kdyby jste měli modré málo, posílám ještě trochu té nebeské modři :)


P. S. eM, další článek bude ten tvůj, neboj :)) Myslím na tebe ve dne v noci :D

15 komentářů:

  1. a podarilo sa prekonať odpor voči bledomodrej alebo nie? :-D súdiac podľa fotiek asi hej :-) ale tak chápem, niektoré laky sú veľmi fotogenické :o) mne sa veľmi páči, škoda toho bublinkovania :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taká zbytočná otázka, že :-D idem si pozrieť príspevok ešte raz, že ako to bolo to rain... ja som pretým zišla moc nízko a nevšimla som si odstavec o tom prekonaní nechute :-D tak blahoželám :-)

      Vymazat
  2. Na tobě, tvé ruce je velmi hezký. Zrovna včera jsem na ně koukala, ale nakonec jsem si žádný nečervený nekoupila, protože mně to prostě už nesluší. Není to ono, chce to mladou holku s krásnýma rukama jako máš ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti :) Ale myslím si, že tobě by to třeba i slušela, ale korálová je pro tebe top :))

      Vymazat
  3. Je fajn, že se ti podařilo zabojovat s tou barvou ;) protože ti sluší.
    Dle článku už je top coat od NYC doma, pamatuji si, že jsi ho chtěla pořídit před časem. Je vážně prima, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, chodila jsem pro něj asi od ledna :D Jojo je hrozně fajn, přijde mi jako Vivid Top Coat od Color Clubu, jen za poloviční cenu. Uvidíme, jak to bude s houstnutím :)

      Vymazat
  4. Hezký! Při přečtení názvu jsem zadoufala v něco podobného jako Raindrops od Illamasquy, což není, ale nevadí, barvička super :) A zase ty vaše krásné střechy... ach! <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vůbec neznám, ale vypadá božsky :) Jenže ty peníze za to...
      Pokusím se se střechami fotit víc, pro potěchu tvé dušičky :))

      Vymazat
  5. Jé Nikolko Ty jsi miláček - těším se na příští článek, ale tímhle lakem jsi mi udělala velkou radost. Já mám NYC z drogerek asi nejradši - přesně jako Ty - Essence u mě nemá moc šancí atd. A ty boží střechy, to je fakt krásná kombinace!! No, trochu mě zklamalo, že teda ta modrá tak bublinkuje, to se mi zatím moc u NYC nestávalo, ale je pravda že jsem zatím neměla modrou. Turbo mám taky moc ráda :), ten ledacos vylepší....Jinak já se hlásím - koupila jsem tu tyrkysku - ještě jsem ji neměla na nehtech,ale dcera jo, překvapila mě, že je taky řidší - nalakuju, nafotím a nabloguju :-). Měj se kráááásně! P.S. V těch horkách jsem strašně líná a nejraději bych jen ležela ve stínu a pila Mojito (i bez rumu :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá EM, mám od NYC 4 laky a za tu cenu jsou fakt skvělé, co se týče výdrže a pigmentace :) Ty ostatní mi také nebublinkují, ale u takovýchto světlých krémovek je to dost častá záležitost, bohužel...
      Na tyrkysový se mooc těším :))
      Měj se krásně a nepomři vedrem :) P. S. Mojito bych brala taky, jen ten led bych si nanesla za krk :D

      Vymazat
  6. Ten láček je fajn, koukala jsem na něj v drogerce, ale mám podobný, od Essence..ale líbí se mi, možná si pro něj skáknu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoč skoč :D Od toho tu blogu jsou, aby vyždímaly poslední korunu z tévho účtu a peněženky :D

      Vymazat
  7. Ty vedra jsou vážně děs, teda sluníčko a teplo mám ráda, jen je problém, že je vedro i v noci a já se téměř nevyspím :( a to mám modrej pokoj, ve kterým je v zimě větší zima než v ostatních místnostech :D, v létě to bohužel nezabírá. Lak je vážně překrásný a uvědomila jsem si, že doma žádnou pastelově modrou nemám, to bych měla napravit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě chápu. Taky mám ráda teplo, ale 25°C, ne 37°C! Rodiče mají modrou ložnici na sever a tam bývá přes rok krásně, taky to moc hezky chladí :)
      Jinak sv. modrou jsem také neměla, mám zelenou, fialovou, růžovou, meruňkovou, žlutou. Takhle mám duhu kompletní :)

      Vymazat
  8. Ten je super. Přesně taková barva mi chybí, tak asi pořídím. :) A gratuluju k překonání odporu. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)