Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 24. června 2013

Catrice Mint Me Up

Krásný den všem :)

   Dnes bych vám ráda ukázala lak v barvě, které jsem se dlouho vyhýbala - mint.


   Obvykle mi tato barva až příliš připomínala donedávna neoblibenou světle modrou. Navíc, jakmile se nějaká barva stane módní a vysoce oblibenou, štve me. Občas mě zaráží, jak lidé dokážou hloupě následovat módní trendy, aniž by jim slušely. Hlavně se člověk už poté neodlišuje, není originál, když nosí, to co ostatní. Pak se nedivím, že sestra řekla, že mint barva je pro deminty... (tím nikoho nechci urazit, ale mám ráda, když je člověk sám sebou a ne housetem v řadě :).


   Jenže tahle barva je jiná. Není to vyloženě hladká krémovka, je více do zelena než do modra a to díky zlatým a bronzovým šupinkám, které ve výsledku vypadají jako shimmer.


   Ty bronzové jsou větši a jsou viditelné hlavně v lahvičce. Zlaté jsou na nehtu vidět krásně, i ve stínu. Jenže ve stinu mi to moc nezachytil fotaparát, takže jsou zde fotky většinou jen na sluničku. Ze stínu je jen tato fotografie.


   Lakování je díky strašnému štětečku horší. Myslím, že pro malé nehty to musí být peklo. Chce to hodně  otírat o lahvičku, jinak nanesete velké množstvi a máte to celé oblemcané.


   Samotný lak kryje ve dvou slabších vrstvách, nedělá bublinky ani díry. Schne středně rychle. Výdrž je oproti staršim lakům Catrice lepší, odlakovávala jsem ho třeti den s jedním odloupnutým kouskem laku na pravém ukazováčku. Ostatně tam se lak odloupne vždy jako první :)


  Dle mého je tento lak krásný, vypadá jako moře. Jestli se shodneme s mužem kam letos na dovolenou, jede se mnou :)))


Jak se vám libi? A co vy a módni trendy?? Mějte se krásně a přeji báječný týden, pro školáky posledni školni :)

8 komentářů:

  1. Ten je opravdu moc hezký. :) Zvláštní barva... :)

    OdpovědětVymazat
  2. fakt pěkný kousek a souhlasím s tebou k moři bude eňo ňůňo :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je zvláštní barva... Tak ošklivá, až je hezká! Tohle je přesně ten případ laku, který bych si nikdy nekoupila a když se dívám na fotky, tak se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle barva se mi Nikolko ale vůůbec nelíbí :( :D:D Taková zašla modrá.. nene to není nic pro mě..

    Ale musím říct, že na Tvých nehtech vypadá pěkně

    OdpovědětVymazat
  5. Tato barva se mi nelíbí asi skoro na ničem, takže ani na tvých krásných nehtech.

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, že jsme dnes obě naladěny na mintovou vlnu :). Tvůj mint vypadá úplně jinak než ten můj Rimmel, vlastně bych ho ani nenazvala mint, ale nemá cenu slovíčkařit :). Líbí se mi ty šupinky, díky nim ten lak na sluníčku vypadá moc pěkně - bez nich by mi připadal asi moc bledý. Máš moc krásné nehty. S trendy to mám podobně, většinou nosím různé barvy daleko dřív než přijdou tzv. do módy, a pak je začnou nosit všichni. Pamatuju, jak na mě všichni zírali, když jsem nosila tyrkysovou zimní čepici, když ještě nebyla in - a za rok boom a všichni nosí tyrkys. Ale ani kvůli trendům na svoje oblíbené barvy nemůžu zanevřít, byť mě to masové "barvení" taky štve...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, ja ho mela na nehtech pred 3 tydny. V praci s emi zlomily oba malicky, tak jsem vsechny zkratila na minimum a vypadaji hrozne. Proto jsem sahla do archivu :))
      A s tim mint mas pravdu, mint je mozna podle matove pasty, ale klaiska matova barva to urcite neni :)
      Tak to jsi jak moje sestra, ta ty trebdy vzdycky tak odhadne; ze je moderni 2 roky dopredu, coz vubec nechapu :D Ja jsem zase asi zoufale out, protoze se mi ty trendy bud nelibi nebo zacnou az 3 roky pote :D

      Vymazat
  7. Devcata, jak tak na nej koukam, ani se vam nedivim :) On je opravdu az osklivy :D Ale mne se moc libi, prave proto, ze vypada jako more :) A ze neni tak kriklavy a tvrdy jako jine kremovky tohoto odstinu :)
    Moc vsem dekuji za komentare :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)