Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 10. června 2013

Gabriella Salvete STARS Lila

Dobrý den všem :)

   Říkala jsem si, jestli má cenu vám ukazovat lak, který teď vídáte na blozích dost často. Jedná se o lak s pískovým efektem v růžové barvě, odstín Lila.


   Podobně jako Mistero Grey je i tento složen ze spousty růžových a stříbrných třpytek a větších kulatých glitterů stříbrné barvy. 




   Na fotkách se tváří jako jemná středně starorůžová a ono ejhle! Ve skutečnosti je ta růžová teplejší a křiklavější. Když mi ho sestra u nás v Rakovníku kupovala, celkem se divila, jestli se jedná o ten stejný odstín, jaký jsem jí ukazovala na swatchích na Google.



   Je zajímavé, že v lahvičce a čerstvě nanesený na nehtech je růžovější než když uschne. Poté zmatní a víc zestříbrní.
   Musím říct, že se hodně třpytí, víc než jeho stříbrný kolega (aspoň mi to tak přijde, ve stínu i na sluníčku).
   Na slunci ztrácí svůj semišově matný vzhled a díky třpytkám se jeví jako lesklý s hrubým povrchem. Hrubost mi u všech laků této řady přijde stejná, jako hodně hrubý smirkový papír.


   Musím říct, že mě svým způsobem tento lak zklamal. Čekala jsem trochu chladnější odstín růžové a stříbrné třpytky jsou na můj vkus až moc viditelné. Připomíná mi růžové laky se stříbrným shimmerem, takové ty babičkovské. Ne, že by to byl přesně ten odstín, ale ze všech 4 barev mi přijde nejusedlejší. 


  Teď to asi vypadá, že jsem z něj nešťastná a nelíbí se mi. Vyloženě pravda to není, je zajímavý, dá se nosit ke spoustě věcem. Ale jak jsem se na něj těšila, tak mě tolik neuchvátil, toť vše :)

   Lak o obsahu 11 ml nyní opět seženete v drogériích Teta a Rossmann za 70 Kč. I když Lila jde z nich nejvíc na dračku, následován odstíny Mistero Grey a Intense Coral. Chudáčka Sapphire bylo v regále nejvíc a přitom je tak krásný a univerzální :))

A který z odstínů STARS se nejvíce líbí vám? U mě je pořadí následující:

1. Mistero Grey
2. Sapphire (příště vám ukážu jeho "inovovanou" verzi)
3. Lila
4. Intense Coral (zpočátku se mi líbil víc než Sapphire, ale když jsem ho viděla naživo... je hodně řvavý a mým rukám by neslušel)

Mějte se hezky :)


23 komentářů:

  1. I když nejsi úplně nadšená, tak mně se na tvých krásných rukách moc líbí. Vypadá skvěle. Já bych volila korálový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě to, přijde mi, že v reálu je trochu jiný...
      Korálový by ti určitě slušel :))

      Vymazat
  2. Tak ti nevím, jestli nakonec do Lily mám jít. Ne proto, že by se mi nelíbila, ale kvůli bráškům Sapphire a Mystero Grey, kteří moc nechteji držet na nehtech. Jsem snad jediná, kdo má problémy s vydrží. Ač jsem velký milovník fialové tak nejvíc se mi líbi Mystero, pak Sapphire, Lila a nakonec Intense Coral

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha tak máme i stejné pořadí těchto laků :D
      Já je většinou odlakovávám nepoškozené třetí den, ale obecně moc celotřpytivé laky nedrží, takže je to možná i tím :( To je škoda...

      Vymazat
    2. Tak už je ve sbírce i Lila + ještě od NYC east village - ty měli za 30,- a ja neodolala. Nejradši bych si už nafackovala :DDD

      Vymazat
  3. Ja jsem si minuly tyden poridila Sapphire a Coral...coral jsem hned nalakovala a je pravda, ze barva je dost vyrazna, ale opalene pleti slusi moc, takze jsem spokojena!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K opálené pleti musí být ten korálový krásný, to je fakt. Ale já jsem dost bledule...
      A taky jsem s laky moc spokojená :)

      Vymazat
  4. podla mna je uplne nadherny! wow!

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych ho být tebou určitě zkusila, ten efekt je prostě neokoukatelný :)))

      Vymazat
  5. Já jsem těmto lakům nepřišla na chuť,vadí mi ten hrubý povrch a to odlakovávání by mě asi zabilo :-), tak jsem je ani nezkoušela. Zrovna tento odstín se mi líbí nejvíc, ale hned za ním ten Sapphire - takže se těším na inovovanou verzi :)...jinak je vždycky legrace nechat si vygooglit swatche odstínů laků na nehty - nestačím se divit "různosti" jednoho samého odstínu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, odlakování je úplně skvělé. Sama si natrhám vatový tamponek na menší části, na každý dám odlakovač, připlácnu na nehet, nechám minutku a poté jen stáhnu. Easy peasy lemon squeezy :))
      A s těmi swatchi máš úplnou pravdu. Dost záleží na foťáku, barvě pleti, osvětlení, pozadí... Máme 2 fotoaparáty a jeden a ten samý odstín s nimi vypadá jako 2 úplně rozdílné....

      Vymazat
  6. Tak já bych to seřadila asi přesně naopak :D, každému sluší něco jiného :). Ale líbí se mi všechny hrozně moc, tohle se GS opravdu povedlo :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí a sluší pouze Coral, ke snědé pleti jde jako jediný, dnes jsem ho měla sladěný s broží a botkami u státnic a cítila se super doladěná :-). Ale kvalita mě zklaamal na plné čáře, odlupuje se po pár hodinách, čekala jsme výdrž, tím, jak je hrubý a už podruhé se mi i při nic nedělání špičky sloupali do půl dne. Asi zkusím jinou značku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A státnice se vyvedly? Doufám, že ano :) Jéé brože, miluji je :)
      Mně třeba drží 3 dny úplně bez odření nebo ošoupání, což je u mě nadprůměr. Ale některým lidem nedrží, jako mně nedrží Color Club a jiným ano...
      Pobné dělá Zoya Pixie Dust, OPI (kolekce od Mariah Carey a nová Bondgirls kolekce.... tam je přímo odstín Jinx a je nachlup stejný Intense Coral :))

      Vymazat
  8. Má to cenu..! Protože me se moc líbí, i když je možná opravdu babičkovský, a u mě na blogu se určitě taky objeví.. Mám ho totiž na nehtech právě teď a je super .. Měla jsem ho už jednou a docela špatně se odlakovával..:(

    Ještě mám Intense Coral..barvička se mi líbí moc.. a bude pěkný na léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Intense Coral bude na léto nejlepší :)
      S tím odlakováním - nastrhám si vatový tamponek na čtvrtiny, každý zvlhčím odlakovačem, přiložím na nehet, nechám minutku působit, a pak už jenom stáhnu celý lak. Jde to jak po másle a díky tomu, že tamponkem nedrhnu, si neničím nehty :)

      Vymazat
    2. Děkuju moc za super tip :) příště zkusím! :))

      Vymazat
  9. Mně přijde nádherný, jako šperk a vůbec ne babičkovský!

    Nedovedu se rozhodnout, zda se mi víc líbí Sapphire nebo Lila, následuje Mistero Grey (ještě jej nemám, nemůžu jej sehnat) a daleko za ním Intense Coral (přesněji není škaredý, ale taky by mi neslušel)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo mně by se Intense Coral taky třeba i líbi, ale když vím, jak by mi neslušel, mám v mozku zafixováno - Co ti nesluší, to se ti nelíbí :D

      Vymazat
  10. Asi ho dneska budu lakovat prvně :). Mám všechny odstíny až na Intense Coral, ten se mi nelíbí a neslušel by mi. Nejdřív jsem si koupila Sapphire a další nechtěla, ale jak jsem je všude viděla, tak se mi i hodně zalíbil Mistero Grey a u Lila jsem váhala. Když znova byly naskladněny, tak jsem si je oba vzala, abych si to pak časem nemohla vyčítat, až by nebyli k sehnání :).
    Ale mám obavy, že se mi taky nebude moc na mě Lila pozdávat (z fotek ti ale moc sluší :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ale tak třeba se ti bude líbit a nakonec z něj budeš nadšená :)
      Původně jsem nechtěla Sapphire a teď ho mám nejradši.
      Jinak máš pravdu, u nás už jsou zase skoro vyprodané...

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)