Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 16. června 2013

Gabriella Salvete STARS Sapphire - nová verze??

Pěkné nedělní dopoledne :)

   Dnes se naposledy vrátíme k lakům z kolekce STARS od Gabrielly Salvete. Jak víte, mám ještě odstíny Mistero Grey a Lila. Tyto odstíny jsou s trochu většímu kulatými glitry, kdežto Intense Coral a Sapphire jsou bez nich. No a můj Sapphire ty velké třpytky má taky...



   Chtěla jsem zkusit jeden s jemnější konzistencí a Intense Coral mě neuchvátil, tak jsem sáhla po tomto fialovém odstínu. V drogérii jsem ho rychle čapla, nenapadlo mě, že by se mohl lišit, tak jsem ho nijak nekontrolovala. Přijdu domů, koukám na lahvičku a říkám si: Jsem asi slepá, ale na swatchích na blozích byl jemný, bez velkých glitrů. Nalakuju, mrknu na google a vidím, že mám zase něco extra :D


   Napadlo mě, jestli se nejedná o vadný kus. Nebo je tu možnost, že jsou Lila a Mistero Grey oblíbenější právě díky větším třpytkám, tak je výrobce dal do nových laků také (myslím novou várku dostupnou v drogériích od 20. 5.). Takže, až jej budete kupovat, podívejte se, jakou variantu si vůbec berete :D 


   Osobně jsem se těšila na ten jemný a teď mám tři s většími třpytkami :D


  Ale zase jim to spolu sluší, co říkáte?


  K samotnému laku:
  Lakuje se dobře. Čerstvě nanesený je fialovější, poté více zmodrá, zestříbrní a zmatní. Přijde mi, že schne o trochu déle než jeho bráškové. I po 10 minutách si 2 vrstvy dokážu setřít letmým zavaděním o něco. Takže na to trochu pozor.
  Barevně se mi moc líbí, po šedém je to můj favorit. Myslím, že k barvě mé kůže sedne víc než Lila a cítím se v něm lépe :)


  Výdrž je na moje nehty skvělá, po 3 dnech jsem ho odlakovávala neodloupnutý, neošoupaný. 
  S odlakováním nemám problém - nastříhám si vatový tampónek na menší kousky, na každý dám odlakovač od Isany s mandlemi, přiložím na nehet a po minutě, dvou vše stáhnu a je hotovo. Žádné tření nebo alobal :)

   Co se týká těch větších částeček - nejvíce jsou znatelné ve stínu. Nejsou tolik viditelné jako v Lila, kde stříbrná a růžová více kontrastují. Ale jsou tam, nekecám :)


   Máte Sapphire? A v jaké verzi? Tak moc bych chtěla tu jemnou, aspoň zkusit :D

Krásný zbytek víkendu a hodně sluníčka :))

28 komentářů:

  1. No fakt tam jsou a já je tam vůbec nemám :D nezkoušela si to dát na FB stránky Gabrielly Salvete jestli by Ti neřekli, jestli je to nová verze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, napadlo, večer jim to tam dám a uvidíme :) Jsem moooc zvědavá na odpověď :)

      Vymazat
    2. To já též :) určitě to budu sledovat, co odpoví

      Vymazat
  2. Hned se mi líbí o něco víc, když jsou v něm ty větší třpytky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se ti nedivím, je takový pikantnější a zajímavější :))

      Vymazat
  3. Já mám tu jeho první verzi bez větších glitrů :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za informaci :) Jsem zvědavá, jestli se najde někdo i s tou "vylepšenou verzí" :)

      Vymazat
  4. Zrovna dneska jsem si nalakovala sapphire, ale ten původní, jemný. Nevím, který se mi líbí víc, každopádně s těmi většími třpytkami vypadá taky krásně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá, tedy krásně vypadají oba :)

      Vymazat
  5. Teda, tak to máš asi nějakej extra kousek :D :D Já jsem totiž na něj taky koukala na blozích a byly tam oparvu jemné třpytečky..

    Ale vypadá krásně, je to fajn barvička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já to taky nechápu... :D Jojo barvička je to krásná, asi bude mým častým společníkem :)

      Vymazat
  6. Jé, ale vypadá to hezky :) Já mám tu první verzi, asi jako většina holek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík díky za info, S. :) Dala jsem příspěvek s dotazem na fcb. stránky GS a oni mi ho smazali :D

      Vymazat
    2. No neke :D Co to má znamenat??

      Vymazat
    3. Nevim, nikomu inýmu to neudělali a na zprávu mi neodpovidají .( Bůůů oni mě nemají rádi, bůůůůůůů

      Vymazat
  7. Teda teď zírám Nikolko, že jsou dokonce dvě verze - já osobně bych možná raději ty menší glitříky...Tak celou dobu těmhle Stars odolávám a teď začínám právě díky Tvým fotkám roztávat :). Připomíná mi totiž trošku můj černý NYC - můj první pořádný glitřák...Tenhle Saphire odstín je asi nejkrásnější. U nás v drogerii byl hrozně dlouho vyprodaný, ale jestli naskladní - nejsem si jistá jestli odolám :). Oceňuji i popis odlakovávání, na ty glitry asi fakt jen Isanu - já včera šmrdlala Lilienem a myslela jsem, že u toho vyrostu :-D. Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten NYC by byl hezký, ale já na ty tmavé laky moc nejsem :/ Jéj Lilien, ten mi přišel hrozný i na obyčejný shimmer :D

      Vymazat
  8. Potvrzuju dvě verze Sapphire! :D Včera jsem se byla mrknout v Tetě a měli tam už naskladněnou novou várku Stars a Sapphire tam byl ve dvou variantách :D Jedna ta původní bez velkých třpytek a druhá s velkýma... Snažila jsem se to i vyfotit mobilem, ale je tam prd vidět :D
    No a abych nešla domů s prázdnou, tak jsem odešla s Mistero Grey :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Cácorka! Nejsme blázen :D A Mistero Grey schvaluji, přec by ses tam neplahočila nadarmo :D

      Vymazat
  9. Fakt že tam ty třpytky jsou! :D Mám všechny 4 laky a až po přečtení tvého článku jsem si jich všimla! Teda věděla jsem o nich dřív, ale nedošlo mi, že v tomhle laku by být neměly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, takze vazne asi nahrazuji ty puvodni :) Moooc dekuji za sledovani :)

      Vymazat
  10. Nikol, dnes som videla sapphire tiež v tejto verzii s glitrami. už vieme, ako to s nimi je, či nie? ja som ho tam nechala, ale teraz trošku ľutujem :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanku, nevime a asi ani nebudeme. Na strankach Gabrielly Salvete mi prispevek smazali a na soukromou zpravu neodpovedeli. Za tuhle nekomunikaci jsem dost nastvana, muzes to zkusit misto me :)

      Vymazat
    2. ja som myslela, že ty si ju stiahla, lebo som ju tam bola najprv hľadať, či tam nie je odpoveď :-/ no to teda je správanie. hmm, ani veľmi nemám chuť za takýto prístup :-/ už prestali aj zdielať príspevky, čo im tam dávame.

      Vymazat
    3. Ani se ti nedivim, take me dost zklamali :( Oni sdili, ale prijde mi ze stale jen od jednech a tech samych bloggerek....

      Vymazat
  11. Tak je zahada vyresena :) Diky Dance, ktera se GS zeptala znovu. Mailu si nevsimli, meli jich dost a prispevek nesmazali, takze se asi nekam zatoulal...
    Odpoved zni: Dve verze neexistuji, slo spis jen o nahodnou varku, kam se vetsi glittry zatoulaly :)
    Takze dekuji Daniele i GS za pomoc :))

    OdpovědětVymazat
  12. a já bych to chtěla okomentovat asi po půl roce: Sapphire je teď jen s velkými glittry, takže "náhodná várka" asi měla úspěch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý komentář dobrý i po půli roce :P Nakonec mi tenkrát z GS odpověděli, že se jednalo o vadnou várku a vida - nakonec to rozjeli ve velkým :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)