Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 22. června 2013

Kousek Argentiny v srdci Evropy

Pěkný den všem :)

   Doufám, že si užíváte víkend. Pokud si ho chcete užít ještě víc a jste z Prahy, mám pro vás tip na skvělou restauraci :)


   Jedná se o argentinskobrazilskou restauraci El barrio de angel na Andělu. Byla jsem do ní pozvána přítelem za to, že mám všechny zkoušky hotové a směle můžu nastoupit do třetího ročníku :)

   Ten páteční večer jsem měla neodolatelnou chuť na něco nečeského, neitalského, neřeckého. Prostě něco echt nového :) A taky na pořádný kus masa, i když kromě půlky pečené kachny to bývá u mě výjimkou. Tak jsem zvolila podnik, okolo kterého chodím téměř denně :)


   Interiér je velmi příjemný... a velmi tmavý. Celá restaurace je umístěna ve sklepě. Trochu mě mrzelo, že nemají zahrádku, ale to je na preferenci každého z nás.

   Restaurace je oddělena na kuřáckou a nekuřáckou část, což velmi oceňuji. My byli v nekuřácké, kde je obrazovka, na které běží video, jak se dělají choriza, steaky... Bylo to zajímavé, ale nic pro vegetariány a slabší povahy :)


   Na stěnách najdete i dobytčí kůži jako dekoraci.


   Moc se mi líbil i nápis ve španělštině Nic není zakázáno (aneb jezte a pijte cokoliv, dokud můžete :D)


   A kdyby vás zajímalo, kolik je hodin v Montevideu...


   K jídlu a pití: Dala jsem si mojito, neboť je skvěle osvěžující a mám ho ráda. Stálo 119 Kč, což je dost, ale na Prahu normální cena. Bylo dobré, k němu physallis. Jen tam bylo na můj vkus až moc ledu a hned bylo pryč :(


   Jak jsem psala, měla jsem chuť na kus masa. Dala jsem si tedy steak z krkovice marinovaný v koření aji molido za 169 Kč.


   Nevím, co je koření aji molido, ale bylo to skvělé! Maso bylo jemné, na povrchu dost kořeněné, pepřnaté a křupavé, uvnitř jste si jen vychutnávali chuť skvělé flákoty. Vše bylo přelito zvláštní sladkokyselou omáčkou, která byla nevýslovně božská. Byla to sice velká porce, ale velmi chutného masa, takže jsem ji snědla dokonce celou :)
  Jako přílohu jsem zvolila chlebík za 30 Kč, který si (údajně) sami pečou. Ten byl měkký s kousky restované cibulky, s křupavou kůrčičkou. Kam se hrabe Paul :)

   Přiznám se, že se málokdy trefím tak, že se nápoj doplňuje s jídlem. A tady se mi to výjimečně povedlo! Limetka si skvěle notovala s pepřem a masem :) Tuhle kombinaci bych vám s klidem doporučila :)

  Takže potom všem jsem měla maximálně spokojený žaludek a když je spokojený on, jsem spokojená celá :))


   Přítele nebo manžela vezměte rozhodně s sebou, ten můj byl spokojen a to je to hodně vybíravý gurmán :) Navíc, většina mužů ocení pořádný kus masa :)


A co vy a argentinská kuchyně? Zkoušeli jste? :)

Mějte se krásně!

P. S. Kdyby jste nechtěli mojito nebo Staropramen, mají i velký výběr vín. Samotná mám třeba chilská vína velmi ráda :)


11 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě. Jsem masožravec, takže bych určitě nepohrdla. Teráska by byla taky super, kdyby ji měli a nekuřácký prostor by mě také potěšil. Praha cca 100 km ode mě, takže nějakou flákotu si dám u nás :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to slo poslat mailem, uz mas ve schrance steak i mojito :))

      Vymazat
  2. Nikčo, tak to vypadá moc dobře. Na to, že nejím jiné maso než kuřecí, tak tohle bych si docela dala. V restauracích mě s mojitem docela štvou..! Dám si dva loky a už je pryč a zbyde jen led :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ze jo! Takovy prachy to stoji a oni tqm daji co nejvic ledu....
      Mne zase prestava chutnat kureci. Nevim proc, ale nejak mi smrdi... A ma divnou barvu :D Ale kures nadivkou a pecenymi jablky mam rada porad...

      Vymazat
  3. Zkusím, po Argentině se mi stýská a žádné maso, co by chutnalo jako tam, jsem za 3 roky nikde u nás neobjevila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda... Ty jsi byla v Argentine??? Wow, ja bych chtela do Brazilie na karneval v Riu :)) Ale to bych musela vydelavat statisice :D
      Zkusit muze, ale stejne to asi bude slaby odvar. Sama to vidim tady a ve Francii.

      Vymazat
  4. Téda Ty mi děláš chutě :-). Já kromě lehké italské kuchyně miluju steaky!! V argentinském steak housu jsou byla v Berlíně a tamní steaky byly úžasné, k tomu halda dipu a velká pečená brambora a bufet se saláty v ceně - nedalo se to ani sníst, něco takového jsem tady ještě nezažila. Ale možná až budu někdy v Praze :-) prubnu tuhle argentinu...Gratuluji ke zkouškám, tak ať ty prázdniny stojí za to :)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezismarja, ted delas chute ty me! Diky, zlato <3

      Vymazat
  5. ešteže som pred chvíľou dojedla :-D to papo vyzerá lákavo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj bylo to skvely papu :)) To mas za ten prispevek o Piestanech :))

      Vymazat
  6. Díky za super tip. Tam určitě zajdeme, jak se vrátíme z dovolené.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)