Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 8. června 2013

Na "kafe"...

Pěknou slunečnou sobotu všem :)

   Myslím, že spousta slečen a dam ráda chodí na kafe se svojí nejlepší kamarádkou. Pěkně probrat, co se událo nového, všechno a všechny zdrbnout a ještě se pobavit nad šálkem něčeho dobrého. A protože jsem na jednom takovém kafi byla v pátek s kamarádkou (což je skvělá příležitost se nějak vyfiknout a tak), tak vám přináším malý report. 


   Co se týče líčení, šlo o rychlovku. Nanesla jsem dlouhotrvající makeup od Yves Rocher v odstínu Beige 100 Teint trés claire, který pleť sjednotí, zakryje menší nedostatky a vydrží až do večera. Protože stále bojuji s oparem, opatrně jsem ho zakryla korektorem od Essence v odstínu 10, které je hodně světlý, takže se na mě skvěle hodí. Vše jsem zapudrovala sypkým pudrem od YR.


   Na tváře jsem použila mono stín od Essence, který je neskutečně zvláštní. Když ho nanesete prstem, naberete spoustu stříbrného shimmeru, když štětcem, vše se tváří matně a i na slunečním světle se třpytí jen lehce (přijde mi, že bronzová část krajkové tvářenky od Dermacolu 01 se třpytí daleko víc, jak disco koule). Nechápu. Nevýhoda je ta, že musíte štětcem přejet víckrát a moc nevydrží. A jako stín je ještě horší... Ale ta barva se mi líbí :)


   Na oči jsem nanesla světlý stín z paletky na obočí od Catrice. Někdy jsem líná i otevřít krabičku se stíny na oči, tak to vezmu takhle najednou. Nanesla jsem ho jen do vnějšího koutka a do záhybu. Stejný stín jsem použila i na jemné zvýraznění a doplnění obočí.
  Do vnějšího koutku a podél řas jsem dala tužku na oči v hnědém odstínu 9 od Dermacolu. Trochu jsem jí rozmazala štětečkem, aby vše vypadalo co nejpřirozeněji. 
   Na řasy jsem použila řasenku Clump Defy od Max Factor. Řasy hezky prodlouží a oddělí, ale objem jim moc nedodá. Takže se příště vrátím k její sestře False Lash Effect anebo Gabrielle Salvete Diamante.


   Na rty jsem nanesla rtěnku od Yves Rocher Petite Mauve, což je střední růžový odstín s chladným podtónem a jemným stříbrným shimmerem. Bohužel je celkem parfémovaná, výdrž je střední a cena je do 300 Kč. Myslím, že se dají sehnat i lepší rtěnky a u Rochera radši sáhnu po lesklé rtěnce v odstínu Geleé litchi nebo zkusím jejich matnou.


   Produkty jsem vám čárla i na ruku. Jen mi přijde, že rtěnka ani stíny (tvářenka) neodpovídají. U rtěnky chybí ten chladný nafialovělý podtón a stín není tak zářivý a "jedovatý".

Stín/tvářenka je nanesený prstem, tedy ta třpytivější varianta.
Nahoře jsem přejela prstem dvakrát, dole asi desetkrát a ještě přitlačila.
   Protože bylo horko a sluníčko žhnulo (dokonce jsem si odnesla i spálená ramena, musím začít mazat), zvolila jsem něco vzdušného, lehkého a pohodlného. 
  Legíny jsou z F&F, sandály taktéž. Tašku znáte, ta je z Bazaaru a už konečně nezavání umělotinou :) Tílko s krajkou je z New Yorkeru a štve mě, že dělá žmolky a začíná být čím dál tím průhlednější... Proto do New Yorkeru moc nechodím. Jednak mě tam věci málokdy zaujmou, jednak ta kvalita neodpovídá ceně...


   Z doplňků jsem zvolila jen dlouhý přívěsek s kamejí, který mě vyšel na 30 Kč v loňských letních slevách v C&A :)


   A celkově to vypadalo takto :)

Černobílá kombinace prý letos letí,
tak jsem in a ani jsem se o to nesnažila :)
   Jelikož byl velmi teplý den, tak jsme nešly na kafe, ale na jahodové frapuccino do Starbucks se sojovou smetanou. Klasické kafe mi u nich nechutná, je slabé, nakyslé, vůbec ne hořké. V Costa Coffee seženete lepší, popř. v Tchibo.
    Ale tohle bylo skvělé, studené, ne moc sladké, na letní horké dny ideální :)


   A protože ve Starbucks nemají venkovní zahrádku, sedly jsme se na Václaváku na lavičku a užívaly sluníčka :)


   A samozřejmě té jahodové bašty :)



   A protože bylo tak krásně a byl to hezky strávený den, udělaly jsme si ho ještě hezčím. Říkám tomu drogérie - euforie :) 
NYC Raindrop (zkouším světle modrou, třeba ji zase začnu nosit)
Gabriella Salvete Lila, kamarádce jsme doporučila Mistero Grey,
 neboť je dle mého nehezčím a nejuniverzálnějším odstínem z celé kolekce.
   NYC byl za 30 Kč, GS za 70 Kč, koupeno v Rossmannu ve Vodičkově.

   Potom jsme se jen procházely Prahou :)


   Voda už trochu opadla, ale stále je jí ve Vltavě dost. Na mě to v kombinaci s modrou oblohou a sluníčkem působilo jako dovolená u moře :)


   A Střelecký ostrov už není pod vodou, z toho mám radost :) I když bláta a písku je tam dost...


   Omlouvám se opět za dlouhatánský článek. Dejte mi, prosím, vědět do komentářů, jestli vás články tohoto typu baví. Podle statistik máte tyhle články radši než recenze nebo swatche laků na nehty :)

Mějte se krásně a užívejte sluníčka :)

18 komentářů:

  1. Moc ti to sluší. Já se přiznám, že na kafi jsem s kamarádkou nikdy nebyla, to není moc můj styl, drbat u kafe. Do kaváren chodím spíše s větší skupinou lidí, spíše pracovat, vymýšlet plány a strategie pracovní, nad dobrým pressem to jde raz dva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věřím :) Ještě studuji, takže projekty do školy děláme s kamarádkou u mě doma (pokud máme nějaký společný). Ale pozvat si půlku práce domů asi není nejlepší, takže to kafe chápu :)

      Vymazat
  2. Na kafe s tak milou slečnou jako jsi ty bych šla hned a v Tchibu mi chutná :-) Hezký článek. Tento typ se mi líbí, i když popis líčení někdy trochu zrychlím. Líčení je moc povedené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, kdyby si chtěla, měla čas, já měla čas a jsi z Prahy, tak můžeme někdy zajít :) A děkuji :)

      Vymazat
  3. Pekný článok a sekne ti to :) Máš krásne oči :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda všechny tvé články, protože se mi líbí tvůj styl psaní :) Jako vždy Ti to sluší, já preferuji pití kafíčka doma v klidu, ale s tebou bych na to kafčo klidně šla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, to mě těší. kafe doma mám taky ráda, od té doby, co máme kávovar Tchibo sem zvu kamarádky a rodiče a hned ti máme malou kavárničku :)
      S tebou bych se ráda viděla, ale do Teplic cestu nemám :((

      Vymazat
  5. Joo, máme rády takové články! :) Moc ti to sluší a hrozně se mi líbí tvůj náhrdelník, já takové dlouhé řetízky nosit nemůžu, achjo! :)

    Já jsem typický kavárenský povaleč, takže kávičky a posazení miluju :)A budu trapná a napíšu, že bych s tebou taky šla ráda na kafe! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeah, Sábo, odjeď na den z domova do Prahy stověžaté a půjdeme na kafe :)))
      To je fajn, že je máte rády, mne je baví psát. Ale někdy si čtenářky radši přečtou, jestli jim řasenka udělá hezké řasy nebo ne a to že slečna M. byla na kafi je asi nezajímá (můj prvotní názor).
      A japato, že nemůžeš nosit tak dlouhé řetízky? To je škoda :/
      A kavárenským povalečem bych byla na 100%, ale hrozně to leze do peněz...

      Vymazat
    2. Jasný, třista kilometrů tam, třista zpátky, like a boss!

      Každej preferuje něco jinýho ;) Já mám takový vykecávací články ráda na blozích, kde se tak jako "známe" (ježiš to zní blbě :D)

      Vypadají na mně přes prsa blbě :D Jsem na ně celá moc velká.

      No to dost, jinak by bylo můj život trošku jiný - malá kavárna, polštáře a deny, dřevo, káva, cigáro (nekouřím, ale k tý image se mi to líbí) a já píšící básně... Ach!

      Vymazat
    3. 300 km... pf.. takže zůstaneme i blogové "známosti"...
      Jojo taky mi přijde divný, že mám kamarádku, kterou jsem v životě neviděla a bavíme se jen o kosmetice + občas něco jinýho :D
      K tý image... vždycky jsem chtěla mít tu elegantní špičku na cigarety, ale taky kvůli tomu nehodlám začít kouřit :D Ale chci ji pořád, jen tak :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné líčení, takové přirozené. A na kafe chodím moc ráda. Je to skvělý způsob, jak na chvíli vypnout. :)
    Facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) S tím vypnutím souhlasím :))

      Vymazat
  7. a ja hovorím tiež, že chcem takéto články :-) veľmi ti to pristalo. a ďakujem za peknú malú virtuálnu prechádzku Prahou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, jsem z Prahy pořád tak nadšená, že se tu nějaká procházka určitě zase objeví :D
      A děkuji moc :)

      Vymazat
  8. Moc Ti to sluší Nikolko, krásný jednoduchý outfit a přirozené líčení. Kafíčko to já ráda, hned bych šla taky :-), a propos taky nemám ráda nakyslé kafe - bohužel některé "odrůdy" jsou prostě takové, i když si koupím čerstvě namleté na turka..Obdivuji, že umíš tak hezky pracovat s Dermacol tvářenkou - mě se s ní pracovalo špatně, vždycky jsem jí měla až moc a nedokázala jsem to korigovat - ten bronzer je opravdu třpytkatý pořádně, chtěla jsem to využít jako stín, ale vypadala jsem jak králík :-)..Jinak láčky koupené v euforii - to mi vykládej :-)...Ten NYC se mi moc líbí, těším se až bude třeba článeček, chystám se na tyrkysový od NYC - je to moje hodně oblíbená drogérková značka...Měj se krásně, užívej sluníčka (opatrně:)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, moc děkuji za tak krásný komentář :))
      Bohužel mi přijde, že většina káv je s tím nakyslým podtónem a instatní jsou takové snad všechny :(
      S tou bronzovou částí to Dermacol moc nevychytal - jako rozjasňovač by fungovala max. na Afričance, jako bronzer se to třpytí a jako stíny je to moc do cihlovočervena :(( Ale ta druhá větší část se mizdá fajn, tu mám moc ráda :)
      Článek od NYC Raindrop bude určitě, jen nevím, jestli ho stihnu tento týdennebo až příští... Navíc jsem si dnes v práci odrbala nehty tak, že vám ukážu na krátkých ne moc hezkých drápech :D
      Marcelko, taky se měj moc hezky a snad budeme mít sluníčka o víkendu víc než dost :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)