Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 4. června 2013

Novinky z minulého týdne + co mě zaujalo, překvapilo...

Pěkné úterní odpoledne :)

   Dnes bude blog fungovat jako deníček víc než normálně. Honí se mi hlavou tolik věcí o kosmetice, dárcích, povodních, plavkách, špercích... Takže vám to musím vše ukázat a třeba vás taky něco zaujme :)



   U Iny T. jsem v květnu vyhrála giveaway z USA, za což ji nesmírně děkuji :) Balíček přišel krásně zabalený s vizitkou a na ní napsaným vzkazem. Mě tyhle věcičky vždycky dokážou potěšit :)


   Balíček obsahoval jahodový balzám na rty, lesk na rty v červenorůžovém odstínu se zlatými třpytkami a sadu na zdobení nehtů :) Vyloženě pro mě :)


   Protože se mi zase udělal opar po scrubu od Essence (o tom vám budu muset napsat článek, vážně neuvěřitelné...), tak jsem lesk na rty ještě nezkoušela a balzám taky ne, musím se dokopat dodělat ty ostatní načaté. Lesk jsem jen přetřela přes hřbet ruky a ta barva je skvělá. Navíc moc hezky voní po vanilce :)


   Sada na nehty obsahuje červený a průhledný lak, 3 kalíšky se třpytkami (stříbrné, duhové a růžové) a spoustu šablon na francouzskou manikůru, které mě nesmírně potěšily. Na nail art je ráda využiji, ale normálně se mi za ně nechce dávat okolo 1-2 Kč/kus, když to člověk hned vyhodí... A jsou malé a roztomilé :))


   A protože byl v sobotu Mezinárodní den dětí a mamka říká, že jsem její dítě pořád, tak jsem dostala perníkovou berušku s lentilkami uvnitř (její kolegyně je dělá jako koníček, už jsme měla želvu a byla skvělá :), lak od Gabrielly Salvete Lila (mimochodem laky už jsou opět dostupné v drogeriích :), mýdlo od Oriflame s vůni jahod a smetany (voní vážně krásně :) a spodní prádlo, které na fotografii chybí, taky nemusíte vidět všechno, že jo :)


   A nakonec jsem ani já neodolala a koupila si Bazaar, jak jinak jen kvůli tašce. Původně jsem ji nechtěla, ale když jsem viděla, jak ji zkombinovala Ina, říkala jsem si, že si taky pro ní skočím. Našla jsem ji až ve třetím obchodě a to poslední černou (od Kláry Nademlýnské), většinou měli jen tu červenou (od Tatiany Kovaříkové) nebo žádnou...


   Taška je příjemná, velká, s uchy a lemováním napodobujícím kůži. Při vybalení hrozně smrdí, takže ji teď tahám všude, abych ji vyvětrala :) Bohužel nemá žádné zapínání ani patentku (nemyslím toho ošklivýho červenýho červíka pro rybičky :), takže přemýšlím, že poprosím maminku, aby mi na ní našila zip.


   V časopisu byl vzorek nového opěvovaného krému od L´Oréal, jsem na něj zvědavá, i když neodpovídám určené věkové kategorii...


   V časopise mě dost pobavila interpretace barvy lila. Tu si představuji opravdu jinak než tuhle fuchsiovou hot pink nádheru... Dělají, jak rozumí módě, ale odstíny barev nerozeznají...


   Z plavkového speciálu mě zaujaly plavky od Burberry. Vypadají krásně, ale ten spodek rozhodně ne... Kdyby nebyl zvýrazněn ten klín, neměla bych jim co vytknout. Co myslíte? :)


   A taky jedny od Ivety Pecuchové. Připomněly mi bílé bandáže, které na sobě měla Milla Jovovich ve filmu Pátý element. Nevím proč, ale jakmile jsme je uviděla, hned jsem si ji vybavila :)


   K časopisu byl také přibalen katalog Klenoty Aurum, kde mě zajaly přívěsky na krk ve tvaru klíčů. Některé lze pořídit i za příjemnou cenu 590 Kč.


   Co se mi také dost líbilo a nebylo za příjemnou cenu, byla sada od Gucci s beryly a brilianty...


   Další věcí, která mi udělala radost, bylo psaní od dm se vzorkem šamponu, který mám doma v plném balení :D


   A hlavně slevové poukázky na kosmetiku L´Oréal. Osobně chci využít tu pro stíny (moc se mi líbí ty fialovorůžovožluté)... 

Dolní stíny jsou jak dělané pro krásné líčení od Suzi inspirované Gumídky :)
   ... anebo pro rtěnku :)


   Z ostatních nabídek mě nic nezaujalo... Ovšem i tak jsem ráda, že mám jejich fialovou déemkovou kartičku :)


   A věcí, která mě dost překvapila, je fakt, že na začátku června nosím zimní kabát a zimní boty... A samozřejmě také povodně :(

Větrání tašky od Kláry Nademlýnské v plném proudu :)

   Tam, kde jsem stála v neděli v devět hodin večer, byl v pondělí v 17. hod. metr vody... Místo, jsem zvýraznila křížkem...


   Nejhůř u nás dopadla samozřejmě Troja (chudáci tučňáci, osamoceni v akváriu a od té spouště je dělí jenom sklo...) a Střelecký ostrov, který byl měsíc před otevřením po roční rekonstrukci... Na místě zůstala i technika...



   Mimochodem na spoustě blogů najdete videa o rozbalování krabiček krásy, spotřebováno za x-tý měsíc, tutorialy, ale jen tady najdete video s rozbouřenou hučící Vltavou...

video

   Doufám tedy, že se vám a vašim příbuzným, známým nic nestalo, nestane a vše přežijete ve zdraví a bez materiálních škod.

Mějte se hezky :))

P. S. Nemůžu se rozhodnout. Mám si jít zkusit opravit známku z jednoho státnicového předmětu, když je reálná šance, že si vytáhnu otázku, kterou nebudu vědět a odejdu zase s trojkou anebo to mám jít zkusit? Významnou roli hraje fakt, že místo 35 minut pojedu do školy až 100 minut... A jsem už trochu líná se to po těch 3 týdnech znovu učit :/

19 komentářů:

  1. Povodně jsou hrozné. :( Doufám, že to k nám na Moravu nedorazí a všech je mi moc líto.
    Ty plavky jsou dost hrozné, oboje... :D Ty růžové trochu vypadají jako by slečna byla stažená z kůže...
    S tím předmětem Ti asi neporadím (a stejně o radu určitě nestojíš... :)), ale já bych to zkusila... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O radu právě stojím a moc :D Taky si říkám, že za zkoušku nic nedám /kromě stráveného času)...
      Mně se ty plavky líbí, ale je pravda, že teď v tom vidím ty svaly a šlachy :D

      Vymazat
  2. Hezké počtení, až bohužel na tu katastrofu. Tašku mám také, ale já chtěla červenou a tu neměli. Sice v budoucnu bude úplně jedno, jaké známky jsi měla, ale pro tvůj pocit to zkus. Asi by tě to potom mrzelo. Já chtěla červený diplom a taky jsem cosi pro to opravovala, ale nyní je to nepodstatné. Školu mi doporučují head hunteři ani neuvádět v CV. Tolik mne to stálo času a nervů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže on pan profesor pořád vyshrožuje, se na ty známky u státnic kouká. Když máš jedničku začínáš na ní, když trojku, tak na tebe už koukají trochu z patra... Je to důležitej předmět, ale dost těžkej... Taky si říkám, že by mě to mrzelo...
      Tak vystudovat školu, a pak to ani nesmět uvést v životopise... To by mě asi tak zamrzelo...
      Jinal tu červenou jsem viděla právě víc než černou... Měli je v Tescu OC Smíchov a v trafice na Zličíně.

      Vymazat
  3. Moc pěkný mišmaš :-D, fajn počtení...Byla bych zvědavá na ten lak GS a teda opar od Essence - to se jen tak nekoupí:) Já na opary celkem občas trpím, ale naštěstí od essence nic nemám, jsem zvědavá na článek. No zimní boty - to mi povídej, taky je mám na nohou -nechápu nic asi už jen chybí doba ledová....Články v lifestylových časácích jsou kapitolou sama pro sebe - typická fuchsie a hleďme je z ní lila (že by omyl v překladu :)...občas si nějaký koupím kvůli dárku a obrázkům - raději moc nečtu texty :-D..Ať se Ti daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řikám, že toho mm v hlavě hodně :D
      GS bude, jen nevím kdy. Ovšem na internetu je už dost fotek a myslím, že i kvalitnějších :)
      A o zážitek s Essence vás nemůžu ochudit, sice už nedá sehnat, ale možná budou mít šílený nápad dát ho do jiné limitky...
      A časopisy jsem četla dřív, teď už mě to taky nebere (kromě některých zajímavých dárků .)
      A moc děkuji, ať se ti taky daří, milá eM :))

      Vymazat
  4. Povodně jsou fakt hrůza, je mi z toho úplně mrazivo :(

    Trojku myslíš jako E? V tom případě bych to asi zkusila znovu... I když já sama mám co říkat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trojku myslím jako nejhorší známku s tím, že jsme prošla :)
      Taky mi bylo až do breku, když jsem to viděla... Jak se Kampa zavírá, všude jsou policajty, hlášení o metru... dokonce jsem viděla i jeden pár, jak jel s matracema v autě z Kampy.. Jen nevím, jestli v rámci evakuace nebo klasického stěhování...

      Vymazat
  5. Ty povodně hrůza :( po přečtení článku v mobilu letím do Rosmannu taky pro Lila lak a ejhle zase už vyprodaný. Zítra zkusím ještě Tetu. Moc se mi líbí balíček z USA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase? Ty laky jsou prostě skvělý :) Snad ho seženeš :))

      Vymazat
    2. Vážně? Tak to je pech :// Nj růžová, na to slyší spousta ženských :)

      Vymazat
    3. Myslím, že bych mohla uspět. Řekla bych, že více zákazníků u nás zavítá do Rosmanna a DMka. Když tak se zítra pochlubím :)

      Vymazat
  6. Niky, to je nádherná giveaway, co si vyhrála. To bych ani nerozbalovala:-)
    Povodně jsem včera viděla na Libeňským mostu - celej Kaufland u Palmovky ve vodě, chodníčky u řeky, všechno. Doufám, že se to dá brzy do pořádku. Povodně i počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem si ten balíček musela nafotit a všechno v něm :)
      Do Libně jsem radši ani nejel, stačily mi ty fotky :( Vydatnější deště už by být neměly, tak doufám, že se páni ze zatopeného ČHMÚ nemýlí :/

      Vymazat
  7. Jsem moc ráda že se ti balíček líbí:) a super nápad dát na tu kabelku zip..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ještě jednou :)) Snad tam ten zip půjde přišít :)

      Vymazat
  8. Teda ty se máš.. takový krásný dáreček :) Já jsem vyhrála taky teď - laky a u Martiny elegant balíček s kosmetikou Mary Kay :)

    Ty povodně, hrůza :( Já jsem dneska málem neodjela z Ústí a nevím, jesti se zítra vůbec do práce dostanu :( ta nejistota je hrozná, mám spoustu známých, kteří se museli evakuovat..a jsem z toho opravdu docela špatná, celý den bez nálady :( Je mi těch lidí opravdu moc líto..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, Péťo, to je mi líto :(( Mám příbuzné v Hřensku, dvakrát jit to vytopilo hotel, co mají u řeky a bojím se, aby jim voda znovu nenatekla do restaurace...
      Ráda bych těm lidem nějak pomohla, chtěla jsem jít pomáhat do zoo, ale v pondělí nastupuju do práce, takže nulová šance se tam nějak dostat...
      Držím palce tobě i známým!!

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)