Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 12. června 2013

Oparotvorný scrub na rty??

Pěknou středu všem :)

   Kdybych se tu moc tento týden neukazovala, je to tím, že mám celý týden dvanáctky, tak jsem trochu kaput...

   Dnes bych vám ráda ukázala něco, co muselo být dozajista stvořeno ďáblem - Scrub od Essence z limitky Hugs & Kisses.


   Abych pravdu řekla, z téhle limitky, která byla u nás k dostání v březnu (snad se nemýlím), mě zaujaly jen glittrové laky. Tady byly hned vyprodané, takže jsem ukořistila jen jeden. Jenže jsem vyhrála dm skauta a dm Česká republika mi poslala tento scrub (posílaly se ještě vůně a lip tinty).

   Normálně na rty používám zcukernatělý med smíchaný s olivovým a dýňovým olejem nebo  dám místo medu mořskou sůl. Krásně to rty vyhladí, prokrví, vyživí a stačí vám k tomu suroviny z kuchyně :) Ale říkala jsem si, zkusím ho ráda, aspoň můžu porovnat.


  Obsah je 5 gramů v malém kalíšku. Balení nebudu moc rozpitvávat, celkem se mi i líbí. Pod víčkem byl i kryt, což je hygienické a praktické.


   Samotný scrub mi připomíná dosti olejovitou vazelínu, měkkou a snadno tající. Obsahuje kousky cukru (tedy měl by to být cukr, složení nikde není k dohledání na kelímku nic nebylo). Tyto peelingové částečky mi přijdou středně velké, větší než jemný peeling, který se na rty hodí více. Krystalků je v produktu relativně málo.


   Barva, jak vidíte, je červená až červenooranžová. Vůně je dost chemická jahodová. Na mě je tento scrub až příliš převoněný, ale hlavně převoněný umělou parfemací, která z celého výrobku čiší... Poslední dobou mi to hodně vadí i u sprchových gelů, šamponů, deodorantů... Asi citlivý nosánek :))


A teď k "účinkům":

1. Scrub rty obrousí pouze jemně. Hustota zrníček není dostatečně velká, na rty nanesete tak 5 zrníček a konec. S tím by jste si neobrousily ani 1 cm2....

2. Je neskutečně mastný, ale nehydratuje. Ostatně jako rtěnky od Essence - jsou mastné, ale pod nimi vám rozpraská kůže. Takže si jdete odstranit suchou kůžičku ze rtů a ve finále je to ještě horší. Máte pálivé popraskané rty a všude okolo mastnotu.

3. Způsobuje vyrážku a opar!!! Vím, zní to neuvěřitelně. Virem oparu se můžeme nakazit pouze jako malé děti a tento vir pak v nás přežívá a projeví se, když je imunitní systém oslaben (chřipka, stres...). No nebudu vám nic nalhávat, jako malá jsem ho chytla a jednou do roka mě určitě potrápí. To mám pak přezdívku Nessie :)
Když jsem ho poprvé nanesla nic, podruhé se objevila krupička okolo rtů, potřetí to samé a z toho se vyrojil opar a počtvrté se scénář opakoval - svědění, vyrážka, opar. Nebyla jsem nemocná a stresu jsem měla dost jako obvykle. To vše ve 2 měsích. Pleť mám citlivou jen v oblasti očí, se rty jsem nikdy problém neměla.

   Osobně ho už nebudu pokoušet, protože jestli Essence hlásá něco typu: Tvé rty budou krásné a on jim neodolá. , tak jsem čínský bůh srandy. Ne, moje rty jsou rozpraskané, kůžička okolo tak mastná, že to nejde dolů ani gelem na akné a mám opar. Takovým rtům by neodolala maximálně slepý muž....

   Jak říkám, složení jsem nikde nenašla, je to výrobek z limitované edice a k těm na oficiálních stránkách Essence nic nenajdete. A možná radši ani nechci vědět, co tam dali...

   A proč vám to píšu, když si tento produkt nemůžete koupit? Kdyby měli v Německu zase jalový nápad dát do nějaké limitky scrub, nekupovat! Ani svěcená voda nebo krucifix by vám nepomohli...

Omlouvám se všem věřícím za případné rouhání.

A co vy máte s ním zkušenosti nebo se vám něco podobného stalo u jiného výrobku?

Mějte se krásně :))

Děkuji společnosti dm Česká republika za poskytnutí produktu.

16 komentářů:

  1. Jednou takhle večer jsem si zkoušela červený lip tint z této limitky. Opět se mi potvrdilo, že červená mi prostě nesluší :) Měla jsem ho na rtech asi deset minut a šel dolů. Proboha nechci ani vidět co by se stalo kdybych ho tam nechala dýl. Rty jsem dávala do kupy asi tři dny. Naštěstí ,,jen" pálily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, tak taky nepříjemná zkušenost :( Děkuji za zkušenost, lip tintům se vyhnu v příštích kolekcích taky :D

      Vymazat
  2. Ježkovy zraky! Tak to jsi mě Nikolko dostala - já tenhle scrub dala do mé první předjarní giveaway - auč špatná volba. A to mě většinou limitky od Essence nechávají chladnou...Rtěnka, která je mastná ale vysušuje, to je asi fakt jen obarvená ropa brr. Já používám taky domácí peeling - olej+cukr na rty, ruky i nohy - a vidím, že u něho zůstanu. Na opary čas od času trpím, nosím v pohotovosti stále Zovirax, který je aspoň rychle vysuší, ale stejně je to "opruz"...Tak ať se Ti v práci daří a rychle Ti to utíká!! Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, tvoje komentáře mi vždycky tak zvednou náladu! <3 Domácí peeling používám na tělo jen někdy, protože mám suchou křehkou kůži (hlavně na nohách a rukách) a nerada to obrušuji ještě víc, už takhle se to občas loupe :/
      A s tou giveaway - třeba dotyčné sedl, každá jsme jiná :)
      Měj se hezky hezky, Marcelko :))
      P. S. Práce utíká, ale nohy bolí, za 12 hodin sedět 30 minut :/ Nejsem zvyklá :)

      Vymazat
    2. Ja ešte na opar používam aj Cannadent vodičku, ak ju použijes na začiatku oparu a pekne patláš celý deň, opar sa ani neprejaví (o; dá sa zohnať v lekárni a vychádza zhruba na tri eurá za 1,2ml

      Vymazat
  3. Tak to je vážně děsivé. Já ho mám sice doma, ale už asi tři měsíce jsem ho nepoužila. Nic hrozného mi se rty nedělal, ale ani nic dobrého, jako peeling je to každopádně hrůza, teď už ho snad raději vyhodím tak jako tak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to vyhizení taky bude následovat... Bohužel, nerada vyhazuju kosmetiku, ale někdy není zbytí...

      Vymazat
  4. Prej kryt, no tak to u nás vůbec nebylo a všechny scruby byly rozrýpaný, takže jsem si naštěstí žádnej nekoupila. To je fakt peklo!!

    Největší hrůza pro mě byl balzám na rty Balea s ureou, totálně mi rozmrvil rty.

    Ať se ti v práci daří, já jsem mívala takové dlouhé směny nejraděj, člověk si to tak nějak odbyl a potom měl třeba o den "navíc" volna. Snad ti to bude utíkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám s ureou mám taky, ten tekutý a celkem v pohodě, na to jakou paseku mi dělají sprcháče od Baley...
      Jako chápu, že když není nikde vzorek, že se chtějí lidi podívat, ale dloubat do toho prsty a do každýho - to je jasný, že už si to nikdo nekoupí... Škoda výroby a peněz...
      Jéj kdybych měla aspoň volno, ale já mám 5 dvanáctek za sebou a příští týden téměř to samé... Ale aspoň budou penízky :))

      Vymazat
    2. Tak hlavu vzhůru a mysli na peníze ;) Já jsem jednu dobu dělávala pátek-sobota-neděle 39 hodin + 2x v týdnu na 4 hodiny večer; navíc přes týden normálně do školy a zvládla jsem to, stačí myslet na ty peníze (kdybych je aspoň mohla utratit za laky a hadry! :( )

      Vymazat
    3. Jojo na peníze se myslí celkem fajn, i když půlka stejně půjde na dojíždění do školy, čtvrtina an dárky a čtvrtina na giveaway a dárky pro Nikolku :)
      Ono to i celkem rychle utíká, když je co dělat :))

      Vymazat
  5. Tak to jsem vážně ráda, že jsem ho nakonec do košíku nedala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam nedávej ani jiný podobný :D Tohle mě fakt překvapilo, celkem děs :/

      Vymazat
  6. Teda to je děsivé :( naštěstí jsem nenatrefila zatím na nějaký výrobek, který by mi udělal takovou neplechu. Přeji pak po těch 12-tkách trochu oddychu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už oddychuji, děkuji :) A přeji ti, aby si na takýto výrobek ani nenarazila :))

      Vymazat
  7. ja som si zase chcela kúpiť toto, ale nemali, tak som si zobrala posledné dva laky :-/ chvalabohu :-D radšej si zarobiť scrubík doma.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)