Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 2. června 2013

Prague Fashion Night Look

Ahoj všem :)

   Ráda bych napsala pěkný večer, ale venku je tak ošklivě a navíc ty povodně... Tak snad na začátek jen popřeju, aby vás a vaše blízké nezasáhla velká voda :/

   Dnes se podruhé a naposledy vrátíme na pražskou módní noc. Ráda bych vám ukázala líčení a můj "outfit".


   Celý den bylo zataženo, pršelo, no zkrátka počasí, že by ani psa nevyhnal. Takže jsem ani moc neměla náladu na barvy a třpytky. Líčení jsem zvolila téměř výhradně matné.


   Začala jsem dlouhotrvajícím makeupem od Yves Rocher v odstínu Beige 100 Teint trés claire. Protože se mi udělal super výrážkoopar po báááječném scrubu od Essence, musela jsem použít korektor. Zvolila jsem od Essence, v nejsvětlejším odstínu 01, který se už nevyrábí. Není nejlepší, beru ho jako průměr za pár korun. Vše jsem zafixovala pudrem od Yves Rocher, který se prodává jen ve Francii, což je škoda, neboť nevysušuje, nevypadáte jak poprášenou omítkou (jako u Rimmel Stay Matte) a balení je opravdu velké, takže ho máte skoro na rok :)



   Na vystínování oka jsem použila nejtmavší odstín z tria očních stínů od Yves Rocher v odstínu Taupe fumé, o kterém jsem vám už psala. Ten jsem aplikovala do vnějšího koutku oka a do záhybu. Na pohyblivé víčko jsme dala nejsvětlejší část mozaikové tvářenky od Catrice v odstínu Riviera Rose. Nechápu, že tento odstín stáhli z prodeje a nahradili, jedná se o opravdu krásnou světlou barvičku. Bohužel práší a výdrž je slabá...
   Poté jsem použila tekuté linky od e.l.f. v odstínu Coffee, je to tmavě až středně hnědá barva. Pigmentace je slabší, linky se musí několikrát před použitím protřepat, jinak pigment zůstane dole a na oko si nanesete průhlednou hnědou vodu... Aplikátor je tvrdší a špatně se s ním linky nanáší. Výhodu vidím, že dlouho vydrží a jako jedny z mála mě neštípou.
   Na řasy jsem použila Max Factor Clump Defy, která mě trochu zklamala. Všude se na ní pějí ódy a podle mně nedokáže udělat tak hezké řasy jako Gabriella Salvete Diamante natož její sestra False Lash Effect, kterou považuji za to nejlepší pro mé řasy.

Kvalita fotek nic moc, byla celkem tma a rovnou linku snad nikdy nenakreslím :/
   Obočí jsem trochu vyplnila světlým stínem ze sady na obočí od Catrice. Má studený podtón, pro mě ideální, nepráší a výdrž je průměrná (v porovnání s YR Taupe fumé vydrží trochu méně, ale stojí jen 105 Kč). V kazetce najdete i malý štěteček, spirálku a minipinzetu, která se špatně drží, při stisknutí klade odpor a je ostrá, takže chloupek spíš přetrhnete než vytrhnete.



   Na tváře jsem použila krajkovou tvářenku Dermacol č. 1, kterou mám ráda kvůli barvě, ale rozhodně ne kvůli výdrži... Taky mi přijde, že ubývá rychleji, než všichni říkají. Na druhou stranu ji díky univerzálnímu odstínu používám dost často, pouze tu šílenou bronzovočervenorůžovou třpytivou část nepoužívám. Jako tvářenka je to moc třpytivé, jako bronzer taky a ještě k tomu do růžovočervena. Takže jen smíchat s tím matnějším starorůžovým odstínem nebo vůbec.
Z fotek se nějak vytratila, potvora.


   Na rty jsem aplikovala rtěnku Barry M Vintage Rose, kterou mám od Sonidla a moc jí tímto děkuji :) (ještě jednou :). Růžovovínová zastřená barva, krémová, polomatná, to je moje :) Miluji její obal, není extrémně parfémovaná, výdrž je nadprůměrná. Hydratace střední až slabší, nic, co by nezpravil balzám :) Kvůli oparu jsem ji nanesla štětečkem z časopisu Marianne :)

Linky e.l.f. na fotografii chybí, neboť jsem hlava děravá...
   Vlasy jsem si navlnila na kulmu Phillips střední velikosti a pročesala prsty. Jelikož nepoužívám stylingové přípravky, tak jsem neměla vlasy čím zafixovat... Asi si budu muset koupit aspoň miniaturu laku na vlasy. Znáte nějaký dobrý, nelepivý, objem dodávající lak na vlasy? Osobně se vyznám jen v lacích na nehty :(

   A venku se hned rozpršelo, tak vytáhnu deštník zatáhnu za něj a rukojeť mi zůstala v ruce :D Trochu jsme proklínala Humanic... Vlasy byly po pár minutách mokré a rovné, baret je rozhodně neuchránil.

Vlevo jak reklama na Gliss Kur, vlevo zmoklá,
 ale díky skvělému zážitku mi to úsměv na rtech nesebralo :)
   Co se týče oblečení, chtěla jsem něco, co by mi připomínal Paříž, ne pražskou Pařížskou. Na boty od Ferragama nemám ani na šaty od Armaniho, takže jsem šla v konfekčním oblečením.

   Tričko má tříčtvrteční rukávy, vidíte ho jen na fotkách, kde nemám baret. Je z Pimkie z Francie.
Kalhoty jsou také z Francie z Camaieu, kupovala jsem je v letních slevách a vyšly mě na 225 Kč :) Moc se mi líbil jejich podzimně anglický vzor :) 


   Svetr, který má zapínání u krku a tříčtvrteční rukávy je z Tesca, tehdy, když jejich hlavní značkou byl Cherokee a ne F&F. Nevýhodou je, že celkem dost kouše :/ Takové chlupaté Obludné obludárium :D


   Kotníčkové boty jsou z Deichmanna a mají tak rozbitý podpatek, že se už nedá zpravit a z peněz z letní brigády hned obejdu obchody s obuví (přičemž Deichmanna kvůli puchýřum ze všech jejich bot ráda vynechám :) a koupím nové.

   No a teď omluvte kvalitu fotek, samospoušť mi nějak fotky rozmazává, tak jsem to vzala přes zrcadlo, což je nic moc. Nebojte samostatné články od outfitech tady vážně neuvidíte :)

A nějak jsem zhubla,
takže mi kalhoty padají a muchlají se u kotníků...

   No a na nehtech jsem měla šedý lak od Sephory London Sky :) A fotka se nějak nevyvedla, jak typické...


A jak vy by jste vyrazili při 10°C v dešti na módní noc? :)

Mějte se krásně a ať vás netrápí velká voda... Tady v Praze to začíná být nebezpečně nepříjemné :/ Radši zalezu s čajíkem do postele a pustím si Partii krásného dragouna, protože Vacátko a 20. léta jsou mojí srdcovkou :)

21 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší. Líčení si vybrala moc pěkně vůči barvě oblečení :) no a uzený krtek opět odvedl výbornou práci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, ani nevím, co bych bez toho uzenáče dělala :D

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší, hlavně na fotce jak se směješ :).

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu moc povedené, myslím, že s tou Paříží jsi to trefila hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ty šedé nehty :) Jinak já jsem plánovala vyrazit v modrých letních šatech, ale vzhledem k počasí nevím, jakou alternativu bych zvolila. Tys to zvládla každopádně skvěle. Elegantně, jemně a vlasy se mi náhodou líbí i po dešti (asi je to i tím úsměvem.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Taky jsem plánovala letní šaty, ale i se silonkami bych umrzla. A děkuji :)

      Vymazat
  5. Děkuji velice pěkně za krásné komentáře.

    Tvoje líčení je krásné a precizně se hodí k outfitu, který jsi zvolila skvěle. Baret ti moc sluší, dokonce se mi líbíš víc jak na té reklamní fotce pro Gliss Kur. Ta je ovšem dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti já taky moc děkuji :)) Jinak baret a taková ta klučičí čapka, jsou jediné pokrývky, které mi sluší. A to bych tak ráda nosila klobouky se širokou krempou, jako ty :/

      Vymazat
  6. Vínová Ti moc sluší.. a ten úsměv :) Ten je dokonalý! směj se víííc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, já to zkusím :) Ale vždycky mi to zabere hodně času, nestavit se tak, aby mi moc nekoukaly ty křivý zuby :D

      Vymazat
  7. Jé, tobě to ale sluší! A to nemám ráda barety :)
    A jemné líčení se mi hrozně líbí, hlavně ta rtěnka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta rtěnka je ve skutečnosti trošku tmavší, ale pořád vypadá dost přirozeně - tedy na mě :)

      Vymazat
  8. Hrozně Ti to sluší, mám strašně ráda vínovou - moc se mi líbí celý outfit, myslím, že do toho psího počasí jsi se oblékla krásně a šarmantně - ten baret je úžasný. Zaujalo mě i líčení - opět pěkné barvičky, sladěná s lakem na nehty - no krása :-). Inspirovala jsi mě odstínem rtěnky na Barry M se chystám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, do rtěnky jdi co nejdřív, poslední dobou u Barryho rádi ruší skvělé odstíny :(
      A moc děkuji :) Jinak vínovou mám taky ráda, už odmalička se do ní oblékám :)

      Vymazat
  9. k tej čiapke už len plátno a paleta :-) do takého počasia a podľa reportu nie celkom super akciu si sa veľmi pekne nachystala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletu mám, plátno momentálně ne :) Budu to muset napravit :D A děkuji, Suzi :)))

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší, stylová krasavice;-)...a ten lak na nehtech se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)