Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 28. června 2013

Srovnaní dvou tělových mlék s olivovým olejem


Krásný pátek všem :)

   Dnes se podíváme na zoubek dvoum tělovým mlékům s olivovým olejem - od Dolivy a Yves Rocher.


   Olivový olej je skvělý ke konzumaci, pro vlasové zábaly a pro promazaní celého těla. Ostatně to ví každý. Stejně tak každý ví, že je dost mastný a jakmile se jím namažete, jste mastné jak pečené kuře. Proto je lepší najít si tělový krém či mléko, které olivový olej obsahují, ale dobře se vstřebají do pokožky. Treba tyto dvě :)


Doliva Zpevňující tělové mléko

Balení: Klasická tuba o objemu 100 ml. Design obalu mne moc nezaujal, na mě působí až moc lékárensky. Ale je světle zelený, což je příjemné pro oči :) Tuba je měkká, ale nepoddajná. Takový slabý ale pevný plast :)



Dávkování: Pomocí malé dirky jde vymáčknout potřebné množství. Ke konci se tuba musí hodně zmáčknout, je to rebel a mléku se ven nechce.
Vůně: Pronikavá, svěží. Rozhodně nevoní jako olivový olej :) Mně se líbí, i když na někoho může působit jako puch posekané trávy (která mně voní :D).
Barva: Žlutozelená zářivá :)


Konzistence: Z počátku mléko drží tvar a tváří se hutně, ale po rozetření je celkem dost vodové. Roztírá se skvěle, opravdu stačí pouze lehce přetřít pokožku. Nelepí a nezanechává mastný povlak na pokožce. Ihned (!) se vstřebává.


Účinky: Mléko má zpevnit pokožku. Ve skutečnosti je zpevnění naprosto minimální. V tomto ohledu jsem dávala lékárenské kosmetice větší šance než té z drogérie. A přitom byl gelkrém od Nivey My silhouette! stokrát lepší.
Mléko ani nehydratuje. Namažu se, do 5 vteřin se to vsákne a můžete začít nanovo. Pokožka je o trochu jemnější, ale na suchá místa je produkt k ničemu. To jsem si myslela, že když je tam tolik oleje, že bude pleť aspoň trochu vyživená a ono nic :( Nedráždí atopickou pokožku.
Složení: Voda, hned následuje olivový olej. Na dalších místech je glycerin, jojobový olej, dimethicone a dost parabenů.


Cena: Za 100 ml zaplatíte okolo 120 Kč (liší se podle vybrané lékárny)

Olivové mléko Yves Rocher

Balení: Pevná láhev o objemu 50 nebo 400 ml. Osobně se mi design těchto mlék moc líbí, je netradiční a jednoduchý. Navíc vidíte, kolik produktu vám ještě zbývá.



Dávkování: Je celkem naprd :D U malé lahvičky musíte mléko dolovat a u té velké vám ze začátku vytéká až moc velké množství. Hrdlo je ale jinak široké, takže to jde prstem vydloubnout a mám vyzkoušeno, že při vyhození nezůstane v lahvi ani kapka :) Ovšem kdyby se ten flakonek dal aspoň trochu zmáčknout, bylo by to lepší.
Vůně: Jemnější, méně ostrá, velmi příjemná. Nevoní tolik jako bylinky, je trochu sladší, i když stále svěží. Opět se nejedná o vůni oliv.
Barva: Bílá ale ne bílobílá jako u Nivey :)


Konzistence: Dost tekutá, ale méně vodová než u Dolivy. Snadno se roztírá. Nezanechává ulepený pocit a mastnou pokožku pouze 1-2 minuty, což není žádná hrůza.


Účinky: Mléko dobře hydratuje, pokožka je vyživená. Daleko jemnější než u Dolivy. Hydratace převažuje témeř celý den. Není agresivní vůči atopickému ekzému nebo čerstvě oholené pokožce.
Složení: Začínáme tradičně vodou, následuje mandlový olej, bambucké máslo, gel z aloe vera, dimethicone, glycerin, něco a něco a až poté olivový olej. V tomto směru jasně vítězí Doliva, co se týče množství oleje. Paraben tu také najdete, ale jen jeden.  Nějaký ten alkohol a zajímavý allantoin skvělý pro hydratovanou pokožku:)



Cena: Tady je obrovský nepoměr cen - za 50 ml dáte 49 Kč, za 400 ml 169 Kč.


Finální rozhodnutí:
Své sliby plní mléko od Rochera, které i více hydratuje a u většího balení vyjde cenově lépe. Co se týká množství olivového oleje, vítězí Doliva, kde je ho podstatně více, avšak jeho účinky nejsou znát. Vůně se mi líbí u obou, jde o individuální záležitost každé z nás. Dávkování je lepší u Dolivy, design obalu preferuji u YR.


Znáte tyto tělová mléka nebo jiná s obsahem olivového oleje? :)

Info o aktuálních limitkách

Rossmann
Catrice - Hip Trip (paletka stínů není tolik křiklavá, jak se zdá a rozjasňující pudr je mega obrovský :D)
Essence - Show your feet (laky jsou v dost zářivých barvách, ty co mám z kolekce minulé sice déle schnuly, ale relativně dlouho vydržely, nedělaly bublinky a díry)
Gabriella Salvete - od pondělí by měly být v Praze dostupné nové odstíny laků STARS. Je jich naskladněno relativně málo, doporučuji stanovat před prodejnami :)

dm
Essence - Guerilla Gardening 



Mějte se krásně a hezký víkend a prázdniny :))


4 komentáře:

  1. V Rossmannu uz je i Essence limitka Me and My Icecream...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bohužel ani v jednom ze dvou Rossmannech :( Taky jsem to dnes zjistila :(

      Vymazat
  2. Nezkoušela jsem ani jedno, ale to od Dolivy vypadá hezky..i když.. Puch posekané trávy nesnáším, protože jsem na trávu alergická :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevim, mně to tu posekanou trávu fakt připomíná :D Ale třeba na něj nebudeš mít alergii :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)