Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 21. června 2013

TAG: Duhově

Pěkný den všem :)

  Na úvod bych ráda řekla, že jde můj milovaný notebook do nemocnice, nevím, kdy se vrátí a jak to bude s blogováním. Doufám, že se chlapec uzdraví a v jeho paměti zůstane, to co má. Držte mu prosím palce, po rozbité myši a botách bych mohla s mrtvolkou vyhlásit osobní bankrot...

  Protože mě milá eM zásobuje nominacemi na tagy, (které já ráda :) má tu pro vás další. Snad se neunudíte :)

ČERVENÁ


Tělové máslo s vůní jahod od Body Basic

   Tady to bylo hned jasné. Skvělé tělové máslo s vůní jahod, po kterém je pokožka hladká, vyživená a to bez ulepení a mastnoty. Božsky voní po jahodách, i když celkem umělých. Ale nejvíc mě na něm baví konzistence - opravdu tuhá jak máslo z ledničky :) Myslím, že tohle není  mé poslední máslo od této firmy :)

ORANŽOVÁ


Holítka Riviera od Gillette


  Dlouho jsem přemýšlela, jestli mám něco oblíbeného v oranžové barvě, které moc neholduji. Pravda, miluji pomerančový sprchový gel od Yves Rocher, přestože moc na citrusy nejsem (kromě grepíku :). Jenže ten tu momentálně nemám. Pak mě napadlo, že bych vše šalamounsky obešla s oranžovobronzovým oblíbeným lakem Be optimistic! od Essence. A poté mě napadlo ještě něco lepšího - nejčastěji používaná holítka od Gillete Riviera.
  Tato holítka mají 3 břity, jenž jsou ostrá i 2 měsíce častého používání a 3 zvlhčující proužky, které se jen tak neodlepí. Navíc balení 2 kusů seženete od 80-120 Kč. Pro mě jsou to nejlepší holítka v poměru cena : výkon :)

ŽLUTÁ

Arnikový krém na ruce od Yves Rocher

  Může být něco jiného žlutého na této pozici? Ne! Balení tohoto krému je mé asi čtvrté a to z několika důvodů. Krásně bylinkově voní, nelepí, je dostatečně mastný a hydratující, rychle se vstřebává a pro mě je to jednoduše nejlepší krém na ruce, který už z rukou nedám :) 

ZELENÁ

Mandlový odlakovač s acetonem od Isany

  O tom, proč mi tento odlakovač vyhovuje, jsem psala zde. Ještě jednou v rychlosti - osobně mám po něm lesklejší a pevnější nehty než po Ebelin, Lilien, Miss Sporty. Hezky (jakože hezky na odlakovač) voní po marcipánu, odlakuje i ty největší držáky a 250 ml stojí 35 Kč :)

MODRÁ

Nivea Creme

  Klasická modrá Nivea :) Můj miláček, který mi částečně pomohl s ekzémem a i s pupínky na nohou, které se mi tvořily vlivem vysušené kůže, která se odlupovala a zanítila. V zimě je skvělý okolo očí a na tváře. Když není po ruce Rocher s arnikou přispěchá na pomoc suchým ručičkám univerzální Nivea. Víc netřeba, každý znáte :)

FIALOVÁ

Šeříková toaletní voda od Yves Rocher

  Tuto vodu seženete už jen v novém balení, já mám ještě to staré. Voní ale stejně, jako právě rozkvetlý šeřík. Vůně je lehce sladká jako pyl přichystaný pro včeličky. Mísí se v ní i svěžest lehkého jarního deště a jemné sluneční paprsky. Výdrž je stejná jako od parfému YSL Parisienne :)
Máte-li rády jednosložkové květinové vůně, jděte do ní :)

RŮŽOVÁ

Tvářenka v odstínu Rose Frisson od Bourjois

   Růžovou mám ráda a dost dlouho jsem přemýšlela, který je můj nejoblíbenější výrobek v této barvě. Laky, laky, laky... nic jinýho by tam nebylo? Bylo! Má nejpoužívanější, sto let stará skvělá tvářenka od Bourjois. Aneb nejjednodušší řešení bývá to nejsprávnější :))
   Krásně voní, je matná (i když v balení se tváří jako s lehkým shimmerem), dlouho vydrží na obličeji i v balení, nepráší a její odstín mi maximálně sedí. Navíc obsahuje široký štěteček a zrcátko, takž je skvělá i do kabelky :) Je t´aime, mon amour!

ČERNÁ

Tužka na oči v odstínu Midnight Black od Sephory

   Tady by se hodilo černočerná :) Měkká vysoce pigmentovaná tužka, která se nemaže a dobře se s ní pracuje. A i když je to špaček, vydrží dost dlouho :) Cena okolo 115 Kč.

VÍCEBAREVNÁ

Puzzle Pallette od Yves Rocher

   Vážně nemůžu za to, že mi YR tak moc vyhovuje a je v tomto výčtu už potřetí :D Tahle skvělá paletka s 9 maximálně pigmentovanými stíny, 2 jemnými tvářenkami, 1 univerzálním bronzerem, 6  poněkud dost lepivými lesky, 2 tužkami na oči, 2 třpytivými gely, štětečkem, aplikátory, zrcátkem a letáčkem se 3 looky je mým skvělým a častým pomocníkem (což dokládá i fakt, že je dost špinavá). Paletka byla k dostání ve Francii a asi jen dva roky. Já ji mám od "švagra" (ten ví jak na mě :). Skvělý je na ní nejen obsah a univerzálnost, ale také fakt, že si můžete vybrat jednu barevnou variaci, dát ji do pouzdra se zrcátkem a nosit ji v kabelce, aniž by jste tahaly celou paletku :)
   Občas nechápu, proč se k nám tak skvělé věci nedostanou... Pigmentace stínů je relativně dost odlišná od těch mono, co jsou ve stálé nabídce...

Tak a je to :) 

Mějte se krásně a hezký víkend :))

17 komentářů:

  1. Hezky jsi splnila úkol :-) Já kdysi měla tu šeříkovou vůni, ale už nic jiného z tvého výběru nemám a neznám. Tedy teď už ano. díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni zac, ja moc dekuji za krasny komentar :))

      Vymazat
  2. Pěkný TAG asi se do něj taky pustím a možná bude i dvojtý ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda to je krásná duha Nikolko, musím říct, že svým výběrem ses mi hodně trefila do vkusu a co ještě nemám, to bych po tomhle Tvém tagu ráda vyzkoušela :-). Tělová másla mám moc ráda, zatím kupuju jen Alverde, ale jahodové musí být mňam :). Naprosto mě dostala ty oranžová holítka - musím se po nich podívat! Až půjdu příště kolem pana YR určitě vyzkouším krém na ruce...Isanu mám, dost mi vysušuje nehty, ale na glitry a jiné "efekty" je nejlepší a za tu cenu. A s tvářenkou Bourjois jsem váhala, jestli ji mám dát do té růžové barvy - mám Lilas D´or....A líbí se mi, jak jsi ke každé barvičce vybrala šperk! Moc pěkné!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila eM, holitka casto vidam v Tescu, ne ve vsech drogeriich je maji. Ja se zase chystam na to melounove od Alverde, ale nez se k nemu dostanu nebude :( Jejich makadamiove bylo skvele, ale ne tak roztomile tuhe jako toto :) Na lilas D'or jsem u tebe koukala, vypada skvele :) A jeste jednou dekuji za nominace :)

      Vymazat
    2. Já si včera to melounové máslo koupila Nikolko a je úžasné, prostě ta vůně se povedla - jemná sladká melounová, asi si půjdu koupit do zásoby, protože bude rychle fuč - makadam je fajn, ale toto mi voní ještě lépe :-)

      Vymazat
    3. Jee to se mas :) Na melounka momentalne neni v mem skromnem rozpoctu misto :( A pak uz urcite nebude...
      Pak je jeste melounove od Dermacolu, ale s cervenym melounem a ja mam radsi ten zluty, navic je Amverde prirodnejsi :))

      Vymazat
  4. Tu vůni musím jít očichat. :) Jinak pěkné věci, některé mám taky ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., az ji budes ocichavat, zkus i tu s ruzi. Kdybych nemela tolik vuni, jdu do ni :))

      Vymazat
  5. Opět pěkný tag v tvém podání :). Ve žluté a zelené barvě s tebou jednoznačně souhlasím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky! To mam vzdy radost, kdyz se v necem se ctenarkami shodneme :))

      Vymazat
  6. Odlakovač mi taky vyhovuje! Je vážně fajn a ještě lepší je možn á Cien z Lidlu..

    Nivea je mou stálicí už dlouuhá léta :) taky mi pomohla od ekzému

    Super hezký letní barevný příspěvek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne ten Cien hrozne smrdel :D A odlakovani s nim trvalo o dost dele :/ Diky Peti!

      Vymazat
    2. Taky mi Cien odlakovač smrděl daleko víc, než všechny jiné :D

      Vymazat
  7. K odlakovači Isana jsem se na tvůj popud vrátila a myslím, že už zůstane mou stálicí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi udelalo obrovskou radost :)))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)