Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 14. června 2013

TAG: Nežiji jen makeupem :)

Pěkný den všem :)

   Ano, ano. Po stopadesátéšesté tu máme tag na toto téma. Když já mám tagy tak moc ráda a eM mi udělala obrovskou radost, že si na mě při nominaci vzpomněla :)

   Pohodlně se usaďte, jdeme na to :)

1. Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, popř. seriál?

    Je to poněkud trapné, ale my televizi nemáme :D Můj francouzský přítel by tomu asi moc nerozuměl a já na televizi poslední dobou nemám čas. Z toho, na co jsem dříve koukala u rodičů, mám ráda Simpsonovi (ty se mi asi nikdy neomrzí), Ajťáky (IT Crowds) a reklamy. Já vím, zní to šíleně, ale mám je vážně ráda :D Vždycky se tak náramně pobavím, když si nějaká paní vytáhne třílitrový Perwoll z večerní kabelky, který si přinesla na balet :D
    Z filmů mám ráda českou klasiku - Kristián, Katakomby, Taková normální rodinka, všechny díly seriálu a filmy s Vacátkem a Jak utopit doktora Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách. Ze zahraničních mám ráda Hodiny, Vesnici, Ratatouille (nestupidní animáč, the best ever :), Láska nebeská (ještě řekněte, že tančicí Hugh Grant není vážně vtipný :D A ten trapas... celá já :)

Mimochodem dům rodiny Vodičkových
 a Wassermanových stále stojí na Kampě :)

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?

    Jsem nenažraná a ne bohatá, takže vařit musím. Ovšem už odmalička mě to baví. Jako malá jsem očuchávala kořenky u babičky a potají zkoušela chutě (brr sušená paprika je vážně hnus). Později jsem se svou starší sestrou sestavila jídelníček a vařily jsme rodičům. Chudáci, to skořicové ovocné bowle muselo být hrozné...

Zásadně nejíst samotnou a pouze do guláše a polívky z hlívy!
Zdroj
   Z hlavního jídla mám nejradši svíčkovou, kterou dělají v restauraci U Šemíka pod Vyšehradem. Oh ta je božská! Cena je asi 169 Kč (možná i o dost míň, nikdy si to nepamatuji), k tomu karlovarské knedlíky a brusinky :). Z toho, co dělám sama je to jednoznačně těstovinový salát s krabími tyčinkami a zeleninou. U nás ho nesmí připravovat nikdo jiný, protože se vždy těším, až při krájení surimi tyčinek sním půlku pytlíku :P

   A ještě dezert: Jednoznačně horké maliny s vanilkovou zmrzlinou. Nedám nikdy nikomu, moje!!! :D

3. Vysněné povolání

   Bohužel už žádné nemám, škola a život mi vzali jakékoli iluze... Takže budu jmenovat ty, které jsme chtěla dělat (chronologicky řazeno).

Veterinářka
Paleontoložka (doteď brečím u dokumentu o Tyronasauru Rexovi z cyklu Putování s dinosaury :)
Archeoložka
Egyptoložka (jojo Míra Verner byl můj velký vzor :)
Nezávislá malířka (asi bych se neuživila se svými staromódními sentimentálními krajinkami :)
Onkoložka
Embryoložka
Zahradní architektka (tak tohle bohužel studuji...)
Pracovnice České pošty (mě by vážně bavilo papírování za přepážkou :)
Kancelářská krysa neurčitého druhu :))
            Zdroj
A kde se vidím? Bohužel na úřadu práce :/

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

   Každý den mluvím anglicky. Mám maturitu z latiny, chodila jsem krátce na kroužek z ruštiny a ve škole jsem měla němčinu, kterou jsme dost pozapomněla, ale v německých obchodech se stále domluvím :)

  A chtěla bych umět mluvit francouzsky, protože bych si třeba pokecala se svojí báječnou "tchyni", "tchánem" a "švagrem".
    Ještě švédsky - miluji tu zemi, miluji ty lidi a ten jazyk je krásný :)

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?

   Určitě ne za oblečení, boty, kabelky. Je to dražší než kosmetika a kolikrát něco najít... Když jde žena kupovat boty, je natěšená. Já většinou otrávená už ve třetím obchodě :D

   Ale ráda utrácím za květiny, hlavně čerstvě řezané na trzích. Pak za suvenýry, ale většinou si vybírám ty menší a vkusné :) Ale z každé země si něco musím přivést, i kdyby to bylo jen tričko :)
    Také ráda kupuji bižuterii, tu mám vážně ráda :))
    A nejraději utrácím za dárky pro blízké, to mi činí nesmírnou radost :)


6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

   Spíš ne. Když člověka moc neznám, je mi zvláštní hned začít před ním žertovat, přát mu dobrou chuť... Někdy si říkám, že musím vypadat namyšleně a nepřístojně, ale jen nemám potřebu se kamarádit hned s každým. Radši mám pár lidí okolo sebe, kteří mi sedí a vím, že má cenu s nimi budovat nějaký vztah.

  Na rovinu řeknu, že mám problém seznamovat se s opačným pohlavím, které by mohlo být mým budoucím partnerem. Obvykle jsem před schůzkou tak nervózní, že ji den předem odřeknu a použiji děsný argument: Víš, já mám ráda asi někoho jiného :D Prostě blbec...

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?

   Byly doby, kdy jsem knížky četla hodně, hlavně okolo 11-15 let. Pak jsem spíš malovala, učila, poté jsme nastoupila na univerzitu a už čtu jen, jak zabránit pihovitosti jablek, nebo zákony typu 151/1997 Zákon o oceňování majetku a změně některých zákonů... Ale knihy od Tolkiena nebo Virginie Woolfové mě budou bavit nadosmrti :)


8. Co je tvoje nejlepší a nejhorší vlastnost?

   Jéžiš, vážně to chcete vědět? Už mi sem nebudete chodit...

Nejhorší: neskutečně náladová, příšerná drbna, ještě horší narcis (to sebefocení je vážně úchylný), musím mít poslední slovo za každou cenu, věčně melu (a ne mák nebo maso)
Nejlepší: pracovitá, empatická, slušně vychovaná (jo tahle vlastnost dost chybí spoustě lidem), vtipná (snad)



9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?

   Ve velké společnosti se necítím moc dobře. Nejsem typ pařmena, nevyhledávám párty, kde alkohol teče proudem. Což je jedna z vlastností, proč nejsem oblíbený kolektivní jedinec.
    Už na střední jsem radši chodila na kafe s jednou kamarádkou, popř. víno se třemi (čtyři už jsou na mě moc). Mám radši takovou společnost, nemusíme se překřikovat a pokecám si se všemi, aniž by mi něco uteklo..

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti by si podělila volný čas, kterého by najednou nejspíš bylo mraky?

   Tak mraky by to byly velké jak nad pouští :D Maximálně bych víc spala, protože články píšu dost často po půlnoci... A podle toho vypadají :/

    Ale i bez blogu bych si lakovala nehty, fotila je pro radost, líčila se, zkoušela nové kosmetické výrobky...



A je to! Tento týden jsem tvrdě oddřela 55 hodin, jdu chrnět. Vzbudit v červenci :))

Hezký víkend všem :)

13 komentářů:

  1. Velmi se mi článek líbil. Je zajímavé, že by se můj docela lišil. Asi proto jsi mi tak sympatická a na tvůj blog.chodím ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozně ráda a potěšena, že má tak krásnou, rozumnou a stylovou čtenářku jako ty, Marti :) Jéé a do tagu by ses klidně mohla pustit :))

      Vymazat
  2. You are so so so beautiful! *__* And I love that necklace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh I´m so much glad, Alexa :)) Thanks a lot <3 The necklace comes from Gate ( I think), but it´s 2 years old :)

      Vymazat
  3. Ten výčet vysněných povolání mě fascinuje! :) Ale nevěš hlavu. Jen mizivé procento lidí má práci jako svého koníčka, těm můžeme jen tak v dobrém závidět a vrátit se zpět k tomu, co nás až tak nebaví, ale aspoň živí. Ehm... netuším proč mluvím v plurálu, když zrovna mě se momentálně žádná práce netýká :-D
    Utrácení za kytičky ti "schvaluju", miluju čerstvé kytky v bytě, je to moc pěkné. A kousek od Šemíka jsem bydlela, ale nikdy jsem tam nezašla. Evidentně chyba!
    Jo a krajinky jsou krásné!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba! Šemík je poklad :))
      Já vím, Veru, ale někdy mám pocit, že jsem si život tím výběrem školy pos..la úplně... Však ono to nějak dopadne, OBI to jistí :D

      Vymazat
  4. Moc hezky jsem si početla Nikol :)číslo 6 máme zase stejné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Haničko zlatíčko :)) Ta 6 je ale ukrutný problém... Kolikrát mám problém zeptat se i prodavačky na něco :D A nejhorší je někomu volat, když ho neznám... To se odhodlávám půl hodiny a třesu se jak ratlík... Jak malá :/

      Vymazat
  5. Skvělé počteníčko..:) Super tag Nikčo! Já jsem ho taky dělala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, Peti, četla jsem ho :) Máme společné, to říct ne... To taky moc neumím, ale poctivě se to učím! :D

      Vymazat
  6. Na Jak utopit doktora Mráčka jsme se dneska dívali :)

    KONEČNĚ někdo, kdo se nerad seznamuje s cizími lidmi! Nerad je možná silné slovo... Ale taky necítím nějakou potřebu nebo touhu bratříčkovat se s každým... Už jsem myslela, že všechny blogerky jsou sluníčkové a milujou všechny na světě pomalu :D

    A koukám, že toho máme společnýho povíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neříkej, že jsme vážně jediný dvě, kterým to seznamování nejde :D Třeba si to ostatní holky radši nepřipouští :D
      Jj mouka s ušima je skvělá :)

      Vymazat
  7. Tak jsem si konečně přečetla Tvůj tag (nějak nestíhám číst:) a moc mě potěšil. Koukám, že máme hodně společného Jak utopit Dr. Mráčka to je můj nejmilovanější retrofilm, moc mě potěšila fotka :)...a ty reklamy :-D. Dostala jsi mě vysněným povoláním - a k tomu ještě vysněné povolání studuješ, tak to Ti přeju - to je krása! Jó to potěšení z nákupu bot, taky neznám, mluvíš mi z duše - většinou mě to totálně otráví a stejně neseženu to, co si představuju...a ta kvalita....a klidně buď narcis(t)ka - protože jsi fotogenická a moc Ti to na fotkách sluší!! S tím seznamováním je to u mě paradox, nemám s tím problém, ale bydlím na maloměstě a tady je třeba být opatrný - všichni se se všemi znaj a rádi drbou - bohužel v tomto kontextu i já působím namyšleně a nedostupně - a je mi to jedno - je to účel :-D. Kdo mi ladí, tak k tomu si cestu najdu a on ke mě taky. S chlapama mám velmi blbou metodu taky - když se mi někdo líbí - dělám, že se mi nelíbí :-D...a pak se v tom vyznej...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)