Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 29. června 2013

V hlavní roli klobouk

Krásný večer všem :)

   Dnes bych vám ráda ukázala parádní klobouk, který mne vyšel na 73 Kč :D

  Klobouky tohoto typu se mi vždy líbily, ale nějak mi nesluší. Vypadá to, jako bych měla připlácnuté umaštěné vlasy, což se na široký hranatý obličej moc nehodí... Ale vždy mě lákaly a hrozně moc :)
   Jenže dát 300 Kč nebo víc za klobouk, který mi třeba ani nebude slušet, nebude se mi líbit (to je tak, když jsem náladová, něco si v rozmaru koupím, a pak to nenosím :) a nakonec se bude válet někde ve skříni, chudinka malý...


   Ale když jsem viděla tento v OBI za tak směšnou cenu, říkala jsem si, proč ho nezkusit :) Byl by skvělý k bílým maxi šatům na pláž nebo k tmavě modrým kahotám a pruhovanému námořnickému svetříku :)


   A aby klobouk vypadal více žensky, doplnila jsem ho o červenou matnou rtěnku Rich Red od e.l.f., protože není většího ženského prvku v líčení :)



   Ostatní líčení je jednoduché - fuidní makeup od Yves Rocher Beige 100 Teint trés claire, pudr Stay Matte od Rimmel (hrozně zvýrazňuje vrásky, chloupky, suchou kůži, ale má maximálně matný efekt vhodný na fotky), mozaiková tvářenka Catrice Riviera Rose.



   Na oči jsem nanesla trio očních stínů Yves Rocher v odstínu Taupe fumé a řasenku Clump Defy od Max Factor. Obočí jsem vyplnila duo stíny na obočí od Catrice. Detail se vyfotit nepodařilo, protože ten den pršelo a bylo okolo 17. hodiny, takže jsou fotky pochybné kvality...


   Úplně ideální by byl takovýhle klobouk na zahradu nebo k moři :) Pokud vám ho ovšem neodfoukne vítr (na fotografii simulováno větrákem :)


   A vzhledem k tomu, že byla jen jedna velikost a mně je trochu větší, musím si ho přidržovat :)


   A teď se omlouvám za tu hromadu fotek, ale mně se líbí po estetické stránce, i když vím, že samochvála smrdí :)



   Koupíte v bílé, béžové a černé barvě za 73 Kč v OBI. Mašle se dá sundat a popř, nahradit jinou (což asi udělám, už tam vidím tmavě modrou :).

Co vy a podobné hučky? Nosíte, nenosíte, líbí, nelíbí? Povídejte a přehánějte :)

Mějte se krásně :)))

P.S. Příští článek bude extra speciální :D

22 komentářů:

  1. Klobouky jsem si v poslední době zamilovala, takže díky za tip.. skočím je okouknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, není vůbec za co děkovat :)

      Vymazat
  2. Miluju klobouky, i pro tenhle možná zaběhnu. A Tobě prostě sluší. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida vida, dneska sovy létají o sto šest :) Moc děkuji An :))) Mají i klasické slamáky okolo 50 Kč, ale mně se víc líbil tento, protože je elegantní :)

      Vymazat
  3. Klobouky nenosím, protože mi vůnec nesluší, ale tenhle je parádní a Tobě sluší moc:)

    OdpovědětVymazat
  4. To bych neřekla, že se v OBI dají sehnat klobouky :) Ale sluší Ti. To se musí nechat :)
    Já kloboučky nenosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, jsou tam v rámci prezentace Sklizeň :D Anebo u pokladen :) Já je jinak taky nenosím :) A u tebe by byla škoda schovat tak krásné vlasy!

      Vymazat
  5. Musím říct, že ti ten klobouk fakt moc sluší, navíc máš krásný, zajímavý obličej, který ten klobouk zvýrazní, řekla bych. :) Ta první fotka je super, jak tam máš rozevláté vlasy.
    V dětství jsem nedobrovolně nosila nejrůznější slamáky, mámě se to na mně líbilo + ochrana před sluníčkem, ale já z toho byla nešťastná a od tý doby, co nemusim, je taky nenosim. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Romčo, moc děkuji, jsi zlatá :)) Tak přesně z tohohle důvodu nesnáším zimní vrstvení - punčocháče, dvoje ponožky, tepláky, oteplováky a šlo se na sáňkovat :D Taky mě to úpoznamenalo do konce života :D Jinak mně babička dávala slamák na zahradě, abych si nespálila šešuli, ale vždycky jsem se na to těšila, byla na něm krásná růžová kytička :)

      Vymazat
  6. Klobouky jsou super, jen se bojím, že kdybych je nosila i do města, budu na sebe moc upozorňovat :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho se taky bojím, nemám na to moc odvahu... Ale k těm kalhotům a pruhovanému svetříku mi to vadit nebude :)

      Vymazat
  7. V OBI? :D Jsem asi fakt mimo :)

    Moc ti sluší, kor s tou rtěnkou vypadá bombově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Sabčo <3 Jojo v OBI se dají najít poklady :D

      Vymazat
  8. Vážně nádherné fotky. :) Klobouky miluju, ale nemám ani jeden, protože jsou mi všechny velké. :( :D A na ty dětské vzory jsem už opravdu trochu stará. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, i za to, že jsi nově pravidelnou čtenážkou :))) Mně je tenhle taky větší, bohužel :/
      Stará? Třeba by ses do nějakého klobouku s rybičkama zamilovala :D :D

      Vymazat
    2. Jo, rybičky jsou super, ale mezi lidi si s nima netroufnu. :D

      Vymazat
  9. Tak klobouk za tolik peněz jsem ještě nepotkala a kdyby ano, tak bych si ho určitě koupila. Je pravda, že mě taky každý tvar nesluší a většinou potřebuji více tvarované, ale jednoznačně se mi na ženách klobouky líbí a obdivuji každou, která ho dokáže nosit. Je to krásně ženské a s tou rtěnkou - vypadáš prostě jako femme fatale...Úplně ho vidím u toho moře k těm maxi šatičkám....Už se zase těším až "provětrám" svůj letní klobouk :-D...Jednou jsem měla dokonce už vyhlídnutý i pánský klobouk na podzim a než jsem se já hloupá rozhoupala už byl vyprodaný...takže člověk je musí čapnout hned...:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Narcismus tohoto druhu lehko odpouštím a rovněž se kochám :) Klobouk super! Jen ho koukej nosit! Jestli si ho nevezmeš na to kafe/zmrzku/pivo/cokoliv na co půjdem, tak se k tobě nebudu hlásit :)))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem s ním byla celý den v Drážďanech, Veru :D Dvakrát mi ho zfokl vítr, jednou přímo do kašny :D A mám k němu super šaty, tak snad bude hezky, až si vyrazíme :))

      Vymazat
  11. nesluší??? ja z fotiek vidím, že ti pristane ohromne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Ale jsem spíš fotogenická, v reálu je to poněkud... horší :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)