Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 16. července 2013

Catrice Kiss Kiss Hibiscus

Pěkný večer všem :)

   Dnes bych vám ráda ukázala nejvýraznější rtěnku mé sbírky - Catrice Kiss Kiss Hibiscus.


   Výrazná růžová rtěnka se mi vždy líbila, přestože neonové barvy zas tolik nemusím. Jenže jsem vždy měla utkvělou představu, že mi teplá neonová růžová jako jemnému studenému letnímu typu nemůže slušet. A pak mi Sonidlo poslala balíček, v kterém ta růžovka byla. A ejhle, jak pěkná a slušivá!


    Kiss Kiss Hibiscus je z řady Ultimate Shine, proto má stříbrný obal, který je relativně těžší a jen tak se vám nerozpadne. Spíš je problém v tom, že se snadno poškrábe a jsou na něm vidět otisky prstů (kdyby si někdo chtěl zahrát na daktyloskopa :).


    Co se týče barvy - může se vám zdát, že je až červená. Není :) Je to výrazná teplá růžovka, dost řvavá, s kapkou červené :) Dle mého nejvíce odpovídá na fotografiích na rtech.



    A ohledně vlastností - je to velmi zajímavá rtěnka. Její textura je dost mazlavá, gelová, olejovitá. Má tendenci až téct, takže ve velkých vedrech doporučuji uchovávat v ledničce. S tím je spojen i jeden nešvar a to ten, že se mi ze začátku hned zlomila, i když rtěnky vysunuji na minimum. To pak pomůže jen zatlačení a mrazák.
    Rtěnka je lesklá. Ovšem v zimě se mi stává, že se olejíčky vsáknou do rtů (skvěle hydratuje) a ona během hodiny zmatní. Trochu schizofrenická rtěnka, která neví, co chce :)
   Skvělá je na ní výdrž. Když jsem si ji poprvé vzala do školy, z které jsem rovnou jela na výprodej Essence, zapomněla jsem si jí doma a nadávala si, že po poledni z ní na rtech nic nebude. Chyba lávky :) Rtěnka byla krásná i ve 3 hodiny odpoledne a jediné co ztratila, je zmiňovaný lesk. Ostatně i když ji několikrát setřete kapesníčkem, stále na kůži zůstanou její pigmenty. 


   Sama ji mám nejradši v zimě, když je všude šeď a sníh, květiny nekvetou a mně chybí barvy. Ráda jí nosím s černobílým oblečením a s nehty ve stejné barvě :) I když většina ji bude mít ráda asi v létě :) Ovšem kvůli konzistenci to moc nedoporučuji.


   A proč vám tu o ní básním? Protože vedení Catrice usoudilo, že se v regálech vyhřívá už dost dlouho a stahuje ji z prodeje v rámci srpnovozáříjové obměny sortimentu. Momentálně ji už v některých Rossmannech seženete za výprodejovou cenu 55 Kč, normální cena je 105 Kč.

Co vy a neonové rtěnky? Osobně doporučuji aspoň jednu vyzkoušet, nevypadají vůbec děsivě :)

Mějte se hezky :)

31 komentářů:

  1. Tý jo, tak to se na ní musím rychle podívat, než jí vyprodají.. Líbí se mi mooc :))!!! Snad je víc do růžova, než do červena..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vážně přijde víc do růžova :) Ale jak píšu, teplá růžovka. On se tenhle odstín špatně fotí :/

      Vymazat
  2. Ta je krásná, snad se dostanu k nějakému stojanu Catrice dřív, než docela zmizí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, snad jo :) Škoda, že ji stahují, ale v nabídce byla minimálně rok, co si pamatuji :) Některé odstíny stahují i po půli roce...

      Vymazat
  3. Teprve s rtěnkama začínám, takže se zatím do takových odstínů nepouštím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nedivím :) Sama jsem na ní po 35 rtěnkách neměla odvahu :D

      Vymazat
  4. Ta je krásná. Tobě tolik sluší. Nevím, jak by šla mně. Rozhodně se po ní kouknu. Rychle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě by mohla slušet taky :)) Martinko, v PRaze ji mají ev Vodičkově v Rossmannu už za těch 55 Kč, a na Vypichu v Kauflandu ještě za 105 Kč :) Takže by mohla být reálnější šance jí tam sehnat :) Ve Vodičkově měli ještě 4 v pondělí...

      Vymazat
    2. Děkuji moc. Mně vyjde možná zítra Harfa, tak snad tam bude!

      Vymazat
  5. Moc ti sluší. Krásně ladí s barvou tvých vlasů :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je nádherná!! Opět pláču, že u nás není Catrice :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, to se ti vůbec nedivím... Když jsem ejště nebydlela v Praze, tak jsem taky plakala :/

      Vymazat
  7. Rtěnka je nádherná! Padne Ti jako ulitá. Což mě přivádí na myšlenku, že výrazné rtěnky jsou pro Tebe must have. Krásně si ji zkombinovla s jemným líčením očí a vypadáš nádherně!
    Děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tutti Frutti, ty jsi tak hodná :) Moc děkuji za překrásný komentář :))

      Vymazat
  8. Barva skvělá, sedne ti! ;-) A ve zbytku souhlas, tyhle rtěnky jsou hooodně příjemné. Sice nemůžu potvrdit tu výdrž, ale zase za ty peníze to neřeším a přejedu znovu klidně několikrát :)
    Heh, jsi mi vlastně připomněla tenhle jeden můj dluh, kdy jsem slíbila nafotit všecky tyhle rtěnky, co mám doma :) Není jich málo, ale klidně dokoupím i další, jsou fakt super!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta výdrž ej podle mě dána tím, že se jedná o dost pigmentovaný ostrý odstín. o těch ostatních jsem taky slyšela slabší výdrž... Ještě mám 2 výrané z řady Ultimate Colour a ty drží míň :D
      A an fotky s emoooc těším .) Takové člányk já ráda, to je pastva pro oči :)

      Vymazat
  9. Vypadá nádherně a moc ti sluší :).

    OdpovědětVymazat
  10. Jak píši všechny děvčata, opravdu ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona všechna děvčata jsou na mě až mooc hodná :) Díky, Hani :)

      Vymazat
  11. Ach jo, zase Catrice ke které nemám přístup.... Neskutečně Ti sluší Nikolko,krásné rty! A úplně chápu, že máš chuť ji nosit v zimě, protože i já v zimě strašně postrádám barvy a květiny...Ten název je taky moc hezký! Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty názvy u Catrice zbožňuji :) Tak mi ěnkdy napiš mail, můžu nakoupit a poslat balíček :) popř. na babybaby.cz je Catrice taky :)

      Vymazat
    2. Ty jsi zlatíčko - díky za tip i za nabídku. Já celkově mám hrozně ráda nápisy na dekorativce - přesně s Tebou souhlasím, jak jsi psala jinde, že Ti vadí ta Colorama - mě taky!! Mini Colorama a její Ballerina a spol. to bylo jiné kafčo - a docela mě můj nový coloramí lak pozlobil, už to není vončo...

      Vymazat
    3. Já ten nový ještě nelakovala... Jojo Ballerina a Capuccino byly skvělé nude laky :)

      Vymazat
  12. Vypadá krásně, pokud se někdy dostanu do drogérie tak po ní určitě mrknu. R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. krasna, taka super letna!

    Poslednych 5 dni SUMMER giveaway. Tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. no, ono sa "netopí" v lete len tento, ja počas veľkých horúčav musím Catrice rúže sťahovať do chladničky. trafilo by ma keby sa mi jeden z nich zlomil :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. By k tomu měli dělat nějaké chladící miniboxy :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)