Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 10. července 2013

Catrice Lilactric

Dobré ráno všem :)

   Jestli jsem vás v minulém článku namlsala na nějakou pastelovou barvu laku a přitom vám znechutila laky z limitky My & My Ice Cream od Essence, nezoufejte :) Dnes vám ukážu krásný světlý lak, který oplývá rozhodně lepšími vlastnostmi.


   Lilactric je odstín, který se objevil po jarní předělávce všech laků Catrice, takže ho stále seženete v drogeriích Rossmann.


   Jedná se o jemnou fialovou barvu se zlatým shimmerem. Díky studenosti fialové a teplosti zlaté se jedná o univerzální odstín, který bude slušet všem. Vypadá hezky k bledé pleti a k zlatavě opálené bude sedět také skvěle :)


   O štětečku jsem se rozepsala podrobněji zde. Je hodně široký  a ne zrovna rovný... ale nalakovat se s ním překvapivě dá, jen u hodně malých nehtů to bude asi problém.
   Konzistence je hustší, ale ne žvýkačkovitá (netáhne se). Nedělá díry ani bublinky. Schnutí je překvapivě dobré, žádná hrůza, jak jsme u pastelových odstínů zvyklé. Je pravda, že laky se shimmerem schnou obecně lépe než čistě krémové laky. Takže asi proto u tohoto kousku nezešedivíte :)


   Z dálky se zdá, že kryje ve 2 slabých vrstvách. Zblízka a na slunci však můžete vidět bílé konce. Myslím si, že se silnějšími vrstvami by kryl stoprocentně. To jen já dávám vždy nejslabší možnou :D
   Zajímavá je výdrž, u mne 3 dny v pohodě, což beru jako nadprůměr (nejdéle mi vydržel lak 4,5 dne). Bráno bez podlaku a nadlaku. Mně tyto nové laky vydrží déle než jejich starší kolegové, kteří se odlouply hned na začátku druhého dne.
   


Tak jak se vám líbí tento krasavec? :))

10 ml koupíte za 64, 50 Kč :)

Mějte se krásně :))


P. S. Za kvalitu fotek se omlouvám, foceno ráno lehce po východu slunce, kdy ještě nebyly ideální světelné podmínky.

16 komentářů:

  1. Ten mám taky, ale ještě jsem ho nestihla nalakovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šup s ním na nehty :) Jsem zvědavá, jak s ním budeš spokojená (výdrž/konzistence/štěteček :)

      Vymazat
  2. Vypadá hezky, krásná světlá fialová, vhodná na léto :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká barva, škoda, že u nás od Catrice nemají už ani ty laky... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :( A škoda, že se nedají objednat přes internet :(

      Vymazat
  4. Tyhle odstíny mám opravdu moc ráda, a máš pravdu, že jsem byla namlsaná :-). Nevím ale co to máme za Rossmana, protože tam Catrice laky vůbec nejsou - škoda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve spostě Rossmannech nejsou :( Převažují spíš prodejny bez Catrice, bohužel :/

      Vymazat
  5. Krasavec to je, ale tohle mi nedělej, nebo už se zase vidím na nákupech :D u nás v Rossmanu Catrice mají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky je nebezpečný chodit okolo toho stojanu, co? :D Hlavně mají teď 5 nových odstínu a mně se tři líbí :D

      Vymazat
    2. Co si budem povídat, ono je nebezpečný samotný vlezení do drogerie :) to bude zkouška až budu něco potřebovat v drogešce. Schválně jestli edejdu bez laku :DDD

      Vymazat
    3. :D :D Hihi já jdu objednat Nubar Gem... a asi něco ze šminek... a asi z dm... a... a.... zastřelte mě :D

      Vymazat
    4. Jsem ráda, že s utrácením nemám problém jen já :D

      Vymazat
  6. Tak ten je opravdu pěkný! Ani u nás to s Catrice není bůh ví jak slavné. Nejblíž mám Rossmann v Karviné (ani jeden ostravský Catrice nevede!!!!) Ale dá se sehnat v ostravském Tescu ve Futuru. Nebývají tam ovšem limitované kolekce , alespoň jsem si jich za tím nevšimla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostrava nemá Catrice? Tak to se divím. Protože stojan je i v Mělníku a to je daleko menší město.. U nás v Tescu je taky Catrice a taky bez limitek :/

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To má :) Catrice mají na drogérie opravdu zajímavé odstíny :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)