Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 19. července 2013

Červencové nákupy aneb výplata po 1,5 roce

Pěkné páteční odpoledne :)

   Je mi líto, že se tu článek neobjevil dříve, ale nějak nevím, co dřív. Kapacita mého mozku je poněkud přetížena, takže zapomínám mobil v práci, opencard doma, vystoupit na správné stanici a čekám, až se má obávaná noční můra stane skutečností a já zapomenu oblečení doma a šílená se budu potloukat Prahou úplně nahá :D

   No co... Kdyby někoho zarazil název dnešního příspěvku, hned vysvětlím. Náš studijní obor je poněkud časově náročný. Tolik úkolů jsem nedělala ani na střední. A není to jen můj pocit - komukoliv vyprávím, co máme všechno udělat do školy, čučí na mě s otevřenou pusou, co je to za vysokou školu, když tam neexistuje studentský život. Takže čas na brigády je nulový, protože i takhle trávíte noci nad návrhy záhonků na Karlovo náměstí :)
   Když jsem si na letošní léto našla brigádu, měla jsem dvojnásobnou radost - splněná praxe a žluťásky do kapsy :) Něco jde samozřejmě na vánoční dárky a dojíždění do školy, něco však nemilosrdně padlo pro moji potěchu :) Tak se na to podíváme :)

Kosmetika

   To bych nebyla já, abych si hned nekoupila nějakou tu kosmetickou zbytečnost :) Stíny od L´Oréal v odstínu Beige Trench jsou moc hezky pigmentované, ale šíleným způsobem práší :( S kupónkem mě vyšly na 169 Kč z původních 339 Kč.
   Stále jsem poněkud naštvaná, že Maybelline zrušil řadu Mini Colorama s názvy a skvěle malým obsahem a zavedl řadu Colorama, která je očíslovaná a design lahviček se mi vůbec nelíbí. Odstín 135 mě však zaujal natolik, že jsem na chvíli přestala trucovat :) Ve slevě mě stál 40 Kč.
   Mýdlo z letní limitky od Baley jsem vzala kvůli tomu, že má vonět jako fialky. Ne, bohužel jako fialky nevoní. Připomíná mi neurčité chemické vůně jako od Dove. Ovšem balení je vyvedené :) Cena 38 Kč.
   Color Whisper v odstínu Lust For Blush se mi moc líbil. Barva hezká, ale bohužel mi rty vůbec nehydratuje... Trochu zklamání. Cena ve slevě 100 Kč.

Zakoupeno v dm

   V dm drogérii jsem si také vyzvedla nákupní tašku za 25 bodů, ze které mám chuť na jablečný mošt vždycky, když se na ní podívám :)


   Nesmí chybět ani objednávka ze šminek. Na zkoušku jsem vzala čisticí krém Morning Clear na obličej od firmy Amie. Zatím jsem s ním relativně spokojena - pleť je vyčištěná, projasněná a hydratovaná. Vůně se mi však zdá docela chemická a zvláštní. 150 ml stojí 149 Kč.
   Dále nějaké ty laky, známe se. Barry M Racing Green (109 Kč) a mrňous od Color Clubu Hey Gorgeous za 69 Kč budou skvělé na podzim a zimu. Na léto jsem si ještě koupila gelly lak od Barry M v odstínu Pomegranate (139 Kč).

Na mýchšminkách je vždy radost nakupovat - poštovné zdarma a odsypky Dazzle Dust od Barry M :)
A hlavně milý vzkaz od Barči psaný rukou.

Oblečení a obuv

   Dost jsem se bála, že až dostanu výplatu, tak nic z výprodejů nezbude. Tady v Praze to jde hrozně rychle a hlavně slevy začaly už v červnu. A přece jsem měla štěstí :)

   Halenka z H&M se mi hned zalíbila, přestože košile bez rukávů nejsou mým šálkem čaje. Ale tahle mě přesvědčila, že se dají sehnat i hezké kousky.

Já vím, že je hrozně zmačkaná, ale nebyl čas žehlit :)
   Má moc příjemný vzdušný materiál skvělý do letních pařáků. A hlavně se mi líbí její jemný vzor a skvělá kombinovatelnost :) 
   Stála 150 Kč ze 399 Kč a poslední XS přesně pro mě :)


   Do letních veder a k moři jsem toužila koupit si tmavě modré lehké šortky. V Camaieu jsem našla jedny za 209 Kč (PC 599 Kč). Stříbrný pásek k nim už byl :)


   A v Camaieu jsem udělala taky nejlepší obchod letošního půlroku - sandálky na podpatku za 150 Kč (PC 499 Kč). Jsou ohromně pohodlné, stokrát lepší než nějaký Deichmann. A botky v této barvě jsem sháněla už dlouho. Dvě mouchy jednou ranou.



   A celkově mi tyhle 3 věci skvěle zapadají do letního outfitu - ještě doplněný o mužovi hodinky :) A kombinace bot na podpatku a krátkých kraťasů skvěle prodlužuje a zeštíhluje nohy, což se v létě obzvláště hodí :)

Jen pro představu. Samospoušť mě zase zlobila.



   Pásek, který vidíte na fotkách na kraťasech místo stříbrného jsem společně s černým koupila v F&F za 64 Kč z původních 125 Kč.


   V F&F jsem si ještě koupila jednodílné retro plavky. Na podobné mě nalákala Lana už pěkně dávno :) 199 Kč (PC 399 Kč)

A ještě víc retro budou vypadat s mým kloboučkem :)

   A ještě jednu univerzální tělovou podprsenku s variabilními ramínky za 269 Kč (neb všude jinde mi maximálně nesedí, hlavně v H&M).

 Něco navíc


   Novou krabici na laky jsem potřebovala jako sůl. V Ikea se mi žádná nelíbila, v papírnictvích byly předražené... A pak jsme uviděla tuhle za 55 Kč v Tescu. Tak krásně holčičí může být jenom na nějaké ty ženské věci jako třeba laky na nehty :)


   Má první Yankee Candle! To jsem na ten drahej zázrak zvědavá :) Voní trochu jako pánský sprchový gel, tak snad od muže neuslyším, co to zase pálím za smrad :D

Zakoupeno v Globusu za 50 Kč

   A protože je přítel jinak moc hodný, dostala jsem do něj překrásnou orchidej :))

Přidat popisek

A jak vy úřadujete po výplatě?

Mějte se hezky a letním radovánkám zdar! :)

P. S. Část letních nákupů jste viděly už tady :)

26 komentářů:

  1. Ooo. Tie kraťasky som nemala vidieť. Doteraz som sa snažila Camaieau a ich letným výpredajom vyhýbať, ale asi sa tam naozaj budem musieť zastaviť. Plus tie hodinky sú geniálne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Camaieu nakupuju jen ve slevách, protože ty jsou u nich parádní :)

      Vymazat
  2. Hihi, právě jsem dorazila z města a hned jdu taky fotit a psát o měsíčním nákupu. :))
    Ale teda super nákupy. Moc se mi líbí šortky s tou blůzkou, vyloženě ti to sekne. Color Whisper na mě taky nepůsobí moc hydratačně, spíš bych řekla, že mi rty trošku vysušuje, jako každá běžná rtěnka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na článek :) Moc děkuji, taky se mi ta kombinace hrozěn líbí :) Já ti nevím, přijde mi, že CW mi vysušuje rty víc než třeba rtěnka od Barry M, Catrice...

      Vymazat
  3. No počkej, ale MiniColorama nebyla menší, než Colorama! Mini měla 7,5 ml a Colorama má 7 ml, je to docela poděl a sprosťárna. A taky mi Mini vyhovovaly víc.

    Mýdlo Balea jsem si koupila taky, ale jenom kvůli tomu super obalu, líbí se mi. Já teda z té vůně fialky cítím, ale zas z toho nejsem odvařená :D Raději bych byla za nějakou tu neurčitou vůni.

    Na fotce ti to hrozně moc sluší!!

    Nějakou krabici na laky bych taky potřebovala, už se mi skoro nevlezou do šuplíku a navíc na ty zadní vůbec nevidím. Dík za tip na Tesco, skočím se tam mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt?? Mně přijde Colorama větší :D Ale asi optický klam velkého víčka... Jo Mini Colorama byla skvělá řada :)
      Tak když to mýdlo porovnám s francouzskými fialkovými mýdly, tak ji fakt necítím :D :(
      Díky, Sábo :))

      Vymazat
    2. Jo optický klam, klam výrobce to je! :D

      Nooo francouzská mejdlíčka, to je jiná! ;)

      Vymazat
  4. Fajnový nákupy Nikolko, o tom, že ti to sluší netřeba slov. Ale na něco si zapoměla z mých šminek - přeci Color Club - Beynod :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, ani mi nemluv... To jsem zjistila poté, co jsem odeslala platbu... příště, ještě je tam 13 kousků, snad na mě do srpna počkají :))

      Vymazat
    2. Já myslím, že jo, občas koukám jak jdou na odbyt a kupodivu moc ne

      Vymazat
  5. Pěkné nákupy :).
    Nad touhle Color Whisper jsem hodně uvažovala a časem asi neodolám, i přes tu špatnou hydrataci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky s emi líbí a nosit ji budu i přes tu nehydrataci :) Osattně jako Essence rtěnku All About Cupcake, která hrozěn vysušuje, ale ta barva je skvělá :)

      Vymazat
  6. Krásné věci jsi si koupila.. a někdy je opravdu zapotřebí si zautrácet :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím :) Takovní nákupní den vydá za jednu dovolenou :)

      Vymazat
  7. Moc mě s těma kraťáskama nerozčiluj, ještě mi leží v žaludku ty mé vybrané, které jako jediné z celého věšáku nepodléhaly žádné slevě:)
    A jinak bych tvé nákupy z fleku adoptovala, líbí se mi všecko. Těším se na případné recenze! A Lanu si jdu pustit. Už zase. Jsem nemožná :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme nemožné spolu :D
      Jéé tak ty kraťasy zamrzí, občas se mi taky "povede" zakoukat se do něčeho, co je drahý a vše okolo ve slevě...

      Vymazat
  8. to sú krásne veci :) páčia sa mi kraťasky a určite by som brala aj Color Whisperku :) dala by som pod ňu balzám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na balzámování hrozná - věčně zapomínám :/

      Vymazat
  9. Výhra došla, ještě jednou děkuji. :) Mám dost fyzicky náročnou (ale dobře placenou) brigádu už čtvrtým rokem, obvykle se něčím menším obměňuju každý týden, že jsem to ustála. Na druhou stranu je to ideální, že sama bych se nedonutila zapracovat tolik na své fyzičce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemáš za co, snad se věci líbí :) Souhlasím s pracovní posilkou - sice celý den běhám, ale zase ty namakaný nohy :D A navíc je to jediná posilka, kde ti ještě platí oni :D

      Vymazat
  10. Jééé moc se mi líbí ta taška z DM, jaktože o ničem nevím? :) Asi jsem se vzbudila pozdě, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To nevím :D Já sleduji facebookové stránky dm a tam to avizovali :)

      Vymazat
  11. Teda Nikolko Ty ses tak krásně rozšoupla. Já už se své výplaty děsím vždycky dopředu a to ji dostávám pravidelně :) - všude tolik pokušení a omezený rozpočet. Ty stíny LÓreal jsem taky okukovala, vypadají moc krásně, ale mrzí mě, že práší - já už snad v drogešce stíny nekoupím nebo co. Láčky Barry M jsou boží, už tam taky musím "zajít" nakoupit - můj wishlist je delší než výplatní páska :-)...Strašně se mi líbí botičky a nejsem schopná pojmout tu cenu - no já asi mažu do Camaieu. Ale úplně nejvíc Ti ty nákupy sluší - krásně jsi to sladila. A ty plavky s kloboučkem!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak některé drogérkové stíny nejsou zas tak špatné - zapečené Essence a hlavně mono stíny od Catrice jsou pecka.
      Tu cenu jsem taky nechápala :D Ale je pravda, že v Camaieu mají hodně výrazné slevy. Během roku ceny jak Promod a ve slevách lepší než H&M :)

      Vymazat
  12. Já pracuju u Arkád a bydlím u Chodova,tak si asi dovedeš představit, jak moje výplata po pár dnech vypadá :D
    Teď si mě aspoň inspirovala a mrknu zas po dlouhé době na šminky, dlouho jsem si odtamtud nic neobjednala!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)