Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 14. července 2013

Essence Girls On Tour LE Eyeshadow palette


Krásný večer všem :)

   V pátek jsem byla v dm a zjistila jsem, že už mají limitku od Essence Girls On Tour. Takže vám konečně můžu poreferovat o paletce stínů, kterou jsem si přivezla z Německa.


   Balení je lehké, papírovoplastové, prostě Essence kvalita :) Uvnitř naleznete 6 barev a pěnový aplikátor, který mně osobně je k ničemu...


   A taky návod, který je mi taky k ničemu, protože si oči nalíčím raději podle sebe :)


   Co se týče kvality stínů: Trochu práší v paletce. Při nanášení je i jemný štěteček trochu rozdrobí, ale při aplikaci nepadají pod oči, jen trochu na řasy. Jak říkám, práší víceméně jen v paletce :D Jejich konzistence je trochu měkčí, žádné zapečené stíny. Mastnou konzistenci taky nečekejte. Stíny jsou však jemné, zatím jsem si nevšimla výraznějších hrudek.
   Pigmentace je střední až lepší, ovšem ne u prvního stínu.

Na slunci

   Hezky pigmentovaný je druhý stín - teplá světle růžová s meruňkovo zlatým podtónem. Jedná se o lesklou, metalickou barvu. Jeho barva na fotografiích příliš neodpovídá, neboť je více teplejší.
   Špatná pigmentace není ani u čtvrtého odstínu - světle hnědá se stříbrným shimmerem.

Ve stínu

   2 nejvýraznější barvy - růžovofialová a tmavě zelená s modrým nádechem, jsou dle mého pigmentované tak nějak středně. Určitě by byly výraznější bez všudypřítomného stříbrného shimmeru.
   Třetí barva, jemná svěží zelená má podobnou pigmentaci, ne-li trochu slabší. Při nanášení prstem je dobrá, pomocí štětečku trochu pokulhává.
   A první odstín, béžový a jediný matný je na mých očních víčkách neviditelný, protože má téměř totožnou barvu jako kruhy okolo mých očí (dobře, pod očima je to víc do modra, fialova, šeda....). Takže mně je k ničemu.

U okna na denním světle

   Výdrž je taková nemastná neslaná. Po 6 hodinách začnou stíny ztrácet na intenzitě. Po 10 hodinách se začnou trochu slévat. Stíny jsem vždy měla bez báze, protože mi nedrží báze od e.l.f. ani od Catrice. Já a báze nejsme kamarádky, i když většina z vás si asi bude klepat na čelo, že stále používám starý trik - trocha dlouhotrvajícího makeupu a lehce zapudrovat.


   A proč jsme si je koupila? Protože miluji kombinaci růžové a zelené! Je jemná, svěží, dívčí, připomíná mi moje milované růžovobílé lilie :) Takže jsem byla schopná risknou i Essence. Nejsou na celodenní nošení, ale na večer, na kafe s kámoškou postačí. A dají se s nimi dělat krásné kombinace :) 

Za kvalitu fotek se omlouvám. Foceno je navečer, kdy k nám nesvítí slunce, a proto foťák nezaostřuje tak dobře.

Druhý odstín ve vnitřním koutku a na spodním víčku.
Pátý odstín podél linie horních řas, rozetřený s druhým odstínem. Nad nimi první odstín.

Druhý odstín ve vnitřním koutku a na spodním víčku.
Pátý odstín podél linie horních řas, rozetřený s druhým odstínem. Nad nimi první odstín.

Třetí odstín ve vnitřním koutku, pátý ve vnějším. Druhý odstín na spodním víčku.

Třetí odstín ve vnitřním koutku, pátý ve vnějším. Druhý odstín na spodním víčku.

Čtvrtý odstín na celém víčku a pod spodními řasami. Šestý odstín ve vnějším koutku oka

Čtvrtý odstín na celém víčku a pod spodními řasami. Šestý odstín ve vnějším koutku oka.

Šestý odstín ve vnějším koutku, poté pátý a uvnitř oka třetí. Na spodním víčku je druhý odstín.


   Takže celkový souhrn: oční stíny průměrné kvality s krásnými barvami. Jestli máte stejné barvy v lepší kvalitě, nemá smysl paletku kupovat. Ostatním bych ji doporučila, pokud se nebojí výraznějších barev a u stínů nevyžadují 12 hodinovou výdrž :)

   Koupíte za 95 Kč v drogeriích dm nebo v německých Rossmannech za 3,45 euro.


Jak se vám líbí tato limitka? :)

Mějte se krásně. 

Jinak za chvíli je ukončení giveaway. Výherce vyhlásím v dalším článku :)


8 komentářů:

  1. Barvy jsou krásné a kombinují se nádherně! Ta zelená barvička se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásné :) A přijdou mi víc na jaro než léto :D

      Vymazat
  2. Moc krásné Niky, tyhle barvičky jsou přesně Ty Tvé :)) Jinak chválím precizní obočí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji, Peťko :)) No vidíš, a mně to obočí připadá rozježené, někde nevytrhané... :D

      Vymazat
    2. Vůbec právě, má krásný tvar!

      Vymazat
  3. Limitka je celkem povedená, ale asi se na ní půjdu jenom podívat a nic neodnesu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :) mě se taky pousta limitek líbí na netu a v reálu už moc ne :) Ale Me & My Ice cream byla výjimka :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)