Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 23. července 2013

Garnier Ultra Doux kondicionér s meruňkami a mandlemi

Pěkné úterní dopoledne :)

   Dnes bych vám ráda ukázala kondicionér od Garnier z řady Ultra Doux s meruňkami a mandlemi pro suché vlasy.


    S kosmetikou jsem trochu neposeda - musím se hodně a několikrát spálit, abych se poslušně vrátila k osvědčeným výrobkům. Jednoduše ráda zkouším nové věci :) A proto jsme se rozhodla být trochu nevěrná svému argininovému miláčku a zkusit tohohle přírodně vypadajícího krasavce. Neboť oficiální popis, hezký obal a něco, co obsahuje slovo Provence, mě přesvědčili.


   Při prvním použití mne nejdříve uhodila do nosu krásně ovocná vůně. Dlouho jsem přemýšlela, co mi připomíná a později jsem přišla, že broskvové žvýkačky Hubba Bubba :)  Vždy při aplikaci jsem měla chuť se do kondiše zakousnout, chvíli žvýkat, a pak dělat bubliny o sto šest :)

Zdroj

   Další věcí, která mě překvapila a to poněkud nemile, je konzistence. Kondicionér je velmi tekutý, špatně se nanáší, všude stéká po rukou a i na vlasech moc dlouho nevydrží. I přestože jsem se snažila si vlasy co nejvíce vyždímat, stékal mi po zádech, a proto jsem ho musela dávat větší množství a dost ho vmasírovat do vlasů. Díky tomu jsem měla balení velmi rychle spotřebované.


   Dojdeme-li k účinkům, čeká nás další zklamání. Když je kondicionér ve vlasech, jsou méně jemné a uhlazené než s čímkoliv, co jsem zkoušela před tím. Po opláchnutí mám pocit, že jsem na vlasech žádný kondicionér neměla, protože jsou stejně hrubé, jaky bych je umyla pouze šamponem. Po vysušení se vlasy zacuchávají, jsou rozlítané, vůbec ne jemné, hydratované - nic. Roztřepené konečky se na mě smějí s výrazem: Haha bude nás tu vííííc. A proč? Protože ten kondicionér vůbec nefunguje. Pro křehké lámající se vlasy je úplně k ničemu. Takže příště radši sáhnu i po něčem se silikony (u masek a kondicionérů mi to nevadí, u šamponu ano kvůli plihnutí vlasů), hlavně aby vlasy vypadaly aspoň trochu zdravě.

Sice bez silikonů, ale přírodní účinné výtažky úplně na konci...
   200 ml koupíte za 50 Kč a méně. Osobně už po něm nesáhnu, protože mé vlasy s ním ultra jemné opravdu nebyly. 
   Jen škoda, že ten argininový kondicionér nevoní jako tento :))


Co vy a tahle řada? Vím, že spousta bloggerek s ní má zkušenosti díky posílání balíčků k recenzi a mě by zajímalo, co na ní říkají nebloggerky :))

Mějte se fajn :)

7 komentářů:

  1. Měla jsem ten levandulový .. A za mě uplně propadák! nikdy bych si ho už nepořídila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenosti s nim nemám a po přečtení rozhodně nekoupím. Jsem ráda. Že jsem si dala do pořádku svoje háro respektive roztřepené konečky sprejem od Elseve a nehodlám to měnit. S tímhle by se moje vlasy nekamaradily :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale Garnier na mě nepůsobí vůbec sympaticky. Chtěla jsem vyzkoušet tu jejich novou oranžovou řadu, ale v drogerii jsem si to hezky rychle rozmyslela :D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Já dřív v pubertě kupovala jejich pleťovou kosmetiku, protože mi moc vyhovovala. Ale jejich šampóny a kondicionéry jsou fakt hrozný...

      Vymazat
  5. Když přišly tyhle nové šampony a kondicionéry, hned jsem je běžela očuchat a voněla mi jenom meruňka. Po všech recenzích co jsem přečetla, jsem musela odolat krásné vůni, protože o dobrých účincích jsem pomalu nepřečetla ani ň :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)