Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 29. července 2013

Jak bojuji proti horkému počasí

Pěkné pondělní odpoledne všem :)

   Co si budeme namlouvat, vedro je všude kolem nás a obzvláště tady, v centru Prahy, je to děs běs. A proto jsem nasadila poslední zoufalé pokusy, jak se ochladit...

1. Chladím se oblíbenými pivními limonádami :)

Na fotce chybí Staropramen Cool Grep, neboť padl jako první. Čest jeho bublinkaté památce!

2. Větrák zapnutý ve dne v noci

Takový "must have" výrobek :)

3. Voda místo micelárky


    Dřív jsem se odličovala gelem a vodou běžně. Pak jsem se přestěhovala do Prahy, kde je dost chlorovaná voda, která pleť vysušuje a já musela přestat. V těchto vedrech je však voda víc osvěžující než micelárka a čisticí krém od Amie nevysušuje, skvěle čistí póry do hloubky a má rozkošný obal :)


4. Metrem, ne tramvají

    Přesně takto se snažím cestovat i za cenu přestupů. Jediná klimatizovaná tramvaj v Praze na "naší" trase nejezdí, takže je mi lépe pod zemí :)

5. Aspoň kapku...

    ...vody si nosím v menší lahvi. I když jdu jen na poštu, nesmí mi chybět. Protože bych nerada platila výjezd záchranky k dehydratované slečně M. :)


6. Jedním tahem...

    ... se ochladím světlými barvami laků na nehty. Červená, korálová a zářivě růžová jsou tabu!


7. Zásoba zmrzlin

Dieta do plavek? Pff to tak. Tady jde o život!

8. Světlé vzdušné prádlo z bavlny

Protože jen takové mě ochladí :)

9. Hydratace, dlouhotrvající lehký makeup a pořádně matující pudr

V zimě, na jaře a na podzim pudr Stay Matte nesnáším.
Ale jeho maximálně pudrové matující účinky v tomto vedru dost oceňuji.

10. Čištění zubů několikrát za den

      Zní to divně, ale je to tak. Prostě nejlepší možný zdroj osvěžující máty :D

Navíc se to po té sladké zmrzlině a limonádách hodí.

11. Koupačka

      Hrozně ráda bych napsala, jak se v letních měsících pravidelně ochlazuji někde u vody. Kvůli nedostatku času jsem tam však včera byla poprvé v letošním roce :( Ale bylo to fajn :))


12. Kokos místo ušáka

     A svůj oblíbený sojový/ovesný/rýžový nápoj Zajíc jsem vyměnila za již hotové rýžové mléko s kokosovým mlékem, neboť ho mohu skladovat v ledničce a ne se piplat s vařením vody a ve finále mít teplé müssli, i když mi to normálně nevadí. Navíc už samotná kokosová příchuť je skvěle osvěžující. 

Kokosovou baštu zakoupíte v Albertu do 40 Kč za 750 ml.
13. Saláty

      Sice mám radši svíčkovou s brusinkami a knedlíky, ale teď se to vážně nedá. Takže salát s vychlazenou mozzarelou je skvělá volba na každý večer.



   A pokud nepomůže ani to, vždycky si řeknu, že by mohlo být i hůř. Mohla bych se narodit jako králík s huňatým kožíškem jako naši ušáci, kteří to horko evidentně mají mnohem větší. Naší maličké Fleur se  to vůbec ale vůbec nelíbí!



Jak se ochlazujete vy? Přijímám jakékoli tipy, jak tohle horko přežít :D

Mějte se hezky a modlete se za bouřky :))

16 komentářů:

  1. Chudák Fleur. Na sebe stříkám vodu, kterou si nalejvám do lahve s rozprašovačem, ale pomáhá to jen na chvilku. :) Takže vždycky trochu "osprchuju" i závěsy a na psa dávám vlhký ručník, protože toho chudák taky má dost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych na ušáčky dala ručník, tak hned utečou, neb si budou myslet, že na ně hážu síť k lovení :D Oni jsou to srababy...
      Ten rozprašovač je super nápad, ale jak říkáš, za chvíli se to vypaří a nic :D

      Vymazat
  2. Já taky byla dneska poprvé se koupat... :/ A "za trest" (H. musel chudák do práce) jsem na sebe uvalila bič v podobě meruňkových knedlíků z kila mouky, to bude zábavná kuchyně! :(

    Krysek je mi taky hrozně moc líto, trochu je kropím, ale stejně je jim hrozné vedro...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam meruňkový knedloše!! Ty jsem dlouho nedělala, asi budu muset aspoň tenhle víkend, to snad už bude líp. Já jsem v tom horku včera pekla burgery a dneska croissanty :D
      Chudáci potkánečci :( Musíš je pořádně poňuňat, pak jim bude líp :)) Anebo jim dát chlazenýho Pribiňáka, to ti naši zbožňovali :)

      Vymazat
  3. To je hrozné vedro, už ho mám dost! :X Já v tomhle počasí piju hodně hodně obyčejné vody a cpu se melounama a salátama <3 a většinou jsem zalezlá ve stínu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že ten stín ani kolikrát nepomáhá :D Jojo melouny jsou fajn, ale u nás jsou vždycky nějak rychle vyprodaný (půlky a čtvrtky) a celý melouny bychom ve dvou asi nesnědli :D

      Vymazat
  4. Krásné tipy Nikolko, sdílím je všechny - u mě už padnul nejeden Staropramen Cool Grep, ten je prostě nejlepší, teď opravdu nejlépe ochladí citrusy - taková citronáda s třtinovým cukrem - must have...A ano, dneska sundávám svoji korálovou Starsku a přecházím na něco jiného :-). Vidím, že Tvůj králičí miláček je na tom hodně podobně jako ti dva naši kočičí, leží tady rozpláclí a je mi jich tak líto, že se je snažím přeprašovat vodou z rozprašovače, ale nějak to nechápou :-). Jinak skvělý tip na to horko je přestříknout se růžovou vodou z rozprašovače nebo mátovou vodou od Saloosu, ještě jsem objevila další květinovou vodu Lemon Tea Tree a ta je asi nejlepší krásně osvěžuje...Tak se měj krásně a nějak to snad přežijeme - Ty jsi vybavená naprosto dokonale na přežití :-). papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ušáci tu vodu taky moc nemají rádi. Přítel jim podle nějakého francouzského návodu zkusil dát kostku ledu a to se Fleur moc líbilo a olizovala ji celou dobu :) Prý je ještě dobré přes ěn hodit vlhký ručník, ale to by si asi mysleli, že je chci zabít a ulovit :) Tu mátovou vudu od Saloosu bych chtěla zkusit, musím si ji vrýt do mého seznamu v paměti, co koupit :)) Papa a díky za tipy :)

      Vymazat
  5. Bezvadný návod, vyčerpávající! Vedra jsem trávila na kole a bylo to super. Nebylo až tak vedro. Když jedu, tak to krásně fouká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :) Obzvláště, když si člověk vezme jen šortky a tílko, tak je to prima :)

      Vymazat
  6. Krásný článek :). Já teď dávám pití do mrazáku, když zmrzne a já si ho pak vezmu ven, vydrží studené celé odpoledne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí, to hned zkusím :) Aspoň bude co pít v práci :))

      Vymazat
  7. Toho sládka sem měla a cítila sem v tom karamel, nějak mi to nechutnalo :) piju neustále pivo grep vychlazené a vodu :D...a to s tím čištěním zubu mě vubec nenapadlo :) je pravda ze matova pasta musi skvele osvezit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně chutná ta jablečná, tu ječmennou jsem přeed tím nezkoušela, byla tam jen na doplnění do počtu. No... s přítelem jsme se schodli, že je divná :D Ale ta jablečná je fajn, i když Cool Grep stále vede :))
      A pasta mě nějak napadla, když jsem si jednoho horkého rána čistila zuby a bylo to příjemnější než obvykle :D

      Vymazat
  8. Taky mi nejvíc chutná grepový Staropramen :) A letos jsem ještě navíc objevila v Lidlu ochucené tequilové pivo - je víc "pivové" než limonádové :) Jestli chutí připomíná tequilu to nevím, protože tu jsem nikdy neměla :D
    Ten čistící krém od Amie budu muset taky zkusit, už u Jitušky jsem si ho všimla v její měsíční bilanci a ty ho taky chválíš... tak jste mi přemluvily :D Navíc mám teď po micerálce z Kauflandu nějakou vysušenou tlamu, i jsem se musela namazat a to je co říct :D
    A s koupákem jsem na tom stejně - prvně jsem byla letos den po tobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na koupák naklusali všichni kvůli těm čtyřícítkám :D
      Mně kauflandí micelárky pleť nevysušuje a ani mě nedráždila, když jsem měla ekzém na víčkách :) Amie je fajn, jen mi moc nesedí ta vůně, ale účinky jsou zatím skvělé :)
      Tequilu jsem měla (zlatou i stříbrnou), ale je to tak dávno, že si jí vybuvuju jen jako líh, nic konkrétnějšího :) A taky, že zlatá je lepší jak stříbrná :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)