Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 26. července 2013

Jak se mi žije bez anonymů a co si o nich myslím

Hezký den všem :)

    Dnes si dáme pauzu od kosmetiky a přeci stále zůstaneme u častého tématu blogů - anonymní komentáře anonymních rýpalů :)

    Když jsem začala sledovat blogy, psala jsem jako anonymní uživatel, ale vždy se podepisovala, neboť se za svůj názor nestydím, ať je jakýkoliv. To mě po pár měsících přestalo bavit, tak jsem si založila účet na Googlu. Je to jednoduché a každý to zvládne. Tedy každý, kdo chce...
     Protože anonym nechce být vidět a má spoustu důvodů, aby zůstal v anonymitě...



Proč psát anonymně:

1. Bloggerku bude zajímat, kdo jí to píše. Jestli jen rejpal, co se nudí nebo dlouhodobě nakrknutá kolegyně z práce. Takto má anonym zaručen úspěch, že si autorka blogu bude aspoň chvilku lámat hlavičku.
2. Anonym může být v blogosféře profláklý (často komentuje/má vlastní blog) a moc se mu nehodí, aby byl neoblíbený kvůli svým komentářům.
3. Jako anonym se můžete vydávat za více nespokojených čtenářů. Pravda, když se bloggerka podívá na IP adresy a zjistí, že někdo se sebou vede monolog, může to být celkem trapas.
4. Dotyčný má nízké sebevědomí a bojí se napsat vlastní názor.

Proč být vulgární anonym:

1. Je to stupidní blbeček, co neumí napsat negativní názor ve slušné formě.
2. Protože to víc zamrzí (Myslím si, že by neuškodila větší úprava obočí X Jsi zarostlá jak gorila)
3. Protože se je momentálně tak naštvaný, že nedokáže napsat nic lepšího než: Ty jsi fakt hrozná píča. (Jo i takový komentář jsem už viděla).

No a teď důvody, proč to dotyčný/á dělá (podle mě).

Jak naštvat anonyma :)

1. Buďte úspěšná (Mějte oblíbený eshop, vlastní kosmetiku, buďte v časopisu, jeďte na dovolenou na Havaj).
2. Buďte oblíbená (Aneb outsider závidí oblíbenějšímu jedinci).
3. Buďte úspěšnější bloggerka (Máte 300 čtenářů za čtvrt roku, zatímco anonym blogující půl roku má 5?)
4. Buďte prachatá (Jo peníze bude lidstvo závidět, dokud budou existovat :)
5. Buďte nesympatická (Ne každý musí být každýmu sympatický. Toto nebezpečí eliminujete, pokud si nikdy nevyfotíte obličej, popř. jen s pytlem na hlavě).


6. Mějte radost (Ta zdeprimovaného anonyma rozpálí do bila :)
7. Buďte hezká (Tak tohle na beauty blozích nase*e fakt hodně :D)
8. Buďte normálně hezká (okamžitě vám přistane komentář typu: Jsi tlustá. Máš kravsky vyvalený oči, vystouplou bradu...)
9. Buďte neobyčejná (Strýček Jarda Jágr? Taky naštve :D)
10. Vyhrajte giveaway 3x za sebou (Anonym má pocit zkorumpovanosti celého blogosvěta :D)
10. Buďte... (Doplňte dle vlastních zkušeností :)

Jak se mi žije bez anonymů

  Víte, že jsem se časem rozhodla, povolovat komentáře pouze z osobních profilů (tedy neanonymní). Nemíním podporovat nevychovanost některých slečinek a naopak si myslím, že si vás lidé budou více cenit, napíšete-li negativní komentář sama za sebe. Toto rozhodnutí je na každé bloggerce. Některé říkají, že chtějí i komentáře od lidí, co účet nemají. Jenže, jak jsem psala v úvodu, mohou si ho založit. Takže pokud máte na blogu tuto možnost komentování, moc se nedivte, že tam máte anonymních hrdinů jak hub po dešti ( i když to zní asi tvrdě). 
    Potom je tu i možnost moderování - osobně ho nemám ráda. Čekat až se můj komentář objeví další den, mě nebaví. Stejně tak se mi nelíbí, že některé bloggerky mají moderování zapnuté a přece povolí i tu největší špínu. K čemu to potom je? Maximálně ke zdržení diskuze. A na některých blozích jsem zase četla, že bloggerky mažou i slušnou kritiku (ovšem to je zase slovo proti slovu).
    Mně se tedy bez anonymních rejpalů žije skvěle. Mám pak pocit, že je ten svět takový slušnější a lepší :D Samozřejmě kritiku beru a občas je mi až líto, že jí tu moc nemám, protože slušně napsaná kritika kolikrát potěší víc než pochvala. Posouvá mě dopředu a vím, co mám zdokonalit.


A co si vy myslíte o anonymech, vulgaritě v blogosféře, moderování komentářů atd.?? 

Je mi líto, ale diskuze se ani pro tentokrát neotevře anonymům :) Haha!

Zdroj

Mějte se hezky :)

58 komentářů:

  1. No, mně nezbývá než souhlasit, uvažuji nad zrušením anonymních komentářů už hodně dlouho, vše by se tím zjednodušilo a nemusela bych diskuzi moderovat. Jenže mě zase mrzí,že mi píše spousta slečen, které si profil nechtějí a udájně neumí založit a je mi líto nedat jim šanci se vyjádřit. Já se snažím schvalovat všechno, když to totiž neudělám, tak jsem osočena, že si schvaluju jen ty hezké komentáře. Jenže máš pravdu, lidi si vžzdycky něco najdou a možná tohle by bylo to absolutně nejlepší řešení....Doufám, že nebude vadit, pokud si článek nasdílím u sebe, moc se i líbí :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Komentáře mám taky moderované, zatím jsem nikdy větší problém neměla, kromě jedné dvou slečen z osobních důvodů. Každopádně některé slečny používájí anonymní komentáře a podepíšou se. Za to jsem ráda, a nerada bych jim tuto možnost stopla (píše mi tam i kamarádka ze školy a tak) takže asi zustanu u moderování. Schvaluji kritiku i pochvaly, ale nadávky zveřejňovat nebudu ;)

      Vymazat
    2. Péťo, nejsi až moc hodná? Pokud si někdo nechce založit profil jeho věc, pokud ti ale chce psát, stojíš mu za to, tak si ho jednoduše založí. Pokud bys mu nestála za tu minutu času, stojí ti takový čtenář za to? A ty co údajně neumí, to radši nebudu hlouběji komentovat, ale neznám moc jednodušších věcí než je toto, takže opět, stojí ti takový čtenář za to?

      Vymazat
    3. No Peti, vůbec nevadí :D :D Naopak děkuji :))
      S tím, že to slečny neumí... I takový IQ tykve jako já to zvládlo a bez návodu :D
      Je pravda, že s tím schvalováním je to těžké.... Jenže oni lidi neumí kolikrát rozeznat tu slušnou kritiku od té hnusné :(
      Dejni, souhlasím s tebou :)

      Vymazat
    4. A je pravda, že ty tam máš těch ošklivých komentářů dost :( Ovšem nejvíc je toho snad u Pavlíny Jágrový, tam mě to mrzí i za ní :((

      Vymazat
  2. Ze strany blogerky nemám s anonymy zkušenosti. Z druhé strany píšu pod svým jménem nebo blogovým profilem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, ja ani kvuli blogu nemam vytvoren fb profil, ale jedu si na svym oficialnim jmenu. Jak na blogu, tak na fb i na googlu. Jednou je to moje jmeno, jednou mam nejaky nazor, tak proc se stydet to napsat.

      A kritika jde napsat i slusne.

      Vymazat
    2. Leni, taky jsem to tak dlouho dělala a psala pod svým profilem :)

      Vymazat
  3. Ano, prosím! nepovolujte anonymům komentovat :). Už delší dobu mě nebaví číst si komentáře na blozích, protože většina je stejně urážlivá a naprosto nepřínosná. Neříkám, že veškerá kritika je špatná, spíš naopak. Kritika podaná slušnou formou je kolikrát lepší než věčné pochvalné komentáře na jedno brdo (člověk se alespoň může zamyslet, jestli to nááhodou není pravda) :). A to že někdo nechce/neumí založit profil? (tomu druhému se mi ani nechce věřit, když v dnešní době potřebujete účet ke všemu ;)) Taky jsem ho nechtěla ale je to mnohem jednodušší a příjemnější (už to, že se mi příspěvky všech zobrazují na jednom místě)a přijde mi fér, aby autorka věděla, kdo že jí to píše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, souhlasím do poslední tečky! :))

      Vymazat
  4. uplne suhlasim:) tak isto som mala jedneho anonyma,ktorý mi komentoval každy članok a podľa IP adresy som zistila,že je to stale ten isty.. je smutne,že niektorí nemajú čo na práci a robia zle druhým..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu IP adresu neumím zjistit, zkoušela jsem se to podle návodů a ne - asi nejsem dost chytrá :D Ale google účet jsem zvládla, hurá!

      Vymazat
  5. Já mám moderování zapnuté abych poctivě odpověděla na každý komentář. Mám málo čtenářů, ale jsem za ně šťastná. Nemám potřebu se skrývat za anonym nebo si léčit mizernou náladu na někom kdo má rovnátka, lupy na očích nebo žlutý tričko, který se mi nelíbí. Když se mi něco líbí ráda to pochválím. Když se mi něco nepozdává slušně to napíšu a když se jedná o něco čemu nerozumím nebo to není můj styl tak to nekomentuju vůbec. Přece když jsem holka co nenosí sukně tak nebudu psát fůj ta je hnusná to bych na sebe nenatáhla. Opravdu si myslím, že tyhle komentáře by se měli zakázat. Nechci číst příspěvek typu: koukej kolik ti je a jak ti leze prdel, máš křivý nohy a vypadáš jako debil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím taky odpovídat na každý komentář, takže to poctivě hlídám. U moderování mě štve, že se komentář objeví třeba i za 10 hodin a diskuze je zbržděná a jednotliví komentujicí na sebe nemůžou rovnou reagovat...
      S druhou částí komentáře plně souhlasím. Nebudu hanit něčí styl. Ta slečna může být velmi stylově oblečená, sedí jí to a i to se cení, i když to třeba není můj styl :)

      Vymazat
  6. Hrubé a zlé anonymní komentáře jsem zatím měla jen 4 (pokaždé od stejného člověka) a pokaždé jsem z toho byla celý den nešťastná. Jsem velký cíťa a když mi někdo velmi nevybíravým způsobem vykládá, jak jsem ošklivá, hloupá, neschopná a nesympatická, je mi z toho smutno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně taky... Člověk pak může být osočený, že neunese kritiku, ale anonym kolikrát nepíše kritiku - prostě jen uráží s cílem ublížit.

      Vymazat
  7. Já patřím také mezi ty, které nemají s anonymy zkušenost, tedy s nějakými vulgárními..každopádně to vidím u ostatních blogerek, někdy je to opravdu mazec a nevím, přijde mi, že jim to musí psát třeba ženské z jejich okolí, které jim třeba závidí a takhle se jim "mstí" nebo jinak netuším, proč, když se jim ta blogerka nezamlouvá jí lezou na blog:/ Mě taky pár blogerek není sympatických tím, jak se lehce namyšleně chovají, tak jsem k nim prostě přestala koukat a hotovo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! pokud je mi bloggerka nesympatická, vadí, mi že neodpovídá na dotazy, má jiný styl vyjadřování, oblékání atd. tak její blog nečtu a nekomentuju. A už vůbec neurážím, že má jiný styl...

      Vymazat
  8. Milá Nikolko, napsala jsi to černé na bílém, tak jak to cítím. Už nějakou dobu mám svůj blog a chodím na spoustu jiných a některé komentáře mě fakt mrzí a dovedu si představit, jak to musí mrzet tu dotyčnou blogerku, které to napíšou. Já tedy od začátku jedu bez anonymů, ale musím říct,že jsem chvíli váhala, jestli teda je to dobře a ostatní nemají pocit,že nemůžou komentovat i když by chtěli. Ale díky Tobě už teď ty pochyby nemám :). Máš pravdu, každý si ten profil zřídit může a za svým názorem by si měl každý stát - a ne že jen plije hnus na ostatní, co se o něco snaží...kromě toho, že v našem státě se všeobecně nesnášejí lidi, co něco dokážou, jsou úspěšní, mají peníze, talent, krásu atd...A jak má ta naše země prosperovat teda, když jsou tihle lidi pak napadáni...Je mi to líto, že má někdo potřebu psát hnusy, vůbec nechápu lidi s více profilama, jako multischíza? :)..S tím moderováním jsem to na chvíli zkusila a nebylo to ono. Jen jsem pořád nepřišla na to, jak udělat, aby mi chodily odpovědi na moje komentáře u jiných na mail, ale to asi nejde - nebo ano? Přeju Ti milé komentáře a kritiku věcnou a oprávněnou -máš pravdu, ta dokáže taky popohnat dopředu. Já jsem v blogosvětě našla samé skvělé holky - včetně Tebe a jsem za to fakt šťastná, tak nechci aby mi to nějaký anonym kazil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ty jsi prostě sluníčko :)) Moc děkuji za krásný komentář, opět :) Taky si myslím, že by blog měl být pro zábavu a ne pro trápení :) Amen :)

      Vymazat
  9. Mě negativní komentáře inspirují, i když se mi celkově komentářů moc nedostává. Musím však říct, že komentář typu: "co to jako je ty štětko, šlapeš?" Mě teda opravdu mrzel a nechápu z čeho tak ubohej anonym usoudil - zřejmě už ho přestala nudit jeho vlastní trapnost, tak si musel/a jít někam vybít zlost! No to jsem samozřejmě vymazala, protože si myslím, že i ostatní čtenáře komentáře tohoto typu nebaví!!!! Upřímně je lepší je zrušit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to by mě taky dost hryzalo... Některý komentáře jsou prostě hrozně nepříjemný a i s moderováním si je člověk přečte. Takhle je jistota, že nic :)

      Vymazat
  10. Pokud někdo nechce obětovat minutu na to, aby si založil profil, tak já neobětuju minutu, abych musela číst občas tu anonymní žumpu, co se někde objevuje :) A mám odpozorované, že pokud si blogerka povolí anonymní komentáře, tak i když má někdo profil vytvořený, píše jako anonym :) Mám na to i "důkaz". Takže si o anonymech myslím své a rozhodně je podporovat nebudu :) I když mám jednu "věrnou čtenářku", která ráda píše urážlivé a dost mimoňské komentáře a pořád si mění přezdívky, ale svůj idiotský projev člověk nezmění a poznám jí na hony daleko :) Takže nejde házet všechny anonymy do jednoho pytle, škodit můžou i registrovaní "čtenáři" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já mám zatím jen zkušenost s těmi anonymy... Ovšem pokud si někdo založí profil Princezna, dá si jako obrázek Popelku, tak to je taky anonym svým způsobem. Protože za takovým profilem se může skrývat kdokoli...

      Vymazat
  11. Myslím, že je super, když se dají eliminovat lidé, kteří jen závidí, nebo si léčí komplexy na druhých. Já se za svoje názory nikdy nestyděla, tak v tom nevidím problém. Na blogu mám povolené všechny komentáře a pokud to nejsou hloupé reklamy, tak nic nemažu - zase tolik negativních komentářů nemám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím, Bekky. jsou blogy, kde o anonyma nezvadíš a někde je to fakt žumpa žumpoidní... :(

      Vymazat
  12. Přesně, anonymové s nepříjemnými komentáři jsou srabíci :))
    Nicméně se mi už taky stalo, že jsem napsala slušně, že se mi něco nelíbí a byla jsem za to hrubě slovně ukamenována jak autorkou, tak zástupem jejích přívrženkyň (hromadou nadávek a urážek). Ne, že bych tím podporovala anonymní komentáře, ale chci tím poukázat na to, že i slušně napsaná kritika se kolikrát setká s vlnou nenávistných reakcí ze všech možných stran. V takovém případě pak blog/fb stránku okamžitě přestávám sledovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už jsem taky někde četla. Jak věrní čtenáři bránili bloggerku zuby nehty. Což je škoda, vždycky je lepší poslechnout si i druhou stranu a zamyslet se nad tím :)

      Vymazat
  13. Perfektní, perfektní, perfektní, k tomu fakt není co dodat :) Mám kliku, že ke mně tahle hovádka nelezou, ale naprosto souhlasím s jejich zablokováním v případě, že se rozhodnou svinit blog ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek, naprosto souhlasím s tím, že když někdo chce opravdu přispívat komentáři na něčí blog, tak si ten účet prostě založí - nehledě na to, že účet u googlu má už snad skoro každý. ;) Já mám anonymní komentáře doposud povolené, ale asi je pro jistotu zruším už teď. Lepší než se pak v budoucnu trápit výroky zakomplexovaných jedinců..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to pravda. Člověk si řekne: Blbej anonym. Ale stejně ho to trochu žere...

      Vymazat
  15. Mně vážně připadá, že jsou to jen lidé hrozně nespokojení se svým vlastním životem a myslí si, že když zkazí náladu někomu jinému, udělá se jim líp. Zajímalo by mě, jestli to aspoň funguje :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě taky zajímalo... Ale je nějak pod mojí úroveŇ to vyzkoušet ;)

      Vymazat
  16. Po té, co jsem zažila několik hnusných anonymních komentářů o tom, jak jsem neschopná, nemám vkus, apod., jsem anonymy zrušila. Měla jsem z toho akorát celý den blbou náladu. A teď mám pokoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Jsem měla takovou radost z králíčků (když jsme je dostala), a pak mi tu přistanou komentáře, že mají debilní jména a jestli je uvařím na smetaně. Chudinky moje malí ušaťoučký!

      Vymazat
  17. S anonymy naštěstí problém nemám, jednak mi skoro žádní nepíšou a když už, tak zatím vždy kladně. Ale ve chvíli, když by se to začlo dít i u mě, tak bych je nemilosrdně stopla, protože přesně jak říkáš, podporovat to nebudu. Jinak jsi to skvěle napsala, fakt pecka. :))

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezky napsaný článek:)) docela jsem se pobavila a vážně dobře jsi to vystihla! S anonymy problém nemám, protože se u mně téměř nekomentuje:)) Je to asi způsobené tím, že mám webovku a ne klasicky blog, takže se malinko vyčleňuji a návštěvnost tak sice je, ale komentáře váznou:) I tak jsem ale už jeden opakovaný ošklivý útok zažila, což jsem vyřešila zapnutím moderování. Schvaluji přes mobil prakticky okamžitě, takže mi to přijde jako fajn řešení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli jsi online často, ta je to fajn :) Ale někdy jsou bloggerky dlouho v práci a celý den se naa inernet nedostanou. A pak to vázne...

      Vymazat
  19. Nikolko, to je článek přesně pro mě.. já to vidím na svém blogu do budoucna jako nevyhnutelné. Sice ve většině případů vím kdo mi to píše a můžu se jenom smát, ale vadí mi, jak nechutně jeden nevhodný komentář dokáže narušit atmosféru článku.. Moderování se mi taky moc nezamlouvá, musela bych u toho sedět každou chvíli, aby to moc dlouho nestálo, takže to vidím na ty komenty přihlášených.. Ale trochu mě to mrzí, protože vím o několika milých anonymních dámách, které mi tam píší hezké věci a tímhle o to přijdu.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jim napiš ať si založí účet myslím že když tě sledovali nějakou dobu jako anonymně nevím v čem by byl problém založit si účet :)

      Vymazat
    2. V tom by nebyl problém, kdybych přímo od jedné anonymní čtenářky nevěděla, že si založit účet prostě nemůže.. kdysi mi to vysvětlovala a kvůli propojení účtů v souvislosti s jejím zaměstnáním na počítači to nějak nešlo či co.. takže o její komenty bych tím přišla nadobro :)

      Vymazat
    3. Klári, to je zase škoda. Taky jsem tu měla milé anonymy a někteří dokázali opravdu hezky diskutovat. Holt ti slušní přichízejí o možnost komentovat na úkor blbečků :(
      se zaměstníním někdy bývá křížek, to je pak blbý :((

      Vymazat
  20. tak, a já se teď cítím neúspěšná, neblíbená, chudá, šeredná, obyčejná a co hůř, sympatická! :D aneb: nemám žádný anonymy (krom jedný slečny, co má pořád nějaký issues s parabenama, ale i ta píše slušně a do jistý míry inteligentně)

    asi půjdu na terapii, abych to vydejchala
    anebo bych mohla jít někomu napsat nějakej ten hnusnej komentář, když to tak pomáhá .)

    btw. účet je stejně jen iluze - pokud nemá dotyčný blog, je jeho vymyšlený název na účtu stejně tak naprosto anonymní, jako ten "anonymní" s modrou ikonkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Jak jsem psala, pokud si někdo založí účet Princezna, dá obrázek Popelky, tak je to anonym taky. Ale třeba dotyčný má profil, ale občas má chuť se vyřádit někde a zanadávat si, tak to napíše jako anonym... Ale stále je větší šance to eliminovat publikováním jen komentářů z profilu, protože víc je těch anonymních rejpalů než s účtem.
      Hele, oni se tě anonymové možná bojí. Ty by jsi jim uměla oponovat a říct pěkne od plic, co si myslíš :D Ale sympatická jsi, to jo :D

      Vymazat
  21. Ahoj Nikolko, pěkně si to článkem vystihla, od té doby co jsem objevila blogosvět, vždy píšu komenty pod svým google účtem. Co jsem si založila blog tak anonymy jsem preventivně vypla. Holt rejpalové a anonymové tu byly jsou a budou :( Děvčata nenechte si jimi otrávit život, blogy píšeme protože nás to baví a tečka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední věta to vystihla. Skvělý pokřik do boje proti anonymům :))

      Vymazat
  22. souhlasím vybíjet si zlost, mindráky a já nevím co ještě na nevinných lidech alias bloggerkách mi přijde jako velká sviňárna :)
    Ještě než jsem neměla účet Google tak jsem se vždy podepisovala to je prostě slušnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, někteří slušně vychovaní nejsou. A přijde mi, že ta výchova je vážně horší a horší....
      Čest těm, co se podepisují a slušně komentují :)

      Vymazat
  23. Tenhle článek je skvělý a nechápu, jak mi mohl uniknout. Se vším tu souhlasím. Nikdy jsem vyloženě vulgární komentář neobdržela. Mám pouze jednoho kritického anonyma a docela mne baví, už se ale dlouho neozval. Z IP adres je jasné, že je to ten samý. Jinak mne přijde opravdu smutné, jak někteří anonymové komentují na jiných blozích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :) Já vůbec nevím, jak tu IP adresu zjistit. Zkoušela jsem to přes nějaké návody, ale jsou starší a v bloggeru už nefungují...
      Mně většina anonymů baví, ale pokud je člověk dostává pravidelně a navíc pokud naonym umí zasáhnout ta citlivější místa, příjemné to vážně není :(

      Vymazat
  24. A helemese, zajímavá věc mi ušla. :) No, každopádně souhlasím. Rádoby argumenty jako "nechci se někde registrovat", "neumím si založit účet" (Hm, haha...), a podobně, to snad ani nemá cenu brát vážně.
    Mně tedy zatím žádní anonymové nenapadají, ale jelikož, když to tak řeknu, mám několik zkušeností s různými komunitními weby, diskusemi, atd., nijak si takové jednání neberu, ani když se náhodou vyskytne. Zakomplexovaní jedinci ať mi laskavě políbí šos. :))
    Je ale fakt, že u některých holek, hlavně, když dávají do světa i soukromí (těžko člověk dokáže dlouho kritizovat někoho, koho ani neviděl na fotce, o kterém neví skoro nic...), dokážou tnout do živého, v takovém případě bych je prostě zakázala, a je vystaráno...
    Ovšem celé tyhle "internetové lidičky" beru trochu jinak, takže toť čistě můj subjektivní pohled. (Jinak to ani neumím... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Registrace na googlu není jako registrace u nějakého eshopu, který ti zaspamuje celou emailovou schránku.
      S tím šosem, jsi přesně vyjádřila můj postoj. Svých starostí mám dost a ještě řešit, proč má nějaký blb komplexy :D

      Vymazat
  25. Ja som na svojom blogu ešte vulgaritu nezaznamenala, len konštruktívnu kritiku. Možno preto, že blogujem krátko a rýpalovia ma ešte nenašli :D. No súhlasím s tebou, že keď sa jedná o osočovanie a zbytočné rýpanie až nadávky, treba to regulovať a anonymom nedať šancu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko řeknu to takhle - nenechme si kálet na hlavu :D

      Vymazat
  26. Myslím, že negativní komentáře se vyskytují právě buď u beaty blogerek, které se fotí, nebo u někoho kdo se zabývá vážnějšími tématy jako je politika, ekonomika a podobně. Vzhledem k tomu, že já píšu o ničem, nemá nikdo důvod negativně komentovat:D Aspoň nějaká výhoda:D

    OdpovědětVymazat
  27. Nemám ráda anonymy, když to někde vidím. A myslím si, že to dělají jiné blogerky, které závidí těm víc úspěšným.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)