Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 15. července 2013

Kdo vyhrál soutěž o balíček kosmetiky z Francie?

Pěkné odpoledne všem :)

    Původně jsem zamýšlela vyhlásit vítěze v nejbližším článku, ale ten bude až zítra, tak jsem vás dlouho nechtěla napínat :)

   Zúčastnilo se vás 26, za což jsem nesmírně ráda a 1 komentář jsem musela vymazat kvůli nesplňujícím podmínkám, což mě nesmírně mrzí :/ Pan Random tedy vybíral z 25 komentářů a vybral ten s číslem 12.

   Což je komentář..... Ivetky :)



   Ivet moc gratuluji, vám ostatním moc děkuji za účast a za ty krásné komentáře - hned jsem se cítila někde na pláži na ostrově v Tichém oceánu, kde nikdo není, jen já s kokosovým ořechem plným piňa colady. Což je to, co si vybavuji při slově exotika :)

   Jinak nesmutněte, 1. 8. na vás čeká další prázdninová soutěž, kde budou výherci rovnou dva :)

Mějte se krásně, jdu psát email :)

2 komentáře:

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)