Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 28. července 2013

Letní manikúra aneb Jak se psychicky ochladit

Krásnou neděli všem :)

   Taky se tak pečete? Osobně takováhle vedra nesnáším, je mi z nich špatně a jsem protivná. Proto se ochlazuji jakýmkoli způsobem - zmrzlina, větrák zapnutý ve dne v noci, studené barvy oblečení a laků na nehty. A proto vám dnes přináším spontánní manikúru, která vás ochladí a přenese ihned k moři :)


   Lak od Catrice Mint Me Up ve mně tak moc evokoval moře, že jsem si říkala, jaká škoda, že v něm neplavou rybičky a mořští koníci. Jen si to představte: Lahvička netoxického laku sloužící jako akvárium pro malé rybky! :) Jak krásně naivní představa. Tak jsem si je aspoň nalakovala. I když uznávám, že je to manikúra poněkud střelená, dětinská, tak se mi ten nápad celkem líbí, i když provedení pokulhává.


Připravte si velkou dávku laků:

1. Podkladový lak s barvou moře - Catrice Mint Me Up
2. Hnědé a béžové laky na kameny - e.l.f. Smokey Brown, Essence Who Is Mr. Brown
3. Zářivé barvy na těla rybiček -  Maybelline Mini Colorama Urban Lemon, Maybelline Mini Colorama Urban Orange
4. Černý lak na oči ryb - Rimmel Black Out
5. Zelené laky na mořské řasy - Essence A Walk In The Park
6. Bílý lak na mořské bublinky - Max Factor Snow White
Pozn. Essence Modern Romance jsem nakonec nepoužila


   A pak si připravte alobal, na který si budete dávat barvy a kde je budete míchat, pokud nemáte všechny odstíny. Já jsem třeba míchala Urban Lemon a A Walk In The Park pro světlejší chaluhy (vždycky se mi vybaví chaluhy, když se řekne mořská řasa :D) a Urban Lemon a Urban Orange pro těla rybiček.


   Také budete potřebovat trochu odlakovače na ředění, neboť laky začnou rychle houstnout, táhnout se a už se s nimi nepracuje dobře. 
   Vše jsem nanášela zastřiženým štětcem, který je kupovaný ve Zlaté lodi v Praze a dřív byl na malování olejem. Ovšem láska k nail artu byla silnější a hlavně si nehty nemaluji třeba 9 hodin a nečekám měsíc než uschnou :D

Foťák nechtěl zaostřit...

Postup je následující:

1. Nalakujete nehty nějakým azurovým lakem a počkáte až uschne. Já dala 2 vrstvy.
2. Na suchý lak namalujete pár oblázků.
3. Mezi ně zasadíte mořské řasy.
4. Pak mezi ně nakreslíte tělo rybičky. Jednoduše namalujete tělíčko, trojúhelníkový ocásek a ťupkou uděláte ploutvičku. Kdo je machr, může oranžové rybce namalovat bílé proužky a ihned má Nema :)
5. Štěteček namočíte do bílého laku, trochu otřete a ťupkáte malé bublinky vzduchu.
6. Nakreslíte čudle očičko :)


   Je to rychlé, i když to nevypadá. Kresby schnou velmi rychle a záleží jen na vaší šikovnosti, kolik času vám manikúra zabere. Na levé ruce to bylo fajn, na pravé ruce... Rybičky jak velryby, oči jak kola od traktoru :D Ale věřím, že spousta z vás je šikovnější a nehtová akvárka se vám povedou víc.


Jak se vám tahle manikúra líbí? Já jsem sice na elegantnější nail art, ale k létu crazy nehty prostě patří :)

Mějte se hezky, já se jdu vyvalit jak vorvaň k vodě :))




12 komentářů:

  1. Teda hustý! Nechápu, jak něco takového dokážete na nehtech - já bych to nenamalovala takhle ani na papír :D

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, moc děkuji :) Mně to přijde docela rozpité, ale jsem překvapená, jak jsem dokázala udělat malou tečku u těch očiček :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je super, moc se ti povedlo ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ti to povedlo. Je to vtipné a hezké.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu osvěžující, já bych ale neměla nervy na to kreslení, proto ve zdobení nehtů u mě vedou razítka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ty razítkový profík, mně by to určitě nešlo a hrozně bych se vztekala :D a to by mě neochladilo aní náhodou :D

      Vymazat
  6. to je uplne uzasne! mne by sa to sice nechcelo, ale klobuk dole!

    Inak dnes prispevok o lacnom a kvalitnom pletovom kreme. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Nikolko to je úplné umělecké dílo na nehtech, obdivuji Tvoji zručnost a především trpělivost, i když ráda tvořím, tak s nehty tolik trpělivosti nemám. Tak snad jsi rybky vzala i k té pravé vodě, aby si užily :-) - souhlasím naprosto k létu patří crazy barvy i náměty - to jsem zažila teď na vlastní kůži, že používám barvy laků, které by mě ještě nedávno ani nenapadly :-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rybičky bohužel u vody nebyly, jen u kohoutku s vodou :( A moc děkuji :))

      Vymazat
  8. je to super, mademoiselle :-) toto by som nedala, lebo by som nemala na to nervy, takže máš môj obdiv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ale věřím, že zrovna ty by jsi to zvládla ;)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)