Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 8. července 2013

Me & My Ice Cream LE od Essence

Pěkný den všem :)

   Dnes se podíváme na limitku od Essence, která je momentálně dostupná v Rossmannu. A protože se mi líbila od samého začátku (po dlouhé době nějaká od Essence :), tak jsem si dost věcí koupila a teď vám o nich něco řeknu :)


   Rozjasňujicí perly na tvář jsou jistě největším tahounem celé kolekce. Já jsem je vzala spíše ze zvědavosti a také proto, že jsou hrozně roztomilé :)


   14ti gramové balení obsahuje houbičku na udržení kuliček pohromadě. Najdete zde 5 barev - světle zelenou, nejpigmentovanější fialovou, růžovou, lososovou a zlatou.



   Jak psala Rendy, kuličky dost práší a budou mít tendenci praskat. Dost bych si přála, aby vydržely a nestal se z nich sypký pudr :)


  Nanáším je štětcem od Oriflame na makeup, který je pro roztírání makeupu nepoužitelný, ale na rozjasňovač je skvělý :) Bohužel kuličky moc nebarví a štětcem jsem přejela třikrát, abych dostala tuto barvu.


  Doporučila bych je těm, kteří preferují opravdu jemné zvýraznění. Ve stínu je téměř nemožné něco spatřit, na slunci je jemný mnohabarevný třpyt.


   Výdrž mi přijde relativně dobrá, po 8 hodinách jsem je na obličeji stále měla (detekováno slunečními paprsky :). Samozřejmě záleží na podkladu.
   Osobně však dávám přednost tekutému rozjasňovači od stejné značky z limitky Crystalliced, který je více pigmentovaný. 


   Kuličky stojí 100 Kč a mám je spíš na okrasu kosmetické taštičky. Jako rozjasňovač jsou na mé světlé pleti poněkud neviditelné :(

   Oční stíny jsem ukořistila v odstínu Cone Head. 1,5 gramu zapečených stínů koupíte za 75 Kč.


   Tento odstín je mozaikou fialové, růžové, béžovozlaté a hnědobronzové. Mně se tato kombinace velmi líbí a myslím, že sedí i mému barevnému typu :)


   Tam, kde je více fialové, dostanete jemnou světle fialovou barvu. Uprostřed vidíte smíchané všechny odstíny - béžová s růžovým podtónem. Úplně vpravo je směs hnědé a zlaté vytvářející champagne odstín s příměsí hnědé. Všechny stíny jsou relativně lesklé a metalické. Pigmentace mi přijde lepší průměr. Nezaznamenala jsem žádné prášení během aplikace.


   Bez báze mi vydrží až 12 hodin, jen po 10 hodinách se za začaly slévat. Sama jsem byla z výdrže i pigmentace dost překvapená, neboť klasické monostíny od Essence považuji za propadák v obou směrech.

Celý stín smíchán dohromady - velmi jemná růžová
    Stíny tedy doporučuji všemi deseti :) Dokonce jemně rozetřené nad lícními kostmi vypadají lépe než pudrové kuličky :)

   Na laky na nehty jsem se těšila snad nejvíc. Ostatně, víte, na co mě užije :) 10 ml laku vás přijde na 50 Kč nebo na 1,75 euro v Německu.

   Jako náhradu starého laku Modern Romance od Essence (nový odstín není úplně stejný a hlavně nedrží) jsem koupila meruňkový odstín Icylicious. Od Modern Romance se však liší svojí špatnou pigmentací a zářivějším odstínem s převažujícím oranžovým podtónem, i když to na fotkách nevypadá (aneb všichni známe barvožrouta jménem Fotoaparát).



   Lak nekryje ani ve 3 vrstvách, což mě přivádí k šílenství. Z dálky to tak třeba nevypadá, ale na tohle mám jestřábí oko a ty barevné odlišnosti vidím víc než velká písmena na tabuli u optika.



      Lak má přesně barvu, která sluší opáleným rukám nebo světlým s růžovým podtónem - ne žlutým, jako mám já. Ale moc se mi líbí, na léto ideální :) Barva je víc meruňková než broskvová (pro pány - světle oranžová :) a obsahuje jemný stříbrný shimmer.


   Je téměř identická s barvou víčka perliček :)


   Štěteček u všech laků je stejný - plochý a úzký. Mně se s ním pracuje lépe než se širokými štětečky nebo s těmi extra úzkými od China Glaze.


   Jak už jsem říkala - nekryje ani ve 3 vrstvách, které mám na fotkách. Konzistence byla při prvních dvou vrstvách spíše vodová a při třetí hustá, lepkavá. Takže se obávám, že rychle změní konzistenci a zhoustne. Na třech nehtech se mi navíc udělaly bublinky... Schnutí je trochu horší, jako u většiny pastelových krémovek.

   Další odstín, který jsem si pořídila, se jmenuje Always In My Mint. Jak název napovídá, jedná se o světle zelenou barvičku, která je tak světlá, že se někdy jeví jako bílá se zeleným podtónem :) Jindy jde více do šedomodra. Hodnotím ji jako velmi povedený odstín.


   Opět však musíte nanést tři vrstvy, ale v nich je lak plně krycí (má štěstí!). 3 vrstvy vidíte i na
fotkách.



     Lak opět obsahuje stříbrný shimmer. Z dálky není vidět, jen když se zadíváte zblízka.


   Pokud vás vytáčí čekat na zaschnutí laku, doporučuji 2 věci - nekupovat nebo sušič laku. Schne hůř než jeho kolega, ale uschne (ne jako jeden lak od Lancome :). Bublinek jsem si nevšimla, konzistence je středně hustá, i když se mi opět zdálo, že při třetí vrstvě je hustší a dělá trochu díry.


   Posledním lakem je fialkový Ice, Ice Baby. Na oficiálních fotkách vypadá jinak, víc do fialova. Ve skutečnosti se jedná o růžovofialovou barvu, která je spíše jemná a zastřená.



   Ze všech tří odstínů má nejvodovější konzistenci. Díky své nízké hustotě však nemusí překrýt případné rýhy na nehtech, a proto bych doporučila i top coat. Schne nejrychleji, na takto světlou barvu až překvapivě dobře, ale i tak jsem si ho na některých místech poškodila. Opět však musíte počítat se třemi vrstvami. Nedělá bublinky ani díry.


   Je to velmi slušivý odstín a trochu mi připomíná lak č. 119 od Gabrielly Salvete, který je však o trochu výraznější a více do růžova. Lak od Essence navíc obsahuje stříbrný shimmer jako předešlé odstíny.


   U tohoto odstínu mám také odzkoušenou výdrž, která mě dostala. Bez podlaku a nadlaku se mi lak poprvé odloupl po 3,5 dnech, což hodnotím jako slušný nadprůměr. Lak se navíc odštípl na pravém ukazováčku, kde jde lak vždycky dolů jako první. S výdrží jsem tedy spokojena :)



   Celkově hodnotím kolekci jako barevně velmi podařenou. Za nákup určitě stojí stíny. Laky na nehty mají krásné barvy, dlouho vydrží, ale nemají nejlepší konzistenci a hlavně špatně kryjí. Perličky jsou spíše na parádu, jako rozjasňovač jsou funkční relativně málo.



A jak se vám líbí tato limitka? Koupily jste si něco?

Přeji příjemný start do nového týdne :))

26 komentářů:

  1. Barvičky krásné, o tom žádná, i když celkově mě ani moc nemrzí, že jsem nic nepořídila. Ty laky by mě vytáčely k šílenství! Mono stíny nevedu. A perličky krásné, ale funkčně tedy dost zklamání :(
    Jo a ty očiska - máš prostě nádherný oči! Fakt, úplně bych se v nich utopila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem se zapomněla podepsat.
      Verunka

      Vymazat
    2. Ty laky mě vytáčí taky :D Ale toho mentolového vážně nelituji :) S top coatem uschne relativně rychle, ale bez...
      S těmi perličkami jsme taky byla zklamaná, když jsme byla namlsaná od toh rozjasňovače Crystalliced :/
      A s těma očima moc děkuji :)) Říká mi to spousta lidí, ale mně přijdou obyčejný a hlavně díky zapadlosti špatný na líčení :D

      Vymazat
  2. Sakriiiš!! A u nás furt nic.. máme tu jen kolekci Sun Kissed a Show your feet...:(( A tuhle né..
    Ty kuličky jsou pěkné, ale ta pigmentace tedy nic moc :((
    Oční stíny jsou krásné, jsou výrazné a nádherně se lesknou..
    Ovšem, co se mi líbí nejvíc, tak jsou laky.. Achjoo -----Chci tu kolekci u nás!!!!
    Hezké shrnutí, moc Ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze v jednom Rossmannu sem taky viděla jen Shiow Your Feet. Něco je z Drážďan a zbytek z Rossmanna z Kutný Hory :)
      Laky krásný, kvalitou moc ne... Ze stínů jsem vážně nadšená :) hlavně s emi líbí ta mozaika, na to mě užije :)

      Vymazat
  3. Limitka se mi na pohled líbí, ale nakonec jsem odolala. A jak koukám, podstatě jsem udělala dobře... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víceméně udělala :) To radši kup melounové máslíčko do zásoby a uděláš líp :))

      Vymazat
  4. Limitka vyzerá naozaj krásne, najmä laky a guličky, ale po tejto recenzii si asi radšej nezaobstarám nič a investujem do niečoho iného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arvonko, souhlasím :) nějaký jiný lak bude lepší investicí ;)

      Vymazat
    2. mám rovnaký názor ako Arvonka :-)

      Vymazat
  5. Tak na tuhle limitku se moc dobře kouká, taky si myslím, že se jim povedla. Uvidím, až se někdy zase dostanu do drogerie, jestli tam ještě něco na mě něco zbude. :) Laky vypadají bezvadně, škoda teda toho krytí a po perlách bych asi sáhla jako po prvních, tak jsem ráda, že vim jak to s nimi je. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouká se moc hezky, to je fakt :) Třeba ty balzámy bych nejradši snědla :D

      Vymazat
  6. Vypadá krásně, ale šla bych leda pro laky, a podle toho co píšeš bych při lakování zešílela, takže ne :-) Ale mam ty vlhčené ubrousky, balení k sežrání a krásně voní. Jak tak koukám po drogeriích tak byly nejrychleji pryč.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže ubrousky se povedly, díky za info :) Něco je z téhle limitky fajn, něco se krutě nepovedlo :(

      Vymazat
  7. Líbí se mi, ale v létě jsem na výrazné barvy, takže jsem nic nepořídila :).

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si koupila tvářenku,hrozně se milíbila ta výrazná barva. Nic moc jsem od ní nečekala,ale kupodivu je supr! Krásně pigmentovaná,taková zvláštní konzistence,něco mezi pudrovou a krémovou,dobře drží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že ta se povedla :)Mně by bohužel nesedla barevně, i když ta její konzistence mě lákala :)

      Vymazat
  9. z obrázků se mi limitka líbila hrozně, ostatně jako všem:) ale byla jsem rozpačitá z toho, že ji uvedou na trh v době, kdy budu hrozna na dovolené.. tak už jsem nepočítala s tím, že bych něco sehnala.. ale dnes ejhle a v Rossmannovi měli téměř plný stojan. tak jsem si nakonec vzala ty perličky a po prvním ozkoušení mě úplně nenadchly, ale tak.. asi je používat budu:) laky vypadaly nádherně, ale tak nějak jsem počítala s tím, že zrovna tyhle moc krýt nebudou, tak jsem ráda, že jsem ne nespletla. možná ted trochu lituji těch stínů, které jsem měla 2x v ruce, ale nakonec jsem je nevzala.. noco, ušetřila jsem :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D To šetření je psrávný přístup a taky si to říkám, když už něco neseženu :) Ty kuličky taky budu používat a asi v létě, kdy se pudrová konzistence hodí víc. Navíc na sluníčku vyniknou tak akorát, ten crystalliced je na léto až moc lesklý :)

      Vymazat
  10. Nejvíce se mi líbí poslední fialkový láček, naštěstí mám STOP lakům :D Na té poslední fotce Ti to moc moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé stop lakům bych taky brala - mám 3 plný krabice a 16 osamocených laků, které s enikam nevejdou :((

      Vymazat
    2. No pokud tu STOPku vydržím, podstupuji samoléčéní :D

      Vymazat
  11. Ten stín mě dostal, vypadá úžasně!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :) Hrozně by mě zajímalo, jak jsou na tom ty zbylé 2 odstíny :)

      Vymazat
  12. Mě se tahle limitka po dlouhé době líbila moc, ale jinak mě jejich věci moc nelákají. Laky od Essence mám dva a vůbec jsem z nich nebyla odvázaná - ale strašně se mi líbily tyhle limitkové odstíny, takže jsem se je snažila v podobných odstínech koupit u jiné značky - snaha viz. moje Rimmel manikúra s mintkou....a jak vidím více méně se to zase potvrdilo - při trojím vrstvení by mě trefil šlak :-D. Každopádně stíny mě překvapily příjemně a Tobě tahle limitka moc sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)