Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 21. července 2013

p2 Sand Style Polish - Confidential

Pěknou neděli všem :)

   Dnes bych vám ráda ukázala první z laků, které jsem si přivezla z Drážďan - odstín Confidential od značky p2.


   Pískové laky jsou prostě populární a jinak tomu není ani u našich západních sousedů. Kolekce p2 obsahuje 5 odstínů (vínový Seductive, červený Lovesome, fialovošedý Strict, světle růžový Adorable a tmavě fialovomodrý Confidential. Já mám právě Confidential, jehož základní tekutina je tmavě modrá s fialovým nádechem a v sobě má spoustu jemných třpytek fialové, růžové, zlaté a zelené barvy.

Pozn. říjen 2013, březen 2014 - řada byla rozšířena o další odstíny. Confidential se již neprodává.



   Lak je dobře pigmentovaný, stačí 2 velmi slabé vrstvy. Při lakování nestéká, kam nemá, nedělá díry. Štěteček je o trochu slabší než u pískových laků od Gabrielly Salvete, což mi vyhovuje víc - lépe s ním vykreslím oblouček. (Já blbá jsem vám ho zapomněla nafotit...)


   Lak schne klasicky s hrubým povrchem a matně. Schnutí není nejlepší, ale toho jsem si všimla i u laků STARS od GS. Zdají se sice suché díky glitrům, ale pod nimi je lak ještě čerstvý a klidně si ho o něco odřete... Výdrž bohužel nic moc, na konci druhého dne jsem měl ošoupané špičky, třetí den se odlouply i kousky laku. Pro mne lehce podprůměrná výdrž.



   Tenhle lak se skvěle hodí k džínům :) A moc se mi na něm líbí, že nezabarvuje nehty :)


   Ovšem úplně úžo žůžo podívanou získáte, když lak přetřete 2-3 silnými vrstvami průhledného laku. Já použila NYC Turbo Dry.



   Lak poté vypadá jako vesmír plný hvězd v nejrůznějších fází vývoje. A hlavně díky lesku vyniknou barevné glittry.


   Takže, pokud se dostane do Německa a někam do dm, vezměte si s sebou 1,95 euro a utíkejte si ho koupit. Protože ta barva je nadpozemsky božská! A to tmavým lakům obvykle neholduji :)

    Jak se vám líbí? Mně obrovsky :) Příště dám pod něj top coat, výdrž bude lepší a já mu nebudu moct nic vytknout :)

Mějte se fajn :)

20 komentářů:

  1. Krásný kousek jsi si vybrala, ta barva je krásná a po natření nadlaku prostě wow :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je vážně nádherný, taky bych ho nosila s nadlakem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný, s nadlakem i bez :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu nádhernej. A máš pravdu, s tím top coatem je ještě lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů s nadlakem se nádherně leskne, bez nadlaku se zase krásně třpytí.. :) Co si vybrat? :)

    Až budu v Německu, juknu na něj, i na ostatní barvy..

    OdpovědětVymazat
  6. som chcela napísať, že je to krásny riflový lak, no už si to napísala, aj keď inak :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, Drážďany. Miluju je. A pískové laky taky (ač znám jen ty od GS). Jsou super, ale strašně blbě se odličujou:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odlakovávají? :D Mně ne :) Stačí si vatový tamponek natrhat na menší kousky, na každý dát trochu odlakovače, připlácnout na nehet, nechat 1 minutu působit a pak to jde lehce stáhnout bez šmrdlání :)

      Vymazat
  8. P2 mám ráda, škoda že nejsou dostupné u nás. Tenhle kousek vypadá extraluxusně a vsadím kecky, že i ty další budou nádherné! <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle swatchů jsou krásná, hlavně ten vínový :) Ale v regálu byl jen tenhle a šedý, takže jsem na vlatsní oči neviděla :(

      Vymazat
  9. Děvčata, děkuji za komentáře :) To jsem ráda, že se vám líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tmavé laky moc nenosím, ale tenhle mne nadchnul.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá krásně, hlavně ve verzi s nadlakem. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Džínová barva je super, je to první pískový lak, který se mi líbí víc s topcoatem :D. Víc pak vynikne jeho úžasná barvička a odlesky třpytek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Jen škoda, že nemám víc a lepší fotky s nadlakem :( Ve skutečnosti vypadá vážně božsky :)

      Vymazat
  13. Ten je opravdu krásný, boží :-) a moc se mi líbí i to "kouzlo", které jsi udělala s tím nadlakem - obě verze jsou krásné, klíďo bych to zkombinovala i na jedné ruce, bez top coatu a "s". Prostě pískovým lakům jsem už propadla :-)a tak můžu jen chválit...ještě tak mít tu cestu do Dojčlandu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bůbec není špatný nápad, to zkombinovat :) Doufám, že tyhle pískáče budou v Německu dýl, abych mohla dokoupit sobě, přivést tobě a Sonidlu, protože jsou vážně hezké :) ještě tak ten vínový a červený!

      Vymazat
  14. Je važně nadherný mám od GS a jsou taky krásný příští tyden jedu na Dráždan tak snad tam nekde potkam Dm jěště jsem tam nebyla jedeme tam za pamatkama a nenápadne omrknu i kosmetiku tak si myslim že určo něco dovezu to bych nebyla já hihi ale opravdu krásnej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Drážďany pozdravuj :) Snad tam na tebe nějaký zbyde :))

      Vymazat
    2. Nikol kdyby aspon jeden hihi :-))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)