Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 12. července 2013

Sephora Valentine - skvělá růžovka na léto :)

Krásný večer všem :)

   Dnes mám pro vás opět jeden lak a to odstín Valentine od Sephory. Vím, že není 14. 2., ale skvěle se hodí k létu, a proto vám ho ukazuji :)


   Valentine je sytě růžový lak, téměř až neonový. Jedná se o teplou růžovou, která však sluší i mým rukám s chladnějším podtónem. A na slunci má až korálový svítivý nádech :)


   Určitě krásně vynikne na opálených prstech, proto se mi tolik hodí k létu. Ovšem je hezký i přes zimu, kdy jsou ruce vybledlé. Hrozně mám ráda kombinaci černobílého oblečení a zářivé růžové na nehtech (pozn. nejsem emo :). A k tomu se bílé ruce skvěle hodí :D


   Lak je hustší konzistence, ale nedělá díry, bublinky, ani se netáhne jako med. Kryje při dvou středně silných vrstvách (slabší díky hustotě nejdou). Schne s vysokým leskem. Než budete mít nehty suché, chvilku si počkáte. Husté krémové laky schnou vždy hůře než ty se třpytkami, shimmerem nebo vodovější konzistencí. Ale dočkáte se, nebojte :) 
   Nezabarvuje nehty do žluta, oranžova nebo růžova.


   Tyhle sephorácké laky mi vydrží okolo 2 dnů, což beru jako průměr. Ani tento není výjimkou - třetí den se mi na 2 nehtech odloupl, ale bez podlaku a nadlaku.

   5 ml seženete za 159 Kč (jestli laky nepodražily) v parfumeriích Sephora.


Jak se vám líbí? A jaké barvy laků rády nosíte přes léto?

Přeji hezký víkend všem :)

13 komentářů:

  1. Moc pěkný, ještě, že tu nemáme Sephoru :) Ale staví nám v Teplicích 2 nákupní centra, takže kdo ví, jestli tam nakonec Sephora nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že tam jednu budete mít. Mám tu ještě jiné krasavce pro pokoušení :D

      Vymazat
  2. Krásná růžová a určitě celoroční :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je hezkej :) Já jsem teď 2x po sobě nalakovala růžovou, a dokonce i na nohy! :) A teď přemýšlím, jestli zítra nedám zas nějakou růžovou, cítím se trošku holčičkovsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda! :D U mě je taky co říct, když si dám stejný lak na nehty na nohou a rukou :D A v té růžové se cítím jako bezstarostná teenagerka :D

      Vymazat
    2. Já ve svých teenage letech nosila jenom černý laky, takže teď si užívám barvy! :) A právě jsem si vzpomněla, že jsem si koupila tři nový Dermacolí minilaky, mezi nimi taky růžovku, takže juch, je vystaráno! :)

      Vymazat
    3. Sabčo, ty nový malý neonky? Jaký jsou? Mně se líbila modrá a fialová, ale s laky Dermacol moc dobré zkušenosti nemám... vlastně skoro s celou jejich kosmetikou :D

      Vymazat
    4. Tak lakovala jsem dneska Neon Violet a Neon Purple... Pokud vyloženě po lacích nepaseš kvůli barvě, kterou jinde neseženeš (modrou určitě jo, pokud myslíš tu tmavou a fialová mi připadá jako jeden Rimmel lak, který mám doma, zkusím pohledat název), tak nekupuj. Jsou vodovější konzistence, dělaj díry a ve dvou vrstvách není barva jednolitá. A taky se špatně drží to malinký víčko. Tohle Sephorácký vypadá trošku větší a hlavně se nezužuje směrem nahoru :/

      Vymazat
    5. jé díky za fofr odpověď :)) No mně ty laky připadal už v lahvičce jako ne moc krycí... takže se mi potvrdilo, že Dermacol ne-ee. Tak já mrknu v drogérii an ten Rimmel :))

      Vymazat
    6. Není zač :) Původně jsem si chtěla zahejtovat na mým blogu, ale nepodařilo se mi ty mrchy vyfotit :D

      Vymazat
  4. Líbí se mi, k létu patří výrazné barvičky :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)