Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 5. července 2013

Shopping in Dresden :)

Krásný pátek všem :)

   Doufám, že si užíváte delšího víkendu, jak se patří :)

  V minulém článku jsem vám ukázala turistickou stránku Drážďan, dnes vám ukážu tu jejich nakupovací :) Mrkneme se, co se dá sehnat, kde a hlavně za kolik :)


   Víceméně vám stačí zajít do Altmarkt Galerie. Tedy pokud chcete kosmetiku a oblečení z New Yorkeru, Esprit, Zara... Pro H&M, C&A, Orsay a L´Occitane si zajdete jinam. Řeč o tom bude později...

   Najdete zde Rossmann a hlavně dm, které je v Německu lepší než v ČR z několika důvodů:
Essie
p2 (lepší a levnější privátní značka dm, hrůzu jménem s-he tam nemají)
Catrice
levná Balea a Alverde (ano jde to i levněji :)

  Naopak v Rossmannu (tedy konkrétně v tomto, u ostatních nevím) najdete dekorativku Rival de Loop a Alterra. NYC stojan nevedou.

   Začneme nákupem v dm. 

<3 RÁJ :D

1. Essie tu seženete za 7,95 euro. Původně jsem chtěla odstín Watermelon, ale asi by mi moc neslušel. Takže jsem ho tam nechala, i když se jedná o krásnou šťavnatou barvu. A vzala Jamaica Me Crazy - fuchsiovou barvu se zlatými a stříbrnými třpytkami. Můj první Essie (se mi prostě nelíbí ten flakonek no :D), jsem na něj moc a moc zvědavá :)

Na nehtech mám lak p2 Color Victim odstín Passion

2. Laky p2 mám tři a jsem s nimi spokojená (i když 2 odstíny trochu déle schnou...), takže jsem sáhla po dalších. Velmi světle růžový Last Forever v odstínu Lovely Moment jsem dávala sestře a kamarádce k Vánocům a tolik se mi zalíbil, že jsem si ho za 1,75 euro koupila také (11 ml). 
   Žlutý Summer To Go a fialový Like A Movie Star jsou po 8 ml za 1,55 euro a jsou právě z kolekce Color Victim.


   Dokonce i p2 má pískové laky a taky beznadějně vyprodané :D V nabídce je 5 odstínů - vínový se zlatými glittry Seductive, červenorůžový Illegal, šedý Strict, světle růžový Adorable a tmavě fialovomodrý se spoustou mini glittrů v různých barvách - Confidential, který jsem si vzala (pak byl jen šedý a ten mám od Gabrielly Salvete :). Stojí krásných 1,95 euro a objem je opět 11 ml.



3. Maybelline Super Stay v dokonalém odstínu Sea Sunset je opravdu jako západ slunce - hravé červené a zlaté odlesky v modré tekutině. V podobném odstínu Seashore Frost existuje i Color Tattoo a lak ani stín se u nás neprodávají. Škoda. Tenhle 10 mililitrový krasavec se prodává za 4,35 euro a připomíná mi Nubar Indigo Illusion.


4. LE Essence Me & My Ice Cream. Tahle limitka se mi líbila už od samého začátku a bylo to co říct, poslední dobou mi LE od Essence přijdou nic moc. Jenže tady v Praze v Rossmannu jsem narazila jen na Show Your Feet nebo Floral Grunge. Takže, když jsem ji viděla v Německu, brala jsem poslední věci útokem - lak na nehty Ice, Ice Baby (světle fialovorůžový se stříbrným shimmerem) a Always In My Mint (světle zelený se stříbrným shimmerem). A také fialovohnědozlaté zapečené stíny Cone Head. Laky byly za 1,75 euro (tady 50 Kč) a stíny za 2,75. Perličky a meruňkový odstín laku jsem dnes dokoupila v Rossmannu v Kutné Hoře :) 
   Celkově je limitka moc povedená kvalitně i barevně, a pokud máte rádi pastelové odstíny, jděte rychle do ní. Příště vám ukážu swatche a mé zkušenosti s ní :))


5. Z LE Matchpoint od Catrice jsem chtěla 2 věci - modrovínové stíny Rockby a balzám na rty Rockby. Stín byl vyprodaný, tak jsem aspoň vzala balzám za 4,95 euro. Na rty jsem jej nezkoušela, jen na ruku a je dost pigmentovaný, nejde moc setřít (tady to zavání dobrou výdrží :) a voní po jemné vanilce :) Catrice plánuje stejné tužky zařadit do stálé nabídky a to od září, pokud se nemýlím :) (Od srpna v Německu, tady v září, pokud to bude jako minulý rok). Na výběr bude 8 odstínů.


6. Tělové máslo s vůní žlutého melounu od Alverde mě lákalo delší dobu. Hlavně, když ho vychválila An. a později i moje milá eM. Navíc mám medový meloun radši než vodní, červený - je sladší, chuťově zajímavější a nestrávíte 2 hodiny dolováním pecek ze své porce :)  Navíc mě stálo 2,95 euro, tady stojí 99 Kč :)
    Společně s ním jsem do košíku přihodila i šampón proti lupům se selenem od Elséve, který mám z Francie a jsem s ním spokojená. Tady se už bohužel neprodává. Seženete za 3,75 euro, ve Francii za 3,50 euro.
   A taky jedny odličovací tampónky, neboť mi došly a při nákupech na ně obvykle zapomenu. 0,25 euro. Jak směšná cena!
    Mimochodem měsíčkovou vazelínu Balea tam koupíte za 1 euro a ne za 2 jako tady :)


   A protože jsem hamižná, šla jsem udělat i malý nákup do Rossmanna.

1. Paletku z LE Girls On Tour od Essence jsem chtěla opravdu hodně, protože kombinaci růžové a zelené miluji na tolik, že jsem ochotna zkusit i Essence stíny, které obvykle nejsou nic moc. Zde v ČR byla avizovaná od začátku června a já na ní nenarazila v Rossmannech ani dm drogeriích. Takže, když jsem ji uviděla, očička se mi rozsvítily jako malýmu klukovi, co právě škodolibě rozbil okno sousedovi :) Stála mě 3,45 euro a její pigmentace je střední. Barvy jsou však nádherné :)


2. Dekorativní kosmetika Rival de Loop a Rival de Loop Young je pro mne velkou novinkou. Vím, že dělají pleťovou kosmetiku a dost mi vyhovoval jejich oční krém s koenzymem Q10, tak jsem vzala na zkoušku i tento lak v odstínu 43. Dost mi ale vadí, že je potažen fólií, která zkresluje odstín. Z teplé zastřené růžové, vám tak doma vypadne sytě svítivá růžovka. Pigmentace se trochu bojím, přijde mi, že nebude nejlepší. Co se mi však líbí je design lahvičky a také fakt, že podobně jako u laků Chanel můžete odejmout černé víčko a pod ním naleznete menší kulaté, s kterým se lépe manipuluje. Obsah je 15 ml a ve slevě mě vyšel na 1,49 euro. 



   Pokud jedete do Německa, doporučuji si koupit také nějaké dobrůtky :) Aneb Haribo a Katjes to jistí :D Skvělé jsou černé karamely v čokoládě Riesen (někdy seženete i v Česku) a slaďoučké Halloren Kugeln od nejstarší německé čokoládovny :) Vše od 1 do 2 euro :)

Hrozně se mi líbily králíčkové od Katjes, hlavně nápis Garance zeleného ouška :D
   Pro chudáky jako já doporučuji zásobit se sojovými jogurty. Měla jsem ten višňový a rozdíl mezi ním a klasickým jogurtem vůbec nepoznáte. Naprosto se liší od těch pudingových blivajzů s podivnou pachutí, co tu máme...


   Všechny bašty jsou z REWE, malého supermarketu v Altmarkt Galerie. Tam seženete i skvělé "nutely" s příchutí praženého kokosu a pistácií, která má obzvláště shrekovskou barvu :)


   Na Pragerstrasse se nachází zmiňované dvoupodlažní C&A, maličké Orsay, L´Occitane a rovněž dvoupodlažní H&M. Zde jsem si koupila krémově bílé šaty s háčkovanou krajkou za 10 euro, původní cena 24,95. Poslední velikost 36 a ještě jsem je musela v podpaží zúžit, aby mi nekoukala podprsenka. 
   Jsou velmi příjemné a variabilní - vypadají skvěle se sakem, koženou bundičkou, balerínkami, boty na podpatku, přepásané jemným páskem nebo s mým novým kloboukem :) Jsou hezké i s černými neprůhlednými silonkami :))


   A protože jsem měla romantickou náladu (ostatně romantická melancholie se u mě dostavuje každé léto...), vzala jsem si toto jemné růžovofialové triko s mašlí a květinami. Obvykle širší trika nevyhledávám, ale tohle mě prostě dostalo :) Za 7 euro z původních 14,95 :)



   To je tak nějak vše, nepočítám-li nějaké dárečky pro jiné. Celková útrata cca 80 euro. Bože, zastřelte mě! :D

Mějte se krásně a letním slevám zdar!

16 komentářů:

  1. Parádní nákupy Nikolko, jo tam se to nakupuje jedna báseň ať už přes drogerii po potraviny. Připadá mi, že tam mají větší výběr všeho než tady u nás. Jsem zvědavá na články s novými láčky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na láčky jsem sama zvědavá, hlavně na Maybelline, Essie a pískový p2 :) Ty to máš lepší, že to máš blíž :) My se tam podíváme jen jednou za rok :///

      Vymazat
  2. Mat tak Essie v dm-ke, este aj za 8 euro, tak skacem doma az po strop :-D No snad sa aj my raz dockame :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by :) Těch Essie je opravdu škoda, i když tady by byly určitě o 2 eura dražší :D

      Vymazat
    2. Suhlasim s Arvonkou, aj tu vzdialenost do Drazdan Vam cehom zavidim... Ja idem tak max. do Bratislavy nakupit s kamoskou.. POdaktori do Parndorfu :D

      Vymazat
  3. Moc pěkně sis nakoupila :) My jedeme s mamkou poslední sobotu v červenci. Ten Catrice "chubby stick" vypadá moc hezky. Chystám se je také omrknout, ale spíš mám v plánu koupit ten nový kiss balm od KIKO - ty vybadají na netu božsky! DM se opravdu nedá s naší srovnat. Ten výběr a ceny třeba jak si zmínila u Balea, která je i tady levná a natož v neměcku je opravdu znatelný. No a ESSIE laky mi u nás v DM taky chybí. Jinak nevím jestli jsi byla, ale pokud neznáš tak doporučuji v Centrum Galerii zajít do parfumerie Müller (ona to není jenom parfumerie, ale i drogerie + tam mají různé sladkosti, zdravou výživu atd.) dají se tam často sehnat třeba šampony L'oreal za euro nebo deodoranty Nieva za euro a prodávají tam i třeba značku Lee Stafford a mnoho dalších :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to s mamkou užijte a hezky nakoupěte :) Okolo Centrum Galerie jsem šla, ale ne dovnitř. Koukám, velká chyba. Příště tu parfumerní drogérku omrknu, moc děkuji za tip :)

      Vymazat
  4. Parádní nákupy a malinko závidím :) Hlavně ty p2 laky a Catrice bych brala všema deseti. Doufám, že bude článek s pískovým p2, vypadá úchvatně!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že váháš :))) Jen to chvilku bude trvat, mám toho tady milion :D

      Vymazat
  5. Ahojky Nikčo,
    pobavila mne hrůza jménem s-he :D:D A máš pravdu, je to hrůza.. :(
    Do Drážďan jezdím nakupovat hrozně ráda, máme to opravdu za humny ... Na blogu mám i články :)
    Skvěle jsi pořídila..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, chtěla jsem nějaké ty rtěnky od p2, ale bohužel jsem si nevybrala :/ Snad všechny měly teplý podt=on nebo mám dost podobné odstíny. A tu fialkovorůžovou neměli :(
      K s-he se snad už radši ani nebudu vyjadřovat :D :D Laky nevydrží, rtěnky taky ne (jakože vůbec), makeupy oranžový, stíny samý shimmer a barva žádná... A ten design... se mi prostě hrozně nelíbí :D

      Vymazat
  6. Jéé škoda, že sis nevybrala nu...:( tak snad příště si vybereš a budou mít tu fialkovo-růžovou.:))

    OdpovědětVymazat
  7. Krom toho, že teď slintám nad fotkama dobrůtek a přemýšlím, jestli to dnes nevzít kolem DMka, tak se taky přimlouvám za melounový Alverde krém. Ta vůně je fakt super. Neodolala jsem a koupila na vyzkoušení aspoň mini balení :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně od nich hrozně vyhovovalo a vonělo to makadamiové, tak snad bude melounek podobný :)
      A návštěv drogérek není nikdy dost :D

      Vymazat
  8. Skvělé nákupy Nikolko, perfektní průvodce - takže až se zas někdy dostanu do Němec vím, co nesmím vynechat - Essie mě hodně lákají, vlastně laků na nehty bych asi taky koupila "hromadu" - ten Maybelline je prostě nádherný - nechápu, proč se u nás neprodává, ze zdejších odstínů mě nic neuchvátilo..A jsem ráda, že jsi neodolala tomu melounku - že to jde ještě levněji - to mě teda podrž :-), to já bych tam asi nakoupila půlku sortimentu Alverde. Ale dostaly mě i Ty Tvoje ňamky, na sójové mléko chodím do dm pro dceru a ty jogurty vypadají krásně, dcera sice baští občas i ten "puding", ale tohle je fakt něco jiného a bonbonky to je zas něco pro mě - zelené ouška jééé :-))..A dostal mě Tvůj romantický výběr oblečení, moc pěkný, bude Ti slušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, co se u nás prodává a neprodává, taky nechápu...
      Jinak některé ty pudingy jsou fajn - třeba s příchutí perníku nebo čokoladý či vanilky od Alpro Soya. Ale ty ovocné jako Sojáčik atd. nemají nic společného ani s jogurtem ani s pudingem... Prostě jsou hrzoně zvláštní :)
      To víš, byla romantická nálada. Ale určitě ho unosím víc než když je megabarevná nálada :D :D
      Měj se hezky a papa :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)