Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 31. července 2013

Srpnové novinky od Catrice + Matchpoint LE

Pěkné ráno všem :)

   Jak jsem už informovala na facebooku, v Rossmannu jsem nedávno objevila novinky od Catrice, které mají přijít až v srpnu (tedy v Německu, u nás byly minulý rok až v září). Takže jsem hned koupila něco na zkoušku a hned začala testovat :)


   Kompletní seznam nových produktů naleznete na stránkách Catrice a to tady. Mě nejvíce zaujaly rtěnkobalzámy v tužce, nové laky, metalické oční stíny a nové makeupy. Makeup mají i v hodně světlém odstínu a jeden, co mám od Catrice, je vážně skvělý, ale po většinu roku tmavý :( Momentálně svoji makeupovou stálici mám a moc ji nechci měnit. Stíny si koupím možná časem, mají hlavně odstíny skvělé na podzim. Takže jsem vzala jeden lak a jeden balzám v tužce.

Lak na nehty Kitsch Me If You Can

   Z nových odstínů mě zaujal nejvíce společně s Miami pINK. Jenže růžovky se třpytky mám, tak jsem ho (zatím) nechala v regálu s ostatními kamarády. A protože mám ráda glittry (i když tomu dříve tak nebývalo), vzala jsem tento top coat. Poslední dobou mi třpytky nepřijdou vůbec kýčovité, řvavé nebo dětinské. Naopak mi přijdou křehké a krásné jako drahokamy nebo kousky ledu :) A růžový glittráč ještě nemám :)


   Lak obsahuje hexagonky starorůžové barvy a malé třpytky, které na světle hrají všemi barvami. Hustota částeček není nijak valná. Velké glittry jsem musela štětečkem někdy doťupávat, jinak bych na nehtu měla třeba 4. Musíte si tedy trochu hrát na rybáře a lovit třpytky v laku :) Schnutí je relativně dobré, není to vysoušeč laku, ale taky vám nebude schnout 20 minut. Navíc lak pod ním výrazně neměkne a ani se nerozpíjí. Štěteček je klasicky široký, jako u všech Catrice laků.
   Top coat jsem zkusila dát přes modrý Maybelline Sea Sunset, který má růžovočervený shimmer a s růžovými glittry vypadá jak nebe poseté červánky.




   Také jsem zkusila mírnější a sladší variantu - Catrice Karl Says Trés Chic a 2 vrstvy Catrice Kitsch Me If You Can.



   Schválně - která varianta se vám víc líbí? Mně modrá :)

Pure Shine Colour Lip Balm My Cherry Berry + Matchpoint Lip Balm Tint Rockby

   Aby bylo jasno - nemám ráda Chubby Stick od Clinique. Všude jsou tak vychvalované, až se mi hnusí. A úplně alergická jsem na slovo "chubbík". Brrr... A když přišla Catrice s jejich rtěnkovými tužkami, jásala jsem, že by těm od Clinique mohly natrhnout zadek. A nevím jak pro vás, ale pro mě je to nejlepší novinka tohoto léta!

   S jedním balzámem jsem tu čest už měla - odstín Rockby z letní limitky Matchpoint. A překvapivě jsou si oba balzámy dost podobné.

1. Skvěle hydratují. Kam se hrabe Color Whispers! Balzámy jsou krásně mastné, rty dokonale zvláční. Mastnota sice zůstane na rtech, ale také do nich pronikne (ne jako u rtěnek Essence nebo zmíněných CW).
2. Díky mastnotě a jemně gelové konzistenci trošinku lepí. Asi jako každá mastná rtěnka :)
3. Jsou lesklé. My Cherry Berry víc, Rockby je o trochu matnější, i když stále lesklý.
4. Vydrží okolo 2 - 3 hodin. Po hodině už ztrácí pigmentaci, i když pouze jemně. Přežije i nějaké to pití, polibek, ale burger bych s nimi moc nejedla :) Ani výrazný Rockby se neobtiskává na zuby.
5. Balení je pevné, zatím nic neprasklo, nic se neloupe, nic není poškrábáno. Balzám se vysunuje otáčením spodní části :)
6. Krásně voní po vanilce :) Ale jemně, není to nic, po čem by jste se udávili nebo vás škrábalo v krku. Jemnou parfemaci klidně můžu :)
7. Nevytváří mapy, výrazně nezalézá do vrásek.

Jedinou nevýhodou je fakt, že drtivá většina odstínů je s teplým podtónem :/ A neexistují testery!!!!


   A teď vás asi bude zajímat pigmentace. Z Rockby jsem se posadila na zadek - je to dost výrazná vínová s růžovým podtónem. Její pigmentace je dost velká, takovou bych u balzámu nečekala. I když ji stíráte kapesníčkem, stále je na rtech jasně růžový zbytek barvy.
   To My Cherry Berry je na tom hůř - musíte přejet víckrát, než barvu získáte. Ale nebojte, barví :) Osobně ji mám hrozně ráda - něco takového jsem hodně dlouho sháněla. Nejdřív mě zklamala Essence All About Cupcake svojí vysoušecí schopností a teplým korálovým podtónem. Poté Color Whispers Lust For Blush svojí nehydratující schopností a příliš světle růžovým odstínem. A nakonec mě dostala My Cherry Berry - hnědorůžová s jemnými zlatými třpytkami, na rtech téměř neviditelnými. Tohle je pro mne maximálně přirozená barva rtěnky :)


   Tak přirozená, že by jste z fotek ani nepoznali, že něco mám :) Na horní fotce jsou tedy rty bez ničeho, na spodních 2 fotografiích jsou s My Cherry Berry.


Vida, jak je větrák skvělá věc k focení :D
   Za to Rockby křičí do dálky: Tady jsem :) Myslím, že tuhle barvu využiji hlavně na podzim, kdy je vínová rtěnka mým podzimním kabátem :) (A ne nechodím nahá, jen v rtěnce, nebojte :)

Nahoře opět rty bez ničeho :)
Ve skutečnosti je vínovka výraznější :)
   Popřípadě ji taky můžete nanést v menším množstvím štětečkem a máte jemnější a růžovější odstín :)


   Takže já jsem z novinek nadšená a mám důvod k úsměvu :) (Jen s tou vínovou vypadám trochu jako klaun, když se směju :D).


Balzámy vyjdou na 129 Kč a lak na 65 Kč.

Co vás nalákalo z novinek? A jak jste na tom s profláknutými výrobky a jejich (ne)oblíbeností? :)

Mějte se hezky :)

28 komentářů:

  1. Tak tohle bych od Catrice balzámků rozhodně nečekala! Děkuji za tip, musím se po nich kouknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jejich rtěnkly hrozně ráda, takže jsem tolik překvapená nebyla :)

      Vymazat
  2. Tento týždeň som už kupovala Astor balzámik, ale ešte k nemu asi prikúpim tento od Cartice. Podľa recenzie vyzerá naozaj dobre. A máš krásne pery!
    Pozývam na Bioderma giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Mně se zase líbí ty tvoje a taky zuby :D Na ty Astor jsem zvědavá, třeba budou mít víc odstínů :)

      Vymazat
  3. Nehty s modrým lakem vypadají vážně dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zaujal samozřejmě lak :)) S modrým podkladem je to rozhodně zajímavější, ale i tak se mi víc líbí ta druhá varianta. A o "čubinách" už bych taky slyšet nemusela, v tom souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On jim fakt někdo říká čubiny??? Ježiš za co? :D :D :D

      Vymazat
    2. Mia o nich tak několikrát psala...děs :D

      Vymazat
    3. Jo Mia mi každopádně na ně vypěstovala averzi, jak o nich psala všude v superlativech :D

      Vymazat
  5. nalákala si ma na tie lipbalmy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty modré nehty jsou pěkné. Moc ti sluší ta vínová. V Rossmanu na Harfě mi prodavačka řekla, že o značce Catrice ještě nikdy neslyšela. Tak musím najít jinou prodejnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mrkni do Rossmanna ve Vodičkově :)) A díky :)

      Vymazat
  7. Máš krásné rty! Tak to už asi nemusím psát článek o věcech, které končí, když už se prodávají novinky :-) Škoda, že se teď dlouho nedostanu nikam, kde by měli Catrice, jsem na některé věci moc zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi ale kecka! :D Ale díky moc :)) Já ještě musím očíhnout ty metalické stíny :))

      Vymazat
  8. Nehty se mi kupodivu víc líbí růžovoučké něžné, až se sama divím.

    A ty balzámy? No tak ty vypadají dokonale a hrozně se mi na tobě líbí Rockby ve slabé vrstvičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ty balzámy jsou bomba, škoda, e nemají víc odstínů a hlavně jsme zapomněla napsat, že nemají testery!!!

      Vymazat
    2. Testry mě vůbec nepřekvapují :D

      Vymazat
    3. To mě ale tak nakrklo! Prtože je jasný, že zase všechny balzámy budou upatlaný, použitý... Já to riskla na slepo, oba :)

      Vymazat
    4. Balzámy a rtěnky jsou upatlaný i když mají tester, bohužel. Já už si je vždycky kontroluju :/ Lidi jsou prasáci!

      /Nechci ti dělat čubes v giveaway komentářích a chci se zeptat, co myslíš tou předlohou pro balíček? :-o Napadá mě leda vzhled blogu...? :)

      Vymazat
    5. Já to myslela jako stylem :) Vím, že máš ráda modrou, tak mě to tak napadlo. Prostě jsem si představila, komu by se ty balíčky líbily a barevně se mu hodily, tak na ty s Ivou jste byly inspirací pro tenhle balíček :) Víím, zní to divně :D

      Vymazat
  9. mě se laková varianta líbí více v té růžové barvě ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Nechápu, jak jsem mohla na tenhle tvůj příspěvek narazit až teď.
    Já si Miami pINK koupila zrovna v pondělí :). Tenhle lak mě taky celkem zaujal. U metalických stínů byly jen dva testery, tak ty se chystám omrknout jindy. Konečně je Catrice i v Českých Budějovicích, tak budu mít klid na vybírání, než když chodím do Rossmannu vždy jen s přítelem když jedeme do města.
    Balzámky ti moc sluší :). My Cherry Berry by mi asi vyhovoval, sdílím tvůj názor na Color Whisper Lust For Blush a na Essence All About Cupcake. Mě hodně zaujal od Astoru ten nový balzám, mám dojem,že odstín Burt Rose. Asi si ho koupím příští týden v ČB s 20 % slevou.
    Ještě k laku - líbí se mi více ta světlejší varianta. Po Karl Says Trés Chic už taky pokukuju dlouho, tak je asi na čase ho pořídit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Astory mě taky dost nalákaly :))
      Karla doporučuji všemi deseti, je to nádherná barva, která mě nikdy nepřestane nudit :)
      Jojo a co Miami Pink?? :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)