Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 25. července 2013

TAG: Jedno slovo

Pěkné čtvrteční odpoledne :)

    U An. jsem zahlédla tento tag, který se mi docela dost líbil. Tak jdeme na to :)

1. Tvoje vlasy? Padající

2. Oblíbená věc? Spánek

3. Sen z minulé noci? Nightmare (neb noční můra jsou už slova dvě :)

4. Oblíbené pití? Earl Grey (Earl nemůže být bez Greye)

5. Vysněné auto? Šlapací

6. Místnost, ve které se nacházíš? Obývák

7. Tvůj strach? Neplodnost

8. Co bys chtěla být za 10 let? Vdaná

9. S kým jsi strávila včerejší večer? Přítel

10. Co nejsi? Všechno

11. Poslední, co jsi dělala? Telefonovala

12. Co máš na sobě? Oblečení

13. Tvoje oblíbená knížka? Mrs Dalloway

14. Poslední, co jsi jedla? Nutella

15. Tvůj život? Šílenej

16. Tvoje nálada? Šílenější

17. Tvé léto? Pracovní

18. Kdy ses naposledy smála? Včera

19. Nejoblíbenější víkendová činnost? Válet se


20. Tvůj počítač? Notebook

21. Pivo? Dobré

22. Zima? Neoblíbená

23. Dovolená? Zážitková

24. Na tvé posteli? Matrace

25. Láska? Nekončící


Zítra bude článek o anonymech :) 


Mějte se :)))

7 komentářů:

  1. Už tento článek čtu podruhé, tak ho nejspíš také sepíšu :D :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, toho se chytím, to se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to taky líbí, že je to takový spontánní tag :))

      Vymazat
  3. Tenhle tag je takový milý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle mě vážně zaujal a taky jsem do toho šla! :)
    http://little-cosmetic-corner.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)