Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 13. srpna 2013

3 príma šminky od Barry M

Hezký den všem :)

   Se Soňou si už delší dobu posíláme balíčky. Ona mi obvykle posílá věci se šminek a já jí ze zahraničí. A přesně tak jsem přišla i k těmto výrobkům od anglické značky Barry M. 


Barry M Lip Gloss Wands Bubblegum Pink

   Jako první se podíváme na lesk jako blesk v odstínu Bubblegum Pink. Jedná se o výraznou růžovou, téměř až neonovou. Má studený jemně fialový podtón. Neobsahuje shimmer ani třpytky. Na rtech je barevně jemnější než ve flakónku, přesto je díky své výraznosti a relativní světlosti dost zářivý, což se mi líbí :)
   Balení je bytelné, nikde nic neprasklo, nepoškrábalo se a ani barva nápisu se neošoupala v kabelce.


   Aplikátor je klasický houbičkový, jemně zkosený, žádná divočina :) Nanášení je trochu problém - nanesete-li ho dostatečné množství, nerozetřete ho tak, aby nedělal mapy. Vždy je někde barva sytější a je jí víc. Takže je lepší dát menší množství, i když pak musíte počítat s menší výrazností barvy. To je poté z křiklavé růžovky jemnější růžovofialová.

Větší vrstva lesku nahoře, menší dole.

   Co se týče konzistence, je opravdu krásně jemná. Lepí asi jako každý lesk (možná trochu méně), rozhodně nečekejte nesnesitelné tuhé mucholapky jako od L´Oréal Glam Shine 6 Hours. Což já mám radši :) Rty jsou po nanesení krásně vláčné a hydratované. A když říkám vláčné, tak opravdu ano :)
   Výdrž je okolo 1-1,5 hodiny podle pití a jedení. Osobně si raději natřu rty leskem znovu, než na něm mít přilepené veškeré jídlo a ve finále ho sníst :)
   Ovšem nejlepší je na něm jeho parfemace - opravdu voní jako žvýkačka, ale jaká!! Boha jeho, mám vždycky chuť ho sníst :D Ta vůně je opravdu silný emocionální zážitek :))


    Seženete ho tady za 159 Kč. Obsah balení je... trochu divný :D Na obale je uvedeno 2,5 ml, ale podle mne jsou to tak 4 ml. Pro srovnání tu mám i jiné lesky.


Barry M Single Pressed Eyeshadow Mushroom

   Houbový stín jsem si hodně oblíbila a to především díky jeho barvě. Zvláštní hnědofialovošedý s šedým shimmerem vhodný na každodenní líčení. Ten odstín se opravdu těžko popisuje - někdy mi přijde jako hnědošedá taupe jindy jako hnědofialová mauve :)


   Pigmentace není vůbec špatná. Přestože se jedná o přirozeně vyhlížející stín, na víčku si ho určitě všimnete, i pokud máte takové tmavé kruhy okolo očí jako já (nebo panda :). Nejraději ho používám do záhybu oka a do vnějšího koutku, přesně jak to vidíte na fotografiích.


   Na stínu se mi líbí, že je opravdu jemný, nedělá hrudky a nepráší. Nijak výrazně z balení neubývá. Výdrž bez báze je dost slušná, zvládne i 9-10 hodin. Stejně intenzivní jako po nanesení je okolo 6-7 hodin. A i večer ho trochu na očích najdete (počítáno po 12 hodinách).
    Balení je pevné, zatím se mi nikde nerozkřáplo a to ho už mám cca. 10 měsíců. Barva nápisu se nijak neošoupala. V balení nenajdete žádný pěnový aplikátor ani štěteček, za což jsem ráda - obvykle jsou k ničemu a člověk za to stejně musí zaplatit. A navíc je to další plastový odpad bez užitku - většinou hned letí do koše :( 
  Koupíte opět na šminkách za 149 Kč a váha stínu je 2,2 gramu (a tady tomu věřím :). Momentálně není skladem.
   
Barry M Lipstick Vintage Rose

   Předtavovat vám odstín rtěnky, který se už nevyrábí, je trochu blbý. Trochu víc blbý :/ Vůbec nechápu, proč se tak krásný odstín přestal vyrábět stejně jako jeho fešní kolegové Pinkie Gold Sparkle a Royal Raspberry. Ostatně podobně dopadlo i hodně Duzzle Dustů. Fakt nevím, co ten Barry v tý Anglii vyvádí za blbosti.


   Balení se mi neskutečně moc líbí. Je černé, matné, semišově jemné, elegantní, malé a s hezkým zlatým nápisem :) Kdybych si mohla vybrat, všechny moje rtěnky by byly v tomto kabátku. Víčko ještě neprasklo, nápis se neošoupal - prostě obal, jak má být :)
   Barva je hnědorůžovovínová. Přijde mi jako chameleon - někdy je světlejší a více do růžova, na těchto fotkách je spíše hnědovínová. A přitom je to ta samá, kterou jsem měla na PFN.


   Její pigmentace je skvělá. Opravdu si na ní nemůžu stěžovat. Navíc je to rtěnka s jemně polomatným finishem. Není tolik matná jako má dlouho milovaná rtěnka od Oriflame Midnight Colour v odstínu Midnight Orchid, kterou už mám hrozně dlouho a z nostalgie si jí tu nechávám, i když ji nepoužívám, neboť je minimálně 5 let stará :D V porovnání s ní je však Barry pigmentovanější a sytější. A neobsahuje žádné zlaté mintřpytky.


   Na hydrataci si taky nemůžu stěžovat. Osobně preferuji hutnější rtěnky, které rty jemně hydratují než mastné rtěnky, pod kterými kůže rtů rozpraská a je suchá (Essence nebo balzámy od Avonu). Výdrž je průměrná, tak 2-3 hodiny. Oceňuji, že není parfémovaná :) 
     Normálně by jste ji sehnali na šminkách za 149 Kč, ale bohužel :(( 
   Barry M rtěnky se svými vlastnostmi dost liší, ale stejně mne tato přesvědčila ke koupi této zelené krasavice. Takže až bude skladem a já si při objednávce vzpomenu, nebude už Vintage Rose sirotečkem :)

Ještě přihodím fotku swatchů pěkně vedle sebe :)

Nahoře na slunci, dole ve stínu.

A na závěr jeden diptych s houbovými stíny a vintage rtěnkou :)



Máte zkušenost s dekorativkou Barry M? Nebo jsem vás na ní aspoň nalákala?

Mějte se hezky :)

P. S. Na vaše přání jedna pizizubková :)


18 komentářů:

  1. Krásná rozesmátá fotka!!! Prej pizizubková, to jsi neviděla můj široký úsměv !-)..Jinak velké zklamání mě potkalo, že už se ta Vintage nevyrábí, jej to jsem zas cosi prošvihla, protože jsem si ji napsala do seznámku až budu objednávat na šminkách a teprve teď jsem se k tomu dostala. Ta rtěnka je prostě boží, no nic budu hledat dál a jinde...Stíny Ti moc sluší, takový odstín by mě snad ani nenapadlo si koupit :-)...Hezké šminečky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mně to zamrzelo, co až mi dojde? Krémové rtěnky bez shimmeru a třpytek s ehledají docela blbě :( Já zase prošvihla Royal Raspberry a Pinkie Gold Sparkle :D

      Vymazat
  2. Ty jo, to vypadá dobře, hlavně rtěnka a stíny. Takže připisuju další položku na cestovací shopping list a až budu zase někdy v Londýně, určitě si to omrknu. Díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je ta rtěnka k dostání ve VB nevím, protože i na ofic. stránkách už jí nemají :( Tak snad seženeš aspoň stíny a budeš spokojená :)

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ten lesk. Hezká růžová, která ti sluší. Stíny jsou moc hezké přesně pro tebe. Rtěnka mne zaujala konzistencí a krytím. Barva pro mne moc není, ale tobě sluší. Jsi krásná na všech fotkách, hlavně máš úžasné fotogenické rty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochvala od někoho tak krásného neskutečně potěší :) Díky, Marti :)

      Vymazat
  4. Stíny se mi líbí, lesk taky, fakt ti sluší. No ale ta poslední fotka, ta se mi líbí z celého článku nejvíc :) Hned si mi zvedla koutky (ne v tom smyslu, že bych se smála tobě, ale na tebe :D) :) Víc takových fotek prosím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Cácorka, pokusím se :) Když on se škleb chce nechat fotit jenom někdy :D

      Vymazat
  5. Odstín rtěnky a stínů na poslední fotce se skvěle doplňují :) moc se mi ta kombinace líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky :) Přijde mi naprosto skvělá na podzim i na léto, na večer i na den :)

      Vymazat
  6. Přesně tuhle rtěnku jsem měla taky! Celá nadšená jsem si ji já koza vzala na fesťák, furt jsem se s ní malovala, až jsem ji zlomila! No to mě pos.r... A teď ji ani nemůžu najít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že je pryč. Aspoň by si jí mohla vydloubat štětečkem. Ale je pravda, že na klasickou tyčinkovou aplikaci to nemá :( Navíc někde venku držet zrdcátko, štěteček a rtěnku je fakt prímový :(

      Vymazat
  7. Vypadá to všechno parádně, ale poslední fotka je nejkrásnější. Prostě úsměv je nade všechnu kosmetiku ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, ty to prostě umíř říct nejkrásnějí :) Děkuji moc :))

      Vymazat
  8. Zkušenosti s touto značkou nemám, ale jejich rtěnky mě vždycky hrozně lákaly :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně hrozně láká ta Touch of Magic. Hlavně si představuji, jak se s ní maluji v tramvají a civí na mě nějaký tarší chlápek, proč si patlám na pusu něco zelenýho, když je to růžový :D

      Vymazat
  9. Tak ta rtěnka má úžanou barvu, škoda jen, že už není k sehnání. Navíc Ti hrozně sluší a ty Tvoje rty s těmi bys mohla dělat reklamu na rtěnky a lesky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji :) Bohužel zuby nejsou pro reklamu dělaný :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)