Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 21. srpna 2013

Barry M Racing Green aneb Jak mne Barry zklamal

Pěkný den všem :)

   S laky i šminkami od Barry M jsem byla vždy spokojená. Když jsem tedy hledala tmavě zelený shimmer lak, hned jsem si vzpomněla na Racing Green - naprosto skvělou, mystickou zelenou :)


   Tmavě zelený lak tohoto typu mi nepřijde vůbec praštěný, puberťácký nebo drzý. Naopak mi přijde jako elegantní a mysteriózní. Připadá mi jako tajemný břečťan popínající se okolo starého rodinného sídla nebo noblesní dlouhé šaty z tmavě zeleného sametu. Naprosto skvělá volba do divadla nebo na koncert komorní hudby :)


   Hrozně se mi líbí třeba lak od A England v odstínu Tess D´Ubervilles, ale ten je docela dost těžké sehnat. Takže to Barry jistil :) Navíc ten pán vypadá hrozně mile, tak proč mu nepřihodit pár žluťásků na konto :))

Zdroj

   Jenže si to Barry u mě s tímhle lakem dost podělal.
   Lak je neskutečně hustý, táhne se jak žvýkačka a je opravdu těžké ho nalakovat, i když má jinak skvělý a precizní štěteček. Kvůli konzistenci lak po nehtu příliš neklouže a oblouček je těžké vykreslit. Nevím, jestli se jedná třeba o vadný kus, ale dost mě to mrzí, protože na tuhle barvu jsem se třásla už měsíce.
  Díky hustotě také hrozně bublinkuje. To, co vidíte na malíčku, je prostě apokalypsa. Navíc dlouho schne a jde opravdu snadno si do něj otisknout třeba vlasy (viz prsteníček).


   Takže máte ve finále krásný odstín na nehtech s naprosto otřesným povrchem. A fakt to nevypadá hezky :((


   Celou situaci však zachrání statečný a chrabrý nadlak - u mne jedna silná vrstva nadlaku NYC Turbo Dry. Rýhy sice spraví, velké množství bublinek už moc ne :/


   K barvě bych ještě ráda dodala, že je více do zelena než na fotografiích, kde se jeví spíš s modrým nádechem. Dobré swatche najdete např. zde.


   Pigmentace není špatná, stačily by 2 slabé vrstvy. Ty však nejsem kvůli hustotě laku schopná aplikovat a vidíte spíše 2 středně silné až silné.


Výdrž s nadlakem byla 3 dny, pro mě tedy průměr. 

Cena za 10 ml je 109 Kč. Koupíte zde.

Za mě veliké zklamání. To už tak bývá - věc, na kterou se těšíte nejvíc, vás nejvíc zklame.

Ale ta barva!!!

Přijímám tipy na kvalitnější kolegy :))

Mějte se krásně :)

P. S. Jaký vy máte názor na tmavě zelené shimmer laky? :))
P. P. S. Za ty zlámaný maximálně ošklivý nehty mě, prosím pěkně, omluvte :(

28 komentářů:

  1. Přensě...ale ta barva!!! Je úžadná, opravdu..ale tedy podle toho, co říkáš, tak ten lak stojí vážně za prd :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a přitom jsem u Labradoory četla, jak je skvělý, takže se bojím, že je to asi vadný kus... Naředila bych ho, ale nerada to dělám u úplně nových laků, protože některé to ředění nezvládají a pak je to ve finále ještě horší :(

      Vymazat
  2. Ahoj Nikolko teda to me mrzí i za Tebe, taková krásná barva a tolik neplechy. Nedávno jsem projížděla Nubary a tam by stály za shlédnutí swatche Nubaru Conserve, Earth a Greener. Myslím, že jsou všechny se shimmerem a jsou z kolekce Going Green, jinak o jiných podobných nevím. přeji hezký den ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, hani. Greener se mu podobá nejvíce, ale znáš mě... Gem ještě není doma :D

      Vymazat
  3. Žádný ošklivý nehty nevidím.
    Barva je to krásná, nějakou takovou bych taky chtěla. Ale nechce se mi riskovat tyhle vlastnosti, to by asi letěl z okna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, já vidím hned 4 a ten pátý na tom není nejlépe :D
      To já jsem k lakům taková smířlivá a kompromisní :) To je už co říct, když něoc vyhodím (max. ztuhlý Miss Sporty :D)

      Vymazat
  4. farba vyzerá veľmi zaujímavo, tiež by som ju nazvala elegantnou, myslím, že takýto odtieň ani nevlastním a ani ti neviem poradiť. škoda tých vlastností, no aj tak ťa obdivujem, že si to s ním aj napriek tomu vydržala až tri dni, ja by som ho asi od sklamania hneď dala dole alebo ho zakryla trblietkovým :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ta barva je tak krásná :D Hrozně jsem se těšila, jak ho budu nosit na podzim a teď velký prd... Snad ho thinner zachrání :)

      Vymazat
  5. Ta barva mne překvapila a líbí se mi! Krásná! Ta kvalita odradí. Ten thinner je dobrý nápad. Držím pěsti. Nehty máš moc hezké. NYC nadlak jsem objevila na konci června a je to dokonalá věcička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NYC je bomba :)
      A při tom jsem s laky Barry M nikdy problémy neměla (no celkem jich mám sice jen 6, ale i tak :D). Škoda ho...

      Vymazat
  6. Tak to je katastrofa :( Ja mám podobný lak od GS, taká moja vianočná zelená :) Len neviem, či ho ešte predávajú, tak skús kuknúť ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď nějaké GS starší kupovala - č. 129 a 135 :) Možná ta 135 to bude :) Je mu podobná, ale víc do petrolejové :)

      Vymazat
    2. Už som to u seba kukla a áno, myslela som tú 135 :) Ach jaj, tie čísla na lakoch ma zabíjajú, kebyže sú pomenované, tak si ich pamätám lepšie :P

      Vymazat
    3. Ty čísla jsou hrozný a neinspirativní :D Ale názvy si pamatuji líp než učivo na zkoušky :D

      Vymazat
  7. No je nádherný, ale... :/

    Z tmavě zelených bych doporučila své oblíbené Orly - Meet Me Under The Mistletoe nebo Color Club - Rule Breaker, nicméně ani jeden z nich není tak tmavý jako Racing Green.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, těch teal laků je dost, ale tmavě zelených moc ne :( ale díky za tipy, sterjně to jsou krásné laky :)

      Vymazat
  8. Škoda, barva to je krásná. Já zažila otřesné lakování o víkendu s Color Club All the razz. Lak se hrozně táhnul, byla jsem pryč, tak jsem neměla po ruce thinner..a ještě ke všemu i nadlak Essence už byl ve špatným stádiu.
    Z mé sbírky mu je nejpodobnější Opi Cuckoo for this color. Ještě mě napadá China Glaze Emerald fitzgerald..ale oba asi budou s kapkou modré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emerald Fitzgerald je právě domodra, tady to hrozně žere foťák :(( nejvíc si je ais podobný an předposlední fotce.
      Nad All that Razz jsem přemýšlela a už radši nepřemýšlím. Žvejkačkoidní laky vážně nemám ráda.

      Vymazat
  9. Odstín je to opravdu krásný a popsala jsi ho nádherně, já sice teď spíše frčím na modrých nebo tyrkyskách, ale zcela chápu, když něco obdivuješ, těšíš se na to a pak toto - úplně jsem se při prohlížení fotek vžila do toho problematického lakování, to mě vždycky fakt naštve, a kolikrát to ani ten turbo nezachrání...Jinak nehty máš stejně krásné, i když krátké, to pro mě vůbec není žádná vada :-)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, ty jsi publikovala 2000. komentář!! Díky díky a všem ostatním taky :))
      Tobě modrá a tyrkysová maximálně sluší, tak jí nos podle libosti :)

      Vymazat
  10. krásny, mne bohužiaľ studené farby na nechtoch vobec nesvedčia :((

    OdpovědětVymazat
  11. Kocko, ja ho mam na blogu a ten muj byl teda naprosto v pohode, lakovat se jak sen :( Zkus do nej nakapat trochu thinneru, treba se vzpamatuje...
    Jinak je ale fakt, ze Gabriella Salvete ma jeden hodne podobnej, tusim, ze ho mam na blogu taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato, já právě na něj k tobě koukala a ty si mě na něj nalákala :D takže asi vadný kus :(( Ta GS bude asi 135, tu mám taky, ale ještě jsem jí nelakovala a je světlejší a víc do modra :) Ale na podzim bude perfektní taky :))

      Vymazat
  12. Tak to vážně zamrzí, to si dovedu představit. Na barvu mám stejný názor jako ty, popsala jsi to výborně. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Barva je nádherná, tohle je opravdu škoda :( Až seženeš podobnou barvičku, hoď echo, chci ji taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodím hodím :) Zatím mě zaujal jen Nubar Greener :)

      Vymazat
  14. Áááách, tak to ne! :-( Neuměla jsem si představit, co dělá, že je to u tebe takový outsider. Ale tohle je teda peklo. Fakt to vypadá děsně, a to když ještě vezmu v potaz, že ty narozdíl ode mě lakovat umíš... no, u mě by to byla katastrofa. Škoda ho, ta barva je tak nádherná <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)