Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 25. srpna 2013

Chorvatské krajiny a zvířena

Pěknou neděli všem :)

   U nás dnes není hezké počasí, vlastně je docela dost hnusné :/ Tak proč si neprojet pár fotek z letošní dovolené? :)
   Jak jsem slíbila, teď tu bude pár fotografií tématicky rozdělených do několika článků. Dnes se mrkneme na krajiny a zvířata, příště na jídlo, poté rostliny, návštěvu v semiponorce a také, co jsem v Chorvatsku nosila, i když vážně nečekejte extra skvělé outfity :))

   My jsme byli v Biogradu na Moru v Severní Dalmácii. Toto letovisko jsem si vybrala díky písečné pláži Soline. Jaké bylo zklamání, když pláž písečná nebyla, jen dno moře 5 metrů od břehu. Zato hezkou písečnou pláž můžete najít na protějším mega ostrově Otok Pašman u města Tkon. Zajímavé je, že Biograd je jen pár kilometrů vzdálený od Pakoštane, městečka, kde jsem byla před 9 lety. Jak je to Chorvatsko malé :)

Západ slunce - vděčné téma fotografií :)

Ježků je v Biogradu oproti Pakoštane málo - za celou dobu jsem viděla jen 2 + nějaké v několikametrové hloubce v moři.
Pláže byly z velmi jemných kamínků, ovšem relativně hranatých, žádné oblázky.

Počasí nám přálo, kromě poloviny prvního dne, kdy byla u Biogradu bouřková mračna, zima, foukal vítr a nikde nikdo. Prostě ideální příjezd :)

Všudypřítomné borovice byly skvělou ochranou před horkými slunečními paprsky.

Pokud je západ slunce nejlepším tématem pro fotky, tak lodě jsou druhým nejlepším :)

Takto Biograd vypadl jak město položené přímo na vodní hladině :)


Voda byla opravdu krásně čistá, stejně tak jako dno.

Biograd na Moru

S touhle fotografií jsem nic nedělala, ale omylem jsem přepnula na černobílou expozici :D

Cikády tam dělaly vážně neskutečný rámus...



Pro tyhle "ananasové" palmy mám vážně slabost :)

Pohled z terasy při snídani :)






Velký balvan posetý vším možným :)


Zase ta černobílá expozice :)




Na borovicích bylo vidět, že jim slunce a sucho nesvědčí a měly dost řídké koruny. Ale jako stínění stačily :)



Při cestě trajektem do Tkonu mě bavilo fotit zpěněnou mořskou hladinu :)

V Biogradu nám dokonce i hořelo...

... a zasahovat musela 2 speciální letadla sbírající vodu z moře.

Trošku máznutá, ale aspoň vidíte, jak tam tu vodu klopí :)

Tohle koťátko bylo malilinkatý, hrozně mazlivý a s krásným ksichtíkem, který si prostě nenechalo vyfotit <3

A z dovolené jsem byla nadšená a spokojená - tady bez makeupu, tak se nelekejte :) (kromě řasenky a tužky :)

Tak snad vám dnešní fotografie přinesly lepší náladu :))

Mějte se hezky :)

24 komentářů:

  1. Miluji Chorvatsko a hlavně moře. Letos teda fakt ne, ale co radši budu s Baruškou. Fotky jsou moc pěkný, těším se na další Chorvatské pokračování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Baruškou se ti nedivím... když ji miluješ, není co řešit :) Mně se u moře třeba víc líbilo v Normandii - písek, spousta mušlí a nikde nikdo :D

      Vymazat
  2. Opravdu nádherné fotky. Mají skvělou atmosféru. :) A moc se mi líbí ti rackové s dlouhýma nožičkama. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nožičky racků bych chtěla - hubené a dlouhé :D

      Vymazat
  3. krásné fotky! Miluju Chorvatsko, líbí se mi tam mnohem víc než jinde, kde jsem byla, jezdím už léta jen tam! A v pátek vyrážím! Já se tak těšíííím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meduňko, užij si to a pozdravuj moře ode mě :) Já zase radši jezdím vždy na jiné místo, ale přítel v Chorvatsku nebyl, tak jsme jeli tam :) A do Tuniska mi bohužel chyběl pas :(

      Vymazat
  4. Krásné fotky, moc se mi líbí ty rackové a ta čistá voda... Hned bych jela k mooooři :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se ti nedivím. Když jsem viděla ty videa od Péti z Lovely Hair v červenci a ještě jsme neměli vybranou dovolenou, málem jsme plakala :D

      Vymazat
  5. Krásné fotky, hned mě v tom dnešním blbém počasí zahřály. :)
    Je to asi pravidlo, kdykoliv jsem já přijela do Chorvatska, tak taky bylo zataženo a pršavo, ale vždycky se vyčasilo... A koukám, že jste to měli taky tak. :)
    Fakt nevím, proč bychom se měli fotky bez m-u lekat... :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, na tom něco bude :D Když jsme tam byli před 9 lety, tak byl druhý den taky hnusný :D
      Hele, já se sebe třeba po ránu leknu, když nemám žádný makeup. A večer taky :D

      Vymazat
  6. Krásné fotky. Já bych se snad nechala i přesvědčit tam jet. Ještě jsem tam nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já budu publikovat hodně fotek, abych tě přesvědčila :D

      Vymazat
  7. Pěkný fotky, taky bych si dala nějakou dovču, tak snad to příští rok už vyjde. :D
    Jo a lekla jsem se u tý černý koule, nazývaný ježek, k tomu bych se asi nepřibližovala. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černá koule je relativně neškodná, když an ní bosa nešlápneš :D V Pakoštane jich bylo vážně moc a tenkrát mi tatík nakecal, že když na ní šlápnu i v botě, tak mi oteče noha. No a on umí být tak dokonale přesvědčivý a já tak dokonale naivní, že jsem se naprostou většinu prázdnin cachtala u břehu, kde nebyli :D

      Vymazat
  8. krasne fotky, uzasne more!

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je prostě nááádhera, hezčí a čistější než většina jižanských zemí. Musím říct, že jsem v Chorvatsku nikdy nebyla, ale k moři jezdím třeba do Bulharska - pláže jsou tam taky krásné a čisté. A sushi je tam ta božsky levný:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Bulharsku jsme přemýšleli, ale nakonec nějak neuchvátilo, i když spousta známých si ho chválí :) Ještě, že mi sushi moc nechutná :D Ale tady měli výborný smažený kalamáry :)

      Vymazat
  10. Super fotky! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  11. pěkné fotky, dneska vyloženě zvedly náladu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se počasí enchce moudřit... Ty poslední 2 týdny srpna vždycky stojí za prd :(

      Vymazat
  12. ó Nikolko, tak já už si zoufám nad podzimním šatníkem (zas nemám co na sebe:-) a Ty nás zahřeješ takovými krásnými fotkami. Díky Ti za to sluníčko i moře, mám pocit jako bych tam na chviličku byla, zvlášť když mě to moře letos nevyšlo. Teda Zlatíčko vypadat takhle nádherně bez make-upu bych chtěla taky! Těším se na další tématické články a na ty outfitky - hlavně ty šatičky a ták :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou tam i ty tvoje oblíbené bílé krajkové šaty z Německa :)
      No já musela kpoupit boty i bundu, všechno podzimní oblečení odešlo to věčných lovišť, bohužel :/
      Snad vyjde moře příští rok :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)