Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 29. srpna 2013

Chorvatské nákupy

Dobrý večer všem :)

   Dnes vám přináším další výtvor ze série článků Chorvatské... Dnes se podíváme na nakupování :)

   V Biogradu, kde jsme byli my, je jedno nákupní centrum (pokud vím). A je to asi to nejmenší nákupní centrum, které jsem kdy viděla :D Byl tam jeden supermarket, 1 drogerie Kozmo, Kik, Converse, 1 kavárna a cca 4 další obchody. Přitom zvenku vypadal obchodní dům velký.


   Jestli vás zajímá, co seženete v drogérii Kozmo, je to jednoduché - to co u nás. Jedinou výjimkou byla absence Gabrielly Salvete, Dermacol, Catrice a naopak tam byl celý stojan laků na nehty značky Coleen, kterou vídám i v drogeriích Teta a nikdy mě nepřesvědčila, že bych si jí měla koupit. Také zde najdete stojan dekorativní kosmetiky značky Eveline, která u nás dělá hlavně krémy všeho druhu. Osobně mi jejich barvy přišly jak pro babičky - samá béžová a růžová se stříbrným shimmerem. Ceeny laků byly okolo 17 kn (60 Kč). Jinak L´Oréal, Astor, Essence... koupíte za stejné ceny jako u nás.

   V Biogradu najdete i klasické dm, které se od Kozmo liší jen tím, že mají Catrice. Vážně nechápu, že my máme Catrice v Rossmannech a ještě k tomu jen vybraných...

   Nejvíce se člověk vyřádí na trzích. Mám pocit, že v Chorvatsku je mají snad všude. Koupíte zde mnoho suvenýrů. Obzvláště populární jsou pytlíčky a dekorace s levandulí a já si stojím za tím, že voní intenzivněji než ta z Provence :)


   Levandulový pytlíček seženete už od 8 kn (27 Kč). Horní hranice se pohybuje okolo 15 kun.


   Na trzích si také můžete koupit ručně vyráběná mýdla - s vůní levandule, aloe, citrónu, pomeranče, šalvěje a rozmarýnu. Ceny od 15 do 25 kn.


   Při čtení popisku se můžete naučit chorvatsky, protože rozumíte naprosto všemu :)


   Na trzích měli taky milion bot do vody, crocs bot (brrr), plavek, rádoby vtipných triček a spoustu oblečení s námořnickými pruhy. Musím říct, že se mi tam jedny pruhovaný šaty moc líbily, ale ta kvalita byla otřesná, nějaká nesavá umělotina a za 289 kn (víc než 1000 Kč), takže vážně ne-e.


   Taky si můžete koupit klobouky, mně se třeba moc líbil druhý zleva za 60 kn (210 Kč). A ten by se mi hodil, protože ten svůj jsem si inteligentně zapomněla :(


Tady měly obzvláště hezké :)

   Pokud rádi z dovolené posíláte pohledy tak jako já, mám pro vás dobrou zprávu, že tady jich najdete plno :D Pohled i se známkou vás vyjde na 6 kn (21 Kč), což je cena dost férová :)


   A co jsem si nakonec přivezla? Kromě spousty dárků pro blízké (tatínkovi hrnek s Homerem Simpsonem namísto rozbitého s Tour de France, mamince sadu mýdel a levandulového oleje, sestře a kamarádkám pytlíčky s levandulí nebo mýdla) například tuto námořnickou tašku. Vždy jsem chtěla nějakou takovou, co má lana místo uch a teď ji mám. Jinak doporučuji vždy projít všechny stánky a obchůdky, já za tu svoji platila 100 kn (350 Kč) a někde tu samou prodávali za 140 kn (490 Kč).


   Taška je velká, praktická a na zip - přesně pro mě :) Uvnitř má 3 kapsičky (1 se zipem :). Ucha jsou provlečená stříbrným kovovým kroužkem - prostě ideální námořnická skvělá s tmavě modrými kalhotami, bílým trikem a červeným sakem nebo bílou košilí a džínami :)


   Pak jsem si přivezla ty 2 mýdla, co vidíte nahoře na fotce, protože na ty já mám vážně slabost :) A také náramek z perleti v růžové barvě. Když si lakuji nehty na zářivou růžovou a k ní nosím růžovou rtěnku, vždycky si říkám, že mi chybí nějaký výrazně růžový doplněk. A když jsme viděla tento náramek, věděla jsem, že je to on, mého srdce šampion :) Tenhle typ náramků se mi vždy líbil, i když na někoho může působit staromódně. Perleť je výrazná sama o sobě a s růžovou je to teprve pecka. Krásně bude vypadat v létě k opálené pleti a v zimě mi rozzáří celý den :)) K bíločernému outfitu ideální :)



   Jestli vás zajímají ceny krásně vyčištěných mušlí, tak si připravte 20 - 80 kn, docela drahota. To už si radši koupím levanduli, s kterou se mi bude dobře usínat :)


A co vy si vozíte z dovolené u moře? :)

Mějte se hezky a nadcházejícímu víkendu zdar :)

18 komentářů:

  1. Ta taška je skvělá, taky by se mi líbila :)

    Mušle teda koukám, to jsou docela pálky! Překvapilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, na těch musí vydělávat pěkně... I ty obyčejný tygří měly za 20 - 30 kun... Hvězdice snad byly za 50 kn

      Vymazat
  2. Moc by mě lákala ta levandule a klobouky. Taška je moc pěkná. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klobouky byly hooodně velké pokušení :)

      Vymazat
  3. Ach, levandule... Asi bych tam prostě vykoupila od každé levandulové věci něco a domů bych jela s extrémně voňavým kufrem... :D Klobouky jsou taky super...
    A kabelka krásná... :) No, moc hezké a skutečně přímořské suvenýry! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vezla jsem 3 pytlíčky a 4 mýdla. To špinavé prádlo smrdící po moři, nemvyprané, voněla vážně hezky po vybalení :D

      Vymazat
  4. Milé nákupy a i.praktické. Moc se mi líbí kabelka. Také ten náramek, ale docela mne překvapila cena. Mám taky z perleti ale hnědý a byl asi za 50kč v Bulharsku, možná jen za 1 Euro, ovšem se smlouváním. Kupovali.jsme jich víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, byl celkem drahý a jsem si jistá, že na burze minerálů bych sehnala levnější, ale zase byhc musela platiti vstupné... Takže to vyšlo na stejno a hlavně je z dovolené :D

      Vymazat
  5. Přivezla sis pěkné suvenýry :). Mejdlíčka by byla určitě něco pro mě a taky bych vzala celý kufr té levandule :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdla jsou moje zhouba :) Vozím je ze všech zemí, hradů, zámků, trhů, prostě kde se vyskytují. Máme jimi doslova prošpikované skříně :D

      Vymazat
  6. Moc pěkné nákupy Nikolko, a protože jedno nádherné mýdelko mám, tak vím, jak je boží !-). Moc mě bavilo číst ty nápisy na něm, bylo to skvělé..Jinak Catrice mají i v Chorvatsku a já o ni nezavadím tady? No, mám nejmilejší Nikolku, tak mám i tu Catrice :). Jinak Colleen laky ,musím dopsat do článku o složení, je turecký lak a je to shit - na první místě toluen - nebrat!! Ale ta taška!! Ta je tak krásná, já prostě tuhle barevnou námořnickou kombinaci můžu i s těmi lany:), nárameček je překrásný a klobouku bych možná taky neodolala, i když už jeden mám...Moc pěkné a levandule bych si nakoupila tuny, a jestli voní líp než z Provence není co řešit, jen dojet do Hrvatska :-). Krásný víkend Zlatíčko!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, zlatíčko, díky za složení Colleen. Mně něco říkalo, že to bude úlet :D Jinak dneska jsem si koupila GS STARS Azzurro, tak hezky tu svítí sluníčko, že jsme na ten lak dostala náladu jako nikdy :)
      Z tý tašky mám vážně radost, takovou jsem hledala od prváku... takže asi 6 let :)
      Taky hezký víkend a pěkně modře nalakovaný :)))

      Vymazat
  7. Miluji vůni levadule :) pamatuji si z obchůdku na Hvaru, když jsem tam vlezla celý provonění levadulí :)Se divím, že jsi neulovila nějaký ten Hrvatský lak na nehty :) nic tam neměli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je tu Colleen a no name značky a ty jsem nechtěla. Jooo vlastně tam měli dekorativku Eveline,(musím dopsat do článku), ale barvy nic moc :/

      Vymazat
    2. Colleen mají i v Tetě mám ho, jenže až doma jsem četla složení, samý největší fujtajbly. Poletí do koše. Do Německa jsem se nedostala ale kdybych náhodou jela, myslím na Tebe :)

      Vymazat
  8. Chorvatsko je úžasné, také jsem se tam letos chtěla jet podívat, ale nakonec to nevyšlo :(.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky v chorvatsku jsem byla naposledy tak před 8 lety ... Snad se tam v blízkých letech opět podívám ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. gabi, snad ti to vyjde :) Teď jsem tam byla po 9 letech :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)