Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 15. srpna 2013

Color Club Beyond

Dobré ráno všem :)

   Jak asi víte, holografy jsem si dost oblíbila. Jejich efekt je prostě nepřekonatelný a obzvláště u laků Color Club z kolekcí Halo Hues. Z té letošní (kromě krásného růžového Miss Bliss) pochází i tento vesmírný štramák - Beyond.


   V polostínu/stínu je lak celkem nuda. Tmavě šedá, rozhodně ne černá barva. Ve stínu hází opravdu málo duhových odlesků, méně než jeho růžovoučká kolegyně slečna Bliss.



   Ale vystrčte packu na sluníčko a... máte na nehtech vesmír s různými galaxiemi a mlhovinami :))



   Tmavě šedá ještě víc ztmavne a je téměř černá. Právě na takto neutrálním podklad holo efekt vynikne naprosto skvěle. Ostatně už v lahvičce to umí Beyond pořádně rozbalit :)



   Lakuje se naprosto skvěle. Nedělá žádnou neplechu v podobě brázd a bublinek. Štěteček mi přijde o pár chlupů širší než u klasických CC laků. Dobře se s ním vykreslí oblouček a kam lak nanesete, tam opravdu zůstane. Díky své konzistenci (středně hustá, jemná a netáhnoucí se) se nikam neroztéká.
   Je skvěle pigmentovaný. Stačila by téměř jedna silnější vrstva. Já dávala 2 slabší, aby lak déle vydržel.


   Co mě překvapilo, je jeho schnutí. Docela dlouho jeho povrch zůstává lepkavý a opravdu suchý je téměř až po hodině.
   S výdrží je to opět trochu horší, loupe se na konci druhého dne (bez podlaku a nadlaku).


   Beyond můžete koupit na šminkách za 209 Kč/15 ml. 


   Jak se vám líbí? Myslím si, že je to skvělá varianta pro ty, kterým se tmavé laky zas tolik nelíbí. Protože svým způsobem není vyloženě tmavý, ale hodně barevný :)) (Já vím, že je, ale není to klasická černá, tmavě vínová nebo temně modrá :) Navíc je skvělý i pro krátké nehty, jako mám momentálně já :)

Hezký zbytek dne :))

16 komentářů:

  1. Nikol to neplatí, koukám, že Beyond sluší více tvým nehtíkům než mým :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, Hani já ti nevím :) Mně se líbil na všech čtyřech ručkách :)

      Vymazat
  2. Ja si prave ty tmave barvicky kupovala. Ale ted pro zmenu z ebay catherine arley. Tam je holograf 14ml tusim neco kolem 140kc a schne rychleji. Ja mam s cc problem ten, ze rychle v lahvicce houstne :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně CC nehoustnou - zatím. Catherine Arley dělá krásný laky, ale nejsem moc na objednávky z ebay, přestože bych mohla říst sestře :)

      Vymazat
  3. Já se na ty holografy dívám v jednom kuse, ale nelíbí se mi ta cena. přijde mi to za lak zbytečně moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena se mi taky moc nelíbí a zajímal by mě postup výroby a složení, když se od toho odvíjí cena.

      Vymazat
  4. Color Club dělá bezkonkurenčně nejhezčí holografy a tenhle mě teda okouzlil! Navíc ho máš strašně pěkně nafocený. Když srovnám ChG a CC, tak nechápu, proč ho ještě nemám, vzhledem k ceně ( CC za míň a ještě k tomu je hezčí ), a navíc ze šminek bez poštovnýho. Musim začít úkolovat rodinu na narozeniny. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holografy od Color Cluby mají vážně největší intenzitu, kam se hrabe Nubar, China Glaze...
      To s rodinou ti schvaluji :D :D

      Vymazat
  5. Krása!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tento lak ti sluší. Vypadá krásně, moc zajímavě. Také mám jeden CC, ale ještě jsem jej nestačila dát na blog, fotky už ani nevím, kde jsou. Bohužel nemá dobrou výdrž, tak sotva jeden den. Koupila jsem si i podlak vitabase, ale není moc dobrý. Spíše mizerný. Zkusím to bez něj, třeba to bude lépe držet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně to drží s seche vite a nebo s better than gel od essence v klídku tři dny (když tedy zrovna nedělám první poslední :-D)

      Vymazat
    2. Mně většina CC taky moc nedrží :( A některé i špatně kryjí, ale ty jejich barvy člověk nikde jinde nesežene :/ Mně nejvíc laky drží s NYC Turbo Dry a bez podkladu, neboť jsem ještě nenašla takový, klterý by mi vyhovoval všemi vlastnostmi.

      Vymazat
  7. Holografické laky moc nenosím, ale tenhle vypadá teda suprově. Navíc musí být na sluníčku opravdu moc hezký ! A máš pěkné nehty, závist ! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Na sluníčku jsou tyhle laky vážně k sežrání :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)