Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 26. srpna 2013

Gabriella Salvete STARS Acquamarina přímo od moře :)

Pěkný večer všem :)

   Vzpomínáte si, jak jsem áchala nad zelenomodrým lakem od Gabrielly Salvete v odstínu Acquamarina? A jak jsem slibovala, že vám ho znovu nafotím na slunci a na delších nehtech? A že se mnou pojede k moři? :) Moře a slunce jsem splnila, nehty zrovna měly "účes" na krátko.


   V rychlosti shrnu lak - trochu hustší, na povrchu schne dobře, vespod však dokáže být delší dobu gumový. Stačí 2 vrstvy, schne s hrubým povrchem. Výdrž je skvělá, vydržel 3 dny cachtání v moři a to bez podlaku a nadlaku :)
   Odlakování není vůbec špatné, stačí si nastříhat vatové tampónky na menší kousky, namočit je do odlakovače, přiložit na nehet na 1 minutku a stáhnout :) Je to lepší než tampónkem drhnout, jak pro vaše nehty, tak pro vaše nervy :)


   Řekla bych, že chorvatské moře je o trochu zelenější než samotný lak, který je více azurový :) A stejně mi moře připomíná a mám ho hezky spojený s letošní dovolenou :)



   Protože byla voda u břehů hodně čirá, nafotila jsme vám lak i v semiponorce :) Vzhledem k tomu, že v ní nebylo moc světla, omluvte, prosím, kvalitu fotky :)


   Lak jsem si oblíbila natolik, že jsem ho nalakovala i na nohy, přestože obvykle mám na nohou a rukou rozdílný lak. 
   Mimochodem, moje nohy vidíte poprvé a naposled, asi nemá cenu se s nimi chlubit :)


   A nakonec tu mám i fotografii s ráčkem poustevníčkem, kterému se focení nelíbilo a zbaběle zalezl do ulity :))


Tak, která z vás už tohohle krasavce má? :)

Mějte se hezky a ať se vám týden vydaří :)

17 komentářů:

  1. Myslím, že k sobě s mořem pasují i když jsou trochu odlišní v odstínech :) Poslusne hlásím, ze ho mám přes měsíc a ještě jsem ho nelakovala. Ve středu možná pojedu do Drážďan takže určitě prijedu s lakem, tedy když to vyjde, jinak to jistí až Vánoční trhy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé srdce plesá při vzpomínce na to jejich dm :D Kdyby tam měli ty pískové laky p2, že by si mi třeba ten růžový, vínový nebo červený vzala? Poslala bych ti pak penízky :)))

      Vymazat
    2. A Acquamarinu honem nalakovat :) Jsem tě zaúkolovala co, chudáku :P

      Vymazat
    3. Pokud tam pojedu tak ti pískáče vezmu ;)

      Vymazat
  2. S vodní hladinou mu to neskutečně sekne! A v té ponorce naprostá symbióza.
    Haha, Tvůj "účes" na krátko je můj vysněný na dlouho:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V ponorce se mu obzvláště líbilo :)
      Jinak teď mám nehty dlouhé, ale celý týden pěkně pleju, takže budou zase na kluka :D

      Vymazat
  3. Je krásný... a hlásím se, že ho mám doma taky, nemohla jsem ho v té drogerce prostě nechat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se ti nedivím, je vážně krásný :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky krásného laku, k moři se prostě Acquamarina hodí a moc mu to u moře sluší i na Tvých krásných nehtech, to že jsou krátké mi nijak nevadí, mně ty moje nikdy dlouho dlouhé nevydrží :-)....Fotka se zbabělým ráčkem nemá chybu!! Vidím, že jsi neodolala ani na nožkách, to samé jsem měla já, prostě ten lak spolu s Azzuro jsem si zamilovala a teď pořád blbnu s modrými laky, teď už sice trochu tmavšími odstíny , ale každopádně tohoto krasavce mám a mám ho moc ráda....:-)
    A Tvůj článek mě tak příjemně naladil, že budu muset podle toho brzy naladit i svoje nehty .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ladit by si určitě měla, dokud je ještě trochu sluníčka :) Už teď an ěm doléhají zimní deprese :/ Ale pak nalakuji Acqamarinou a hned mi bude líp a uslyším racky z Chorvatska :)

      Vymazat
  5. Tobě ten lak prostě sluší. Je krásný a líbí se mi, že ho máš spojený s mořem i ve skutečnosti. Jak píšeš v zimě nalakuješ a hned máš dovolenou. Kouzelný lak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A navíc je takový i chladný, tak se v zimě bude hodit :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Přesně! Chtěla bych ještě 20 dalších odstínů :D No možná 30 :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)