Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 19. srpna 2013

Kdo vyhrál laky p2 z Německa + připomínky k vašim komentářům :)

Milé dámy :)

   Jsem zpět z dovolené. Byla fajn, byla krásná, ale neodpočinula jsem si. Na můj vkus příliš lidí a dětí. Příště s přítelem vyrazíme do Rakouska do Alp pást ovce a bydlet v horské chajdě :D Návrat byl však horší - hnusné upršené počasí a existenční krize mého nejoblíbenějšího blogu :( Tak jsem z toho (a dnešního uplakaného počasí) měla špatnou náladu, že jsem po 2 - 3 letech vytáhla klasickou bílou košili, kterou nesnáším, protože si v ní připadám jako nekreativní zapšklá panna :D No nic...

   Chtěla bych vám hrozně poděkovat za přání k dovolené, za to, že jste komentovaly přednastavené články a že se vás tolik zapojilo do soutěže o 2 sady laků p2. Tam jsem vás vybídla, aby jste napsali, co se vám na blogu líbí a co by jste naopak změnili. Hodně jste psali chválu a za to vám patří veliké, veliké díky <3
    Objevily se i nějaké připomínky, tak je teď objasním.

1. Vzhled blogu. Bílé pozadí na některé působí až moc nekreativně, křečovitě, suše a do očí bijící. Sama ho však momentálně měnit nebudu, blog mi přijde pak přehlednější a čistší. Sama na něm pracuji do 1-2 hodin ráno a oči mě z něho výrazně nebolí. Jediný problém je s komáry a muškami na obrazovce :D

2. Detailnější fotky nalakovaných nehtů. Ty už na blogu pomalu můžete vidět, i když se jich ve článku objeví jen pár. Sama tyhle maximálně oříznuté fotky nemám ráda, ale chápu, že je to lepší v dělání si představy o barvě laku. Proto něco málo bude, ale ne vždy vše, neboť sama ráda koukám na ruce ostatních holek, kde vidím víc než nehty a mohu posoudit celek :) A taky by vás mohla odradit (ne)kvalita přiblížené fotky :D

3. Pozadí u swatchů nehtů. Jedná se o zmíněný dům, který je na pozadí fotografií na sluníčku. Tady je jednoduché vysvětlení: do bytu nám svítí slunce jen krátce a pokud mám čas fotit lak ráno nebo večer, musím packu vystrčit ven a tam se nachází právě ten dům, který některé z vás ruší. Musím uznat, že mě tohle vůbec nenapadlo a rozumím vám. Takže se budu snažit fotit přes den uvnitř, ale ne vždy to vyjde.

4. Recenze high-end kosmetiky. Nebudou. Prostě si tuhle kosmetiku nekupuji, neboť nemám na makeup za 1200 Kč nebo rtěnku za 700 Kč. Třeba až si příští rok najdu zaměstnání, koupím si rtěnku od Chanelu, ale to bude vše. Proto se na tuto kosmetiku mrkněte třeba k Rendy, já si radši koupím 3 laky Ruby Wing :)

5. Úsměv. V posledních příspěvcích můžete vidět, že se o něj pokouším. Ale Victorii Beckham to taky trvá :D Prostě se v úsměvu na fotkách necítím nejlépe, i když se směji ráda a od srdce. Proto prosím, trpělivost :)

6. Více fotek ušáků. Moje malé ušaté potvůrky u vás měly úspěch. Časem se pokusím je znovu nafotit, mám tu i video, jak dlabou. Blogger však výrazně snižuje kvalitu videa a na youtube je dávat nechci, takže bohužel budou asi jen na facebookové stránce blogu :( Fotky ale budou i tady, jen co se ušáci vrátí z výletu :)

7. Péče o vlasy. Pokud něco na sobě nenávidím, není to celulitida, strie, široké klouby na prstech u rukou, velký nos... Jsou to vlasy. Proč tomu tak je a nechci psát o péči o vlasy se dozvíte v příštích dvou týdnech. Článek už je načatý, ale bude dlouhý a dá mi zabrat, tak chvilku, prosím, počkejte :)

8. Makeup nebo tónovák? O tom, co používám na pleť vám napíšu článek. Jen vás asi zklamu, že mi zase vyhovuje Yves Rocher :)


   A teď chcete asi vědět, kdo ty laky vyhrál co? :D Musím říct, že jsem si dost naběhla, když jsem řekla, že vítěze vyberu sama a ne random. Já blbá, blboučká! Tak těžké rozhodování už nikdy víc. Příště random a basta. Nakonec posílám balíček č. 1 Cácorce, protože mi ohromně pomohla s facebookovou stránkou blogu a jen díky ní ji mám :)


 A druhý balíček poputuji k dlouhodobé čtenářce MsAwesome :)


   Doufám, že se holkám laky budou líbit a že se vy ostatní nezlobíte, že jsem vybrala zrovna je :) Ale aspoň vím, co mám příště zase přivést z Německa :)) Příště musím random zfalšovat a konečně poslat něco na Slovensko :((

Tak se mějte hezky a v příštích týdnech vás čekají nákupy a fotky z dovči :)

19 komentářů:

  1. Tak doufám, že špatná nálada už přešla. :)
    A vítězkám gratuluju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem provedla terapii v podobě 2 párů bot, 1 laku, 1 norkového krému, 1 masky Freeman a 1 termohrnek s králíčkem z Tally Weijl. Zítra bude terapie Cimrmanem a kreslením a malováním anilinkama :))) Díky An. ještě jednou :)

      Vymazat
    2. To dokáže náladu napravit...:D
      anilinky od An., co člověk může chtít víc... :)) Tak ať se dílo podaří. ;)

      Vymazat
  2. Naprosto s tebou souhlasim, co se drahe kosmetiky tyce... Radsi si koupim tri laky ruby wings, texturovane zoya nrbo holografy cc, nez ty penize strkat do jedne rasenky ci tvarenky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám, že ej ta kosmetika špatná, ale co když šlápnu vedle a nesedne mi? To se u některých laků prostě nestane :)

      Vymazat
  3. Také děvčatům gratuluji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty dostaneš speciální balíček, když mi na mail pošleš adresu :)))

      Vymazat
    2. Email odeslán ale stále nechápu, čím jsem si to zaslouzila... :)

      Vymazat
  4. Taky holkám gratuluju a už se těším na nakupovací články a fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, Romčo... těch nakupovacích článků zase bude. Musím si anjít další brigádu, jinak sama sebe zruinuju :( Ale nový boty jsem fakt potřebovala! :D

      Vymazat
  5. No to není možné :D Já fakt vyhrála :D Nikol, moc moc moc moc děkuju :) Mám ohromnou radost, vůbec jsem s tím nepočítala :)
    A do konce roku už se do žádné soutěže asi nepřihlásím, protože jsem za poslední 2 měsíce vyhrála už třetí jako :D Tím se nechci chlubit, už je mi to spíš trapné :D Ještě z toho budu mít smůlu v lásce :D No pořád tomu nemůžu uvěřit - já, která nikdy nic nevyhrála, hned třikrát tak po sobě :D Děkujuuuuu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nemáš za co, protože si endokážeš představit, jakou radost jsem měla z toho facebooku :D
      Já jsem taky nikdy nci nevyhrávala, to většinou nejlepší kamarádka. Pak přijdu na blogy a vyhraju řasenku u labradoory a makeup GS u Sonidla, sadu šamponů u Péti Lovely Hair a balíček u Iny. T :) A taky jsem si říkala, že už se ničeho nezůčastním, že je to nefér :D Ale žijeme jen jednou a radost si dělat musíme :)

      Vymazat
    2. Ještě jsem včera v té euforii zapomněla reagovat k připomínkám výše, resp. k bodu č. 1. Mně se to bílé pozadí naopak líbí. Mám ráda tenhle čistý, jednoduchý styl - jako u Soni, ta to má taky tak hezky čisté :)

      Vymazat
  6. Tak, a teď bych mohla zkopírovat příspěvek výherkyně nade mnou... ehm... teda jen tu první část... děkovačku... :D Mně se totiž podařilo v blogovací sféře vyhrát ,,jen" GS řasenku Diamante, takže já asi holt budu mít to štěstí v lásce no, když jinak osud nedá... :DD
    Jinak prvně teda facka za to ,,jsem" - nechápu jak se mohlo stát... o.O Gymplačka... -_- :D
    Mám šílenou radost, že jsi vybrala zrovna mě... :))) Aktuálně si navíc zakazuju kupovat nové a nové laky, a teda musím přiznat, že mě pěkne svrbí ruka!! :D A ač mám slabou vůli, už dva měsíce jsem čistá! :D No dobře, měsíc a půl... fajn, měsíc a pár dní... ale i tak! :DD A když jsou ty laky z Německa... HERZLICHEN DANK! :))) Opravdu, moc děkuju, strašnou radost mi to udělalo... :)) Ještě větší jak pohled z Brazílie ve schránce, a to jsem myslela, že jej dnes nic netrumfne... :) Jsi prostě schopnááá! :)) Těším se jak malá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost, že máš tak velkou radost (ha absolutní rým podle Cimrmana) :) To jsem a sem neřeším, sama dělám šílené překlepy a objevím je i po dvou přečteních článku :)) Jdu vám hned napsat mail :)

      Vymazat
  7. Ahoj Nikolko, vítej doma, to mě mrzí, že ten návrat nebyl úplně ten nej...a dovedu si představit, že dovolenou může narušit velké množství lidí a dětí :-), já snesu maximálně svoje děti !-) a davy taky nemusím :-)Ale doufám, že to už přešlo...Nezapomeň mi napsat adresu, ať Ti můžu poslat pastely :-)). Těším se, že tady bude více zvířatek a i nějaké to papání, prosím, jsi velmi inspirativní gurmánka :-),ale high end kosmetiku fakt nepotřebuji, mám to podobně, raději si koupím za tu cenu více věciček a vlasovou kosmetiku docela flákám, takže mi taky nechybí :-)...Měj se doma moc krásně a těším se na další články! (Ještě Ti dlužím jeden tag, neboj, myslím na to :-).Papá

    OdpovědětVymazat
  8. Vítej zpět! Kdy už se sejdeme v tom Tchibu?

    Zvolit správnou dovolenou je oříšek, proto jezdíme na stejné místo každý rok, protože je to jistota. Sem tam vyberu něco jiného a nestojí to jinde za nic (a to za stejnou cenu). Nejlepší jsou výlety třeba i v ČR, když je to možné. Tak přeji šťastný výběr příští rok!

    Holky jsi vybrala dobře. Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Marti ty čekáš vážně na to Tchibo?? To by mi udělalo ohromnou radost! :)) Můžeme si napsat mail (je nahoře na stránce :).
      Já zase ráda jezdím do nových destinací, protože chci poznat co nejvíce zemí za nejmíň peněz :D Jen do Německa jezdím často a ve Francii a Chorvatsku jsem byla dvakrát. Ale kdybych zase mohla, jedu do Švédska, minimálně na tři týdny :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)