Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 31. srpna 2013

Nákupy na podzim a kosmetické novinky :)

Milé čtenářky,

    vím, že vás tyhle články musí už asi nudit a asi si říkáte, jak hrozně utrácím. A ano, utrácím, obzvláště tohle léto. To je tak, když tvrdě makáte dvanáctky na brigádě, a pak máte velkou výplatu :) Ale následující věci (některé) jsem opravdu potřebovala k přežití :) Tak snad vás článek bude bavit (mě tenhle typ baví nesmírně) a třeba vás k nějakému nákupu inspiruji :)

   První nutností byly boty na podzim. Jedny kotníčkové na podpatku k sukním a kalhotám, druhé ploché pohodlné na celodenní běhání po městě. Ty první jsem měla a jak šmajdám, tak mám na jedné botě hodně obroušený podpatek a už to nejde spravit (nebo by šlo a platila bych několik set). Ty druhé jsem vyhodila tuhle zimu a na jaře chodila v květovaných keckách, které se mi však na podzim nehodí. Abych objasnila - na podzim mám nejradši světle hnědošedou a vínovou, v zimě mám ráda černobílou kombinaci. Na jaře a v létě podle nálady, většinou vícebarevné outfity.
   Takže tvar a barva jakžtakž vybrány a kam pro ně? Od Bati se přítelovi hned rozpadly, z Geoxu taky, z Humanicu jak co, F&F se taky rozpadá, v CCC nic pěkného zrovna neměli. Deichmann? Oh, zapřísáhla jsem se, že boty odtamtud nebrat. Polovina z nich tlačí a nevydrží... No vydrží možná ještě déle než Baťa a ty ostatní, přestože Deichmann je minimálně o polovinu levnější. Dobře, jdu to tam omrknout. Jen omrknout... Ty vínové byly láska na první pohled. Mají 11 cm, což je nejvyšší podpatek, který na botách mám. Na těch se zabiju, jsem si jistá, ale jsou tak krásné a hodí se mi k tolika věcem... že jsem si je musela koupit :) Cena 699 Kč a mají je i v tmavě modré a černé.
   Ty hnědé mě původně moc nezaujaly. Ale pak jsem je obula a láska na první obutí. Na nohou vypadají mimořádně hezky, jsou krásně pohodlné a jediná nevýhoda je fakt, že do nich nestrčíte ponožky aniž by nečouhaly ven. Takže jen ty malé nebo silonové. Cena 549 Kč.
    Pozn. Je zvláštní, že v případě oblečení a kabelek dávám přednost praktičnosti a pohodlnosti. Ne tak u bot. Jak říkám, radši nepohodlné lodičky než pohodlné hnusné crocsky :) Klidně si ťukejte na čelo, já to taky nechápu...

Obojí Deichmann - vlevo 699 Kč, vpravo 549 Kč.

   Ovšem velmi zajímavý je fakt, že trocha impregnačního spreje (z Deichmanna) rozpila vzor na klínku těch hnědých bot. Trochu jsem to zamalovala olejovýma barvama, ale i tak mě to dost nakrklo.


   Druhým požadavkem byla podzimní lehčí bunda. Mé milované teplé sako hnědé barvy už není hnědé, ani snad béžové, prostě barva šla do světa a sako tu nechala samotné. A dokud ho doma neobarvím, má nedobrovolné domácí vězení. A my nemáme velký hrnec.
   Jenže oni mají všude samé béžové trenčkoty, které má kde kdo a které já ze srdce nesnáším. Nebo teplé kabáty, které nechci. Nebo koženkové bundy. Ty nevypadají zle, ale nepřipnu na ně brož (které já na podzim zbožňuji :) a nehodí se k nim baret, které já nosím, jakmile se ochladí na 15°C. Nakonec jsem si jednu koženkovou bundu koupila. Před tím jsem prolezla všechny obchody  a shlédla na internetu podzimní kolekce a prostě ne. Nikde nemají teplé světle hnědé manšestrové sako :( Fňuk.
    Ale křivák se mi líbí moc. Stál 799 Kč v F&F, má mojí milovanou barvu, je jemňoučký a hlavně má úzké rukávy. Ve spoustě jiných křiváků jsem vypadala jak Rambo.

F&F 799 Kč

   Společně s křivákem jsem si koupila i lesklé vínové psaníčko. Láska na první pohled (sakra, zamilovávám se líp do doplňků, bot, oblečení a kosmetiky než do mužů...). Vždy jsem měla pocit, že psaníčka jsou nepraktická. Nic se tam nevejde, věčně se to musí držet v ruce... Vzala jsem ho na jednu noční jízdu Prahou a měla jsou ho při ruce od 19 hod. do 3:20 a nijak mi nevadilo. Zvláštní... Je velké a vypadá ukrutně dobře a efektivně :) A změnilo můj pohled na psaníčka :) Jo a měli na ně slevu 30%, takže mě vyšlo na krásných 209 Kč místo 299 Kč :)

Obojí F&F - psaníčko 209 Kč, křivák 799 Kč.

   Tak to by bylo... Jenže když jsem hledala tu bundu, tak jsem zamířila do spousty obchodů. Z jednoho jsem si odnesla triko s králíčkama (má hodně velký kulatý výstřih, takže podprsenka bez ramínek nutností) a z druhého termohrnek s králíčkama. Obojí je praštěné a krásné zároveň. Jinak je zajímavé, že první a zatím poslední věc, kterou jsem si koupila v Tally Weijl, byl termohrnek :)

Triko Terranova, 119 Kč. Termohrnek Tally Weijl, 219 Kč (Palladium).

    Ze šminek jsem toho koupila docela dost. A je fakt, že jsem je asi nepotřebovala.
   V jedné Teta drogerii v Praze byla tento pátek akce s hosteskami od Gabrielly Salvete - 30% na celý sortiment s kartičkou Tete clubu a dárek k nákupu (pod 100 Kč monostíny a nad 100 Kč řasenka). Bohužel hosteska vypadala jako někdo, kdo s GS nemá moc zkušenosti - nevěděla nic moc o pudrech ani péčích pro nehty. Celkem fiasko... Ale byla milá :)
   Vzala jsem si tedy Diamond force, který mě vyšel na 42 Kč, lak GS STARS Azzurro (63 Kč)  a pudr za 84 Kč, protože jsem potřebovala nějaký trochu tmavší, protože jsem z dovolené lehce opálená. Až doma jsme zjistila, že docela dost smrdí a na tváři je celkem viditelný. Ale je hezky jemný :) Bohužel neměli řasenku Diamante, pro kterou jsem šla, tak jsem se stavila v jiné Tetě a tam ji měli za hezkých 100 Kč. K tomu fialový lak č. 116 za 50 Kč (momentálně jsou v Rossmannech i Tetě v akci, tak nevím, jestli se jich GS nezbavuje, aby nedodala ty s názvy :). Už dřív jsem si koupila lak č. 117, který na fotce bohužel chybí (černý se třpytkami).
    Pozn. Azzurro se mi moc nelíbil. Ale jdu si takhle prosluněným Václavákem, nade mnou modré nebe a říkám: Jako Azzurro! Jak ten by se krásně třpytil na sluníčku, hodil by se k džínám, bílému triku a mé nové námořnické kabelce. Proto mám ráda šminky a laky - mám je spojené s nějakým hezkým zážitkem, něčím zvláštním. Tmavé laky ve mně evokují starý dům porostlý růžemi a břečťanem, ty světlé slunce jemně hřející vše na Zemi, růžové voňavé květy růží a zimolezu, červené barvy slávu 20. a 30. let Hollywoodu i Československa, zelené mech a vůni lesa, bronzové barvy zase padající javorové listí :)

Řasenku XPress volume jsem dostala zdarma k nákupu - mám ji ráda, o tom jste mohli číst už zde :)

    Pozn. Teta drogerie začínají mít nové logo a postupně se budou měnit. Na mě celá prodejna byla až moc sladká a asi mi vyhovoval ten dřívější vzhled (barevně).


   V Rossmannu jsem během srpna koupila svůj oblíbený odlakovač od Isany (35 Kč) a na zkoušku olivové mýdlo od Alterry (12 Kč). Broskvový lak Catrice Ultimate Nudes v odstínu Don´t Tell Mademoiselle! (vyloženě pro mě :) jsem vzala z toho důvodu, že moje oblíbená Modern Romance od Essence mi dochází a ty nové laky nemíním zkoušet znovu. Na internetu mě žádný Nubar, China Glaze, Barry M ani Color Club nezaujal, tak jsem vzala tento (65 Kč).
   Balzámy na rty Helios Herb mi nijak zvlášť nevyhovují, dostala jsem ho v té nové Teta drogerii zdarma k nákupu. Přemýšlím komu ho dám, ale nenapadá mě nikdo, kdo je používá...
   V srpnu Catrice vyřazovala některé produkty. V Kauflandu jsem ukořistila gelové oční linky Black Jack With Goldie Hawn - černé se zlatými minitřpytkami. Jsou to mé první gelové linky a jsem z nich nadšená. Stály mě 35 Kč, vypadají božsky, drží skvěle a nepálí mě jako tekuté linky. Vůbec nechápu, že Catrice stáhnula z prodeje všechny gelové linky. Hodně velké mínus pro ně...
   K tomu jsem vzala na zkoušku lip tint v odstínu Wine - tastic. A je jedním slovem hrozný. Má velmi výraznou parfemaci, hrozně sladkou a ovocnou. Vůbec nedrží a barva se roztírá nerovnoměrně, jako by byla špatně smíchaná ve flakónku - někdy červená někdy až černá. Za 35 Kč mě to nemrzí, ale je to věc, kterou bych si už nikdy nekoupila.


   Na následující fotce vidíte triko, linky a lak GS č. 117 přímo v akci :) 


   Celou dobu mě nechávaly paletky Sleek chladnou. Přijde Taya se svou Ultra Mattes V2 paletkou a mně bylo jasný, že tohle jsou barvy letošního podzimu, které chci nosit. Nakonec jsem paletku společně s Oh So Special! objednala u Madalen (každá paletka 290 Kč). S nákupem jsem byla spokojená, vše odesláno velmi rychle. Jen nechápu absenci dárku, který měl být k objednávce nad 550 Kč. Je mi to jedno, ale přijde mi zvláštní to psát na stránky eshopu, když nakonec nic nedostanete.


   K paletkám řeknu jedno - některé stíny jsou pigmentované krásně, některé snad hůř než Essence. Ale moc jsem si mix obou oblíbila a brzy tu uvidíte nějaké líčení :)



   Mám to ale perfektně sladěný podzim :D



   Další věcí (ten článek už je nějak dlouhý...) byl menší nákup v Tetě. Koupila jsem si modrou masku Freeman (35 Kč), abych zjistila, co je na ní tak děsně super. Zatím jsem jí nezkoušela. A druhou věcí byla norkový krém hydratační, na který mě nalákala má milá Sabča (a Bellatrix :). Vzala jsme lehčí verzi, hydratační, namísto klasické modré Nivey, kterou používám na noc a v létě je na mě možná až zbytečně hutná. Z krému jsem naprosto, ale NAPROSTO nadšená a nejradši bych chtěla maxi balení a ještě k tomu tělové mléko :D Mám po něm krásně vyhlazenou a jemnou pleť s krásně růžovým svěžím podtónem. Za 70 Kč hooodně dobrá věc, časem se mu mrkneme na zoubek :)


   Mému kontu do cesty přišly novinky od Barry M na šminkách. Vzala jsem lak Sequin White. Sice tenhle texturovaný efekt nemám moc ráda, ale ta barva a barevný glittry mě učarovaly :) K němu, aby necestoval sám, další novinku - lak Confetti Nail Effect v odstínu Marshmallow. A také rtěnku Touch Of Magic, z které jsem hodně rozpačitá. Změna barvy je okolo 10 minut a docela barevně zvýrazňuje suchá místa. Barva je však dokonalá, připomíná mi Catrice Kiss Kiss Hibiscus (jen je méně do červena). Ovšem kolaps nastává v podobě výdrže - kam se hrabe tetování. Tohle nejde dolů ani dvoufázovým odličovačem ani micelárkou. Fakt síla...

Vše Barry M - laky na nehty 139 Kč, rtěnka 147 Kč

Barry M Touch Of Magic

   Poslední zastávkou v nakupovaní byl pan Rocher. Prázdninovou akci na sprchové gely Jardin du Monde 2 + 1 si nenechám ujít žádné léto. Levanduli jsem vzala už podruhé, grepfruit a fialová rýže jsou letošní novinky. K nim vyhlazující a bělící péči na nehty, která skvěle funguje a je skvěle drahá - 209 Kč.Já jsem jí měla se slevou za 125 Kč, což už jde. Už po první aplikaci jsou nehty bělejší a vyhlazenější víc než použití leštičky na nehty.


   Naopak jsem vynechala plánovaný nákup 6 laků Jolly Jewels. Ty, co mi půjčila Sonidlo, mě neskutečně zklamaly svojí prachmizernou výdrží a já nemám chuť je kupovat ani jako efektové top coaty. Soničce za ty ušetřený peníze asi budu muset koupit něco malého :D

   No, tak to vidíte. Připočteme - li k tomu dárky pro blízké a kamarádky, nákupy na dovolenou a nákupy z Chorvatska, dostáváme se na útratu 7500 Kč, což je nechutně, nechutně moc. Jsem ráda, že jsem si letos na brigádě tolik vydělala a další budu mít co nevidět. A slibuji, že v září si koupím jen 1 lak China Glaze, 1 Nubar, 1 NYC Turbo Dry, 1 šampón proti padání vlasů a jedno sérum pod oči od Alverde a šmitec. Vážně, nekecám :D

Zaujalo vás něco z mých nákupů? A kolik vás tenhle extrémně dlouhý článek přečetlo celý? :)

Užívejte si víkend :)


39 komentářů:

  1. Bezva nákupy, jsem zvědavá na ty Barry M láčky :)a případné detailnější info na sprcháče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barry M láčky s epokusím nafotit co nejrychlejí, ale prioritu má Julie Ga a ještě jeden Jolly Jewel, abych je mohla vrátit :) a to jsem nezkusila ještě ani ten Essie a Maybelline z Německa :(
      Na sprcháče bude speciál, mám jich odzkoušených dost, ale ještě ne všechny :)

      Vymazat
  2. Super nákupy! A proč by sis neudělala radost, když jsi na to makala! To si vždycky říkám, když mám výčitky že moc utrácím :D :D Však my si ty nákupy zasloužíme :D Moc se mi líbí ty nízké boty, vypadají fakt úžasně a ty vínové jsou taky pěkné, mě by se spíš líbily v té tmavě modré, vínovou nějak nenosím, ani nevím proč :D Králíčkové tričko je naprosto sladké a Sleek paletky mám moc ráda, kupovala jsem je v Anglii v akci a mám zatím 3, když jsem je pak doma všechny odzkoušela, nadávala jsem si, že jsem nekoupila víc :D :D A Barry M haul je zajímavý, doufám, že budou brzy fotky laků, pokaždé co je vidím, tak se nikdy nemůžu rozhodnout, jestli se mi tyhle glittrové texturované laky líbí nebo mi to příjde až moc překombinované... Asi budu muset jeden pořídit, ať to rozlousknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky říkám, ale říkám, že bych si měla nechat víc na průběh roku :D Ale zase stipendium to jistí :D
      Ty tmavě modré byly hrozně hezké a docela jsem nad nimi přemýšlela. Černé mi přišly dost tuctové a nezajímavé.
      Se Sleek ožila má láska k výraznému líčení očí. Snad nikdy se mi nelíbilo tolik jako teď :) I když výrazná rtěnka stále vede :D
      Láčky budou asi až za týden, mám tu na návštěve pár laků, které musím nalakovat a zkusit i jejich výdrž. Ale příští víkend by se tu snad mohl objevit Sequin White :)

      Vymazat
  3. Teeeda, to je nářez :D Ty botky jsou krásný. Na laky Barry M jsem se taky dívala, barvy se mi moc líbí, ale fakt škoda toho pískového efektu, ten mi odradil. GS 117 jsem měla ve středu v ruce, ale nechala jsem ho tam - asi se pro něj vrátím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ta první věta to vystihla a hrozně moc mě rozesmála :D :D Ale je zvláštní, že se tomu přítel nepodivoval. I když typickou větu: Nail polish - again? si neodpustil :D
      Mně se původně taky nelíbil a chtěla jsem ty Jolly Jewel, jenže vydrží sotva den, tak jsem vzala tenhle a třeba se mi ten efekt i zalíbí :)
      117 je krásná ale až s vrstvou top coatu - bez ní ty třpytky tolik nevyniknou a má hrubý povrch :/

      Vymazat
  4. Super nákupy :). Taky potřebuju koupit oblečení a boty na podzim..tak snad pořídím tak dobře jako ty.
    Zajímalo by mě jaké konkrétní laky si koupíš od Nubaru a China Glaze :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lendo, od Nubaru to bude Gem a od China Glaze jeden z nové podzimní kolekce v odstínu Do Not Make Me Wine :)
      Tak snad taky dobře pořídíš :)

      Vymazat
    2. Ten od Chiny Glaze mám taky vyhlídnutý :), i když bude asi dost podobný Stelle. Ještě se mi z té podzimní kolekce líbí Tongue & Chic, i když mám taky dost podobný odstíny.
      Jinak Miami pINK jsem ještě samostatně nelakovala. Jak jsem si ho koupila, tak jsem ho zkusila nalakovat na dva nehty, kde jsem měla tmavší růžový lak a vypadalo to pěkně. Zkoušela jsem ho pak dát na tip ještě s ChG Ahoy a jsou si podobní, akorát Ahoy má zlaté třpytky a Miami pINK má třpytky růžové a modré.

      Vymazat
    3. Haha ten Tongue & Chic se mi taky moc líbí :D Přemýšlela jsem o něm, ale nakonec jen ten vínový. Stelle asi bude podobný, ale ta se mi zdá o trochu víc do fialova :) Ahoy! jsem vždycky chtěla a už ho neseženu :( Na Miami pINK jsem zrovna koukala, když jsem si kupovala ten Don´t Tell Mademoiselle! a došla jsem k závěru, že růžová teď není prioritní. Ale jako nadlak by mohl být velice zajímavý :)

      Vymazat
    4. To máme stejný vkus :D. Já po Ahoy toužila víc jak rok a před měsícem jsem si ji objednala z Ebay. K sehnání je pořád, i na Hairbeauty, i když je tam často vyprodaná. Klidně ti ji půjčím, ona je pěkná, ale asi jsem od ní čekala víc, jak jsem jí měla vytouženou. Souhlasím, pak jsem si říkala, že jsem si Miami pINK mohla odpustit, že mám podobný laky. Dala jsem si strop 200 laků a už mi zbývá jen deset kusů, tak budu muset svoji sbírku brzo pročistit.
      Ještě ke článku, já mám od Sleek Oh so special a dlouho přemýšlím nad Au Naturel. Těším se na tvé líčení z té matné, ta je pěkná, jen bych se bála, že bych nevyužila všechny stíny.
      Taky jsem si koupila za 35 Kč linky od Catrice. Váhala jsem nad těmi se zlatými třpytky, ale nakonec vzala jen čistě černé. A k tomu ještě lesk od Essence Stay with me za 10 Kč :D

      Vymazat
    5. Ahoy! na Hairbeauty hlídám už dlouho a pořád jí vidím jen vyprodanou :(( On vždycky člověk čeká od vytoužených věcí víc a nakonec je to míň.
      No já mám 183, takže jsme ráda, že stopku nemám :D
      Z té matné esi nevyužiji tu světle modoru, cihlovou a moc ne ani tu zelenou, ale ráda s nimi budu dělat nějaká líčení jen na doma jako inspiraci :) Ony ty paletky byly pořízený spíš na hraní, já stejně používám jen to trio od Yves Rocher Taupe fumé :D jen někdy sáhnu po jiných odstínech, ale tyhle paletky jsem si fakt oblíbila, i když některé světlé odstíny sotva malují...
      Ony už tam byly jen ty se třpytkami, ale nevadí mi to :) Z dálky to člověk nepozná a zlízka vypadají vážně moc hezky :) Jsem ráda, že jsem je vzala :) teda lesk za 10 Kč jsem snad v žádném výprodeji nikdy neviděla, ani na belárii od babybaby :D

      Vymazat
    6. Já už jsem si dávala stopku několikrát - 50,100,150...:D takže asi tak. Počítám, že to přesáhnu, ale minimálně do konce roku to chci vydržet.
      Na hraní jsou ty paletky fajn. Já zas tolik barevných stínů nemám, tak občas blbnu s pigmenty Barry M.
      Já byla na rodinným nákupu v Kauflandu, kde mají stojan Catrice a Essence a pár věcí tam měli zlevněných :), líbil se mi i jeden lak od Catrice za 35, na odstín si nevzpomenu, a odolala jsem :D.
      Promiň, že se ti tak rozepisuju do komentářů.

      Vymazat
    7. To je dobrý, ráda si "pokecám" :D
      U nás v Kauflandu mají jen Catrice, což je zvláštní. Málokde tuhle značku mají a tohle je jediná prodejna, kde z dekorativka mají jen Catrice.
      Já stopku asi nikdy neměla, ale nikdy mě nenapadlo, že budu mí třeba jen 100 laků. A vida, bude jich skoro 200 :D

      Vymazat
  5. Ten termohrnek jé úžasnej ! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělej :) Po zkušenostech s tekoucím Starbucksem a Tescomou je mi nějak jedno, jaké značky ten termohrnek je :) Obzvláště, když je na něm králík :D A totálně sexy :)

      Vymazat
  6. Téda! :D Tenhle článek jsem si užila, jak kdyby šlo o moje vlastní nákupy, protože jsem se tenhle měsíc neskutečně krotila! :)) Jsem zvědavá na laky (jak jinak..), ty Barry M vypadají zajímavě. Taky ty paletky jsi vybrala na blížící se podzim perfektně, super barvy se kterými se musí skvěle vyhrát a už se těšim na líčení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nezbývá na příští měsíce nic jiného než krocení :) Ale zase mám zásobu věcí na kolik měsíců dopředu :D
      Fotky z líčení nejsou příliš valné kvality, jak tu celý týden bylo zataženo :( Ale snad se vám jako inspirace bude líbit :)

      Vymazat
  7. hahah, tak jsem si pěkně zaslintala a můžu jít dál :D nééé, to kecám.. díky za inspiraci :-) a btw moc pěkné botičky!

    OdpovědětVymazat
  8. Hej! Co je to zas? :D

    Jo a hrnec nepotřebuješ, obarvi si to v pračce ;) Já už v hrnci vůbec nebarvím, dá to víc práce.

    A jen tak by mě zajímalo, co měl být ten dáreček... Ze zvědavosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem tak četla, že to jde v pračce, ale bojím se, abych si neobarvila šuplíček :D
      Dáreček? Myslíš dárečky pro rodinu a kamarádky? :)

      Vymazat
    2. Nene, potom vždycky pustím pračku jenom s nějakou hadrou a octem a je to v pohodě :)

      No myslím dáreček k objednávce paletek ;) Fakt mě dokáže naštvat, když někdo něco slibuje a potom nic. I když je to fakt blbost, třeba nějakej vzorek nebo tak, ale štve mě to. Pokud nechci dát dárek, tak to neslibuju, no ne?
      (A to víš, že mě by zajímalo všechno, i dárečky :D)

      Vymazat
    3. No je na eshpou napsáno (vlevo), že k objednávce nad 550 Kč dáreček zdarma. Co to má být nevím, protože já ho tam nenašla :D
      Do světa jsem vyslala pár laků Catrice a nějaké kosmetické drobnosti, rodičám dárečky z dovolené, Francouzovi jen tak bonboniéru a šampón proti padání vlasů, který si budu muset koupit taky :D A sestře nějaký mňamky pro kočičku :)

      Vymazat
    4. Ale tipuji vzorek třeba BB creamu :)

      Vymazat
    5. Já jsem teda k objednávce dostala vzoreček bbčka a podkladové báze. Při každé objednávce. Třeba Madalen jednoduše zapomněla, to se stane, jsme lidi, ne stroje.
      Jinak sama paletky Sleek mám a jsem spokojená :) Pigmentace je fakt krásně a dlouho vydrží :) A to tričko s králíčkama je perfektní :D

      Vymazat
    6. Jasně, že každý zapomene :) Rozhodně mě to neodradí od dalšího nákupu u ní, jen mě to trochu zarazilo :)
      Mně přijde, že ty světlé a matné jsou špatně pigmentované (+ta fialová z Ultra Mattes V2), na to si stěžuje i docela dost jiných bloggerek :( za to ty metalické jsou parádní :)

      Vymazat
  9. Článek jsem přečetla celý. Boty a bunda vítězí. Jsou krásné. Králíčkové tričko taky. No a pak se začínám ztrácet. Ovšem info, že v Tetě mají GS, je zajímavá a díky za ní. Nejvíc ze všeho se mi líbí tvá fotka u okna, úžasné líčení včetně nehtů - jednoduché a efektní. To mladí se fotí samo :-) Chápu, že nějaké úsilí tě to líčení stálo a je to super.

    Těším se na recenze, pak běžím do obchodu a nemají to. Můžu jít někdy s tebou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GS mají snad ve všech Tetách :)
      Nějak nebyla nálada na barvy, tak to černobílá kombinace jistila :)
      Mně se zase stává, že se něco vyhlédnu na oficiálních stránkách značek a v kamenných prodejnách to nemají :) Takže nevím, estli bych byla zárukou šťastného lovu :D Ale samozřejmě, že bys mohla ;)

      Vymazat
  10. ty botky jsou krásné...a ano, přesně tak, mám to jako ty, také mám ráda hezké boty a je mi uplně jedno, že mám pak puchýře a nohy bolí :(( :D

    To tričko s králíčky je úžasné! :)) Sluší Ti... :)) Já bych se v takovém vůbec necítila...:( :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně blázen jako já :D Ale Sarah Jessica Parker v tom jede s náma taky :D
      Já na ty klasická obyč trika taky tolik nejsem, ale jakmile je tam králíček a je to černobílé... :D

      Vymazat
  11. Tie prvé topánky sú fakt krásne :) ja nie som moc zvyknutá na opätky ale hrozne sa mi to začalo páčiť, takže sa chcem pomaly učiť :) minulú zimu som mala čižmy na opätku síce iba 7 cm ale boli neskutočne pohodlné a strašne super sa mi v nich chodilo :) ale bol to darček a netuším kde boli kúpené :( inač čo sa týka obchodov tak mám skúsenosť že v deichmann nemajú problém s reklamáciou. a nemaj výčitky, že míňaš si mladá, zarobila si si na to tak čo budeš škrečkovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, já taky nejsem na ně moc zvyklá, spíš na nízké (4 cm) nebo vyšší klínky (7-8 cm). Proto jsem na sebe moooc zvědavá :D Taky mám jedny hodně pohodlné od kamarádky a ta už si nemůže vzpomenout odkud jsou, ale jsou moc pohodlné, teplé (jsou zimní) a hlavně mi přijdou docela dost kvalitní :)
      U Deichmanna právě nevím - kamarádce to vyměnili bez problémů a dalším dvoum reklamaci neuznali :/ Oni to mají dobře ošéfovaný - všude mají napsáno vycházková obuv a k ní je napsáno, že nesmí přijít do kontaktu z vodou. Takže, jestli se ti zničí vlivem deště, tak na tebe hodí bobek :D

      Vymazat
  12. Teda Ty jsi ale krásně rozhazovačná Nikolko :-). Já vidím, že jsme barevně naladěny na podzim hodně podobně, já se jen docela vyhýbám šedé, ale na doplňcích mě baví, teda ale to psaníčko je překrásné, já jak vidím něco ve vínově červené tak slintám...A já se Tě chtěla zrovna zeptat, jestli už sis koupila to Alverde sérum :-) Ovšem králíček na kafi, to bych brala hned. Jinak taky se mi moc líbí ty paletky, ale já se znám, nevyužila bych ani půlku, tak koukám po podzimních barvách švestkové a tak... v menším, no sama jsem zvědavá, co mi příjde z eshopu...Tak si užívej překrásný stylový podzim i svoje nákupy. Fotka s tričkem a nehtíky u okna je perfektní - krásně sladěné, jako vždycky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, ani mi nemluv, až se skoro stydím! Mně se šedá líbí, ale víc mám radši tu hnědošedou, protože ke mně sedí víc a líp se v níc cítím :) A vínovou mám ráda snad už od 8 let :D
      Já to dm nemám moc po ruce, takže jsem se tam ještě nedostala (na rozdíl od Rossmanna a Tety), ale zítra jedu na Chodov, tam to dm je, tak tam hned skočím :)
      Kafíčkov tom hrnku bude sladký, i když nesladím :D
      Ty jsi objednávala nějakou švestkovou paletku? Mě teď nalákala Sabča na Vintage paletku od Sleek :) Potvora :)
      Díky!

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)