Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 7. srpna 2013

Nákupy (nejen) na dovolenou :)

Pěkný večer všem :)

   Všimla jsem si, že skupina "nákupy" se nějak nebezpečně rozrůstá. Ach ty výplaty, touhy a potřeby!


   Před odjezdem na dovolenou jsem potřebovala dokoupit ještě pár věcí. Hlavně nějaké opalovací mazadlo. Nejlépe SPF 50. Nejlépe nebarvicí. A jediná nebělící padesátka byl olej Sundance z dm. Se Sundance jsem se nikdy nespálila, tak uvidíme. Olej je ve spreji, naprosto čirý, jemný a božsky květinově voní. Ovšem pořádné testování až u moře :) Cena byla asi 180 Kč, ale nejsem si úplně jistá.
   Nějaké after mazadlo se taky hodí. Chtěla jsem Excipial Hydrolotio a muž mi nějak nevěřil. Francouzskému mazadlu prostě nemůžu konkurovat :D Cena 240 Kč (koupeno v dm).


    Nechce se mi tahat z 400 mililitrovým balením Elséve Arginine Resist, tak jsem měla v plánu koupit to menší, standardní balení 200 ml. A v dm měli zrovna cenový bonbónek - 2 šampóny Elséve za 105 Kč místo 140 Kč, takže jsem vzala duopack. Ovšem ne argininového miláčka. Jako řádná kosmetická nevěrnice jsem vzala Total Repair Extreme, protože slaná voda a slunce dá vlasům pořádně zabrat, tak na ně zkusím těžší kalibr :)
    Přihodila jsem i cestovní balení kondicionéru od Baley, které jsem už jednou měla. Není to žádný zázrak (aspoň ne pro mě), ale menší balení kondiše neměli. Sice měli malý olej do vlasů od Baley po slunění, ale olejíčky moc nemám ráda - stejně mi většinou konečky zmastí, i když jich dám málo a pořádně je vtírám. Prostě je moje vlasy nechtějí nasát :// Cena 20 Kč.


   Také jsem zjistila absenci voděodolných líčidel. Makeup si dávat nebudu, ani tvářenku. Ale korektor a něco na oči mít musím, jinak vypadám dost nevýrazně a vyblitě. Takže jsem vzala voděodolnou řasenku od Essence, která má maxi kartáček a prý by měla být dostatečně voděodolná. Cena je 64,50 Kč.
   Na jemné zvýraznění jsem vzala i věhlasnou tužku Scndaleyes od Rimmel v odstínu Brown. Mám sice hnědou tužku od Dermacolu, ale ta nic nevydrží. Pak ještě jednu od Yves Rocher a ta zase není tak hezky pigmentovaná. Tuhle celebritu jsem společně s řasenkou koupila v Rossmannu. Tužka stála 90 Kč.


   Na odlíčení do autobusu jsem vzala vyhlášené odličovací ubrousky z Douglase. Balení 10 kusů pořídíte za 40 Kč.
   U moře se budu líčit minimálně, ale budu a to voděodolnými šminkami, na které beru už asi čtvrté balení micelárky z Kauflandu :) Cena 28 Kč.


    A pak jeden nečekaný nákup.
   To si takhle jedu do svého rodného městečka a při procházce si říkám, že se podívám do jedné drogérie Teta s vidinou, že by mohli mít laky Jolly Jewels. Bohužel neměli, ale měli ještě něco lepšího - nesehnatelné odstíny Gabrielly Salvete!!!
   Bylo tam asi 5 odstínů, které neznám. Držela jsem se na uzdě a vzala dlouho chtěný středně zelený lak se zlatým shimmerem č. 129. K němu jeden petrolejový č. 135.
  Tak si jdu takhle k pokladně, díky klubové kartičce neplatím 150 Kč, ale 145 Kč. Už už odcházím nadšená svými úlovky a tu mi paní prodavačka, hrabající se pod kasou, říká: "Počkejte, mám tu pro vás nějaké laky. Můžete si vybrat jeden zdarma. " A zrovna tam měla lak, nad kterým jsem váhala - 128 :D Hrozně mne to překvapilo, u laků nebylo nic napsáno o nějaké akci. Prostě krásné překvapení jak na Vánoce :)
    Z obchodu jsem vyšla maximálně zářící radostí a štěstím :D :D Kolemjdoucí si asi mysleli, že jsem nějaká bláznivá ženština, ale kdepak :)


   Tak to vidíte. Pak mám mít tolik laků, když se mi vyloženě sypou do klína. Oni ví, že jim u mne bude dobře, budou mít spoustu kamarádů a hezkou úložnou krabici :) Moc a moc děkuji drogerii Teta v Nádražní ulici v Rakovníku :)
   Tohle by jste v Praze prostě nesehnali. Vždycky mě vytáčí ty nářky některých slečen: No jo, vy v Praze máte všechno a my nic. To se sakra mýlíte. V Praze tyhle laky už neseženete. Stejně jako jiné věci - hned je tu všechno vyprodané (limitky, oblečení...) dřív, než začnou slevy. To je stinná stránka velkoměsta, kterou už někteří nevidí.
   A abych nezapomněla - ten modrý lak je ještě něčím speciální. Je to jediný lak z mých 181 laků, který má bublinku ve stěně lahvičky flakónku :))) Ťuťu ňuňu :D


A z jakého nákupu jste měli největší radost vy? 

Mějte se hezky :))

34 komentářů:

  1. Parádní nákupy! :) Na tužku Scandaleyes od Rimmelu se taky chystám a hodně mě lákají i odličovací ubrousky z Douglasu, jsou vážně tak dobré? Já jsem ulovila v lékárně micelárku od Biodermy v akci 1+1 zdarma, tak jsem z toho šťastná jako blecha. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo z té micelárky bych byla taky nadšená :) Já jsem ty ubrousky ještě nerozbalovala, ale až přijedu bude recenze. Vždycky jsem předpojatá k profláknutým věcem a ráda na nich hledám něco špatného, tak uvidíme, jestli něco najdu :D

      Vymazat
  2. Myslím, že tem modrý lak mám. Koupovala jsem si ho k šatům na svatbu (ne mou). Docela mě překvapilo, že dělá modrý rýhy na papíře, když ho přejedu hranou nehtu. Ta řasenka mě láká už pár dní, a teď i tužka od Rimmelu, protože už delší dobu pátrám po nějaké dobré. Práve testuju nějakou od Bourjois, co má vydržet 16 hodin (asi). Na cestování mám koupené z Ikea 100ml lahvičky. Hlavně na kosmetiku, co mám doma v maxi balení. Tuším, že jsem za 4 lahvičky dala třicet korun a nikdy mi nic nevyteklo. http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/90235117/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty rýhy dělají hodně červené laky... Na řasenku i tužku jsem dost zvědavá, budou testované v tvrdých podmínkách :D
      Jé, ty lahvičku jsou krásný a funkční!! Přemýšlím, jestli zítra pro ně nesjedu a nepřeleju tam šampón a sprcháč :) moc moc děkuji za tip :))

      Vymazat
    2. Tak to si počkám na testování a pak se rozhodnu. :)
      Není zač. Jednu lahvičku jsem darovala, tak přemýšlím ještě před dovolenou o dalších. Hlavně si je musím pořádně označit.

      Vymazat
    3. no já právě bych si to taky musela polepit, jsem dost zapoměntlivá. A pak si třeba tělovým mlékem umýt vlasy a tělo namazat sprcháčem :D Celá já :D

      Vymazat
  3. Čím víc koukám na ten lak, tím víc ho chci!!

    Takže teď už budu fakt jediná Scandaleyeskou nepolíbená? Já na ni vždycky zapomenu v obchodě (no jó, tužky jsou tak malý a mají jenom takový prťavý okýnko v tom regále...), musím už ji jít očíhnout cíleně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Ten lak je zlo. Ostatně jako všechny.
      Jéj, já jsem nepolíbená spousty kometickýma věcma :D
      A s tou cíleností nevím nevím... Já do toho Rossmanna šla cíleně pro deodorant a jako jediný jsem ho zapomněla. Jenže už potřetí :((

      Vymazat
  4. Ten konec s laky je jak z pohádky..."mám pro vás laky..zadarmo" aaaaach.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Prostě lak zadarmo!!! A tak krásný. Ještě teď se tu culím jak telátko :D

      Vymazat
  5. Ten petrolejový bych moc chtěla, doufám, že na něj taky nějak zázračně narazím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 2 týdny tam ejdu znovu, jestli by si chtěla a ještě ho měli, můžu vzít :) Anebo vyslat sestru na nákup :)

      Vymazat
  6. Ten modrý zdarma je krásný, že snad i já bych se jím nalakovala. Laky zastínily tvou výbavu na dovolenou. Musím jen říci na obhajobu oleje od Balei, že je super hlavně PŘED sluněníma koupáním. Ochrání je. Nezničí se vlasy, ani v moři ani chlorem. Mně mastný nepřišel ani na manželových vlasech, které má mastnější, a hlavně je neměl pak bez lesku a takové zničené jako jiné roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jéje, tak chybička se vludila, to jsem ho asi jen měla zkusit... Přemýšlím, že si odliji trochu dýňového oleje, který před sprchou vtírám do vlasů... Ale zase se mi nechce o dovolenou piplat se s nějakou extra péčí :D

      Vymazat
    2. Myslím, že to vůbec neva. Hlavně si užij dovolenou! Ať se vše vydaří, jak si přejete.

      Vymazat
  7. Předem Ti chci popřát co nejkrásnější dovolenou!
    Tužky Scandaleyes mám hodně ráda, jednak se s nimi snově maluje a jednak drží, navíc jsou voděodolné, tak snad budeš spokojená stejně jako já. Sun Dance opalováky jsme svého času taky používali a nebyly špatné. Teď už delší dobu kupuju Garnier 50 Sensitive a ten nám vyhovuje ještě víc, nikdo neměl žádnou sluneční kopřivku ani spáleniny a dobře drží i ve vodě. Dokonce i voňavá třpytkatá 30 byla fajn:)
    S těmi malými drogeriemi to máš pravdu, hotové poklady. Těším se až budeš lakovat. Nejsou to sice moje barvy, ale tvoje lakovací posty jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tutto, ty jsi prostě tuttozlatíčko :) Moc děkuji :))
      Tu 50 Garnier jsem byla odhodlaná koupit. Ale jakmile se objevilo něoc, co nebarví, tak musel bohužel ustoupit jako poražený :/ Škoda, že ta třpytivá enní 50, tu bych brala hned :) Jen muž asi ne :D :D
      A moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  8. Jééé já chci taky lak zdarma :D A takové pěkné úlovky zrovna. No ale když si to tak vezmu, tak já za tu cenu ty 3 mít můžu, protože u nás je mají pořád v akci za 50,-. Divné, že to není všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Teda, to tam zlevněný nejsou, protože tam neplatí ten kosmetický leták. Ale třeba tady v Praze v jedné Tetě tu akci za 50 Kč mají taky tak často, až se zdá téměř nonstop :D

      Vymazat
  9. Taky Ti chci popřát krásnou dovču, užij.si to tam. U mě letos cizina nebude, kvůli Barušce a budou se dělat okna. Nákupy se pěkně rozrůstají :D u mě taky. Včera nevim, co mě to popadlo. Objednala jsem si z mickynails 2 laky. ktery mě spolu s poštovném vyjdou na nekřesťanský peníze. Už si sama ťukám má čelo, že jsem cvok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Hani :)) Okna, malování... to znám. To jsme měli minulý rok, když jsme se stěhovali :)
      Jéjé, co sis objednala?? :))

      Vymazat
    2. Už dlouho jsem chtěla zkusit laky od značky Zoya, takže jsem si vybrala odstín Gloria a pak odstín For Audrey od ChG, přitom si to odporuje větou v clanku Tiffany blue and silver manikura co jsem před časem zveřejnila :D

      Vymazat
    3. Zoyu chci už taky dlouh zkusit :) Líbí se mi od nich tolik laků! Ale to poštovný...

      Vymazat
    4. Souhlas poštovné je tam až moc drahé, ale já dostala nějakej peníz k svátku, tak jsem to moc neřešila. Rozhodně to byl pravděpodobně první a zároveň poslední nákup na tomto portálu :)

      Vymazat
  10. Aj další nákupy, ale tyhle se dají velmi dobře ospravedlnit dovolenou, to je třeba nakoupit - bude Ti to pěkně slušet, ježiš ty laky jsou boží, tyhle barvy - já teď furt kupuju modré - je to mor, máš pravdu samy z těch regálů padají do ruk :-D, sundance pade už mám taky, ale krém. Tak ať Ti všecky věcičky na dovolené pěkně slouží a vrátíš se odpočatá a pěkně naladěná :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejhorší na tom je, že články o nákupech jsou podle statistik nejoblíbenější, takže mě to podvědomě nutí kupovat další novinky :D :D
      Jinak ten mdrý lak je o trochu tmavší, nevím proč ho foťák zkreslil a ty zbylé dva odpovídají... ten lak je prostě speciální ve všem všudy :))
      A děkuji moc, zlato :))

      Vymazat
  11. Krásnou dovolenou! :)
    Nákupy hezké a lak zdarma, no, to je sen každého kosmetického maniaka. :) Ten petrolejový vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné věci sis koupila. Ty laky jsou perfektní...hlavně ten zelený.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, na ten zelený se těším ze všech nejvíc :)

      Vymazat
  13. Moc pěkné věci:) Pořádně si to užíj na té dovče a nespal se. O tom SUN DANCE už čtu po několikáté a docela hodně přemýšlím o něm, že si ho i pořídím!:) Laky jsou skvělé a souhlasím s Luckou Srbovou, ten zelený je užasný!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji :) Doufám, že se nespálím, s 50 by to snad neměl být problém :)

      Vymazat
  14. ten lak modrý mám doma a je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  15. Také mám jeden lak s bublinkou ve skle :-) Taky od GS, je to odstín 155 :-) ... Jinak s těmi nesehnatelnými věcmi máš pravdu, sama bydlím v Praze a přítel kus za Prahou a u nich v malé drogerce jsem našla lak, který jsem dlouho hledala a chtěla :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)