Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 17. srpna 2013

Oční stíny L´Oréal Beige Trench aneb houba prašivka

Dobré ráno všem :)

   Značku L´Oréal Paris moc nemusím - přijde mi celkem předražená (ostatně to se asi nedivím, když musí mít za modelky slavné celebrity) a její styl je takový... na mě trochu staromódní. Všude samý shimmer, třpytka... Ale občas se najde něco, co mě zaujme :) Třeba takový lak Green Majestic. A dost mě zaujaly i jejich stíny.


   Původně jsem měla vybraný jiný odstín (o čemž jsem psala tady), ale nakonec jsem vzala nějaké v neutrálnějších odstínech, které bych nosila často a mohla tak napsat objektivnější recenzi.



Balení

  Plastové, hodně lehké. Na mě působí fórově a říkám si: Sakra, kam se hrabe Essence. Překvapivě ještě neprasklo. Obsahuje houbičkový aplikátor s dvěma konci - jeden na linku (docela široký, ale jde to) a klasicky plochý ne celé víčko. Zkusila jsem jen ten zkosený konec, radši stíny nanáším štětcem nebo prsty.


Struktura

  Stíny jsou třpytivé a nepřijdou mi zas tolik jemné. Možná je to díky těm třpytkám, ale čekala jsem spíše jemnou konzistenci. Nejsou výrazně hrubé, ale třpytky v nich cítit jsou.
   A teď objasním tu prašivku. Stíny hrozně ale hrozně moc práší. Jestli máte kvarteta stínů ze základní řady e.l.f., jste doma. Dost mi vadí, že třpytky pak máte všude pod očima a lesknete se jako disko koule. Navíc to není nic extra vhodného pro uživatelky kontaktní čoček.

Práší víc než prašivka.... Zdroj houby

Pigmentace

   Na tu si nemůžu stěžovat. Všechny stíny jsou krásně pigmentované, lesklé a syté. Foťák trochu barvy sežral, jako vždy :(

1. Bílá s béžovostříbrným podtónem.
2. Jemně zlatá champagne. Pro mě nejkrásnější odstín.
3. Měděná s nádechem do oranžova. Sice mi zas tolik nesluší, ale vypadá moc hezky. Navíc podobný odstín ještě nemám.
4. Středně šedá s kapkou hnědé.



Výdrž

   Ta mi přijde průměrná. Stíny vydrží hezké cca 4 hodiny. Poté se začnou do sebe míchat, ztrácí na intenzitě a nakonec na očích zůstavají jen třpytky (cca po 8-10 hodinách). (Hodnoceno bez použití báze) A přitom se jedná o univerzální odstíny, které by si rozhodně zasloužily větší výdrž. 

Líčení

   Stíny používám nejradši tak, že do vnitřního koutku a jedné poloviny horního víčka dám 2, trochu 1 pod spodní řasy (jemně, abych moc nezvýraznila kruhy pod očima), 3 dám do záhybu oka a pomocí 4 vykreslím jemnou linku ve vnějším koutku.



   A na závěr jedna šklebíková :))


Hodnocení

   Stíny jsem si oblíbila, přestože dost práší a musí se s nimi opatrněji. Výdrž mi na denní obchůzky stačí, s bází by mohly vydržet i celý den. Pochválit rozhodně nemohu obal a cenu (339 Kč), která mi přijde nadsazená.

Co vy a stíny L´Oréal? A jaká je největší prašivka vaší sbírky? :))

Mějte se hezky :)

21 komentářů:

  1. Až na tu cenu mám tyhle stíny ráda ;)...jo a tu prašnout, ale s tou jsem se vyrovnala za pomoci papírových kapesníků ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mne napadly, ale jsem hrozně líná je přikládat pod oči :D

      Vymazat
  2. Také ráda volím neutrální barvy, hodí se vždy a ke všemu :D :), na ten prach ze stínu ti neporatím, také vždy vypadám jak disko koule :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm a disko já zrovna nerada :D A nepomůže ani změna štětce, ani báze ani zázrak Boží :D

      Vymazat
  3. Soutez o nejvetsi prasivku me (nemale) sbirky s prehledem vyhrava tvarenka od Clinique, ten usmudlany obal me privadi k silenstvi :o)
    Sklebikova fotka je moc hezka nahodou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nekecej! Věhlasný Clinique a má něco nepovedenýho? A mně se ty jejich tvářenky vždycky moc líbily (ty s kytičkama)

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší. Děkuji za recenzi, ušetřila jsi mi 339Kč. Málem jsem si je koupila, ale řekla jsem si, že počkám na recenzi. To prášení by se mi nelíbilo. Barvy jsou to krásné, hlavně ta "oranžová."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta rezavá je pecka :) Ráda jsem ušetřila, ale neboj - určitě ti zrecenzuji něco, co si budeš muset koupit :D

      Vymazat
  5. Vypadají pěkně , mám moc ráda barvy do béžova , akorát to prášení no ... ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Líčení s nimi vypadá vážně moc hezky. Tuto značku moc nevyhledávám ale pořád je mi o něco sympatičtější jak Astor :D. A u mě doma v prašivosti vede jednoznačně essence, rozjasňující pudr a transparentní pudr = produkty, které mám vždy úplně všude :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astor mi je taky dost nesympatická. I když mě zaujaly ty jejich tužkové balzámy :)
      Od Essence mám z pudrových věcí jen stíny a překvapivě žádné nepráší tolik jako tyhle :D

      Vymazat
  7. Mám ty samé, a nemůžu si stěžovat :-) Všem se na mě líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vážně ti nepráší a nepadají ty třpytky pod oči? Mně vážně hrozně. Ale hezké jsou, to bez pochyby :)

      Vymazat
    2. Nějak to na sobe nepozoruji :-) ve větší míře než u jiných stínu :-)

      Vymazat
    3. Věrko, tak to ti upřímně závidím! Já bych je nosila tak ráda a často, ale ty třpytky jsou vážně peklo :(

      Vymazat
    4. Mozna to bude tim, ze pouzivam kombinaci bud 1+3 a nebo 2+4 a bazi nepouzivam, protože s ni neumim zachazet :-)

      Vymazat
    5. Báze mám 2 a nepoužívám ani jednu, protože na mě prostě nefungují :D :D
      No ale možná máš pravdu s tím, že jak tak patlám všechny 4 barvy, tak je větší riziko, že to opadá... To ěm vůbec nenapadlo. Ale i tak, stejně jim to neodpustím :D

      Vymazat
    6. Sehnala jsem v nemecky drogerii za 7,95 €, takze jim odpustim ledasco :-) a navíc ještě pouzivam klasicky stetecek místo aplikatoru :-)

      Vymazat
    7. Štětečky používám taky, zkoušela jsem to připlácnout i prstama a prostě neee :D Já platila 169 Kč, tak mi to taky nevadí, ale za plnou cenu bych byla dost naštvaná :D

      Vymazat
    8. Tak mozna zkus nejakou kombinaci jenom dvou stinu :-) a mozna to bude lepsi :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)