Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 5. srpna 2013

p2 Like A Movie Star

Hezké pondělí všem :)

   V připomínkách k blogu se objevila jedna žádající zabývat se i kosmetikou, která není tolik omílaná. Takže opět přicházím s lakem p2, o kterém se na českých blozích asi moc nedočtete.

Ten dům tam stále je :) V některou denní dobu svítí sluníčko jen za oknem a ne do okna,
 takže tu ruku musím vystrčit ven. Ale budu se snažit fotit uvnitř, když slunce svítí k nám na podlahu :)

   Odstín Like A Movie Star mi svým způsobem připomíná Color Club Mrs. Robinson nebo Gimme A Grape Big Kiss. Jedná se o fialovorůžovou dosti výraznou barvu, kterou je celkem těžké zachytit, aby odpovídala a zároveň s ní barva kůže.


   Nanáší se poněkud zvláštně - ihned po nalakování máte pocit, že bude dělat díry. Jenže nalakujete druhou ruku, mrknete na tu první a brázdičky jsou pryč. Prostě se ten lak srovná, aniž by někam zatekl a zanechá hladký povrch. Jeho konzistence je středně hustá až hustší.


   Kvůli té konzistenci jsem se trochu bála bublinek a schnutí. Ha a vida! Žádná bublinka se z hlubin nevynořila a lak schne lépe než jsem doufala. Dokonce rychleji než Color Club Beyond a to jsme u holografu čekala kratší dobu schnutí.


  Co se mi na něm ale obzvláště líbí, je jeho lesk. To, co vidíte, není top coat, je to finish samotného laku. Musím říct, že něco tak lesklého jsem dlouho neměla :)
   A také mi jeho barva připomíná orchideje, což se mi něm líbí taky :))

Fotografie není kvalitou nic moc, ale pro představu poslouží dobře :)

   8 ml laku koupíte v německých dm drogeriích za 1,55 eura. A je to ten samý, o který si můžete zasoutěžit v giveaway :)


Jak se vám tahle barva líbí?

Mějte se hezky a úspěšný start do nového týdne :))

21 komentářů:

  1. je skvělá! barva přímo pro mě:))

    OdpovědětVymazat
  2. Juu, no ten je! Krásnej lak a dokonalej finiš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná barva ;-) takovou podobnou má snad i Gabriella Salvete... Jinak nedávno jsem taky byla v Německu a odvezla jsem si odtamtud (mimo jiné :-D) tento lak v bledě modré :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo tam se to nakupuje, co? :D :D Hned bych jela znovu :)

      Vymazat
  4. Sice studená ;-), ale moc krásná barva. K tobě jde skvěle.

    OdpovědětVymazat
  5. No ten se mi líbí moc :) Takové barvy já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za komentáře :) Jsem ráda, že se vám líbí :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc moc doufám, že se na mě usměje štěstí, protože ten lak je fakt boží!
    A ta předposlední fotka se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Musím říct, že po tolika krásných komentářích vůbec nevím koho vyberu :( Takže se bojím, že asi budu losovat, protže to nejde. A asi v září udělám hned další soutěž, protože je mi fakt líto odměnit jen pár ://

      Vymazat
    2. Jé, já nechci ovlivňovat :D Kdybych soutěž dělala já, tak určitě losuju, nedovedu si představit to dilema, koho vybrat a koho ne. :)

      Vymazat
  8. no fialová, takže páči :-) a ešte fialová s ružovým podtónom, takže sa dobre fotí :-) mne okrem spomenutých (na základe fotiek) pripomína ešte GS, 110 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta GS mě vůbec nenapadla, ale teď si uvědomuji, že jsou si podobné :)

      Vymazat
  9. Skvělá barva!:) skvělá recenze!:)

    http://friendly-diary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásná barva, studené podtóny já můžu kdykoliv - krásné srovnání s orchidejí - pod se povedlo!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle laky mám ráda a celkově celou P2 kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Já chtěla od nich zkusit nějaké rtěnky, ale hodně jich ěmlo teplý podtón, který mi nesluší nebo takové, jejichž odstíny mám :(

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)