Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 11. srpna 2013

Ruby Wing Lily - voňavoučký solární lak

Dobré ráno všem :)

   O tom, jak mne uchvátil lak Ruby Wing Myth, jste se mohli dočíst tady. A já jsem v něm psala, že by se mi líbil lak z nové kolekce v odstínu Lily. A už ho mám :)


    Firma Ruby Wing dělá solární laky, tedy měnící se venku na slunci. Je to něco naprosto fascinujícího, co obdivuje i můj muž a co mu hlava nebere :D (Ostatně mně také ne). Dle mého v tom musí hrát roli UV záření, neboť za okny auta se lak nezmění a naopak se jeho barva změní venku, i když je zataženo.

   Barva odstínu se mi hrozně špatně fotila. Lak je uvnitř světlé barvy, jemně růžovobéžový s výrazným červenorůžovým shimmerem, který nezachytil ani jeden ze dvou fotoaparátů. Až v autě se to trochu povedlo a to jsou fotky ze třetího dne, kdy se mi ošoupal konec na ukazováčku, kde jsem měla podlak od Essence.






   Většina fotek však vyšla dost blbě...


   K barvě ve stínu bych ještě ráda dodala, že se chová trochu polychromaticky. Základní barva je tedy růžová nude, pak je tu červený shimmer a ještě zlatý až zlatozelený shimmer. Ten zlatý se na nehtech někdy projeví, zlatozelený už ne (a ani nešel zachytit foťákem).



   Pomineme-li fakt, že se hrozně fotí, musíme vyzdvihnout něco a to, že se skvěle lakuje :) Není sice extra pigmentovaný a vidíte, že mi prosvítají konce nehtů (i po zbarvení), ale je krásný. Konzistence je perfektní, středně hustá, velmi jemná a hladká.  Schne s pěkným leskem do hladka. Nedělá bublinky a schnutí je takové střední. Rychleschnoucí v popisu nemá, tak mu to odpustím :)

   A teď se mrkneme, jak se mění :))







   Voilá! Z jemně růžové máme sytou růžovočervenou barvu, neskutečně zajímavou a nejradši bych nosila jen jí bez té světlé :D :D Vůbec mi nevadí, že prosvítají konce nehtů, ten lak je krásný sám o sobě a tohle není na škodu :) A stále si zachovává ten růžovočervený shimmer.
    Oproti Myth se mění velmi rychle. Rychle se zabarvuje do červené a stejně rychle ta červená mizí, je to otázka 4-5 vteřin.


    Lak jsem odlakovávala na konci třetího dne nepoškozený. Jen na jednom ukazováčku, kam jsem dala base coat od Essence Better than gel nails (přijde mi fakt hroznej :D), se mi lak ošoupal, ale neodchlípl. A kdybych tam ten podlak nebyl, určitě bych lak odlakovávala 100% nepoškozený.


    A ještě něco umí... Když jsem takhle seděla na gauči s podepřenou rukou, říkala jsem si, že tu něco krásně voní. Mýdlo to být nemohlo, to voní jinak, ruce jsem si před tím nemazala. Tak si čichnu k nehtům a bingo! Ten lak voní jako konvalinky :) Úplně mi připomíná konvalinkové mýdlo, které jsem měla ze Skotska a hrozně mi chybí. Teď si tu vůni můžu užívat kdykoli mne napadne. Voní celé 2 dny po nalakování :)) (Jestli nevíte, jak voní konvalinka, doporučuji zajít k panu Rocherovi, mají skvělou konvalinkovu toaletku :)
    To, že jsem se nemýlila, mi potvrdila i rubywingová cedulička :) Lily není Lily of the valley, ale to mi vůbec nevadí :)

Jen si o mě spousta lidí musí myslet svoje. Holka, co si v tramvaji čuchá k nehtům,
musí být feťačka závislá na toluenu. Vida, a ony jsou v tom konvalinky a nevinně :)

   Takže ano, ano Ruby Wing lakům a já už se těším, až si koupím další :)) A něco mi říká, že Peony bude vonět jak pivoňka (bohužel ten se u nás sehnat zatím nedá), Cut grass jako čerstvě posečená tráva, Sunflower jako slunečnicová semínka a Poppy jako vlčí mák :))


15 ml laku seženete klasicky na šminkách za 219 Kč :)

Taky jste ulovily nějakého solárního krasavce? :))

Mějte se hezky :))

P. S. Omlouvám se za kvalitu, ale opravdu se špatně fotil. Navíc mě nějak zlobí foťák a dělá mi kůži dost oranžovou, přestože na obličeji ne. A barvy laků odpovídají, jen ta pokožka ne :(

23 komentářů:

  1. Ja si kupovala lagoon, protoze moje vysneny odstiny nemeli... A taky sem uchvacena jako blazen, voce na blogu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na něj a Lagoon je odstín, který mě nechává chladnou, protože by mi neslušel. Myth je taky hodně světlý a nekryl špatně, to jsem překvapena, jak moc se liší... Jinak se mi moc líbí to tvoje tpřytkaté vylepšení :)

      Vymazat
  2. Ahoj Nikolko posílám Ti pozdrav k moři :) Ruby Wing ještě nemám ale plánuji v budoucnu.Tenhle odstín je moc pěkný, vybrala si dobře. Já se chystám za chvíli lakovat Orly - Halleys Comet. Tak až přijedeš jukni ke mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem tu :) Mám toho na jukání hrozně mc, už tu mám milio rozkliknutých článků a zrovna tu fialovou Chinu u tebe :) Za pozdrav moc děkuji :)

      Vymazat
  3. Hele Nikolko, dneska jsem objevila další Mademoiselle, ale polskou :D

    http://mademoisellee-j.blogspot.com/

    Jinak Lily je nádherný jak ve stínu, tak na Slunci, přesně typ barvy, co se mi líbí. Taky by mi vůbec nevadilo, že prosvítá, a to, že voní jako konvalinka, je parádní bonus. I když ta pivoňka mě láká taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono těch slečen xxx je hrozně moc no :D A koukám, že má taky ráda Rochera :D
      Ta pivoňka by ti sedla, škoda že jí na šminkách nemají :(

      Vymazat
  4. Páni, to je zajímavá věc... :)
    Ale možná si raději půjdu očuchat tu konvalinkovou toaletku, ta by se mi mohla dost líbit... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminka jí má a nemůže si jí vynachválit. Já jsem s jejich šeříkovou moc spokojená :)

      Vymazat
  5. To je vážně úplně neuvěřitelné :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je moc krásný a strašně se mi líbí ta jeho proměna na slunci. :) No a že voní ? Tak to je bomba největší. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ve stínu se mi nelíbí, na můj vkus je takový staromódní, ale na sluníčku? WOW, to je krásnej lak!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joj ve stínu je svým způsobem dost staromódní, ale když s ena něj podíváč jinak, tak je jemný a zajímavý. Škoda, že ta sluníčková verze nevydrží déle :(

      Vymazat
  8. Jů, tak ten je super! Jak na slunci, tak ve stínu! Mmmm, asi se po něm taky poohlédnu :))

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že jsi tu krásu nafotila skvěle. Je fakt nádherný!

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, no to je tak krásná kravinka. Myslím, že se o mě pokouší blogitida (více u trb v jejím postu jste zdraví?) A souhlasím s Martinou, že se Ti podařil nafotit perfektně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přišlo, že se mi ho nepodařilo nafotit vůbec, on je nějaký nefotogenický a trucuje :(

      Vymazat
  11. Teda čumím jako puk, to je změna na tom sluníčku. Taky se mi víc líbí asi v tmavší verzi. Tímto článkem si mi připomněla, že STÁLE nemám nafocený svůj RW Sand Dune :D Ale ony se ty měnící laky vážně tak blbě fotí... Pokoušela jsem se o to minimálně 3x a nikdy jsem nebyla s fotkama spokojená :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotí se špatně,tenhle rozhodně hůř než Myth. Sand Dune chci vidět, tak šup šup:D

      Vymazat
  12. Ten je prostě boží, líbí se mi odstín i bez sluníčka i na sluníčku, myslím, že jsi fotky zvládla skvěle, vím, jak se i obyč.lak špatně fotí a tohle jsou fakt pěkná kouzla :) (taky mi to hlava nebere:-)..A hlavně - krásný nehty!!! Pa

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá velmi dobře ale ta cena už moc ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta cena není nic extra, ale zase to je 2 v 1 :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)