Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 6. srpna 2013

Simplement... nous sommes gourmands :))

UPOZORNĚNÍ:

Následující fotografie nejsou vhodné pro lidi držící dietu.
Následující fotografie mohou vyvolat nesnesitelné chutě.
Obzvláště nebezpečné mohou být pro hladové lidi s prázdnou ledničkou.
Na fotografie je zakázáno dívat se po 24. hodině.


Milé dámy :)

    Rozhodla jsem se, že už nebudu tolerovat vaše články s nejrůznějšími dobrotami a recepty na ně. Protože, je-li hladový insomnik mučen ve 2 hodiny ráno fotografiemi šťavnatých lososových tataráčků, chlazených latte a hromadou řízků, je to trestuhodné. Za něco takového by vás měli strážci zákona připoutat k židli a dát před vás na celý den stůl plný pečených kuřátek, sushi, makaronek, dortíků, salátů, svíčkové a....
  A abyste v tom nezůstaly samy, tak vás dneska taky potrápím. Následující fotky jsou časosběrným dokumentem našeho obžerství :)

P. S. Recepty nebudou, to vás potrápí ještě víc, jinak by jste si ty bašty příští den udělaly samy :P
P. P. S. Fotografie jsou výjimečně extra velké pro extra velké chutě :D

Opečené těstoviny s marinovaným masem a salátem
Bageta potřená lučinou s čerstvým koprem, uzeným lososem a pokapaná limetkou

Salát s rajčaty, lučinou, olivovým olejem a balzamikovým octem

Citronový koláč se sněhovou krustou, jahodovovanilkovou zmrzlinou a kávou

Citronový koláč se sněhovou krustou a jahodovovanilkovou zmrzlinou

Špagety s kořeněnými sójovými ďobáčky

Miláček dětství - krupicová kaše s Grankem a máslem :)

Miláček dětství - krupicová kaše s Grankem a máslem :)

Ledový salát s okurkou, rajčaty, mozzarelou, šunkou a jarní cibulkou

Směs sýrů, domácí klobásky a jarní cibulka z farmářských trhů

Skořicový pletenec od kamarádky
Skořicový pletenec od kamarádky

Extra velká porce jídla - chlebíčky a řízečky :))

Německé pralinky :)

Domácí burger - můj oblíbený :)

Mini bábovka s meruňkami a višněmi

Nejmilovanější jednohubky - s cibulí, hořčicí, klobáskou, nakládanou okurkou, sýrem a nakládanou kapií :)

Vafle a mléčné bagetky s Nutellou a pistáciovým krémem + Irish Cream Tea

Caprese s velkou dávkou mozzarely

Zapečená cherry rajčata s kozím sýrem, strouhanou cuketou, vajíčkem a pažitkou + salát se zelím

Zapečená cherry rajčata s kozím sýrem, strouhanou cuketou, vajíčkem a pažitkou + salát se zelím

Palačinka s uvnitř rozpuštěnou karamelovou Milkou a Nutellou :)

Marinovaná krkovice s pečenou cuketou a pažitkovým gervaise 

Chuťovky s pomazánkou z nivy a piva s ovocem :) Divočina, ale jak dobrá!

Slaná palačinka s žampiónovou smaženicí, sýrem a pažitkou

Když už jsme u těch žampiónů... Naprosto miluji jejich loupání :)
 Taky máte takovou úchylku, svlékat žampióny? :D

Dortík s mascarpone, malinami a mátou

Dortík s mascarpone, malinami a mátou

Nové brambory s bylinkovým máslem, pažitkou, tatarkou a obalovaným patizonem

Tvarohový Míša s malinami :))

Milka dort je sice kupovaný, ale naprosto famózní :)

A nakonec vám posílám jednu srdíčkovou višeň :))




Tak co? Máte na něco z mého jídelního lístku chuť? :)

Mějte se krásně (a napapaně :)!

Věnováno eM za ty její papriky.

35 komentářů:

  1. To se dělá mučit pracujícího člověka, který má k obědu jen rýži se zeleninou? Včera eM s tuttobene, dneska pro změnu Nikolka :) Pobavilo mě krásné věnování :D po delší.době mě to upřímně rozesmálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ti to vykouzlilo úsměv na tváři :))
      A promiň, nedošlo mi, že budu mučit i nevinné :))

      Vymazat
  2. Haha, ještě, že jsem se teď nasnídala! :)
    Jinak skutečně gurmánské... Mňam. :) Máte hezký talíř (ten se zelenými listy... :D)
    Jo, a já bych se přimlouvala za extravelké fotky pořád, protože jsem chronicky líná je rozklikávat... ;)
    Mimochodem - ano. Taky ráda svlékám žampiony. Už od dětství jsem je ráda loupala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já většinou dávám fotek hodně a osobně nenávidím rolovat myší 2 hodiny :D

      Vymazat
    2. Mně teda víc zlobí, když musím fotky rozklikávat, je to zdržovačka... Kolikrát to raději nechám být a ani to nerokliknu, raději se nedívám... :P :D
      Ale to je drobnost, číst někoho kvůli menším fotkám nepřestanu... :))

      Vymazat
  3. Kde se prosím kupuje ten pistáciový krém? To asi potřebuju ochutnat! Jinak uzený losos na bagetě s Lučinou je moje úplně nejoblíbenější večeře na světě, jedla bych ho denně, kdyby nebyl tak drahý :-) Akorát místo kopru dávám pažitku. A protože jsem masožravec, nalákala jsi mě ještě na burger a krkovici :-) Jo a ten Milka dort jsem si chtěla koupit, ale ještě jsem neslyšela žádný názor na něj, tak jsem ráda, že mám potvrzeno, že je dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vienettko, ten krém byl z Německa z obchoďáku Rewe :// Příště budu muset nakoupit větší zásoby.
      U nás má lososa rád hodně přítel, já si ho dám s chutí jen někdy :) Spíš jsem měla chuť na kopr :D
      Milka dort je prostě skvělý. Ta čokoláda je vážně milkoidní, uvnitř jsou čokoládové lupínky, v těch je to i obalené a krém není moc mastný :) Za 119 Kč fakt bašta :))

      Vymazat
    2. Ahaa, do Německa na nákupy sice jezdíme, ale jen do Kauflandu nebo Aldi, Rewe vůbec neznám :-(

      Vymazat
    3. Na internetu se dá zjisti i kde mají pobočky :) Já ho taky neznala. A mají ještě kokosový krém, ten jsem tady jednou kupovala v lidlu v rámci Deluxe týdne a byl božský :)

      Vymazat
  4. Svůj trest hříšníka příjmám s pokorou :D Slibuju, že do oběda nebudu nic jíst!
    Hovězí hambáč si určitě ráda udělám. Ráda bych si udělala i ten skořicový pletenec, ten vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jojo ty v tom jedeš taky :D
      Hambáč je prostě skvělý, hlavně si tam člověk může dát, co chce :))

      Vymazat
  5. Teda to byla pomsta Nikolko - ty si nás přímo zavalila a já začala slintat už u té první fotky haúúú - do oběda daleko, lednička v práci prázdná - pomsta se vyvedla a byl extra sladká koukám :-) Ano, taky mám otázku jako viennettka, prosím prozraď, kde kupuješ ten zeleňoušký pistáciový krém, já pistácie miluju. Pravda, recept na citrónový koláč bych ocenila, ale asi teď v tom horku fakt péct nebudu. Ta opečená cukína jako příloha k masíčku se žervé - boží, jednoduché vypadá to krásně (jak to že mě to nenapadlo dříve:). No a ten skořicový pletenec! Máš šikovnou kamarádku. TAkže trest také přijímám a děkuji, že jsi tak nádherně opulentně nakrmila moje oči - ještě se oblizujou :-) teď to jen zapiju neslazenou,jemně perlivou Mattonkou a večer si udělám tu cukínu podle Tvého receptu s brambůrkem! Více takových mlsných článků, jsi vyloženě gurmánka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A lívance z cukety jsou taky moc dobré, chutnají mi víc než ty klasické ;)

      Vymazat
    2. Víš, jakou jsem mělana ty papriky chuť? A pořád mám? :D A my máme nakoupeno zrovna na několik dní dopředu. Ale až se vrátím, spořádám všechny papričky světa :D
      Jak jsem psala Vienettce, je z Německa ://
      Jinak ta cuketa má být hustší polévka, nevím, jestli to z toho mého (ne)popisu bylo jasné :))
      Tak snad se zadaří a dobrou chuť :))

      Vymazat
    3. Ježiš, ještě ti, Haničko :D :D Mňam, mám chuť na cuketové a dýňové bramboráky.
      Jéj holky, já se těším na dýňovou sezónu :D

      Vymazat
    4. Tak já myslela, že ten Tvůj recept je něco na způsob ochucených šťouchaných bramborů :-D, ale řeknu Ti, že i tato verze je labůžo dobrá, ale zkusím i tu řidší verzi - polévku -). Jinak díky Tvému článku teď doma boduju s opečenou cukínou - něco tak jednoduchého a řeknu Ti, že můj muž mě už tak dlouho nechválil, jako tyhle dvě večeře za sebou :-) Prostě já tu cuketu vrazím všude a je to.
      Tak ať se pak papričky povedou, dej vědět - já vím, kdo je má rád, tak to je velké lákadlo - přijeď na víkend - tento víkend u nás budou zas - promiň :-)

      Vymazat
    5. :D :D Tak to je dobře, že je muž spokojen :)) No jo, já jsem trdlo, zapomněla jsem napsat, že se ta voda neslévá :D :D
      Na ty papriky se vážně hrozně těším :)) My je někdy i zapékáme v troubě s tou omáčkou - to jsou pak na povrchu takové opečené a hrozně dobré :D

      Vymazat
  6. :-D :-D no aké šťastie, že som pred chvíľou dojedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já taky, zrovna ten Milka dortík. Ale, když jsem v noci ten článek upravovala (překlepy), tak jsem sama sebe proklínala, jaké jsem měla chutě :D

      Vymazat
  7. To kašlu, sedám na vlak a jedu do Prahy!

    OdpovědětVymazat
  8. hm, myslím, že začínam byť aj celkom hladná!!! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D To věřím. většina těch fotek mě rozhladoví, i když hlad nemám :D

      Vymazat
  9. Vše vypadá velice chutně a výborně:)

    friendly-diary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiš taková nálož fotek, až se mi z toho počítač zasekal :D Sice jsem se stihla těsně před otevřením příspěvku najíst, ale ani to mi nepomohlo :D Kdo mi teď v práci asi udělá krupicovou kaši, ty potvoro! :D Pokusím se zahnat si chutě aspoň kafíčkem s perníkem :D
    A loupání žampionů nesnáším - vždycky v obchodě vybírám ty největší, aby s tím byla co nejmenší piplačka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kafíčko s perníkem jsem nikdy neměla, ale teď mám na něj neodolatelnou chuť :D :D
      Mně taky baví loupat ty větší, ty malý nezralý, co nemají odchlíplou suknici ráda nemám :)

      Vymazat
    2. Kafe s perníkem = klasické rozpustné kafe a k tomu pečený perník s marmoškou a čokoškou - ne že bych si do kafe strouhala perník :D Ale výborné je kafe a do toho špetka skořice, mňam :)

      Vymazat
    3. Aha :D :D Já vim, že o Vánoccíh měli něco takového ve Starbucks, tak mě ani nenapadla jednoduchá varianta samotné kafe a samotný perník :D

      Vymazat
  11. Noooo, dala bych si úplně všechno!!! Díky :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Ha, dnes to se mnou zcela nezvykle nic nedělá, protože jsem tak najezená skvělé večeře v nádherném hotelu v Luhačovicích. Nicméně si užívám i tvůj blog. Ten si nenechám ujít. Fotky krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé v Luhačovicích jsem byla ve čtvrtek :) Prvně a moc se mi tam líbilo :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)