Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 23. srpna 2013

TAG: Kolik toho na sebe napatláš?

Milé dámy,

   vzhledem k tomu, že fotek z dovolené je přes 700 a nějak není síla se jimi prokousat, přináším vám dnes tag, na který mě nominovala má milá eM. Sice dávám přednost tagům, které si sama stvořím nebo těm, co tu byly před rokem, aby se čtenářkám nezajedly, ale co neudělat pro někoho tak skvělého, jako je eM, že :)

   Ráno je to easy peasy, nasadím kontaktní čočky, abych nějak mohla fungovat a nepřipadala si jako krtek. K opláchnutí používám nejčastěji roztok Horien, někdy Optimax nebo tento z Grand Optical (1). Poté vyčistím zuby a to nejčastěji pastami od Vademecum (2), které mi maximálně vyhovují. Pleť osvěžím a zbavím kožního mazu pomocí čisticího krému od Amie (3), který pleť nevysušuje a je nabušený všelijakými výtažky z rostlin. A ten překrásný obal mi zvedne náladu hned po ránu i v tom nejmlhavějším a nešedivějším dni :)
   Abych nesmrděla jako prasátko, aplikuji deodorant od Garnier Mineral (4), který jsem zrovna při focení nemohla najít (a našla, když jsem vše pěkně sklidila), tak je na fotografii jeden od Fa, který jsem dostala od mamky. Ségře tyhle deodoranty ohromně vyhovují a mně vůbec. Nesnáším jakýkoliv antiperspirant v rozprašovači, neb mám pocit, že se musím udusit. Vždycky si představuji, jak ten bílý humáč dopadá do mých plicních sklípků až by z toho měl člověk astma. Fuj ble, za mě jedině kuličkové Garniery!
   Než deodouš uschne (kuličkové holt chvilku lepkají, to se nedá nic dělat), napatlám si na tlamičku lehký hydratační krém od Yves Rocher (5), který mé pleti jako jediný vyhovuje. Při delším používání skvěle rozjasňuje pleť, ta je hydratovaná a i pupínků je na ní méně. Problém je ten, že ho u nás už neseženete a já ho kupuji ve Francii a modlím se, aby ho nepřestali vyrábět ani tam.
   A i když občas zapomínám (ráno skoro nikdy nestíhám), ranní sprška parfému nikdy neuškodí. Ze všech nejčmuchavějších je pro mě YSL Parisienne (6), kterou mám od přítele a ten mi ji dával se slovy, že mi tím nechce říct, že jsem jako Pařížanka, neboť jsou všechny bez výjimky hloupé a namyšlené (to mi připomíná tradici o Pražácích :).


   Co se týká líčení, vždy začínám makeupem a ne očima. Vysvětlení je jednoduché, na mě báze prostě nefungují, ta aplikace je mi nepříjemná, a tak vůbec. Po všech testech s drogerkovými makeupy jsem zakotvila u fluidního od Yves Rocher (7). Krytí je střední, efekt polomatný a přirozený. Hezky pleť sjednotí a zakryje menší nedostatky. Fantastická je hlavně na něm výdrž, i večer je stále co odlíčit a tvářenka a stíny na něm drž mnohem lépe. Nevýhodou je fakt, že se musí trochu déle roztírat, protože nahoře na čele, kde mi začínají růst takové ty malé vlásky, dělá neplechu a trochu je zvýrazňuje, takže to chce víc zapracovat. Ale zase to pak drží líp :)
  Pytle zakryji korektorem od Garnier (8) pro světlou pleť, který mne neštípe okolo očí, výrazně nezalézá do vrásek a má přirozený odstín se žlutým podtónem. Kruhy mám hodně výrazné a extrémně světlé korektory vytvoří efekt světlemodrofialových kruhů pod očima a vypadá to fakt blbě. 
   Pleť nemám extra dokonalou a někdy je občas zamaskovat nějaký pupínek. Mám korektor od Essence (9), který vydrží víc než Astor nebo Rimmel, ale znovu už bych si ho asi nekoupila.
   Pak to vše zapudruji, raději mám sypké pudry, ale tenhle rimmelácký (10) potřebuji dodělat a na zimu je naprosto nevhodný, takže ho teď používám, jak jen to jde.
   Následují oči, nejradši mám stíny od Yves Rocher (11), o kterých jste si mohly přečíst zde a já je nedávno "slepila" Alpou a jsou téměř jako nové. Zakončím řasenkou, nejraději mám Max Factor a Gabriellu Salvete (12). Podmínkou je plastový kartáček, ty klasické mi řasy nedokážou pročesat, protože je mám relativně husté.
   Tváře zvýrazňuji zdravíčkem až po očích, podle kterých volím intenzitu tvářenky. Nejraději mám Bourjois nebo krajkovou od Dermacolu (13). Po ní se vrhnu na obočí, maximálně mi vyhovuje set od Catrice (14). Zakončím rtěnkou (výjimečně leskem), nyní je mým favoritem Catrice My Cherry Berry (15), kterému mohu vytknout jen fakt, že se mu začíná loupat nápis na obalu :/.


   Během dne obnovím jen rtěnku nebo tuhý korektor a basta. Také se snažím aspoň jednou si namazat ruce krémem od Rochera s arnikou (16). Pokud na to zapomínáte, doporučuji si vzít jeden den nějaký hutný výživný krém (Nivea nebo Dove) a každých deset, dvacet minut masírovat okolí kůžičky krémem. Takhle strávený den vám zajistí i měsíce bez záděrek a ty již vzniklé zmizí raz dva. Osvědčeno léty praxe :))
   Jako atopik se někdy musím máznout Pityolem (17), extrémně smradlavou věcičkou, která mi zkrotila nechutně velký ekzém vypadající jako popálenina druhého stupně. Někdy mažu jednou za dva týdny, jindy 3 dny v kuse.
   Během dne, když už jsem doma nebo na večer, hydratuji rty malinovým balzámem od Rochera (18), který rty jemně zabarví a je naprosto k sežrání.
  Navečer si lakuji nehty, lak měním podle nálady, v průměru každý třetí den. Zrovna mám na nehtech Jolly Jewel (19) půjčený od Sonidla, tak je na fotce on (vydrž, Prťka, vydrž, brzy zase bude u tebe!). Častokrát lak přetřu nadlakem od NYC (20), pokud tedy netestuji výdrž nového laku. Samozřejmě k lakování patří odlakovač, Isana (21) to jistí navždycky :)


  Večer se odlíčím kauflandí micelárkou (22) a skočím do sprchy. Sprcháče mám nejraději od Rochera (23), neboť jediné zvládají kombinaci: nechemická vůně + nevysušování. 
   Protože jsem ženská, tak femigel je nutností. Po všech hrozných Lactacydech, Chilly a Nivee jsem zakotvila u tohoto neparfémovaného od Avonu (24). 
   Vlasy si myji obden, momentálně mám očistnou nesilikonovou kúru od Rochera (25), která však hrozně cuchá vlasy. Na konečky dám buď dýňový olej nebo masku vonící po banánech od Garnier (26).


  Večerní mazání nesmí chybět. Na obličej klasická Nivea (27), i když poslední týden testuji norkový krém, na který mě nalákala S. a nemůžu si stěžovat (promiňte, norečkové, ale vy tak hezky voníte!). Pod oči si dávám krém od Rival de Loop (28), který krásně hydratuje a neštípe. Zpevnění však nevidím, za to vidím vrásky... A po každé sprše nesmí chybět mazání, nejraději mám tělová mléka od Rochera, jahodové máslo od Body Basic a nově melounové máslo od Alverde (29).


   Kdo neumřel nudou a došel do konce, napočítal 29 kousků :) Což beru jako průměr :)


   A jak jste na tom vy? Mějte se hezky :)))

23 komentářů:

  1. uf, dočetla jsem :-)

    nejsem mazací typ, některé věci dost zanedbávám, takže já budu asi tak nějak na polovině :-)

    každopádně to beru jako velmi zajímavé a člověka to dost překvapí :-)

    PS: niki, jestli chceš půjčit nějaké ty laky, tak není problém (jak ses ptala na ty holografy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji, ale momentálně vůbec nestíhám. Mám toho tu milion na lakování :) Ale o to srovnání Catherine Arley a Colro Clubu stojím, máš krásné nehty, na nich to vynikne :)

      Vymazat
    2. buď ráda, že je nevidíš teď, ráno jsem si husa nedala na ruce rukavice při mytí nádobí, laky se mi slouply i s kusy nehtů, takže vypadají jak po nepovedeném odstranění umělých nehtů. Musela jsem hooodně zkracovat. A ulamují se mi rohy, takže jsem se musela vrátit k půlkruhům. Což mne celkem rozladilo, začínaly se mi hranatý líbit :-)

      Tak kdyby si někdy chtěla Bude v liště doplněn článek o laky na zapůjčení i s fotkami laku, případně odkazů na článek.

      Vymazat
  2. Nikolko to jsem proti Tobě a vám všem úplný břídil u mě se to vyhoupně tak 10-15 kousků. A ta smrdutá věc na mě nějak nezabírá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto :( Na spolužačku třeba zabralo namazat vazelínou a na noc zavízat do fáče a mně se touhle metodou ještě zhoršilo :( Stejně tak, někomu pomohla chlorella a někomu vůbec :(

      Vymazat
    2. Nu jo co naděláš, holt musím zkoušet dál něco další. Tak jak to dělám celý život. Aspoň, že tobě zabírá. Asi ho mám ve větší a silnější verzi.

      Vymazat
    3. Já doma pythiol používám na dětskou prdku. Z mé zkušenosti u dvou dětí soudím, že se tomu nic nevyrovná (nějaký bepanthen a drogerkový mastičky na opruzeniny). Navíc zabírá okamžitě.

      Jinak jestli se ti dělá občas nějaký ten pupínek atd... mám vyzkoušený sudocream (je výborný i jako podklad pod korektor (na kruhy pod očima).

      Vymazat
  3. Tohle je super článek, nikdy jsem neměla předtavu kolik toho člověk denně potřebuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) No já právě taky a vždycky mě to zajímalo a nikdy jsem nebyla schopná dokopat se ke spočítání :D

      Vymazat
  4. Koukám, že máš asi v oblibě Yves Rocher. Zbožňuji jejich pečující kosmetiku :) Sama nevím, kolik věcí na sebe napatlám, ale možná že ještě víc :D Taky to někdy budu muset zkusit.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám a hodně :) Mně od nich vyhovují věci nejvíc, i když má na to asi někdo jiný názor. Holt každému sedne něco jiného :)
      Určitě zkus a klidně hoď odkaz :)

      Vymazat
  5. Bezva článek! Pro mne jsou některé produkty úplně neznámé. V počtu tě ale určitě trumfnu :-). Přece jen už si patlám nějaká ta protivrásková séra apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad tím přemýšlela a říkala si, kdyby tam byla nějaká hydratační nebo antiage séra, že by se to vyšplhalo víc. A nepořítala jsem rozjasńovač a tužku na oči, přeci to nepoužívám denně :) Říkám, průměr :) Aspoň ušetřím :D

      Vymazat
  6. Taky jsem napočítala 29, což je myslím takový průměr :)Ačkoliv, když jsem viděla všechny věco na hromadě tak jsem se zprvu trošku vyděsila :D Psala jsem o tom i článek, tak kdyby jsi měla chuť, tak mrkni :)
    http://somethingnewbyhelen.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mrkla jsem a hned se zamilovala do těch malinových věciček na šešuli :D
      Myslím, že okolo té třicítky je to průměr, myslím, že jsem kdysi četla i holky, které toho použily 45 :D

      Vymazat
  7. Haha, hezké číslo, já jsem průměrně někde za třicítkou... :D
    Ten malinový balzám mě zajímá, je i u nás? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, je :) Já měla ten mandlový a nemohla si stěžovat, tak jsme jako úchyl na všechno malinové vzala tento. Hydratuje moc hezky, ale není tolik mastný jako ten mandlový. Hezky vonía jemně rty zabarví. Nemůžuž si stěžovat, kam se hrabe třešňové labelo :)

      Vymazat
  8. Já to asi taky zkusím spočítat, ale bojím se výsledného čísla.. :D Mám to sice hodně podobné jako ty, ale je tam ještě pár věcí navíc.. :) no tak třeba dneska to očíhnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Očíhni, docela by mě to zajímalo :P

      Vymazat
  9. To bych řekla, že není špatný počet, já se tenhle tag trochu bojím udělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj :) bude to sranda, uvidíš :P Taky jsem se bála a nakonec to dopadlo dobře :)

      Vymazat
  10. Jsi několikátá blogerka která udělala tento tag musím ho udělat taky ať už konečně zjistím kolik toho na sebe naplácám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ebz toho tagu bych se k tomu asi nedokopala :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)